Šta je novo?

Kružni tokovi

Šapićeva "saobraćajna rešenja" su definitivno prešla u oblast farse. Ali pošto novinarima na konferenciji za štampu i pored toga treba neki formalno ispravni povod za sumnju i pitanja, predložio bih im ovo.

Mogu da insistiraju na tome da im Šapić kaže kako je on tačno došao do zaključka da će ovako biti "bolje"?

Javilo mu se? Ili je neko radio neku analizu? Ko? Kada? Kakvu? Gde možemo da vidimo tu analizu, ako postoji? Pošto smo je u tom slučaju mi platili, svakako mora biti javna, kao i ceo tok donošenja ovakvih odluka.
 
Vidi ovu sirotinju koja se vozi GSP-om.

gospoda.jpg
 
Šapićeva "saobraćajna rešenja" su definitivno prešla u oblast farse. Ali pošto novinarima na konferenciji za štampu i pored toga treba neki formalno ispravni povod za sumnju i pitanja, predložio bih im ovo.

Mogu da insistiraju na tome da im Šapić kaže kako je on tačno došao do zaključka da će ovako biti "bolje"?

Javilo mu se? Ili je neko radio neku analizu? Ko? Kada? Kakvu? Gde možemo da vidimo tu analizu, ako postoji? Pošto smo je u tom slučaju mi platili, svakako mora biti javna, kao i ceo tok donošenja ovakvih odluka.
Ja odbijam da verujem da je ikog konsultovao nego sam smislja i izdaje naredbe. Debil jednostavno kroji puteve kojima on prolazi. Problem je sto niko ne sme da mu kaze nista negativno kad je okruzen dupeliscima. Ovo je pravi primer osvete losih djaka
 
Беше студија нека рекла да су Теразије најмање погодне за кружни ток. А сад добише два.
Konkretno i samo vezano za Terazije, baš to je i jedino mesto gde bi eventualno bilo dobro razmotriti kružni tok:
- Estetski jedan od zanemarenijih trgova. Terazijskoj česmi je mesto na sredini. Čak, trg treba da bude takav da se do iste česme na sredini može doći.
- Operativna kraćenja linija GSP. Na linijama 19, 21, 22, 26, 27, 29, 31, 37 u smeru ka Studentskom trgu i Dorćolu se jako smanjuje broj putnika. Kada se ispada iz reda vožnje, kraćenjem se omogućava pojačavanje istih linija na opterećenijem delu, posebno u popodnevnom špicu. Naravno da ta kraćenja zahtevaju dobar dispečerski rad. Ono što je tada važno je da se poveća poluprečnik kružnog toka.
- Koliko ja pamtim, Terazije se nikada ne zagušuju, tako da ne bi očekivao efekat prenesenih zagušenja.
- Pristup garaži Zeleni venac i porodilištu Narodni front iz iz BKA, Takovske, Dečanske.
- Mogućnost okretanja tramvaja na Terazijama čak i jednostranog (bez dve upravljačnice).

Kod Igumanove palate nikako, zato što taj semafor sprečava prepunjavanje Terazija.

Mislim da im ništa od ovoga nije u planu. Baš bi me zanimala ta studija po kojoj je kružni tok na Terazijama loš u saobraćajnom smislu. I kakav je kružni tok u pitanju i kakav je po toj studiji uticaj na javni prevoz.
 
Vrh