Šta je novo?

Kružni tokovi

Šapić upravo gostovao na RTS - u (Jutarnji program) i najavio uskoro puštanje novog sajta u rad gde će moći da se vidi šta je sve uradio i da se prate trenutni radovi. Da nakon što on ode mogu drugi da vide šta sve u gradu treba da vrate u pređašnje stanje. Najavio je i da će se po isteku mandata povući iz politike.​
 
Nećete verovati, ali Šapić je izgleda na pragu još jednog dostignuća:

Izazivanje kolapsa u podzemnoj garaži.

Da krenemo redom, kao što ste videli, obrće se ulaz i izlaz iz garaže Pionirski park, zbog toga su već danas izlazi sa nivoa 3 i 2 zatvoreni, pa se izlazi samo na nivou 1. Kolona je bila duž celog drugog sprata i izlazilo se po 10-ak minuta.

E sad problem je što će doktori obrtanjem ulaza i izlaza napraviti sledeću situaciju:
- Do sada se sa svakog sprata moglo izađi direktno na izlaznu rampu, a od sada će se za izlaz iz garaže morati obići cela garaža, sprat po sprat.
- Pošto je nekadašnja izlazna rampa bila jednosmerna, ulazna će postati jednosmerna i ako recimo izađeš na drugi sprat, ispostavi se da na njemu nema mesta, ja ne vidim kako je moguće spustiti se na treći sprat, bez da ne uđeš u konflikt ili sa ovima što ulaze na jednu rampu, ili sa ovima što izlaze sa trećeg sprata na drugoj rampi.

Stvarno im treba dati medalju za inteligenciju.
 
Nećete verovati, ali Šapić je izgleda na pragu još jednog dostignuća:

Izazivanje kolapsa u podzemnoj garaži.

Da krenemo redom, kao što ste videli, obrće se ulaz i izlaz iz garaže Pionirski park, zbog toga su već danas izlazi sa nivoa 3 i 2 zatvoreni, pa se izlazi samo na nivou 1. Kolona je bila duž celog drugog sprata i izlazilo se po 10-ak minuta.

E sad problem je što će doktori obrtanjem ulaza i izlaza napraviti sledeću situaciju:
- Do sada se sa svakog sprata moglo izađi direktno na izlaznu rampu, a od sada će se za izlaz iz garaže morati obići cela garaža, sprat po sprat.
- Pošto je nekadašnja izlazna rampa bila jednosmerna, ulazna će postati jednosmerna i ako recimo izađeš na drugi sprat, ispostavi se da na njemu nema mesta, ja ne vidim kako je moguće spustiti se na treći sprat, bez da ne uđeš u konflikt ili sa ovima što ulaze na jednu rampu, ili sa ovima što izlaze sa trećeg sprata na drugoj rampi.

Stvarno im treba dati medalju za inteligenciju.
Pa taj koji to smislio nije ušao u tu garažu, niti pogledao planove (osim ako ne planiraju neke adaptacije unutra).
 
Šapić upravo gostovao na RTS - u (Jutarnji program) i najavio uskoro puštanje novog sajta u rad gde će moći da se vidi šta je sve uradio i da se prate trenutni radovi. Da nakon što on ode mogu drugi da vide šta sve u gradu treba da vrate u pređašnje stanje. Najavio je i da će se po isteku mandata povući iz politike.​
Kakav pacijent...
 
Nećete verovati, ali Šapić je izgleda na pragu još jednog dostignuća:

Izazivanje kolapsa u podzemnoj garaži.

Da krenemo redom, kao što ste videli, obrće se ulaz i izlaz iz garaže Pionirski park, zbog toga su već danas izlazi sa nivoa 3 i 2 zatvoreni, pa se izlazi samo na nivou 1. Kolona je bila duž celog drugog sprata i izlazilo se po 10-ak minuta.

E sad problem je što će doktori obrtanjem ulaza i izlaza napraviti sledeću situaciju:
- Do sada se sa svakog sprata moglo izađi direktno na izlaznu rampu, a od sada će se za izlaz iz garaže morati obići cela garaža, sprat po sprat.
- Pošto je nekadašnja izlazna rampa bila jednosmerna, ulazna će postati jednosmerna i ako recimo izađeš na drugi sprat, ispostavi se da na njemu nema mesta, ja ne vidim kako je moguće spustiti se na treći sprat, bez da ne uđeš u konflikt ili sa ovima što ulaze na jednu rampu, ili sa ovima što izlaze sa trećeg sprata na drugoj rampi.

Stvarno im treba dati medalju za inteligenciju.
Чек, чек...

У гаражу Пионирски парк силазиће се низ ону спиралу, уместо да се она користи за излаз?!
 
Počeli radovi, serem im se na kružni tok:
1000005880.jpg

1000005879.jpg
 
Upravo tako, moraćeš kroz celu garažu da prođeš da bi došao do izlaza.

E sad pominjao sam i onu ludost da ako odeš na drugi sprat, nema načina da odeš sprat niže, e pa čini mi se da će to rešiti tako što će sve primorati da se spuste spiralom na treći nivo, pošto danas vidim da su ogradili nekim ceradama sadašnje izlaze sa 2-og i 3-eg sprata, pada mi na pamet da će ludaci da zazidaju izlaz na prvom i drugom i tako nateraju sve da idu na najniži nivo i da onda tražiš parking od dna ka vrhu, umesto kao što je do sada od vrha ka dnu.
 
IMG_5917.png


Sa ovim novim kružnim tokom na ovoj raskrsnici ko ima prednost , auto koji dolazi iz gavrila principa ili autobus sa zelenog venca ? Nisam obratio pažnju na znakove da li ima znak za kružni tok, posto je on realno malo dalje od same raskrsnice. Ja sam mislio da je ulaz u kružni tok, pa sam mislio da imam prvenstvo od autobusa ali on legao na sirenu i mase mi…
 
Pogledajte prilog 221839

Sa ovim novim kružnim tokom na ovoj raskrsnici ko ima prednost , auto koji dolazi iz gavrila principa ili autobus sa zelenog venca ? Nisam obratio pažnju na znakove da li ima znak za kružni tok, posto je on realno malo dalje od same raskrsnice. Ja sam mislio da je ulaz u kružni tok, pa sam mislio da imam prvenstvo od autobusa ali on legao na sirenu i mase mi…
Imao si trougao u odnosu na zeleni venac, pa tek onda kad se ukljucis u nju, pratis pravila za kt.
 
Gledajući sve ovo, polako dobijam strah od kretanje kolima do centra.
С тим у вези, не знам да ли ми је горе улазити у закрчени нови кружни ток или дебело ван шпица када је исти проточан и када долази до изражаја само неадекватно саобраћајно решење и незнање појединих возача.

Мислим да сви ми који дуго возимо по Београду имамо само нама знани "радар" за регистровање опасности и међусобно разумевање у дивљим београдским условима и овакво решење ми тај радар гура у црвено. У поређењу са њим Славија је оаза мира и сигурности.

Такође, приметан је експоненцијални раст напуцаних, лажно самоуверених, возачица џипова свих величина и службених хеч-бекова које не знају ама баш ништа о простору, времену и вожњи и оне су ми нове саобраћајне мине с којима просто не знаш како да се носиш осим с вером у Бога, за каско и ер бегове.
 
Meni Slavija nikada nije bila problem (iako sam relativno nov vozač). Preglednost je dobra, ima mesta za manevrisanje, nikada nisu vozila i levo i desno uz tebe koja idu u istom pravcu.

Ovaj novi od Brankovog mosta je nezgodan, jer si u skoro svakom trenutku okružen kolima i nema mesta za manevrisanje. Pa ako neko umisli da ima prednost i krene na tebe, nema šanse da izbegneš udes.
 
Ja ne znam više gde ovo da stavim, po ovoj tabli izgleda da su ludaci zamislili da se u garažu kod Pionirskog parka ulazi gore sa platoa skupštine grada??

Koliko ja vidim u unutrašnjosti garaže postoji i taj neki ulaz gore sa platoa, koji je stalno zatvoren. Samo mi zvuči neverovatno da će sad svi preko platoa do garaže.

Mada oni su apsolutni ludaci, sve je moguće.

I ova tabla im je hit, predimenzionisana, kao za autoputeve.

1000005943.jpg
 
Dobro, ko im crta ove table? Ovo nije ni po jednom standardu koliko se ja razumem?
Mene ne bi čudilo da ovo Šapić sam nacrta i poturi nekome da se izradi tabla.

Totalno zbunjujuće, iako je autor verovatno hteo da kaže da od dve trake Dragoslava Jovanovića jedna vodi u garažu, a druga u Kralja Milana, ovo izvedeno nikako ne govori to. Pošto po ovome izgleda kao da se za garažu skreće gore na plato.

A strelice pravo, pa pravo vode u nedođiju.
 
Vrh