Šta je novo?

Kragujevac

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483726#p483726:1g4s4yxy je napisao(la):
Minnheima » 09 Oct 2017 10:41 pm[/url]":1g4s4yxy]Hyundai, zapravo, i zvuči (u lingvističkom smislu) kao Honda, jer se na korejskom vrlo slično izgovara (Hande, Hante ili Śande, u zavisnosti od regiona). Tako da, pijane ili trezne, obe firme su, barem jezički, vrlo bliski srodnici. :)

Šta sve čovek može da nauči na ovom forumu! :sesir: +1
 
Lepo, imate li info kako napreduju radovi na palati pravde u Kragujevcu?
 
Ипак је то Палата Правде, ја се понадао нешто паметније граде..
 
Крагујевац град који је један од најзагађенијих у Србији и који прозводи Сименсове Авенио трамваје нема градску трамвајску мрежу нити је има у плану.
 
Kamo lepe srece kad bi ne samo Kg nego i ostali gradovi po Srbiji izgradili tramvajsku mrezu.
 
A kako sirotinja može da gradi!?
Kad nije u SFRJ, sad je tek nemoguće.
 
Није немогуће, постоје муниципалне обвезнице дугорочног рока доспећа на 10 и више година.
 
Крагујевац није никаква сиротиња. То је град најдуже индустријске традиције у Србији, у којем сада већ послује више заиста одличних домаћих индустријских фирми.

Иначе, Крагујевац је дуго планирао - тролејбус. А фабрика Сименса у Собовици нема уопште као приоритет производњу за домаће тржиште. Тако да је на градским властима да изаберу шта им најбоље паше.

Изградњу трамваја може да финансира и држава, ако може београдски метро.
 
Kragujevac nema ni autobusku ni adekvatnu zel. stanicu primerenija je ona u lapovu nego u gradu od skoro 200000 stanovnika. Tako da tramvaj je samo pusti san. Prvo pametna urbana strategija razvoja i generalnog plana drzave koja ne treba da tretira kragujevac kao da ne postoji nego kao vazan centar. Krgujevac bi prvo spasla direktna linija voza sa beogradom, kao ona sto postoji sa ns-om, tako bi mnogi resili da ostanu a ne da beze.
 
Пруга постоји само да се реновира и да се испеглају кривине до Лапова.
 
A ko bi se vozio 3 sata vozom (ako pretpostavimo da ide dizel do BG iii još bolje, da urade elektrifikaciju), kad bus ide manje od 2?
Problem je Rakovica-Lapovo.
Lapovo-KG je sređena za 100km/h i to je to. Toliko je dozvoljeno i putem, iako je ona deonica pred KG pravi autoput.

Treba završiti južnu obilaznicu, jer je najskuplji objekat, vijadukt preko pruge, urađen.

Mislim da su trole prilično stvar prošlosti, sada kada postoje busevi na metan.
 
Najskuplji objekat sigurno nije taj vijadukt nego tunel od 1500m Posle njega treba tu još dosta objekata da se uradi jer prolazi preko nekoliko naselja. Zato mislim da to nije realna opcija za Kragujevac. Beogradu fale par tunela pa se ne grade iako imaju novca za njih a sigurno su im potrebniji nego ovaj Kragujevcu. Realna opcija za Kragujevac je severna obilaznica. Ona je sad revidirana i biće deo ili nastavak brzog puta Batočina-Mrčajevci. Početak će biti u Botunju i ići će preko Novog Milanovaca, Drače do Dragobraće.

https://www.istinomer.rs/izjava/bice-tu ... ragujevca/
 
Ima li negde detaljnija mapa trase obilaznice + puta ka mrcajevcima?
 
62576978_453892345180625_5578263469179797504_o.jpg
 
Eh, 850!
Iako je tristać bio neuporodivo veči, brži, udobniji, priraatao mi je za srce.
Čini mi se da je jedna verzija imala motor koji je kasnije uz male razlike, išao u y45.
 
Zato sto nasa trenutna, ni bivsa, vlast ne bi to podrzala. Drugo, taj posao bi zahtevao milijarde a ne milione evra ako bi zaista zeleli da imamo neki novi/svoj auto-brend. Cak i Zastava za vreme jugoslavije nije bila nas izum, nego smo kupili motore i prava na dizajn, sasije, osovine, itd od italijana tj fijata. Zastava je bila klasican primer onoga sto englezi zovu "licensing deal"
 
Ima li negdje opisani sa fotkama svi zastavini modeli ....
 
Svi modeli ,,fiće''

Zastava 600 - od 1955 god.
Zastava 600 D - od 1960 god.
Zastava 750 - od 1964 god.
Zastava 750 M - od 1968 god.
Zastava 750 L - od 1971 god.
Zastava 750 S - od 1976 god.
Zastava 750 LC - od 1979 god.
Zastava 750 SC - od 1979 god.
Zastava 750 LE - od 1980 god.
Zastava 750 SE - od 1980 god.
Zastava 850 - od 1980 god.
Yugo 850 - od 1985 god. (za Tursko tržište)

Imam ovo sa Caffe del Montenegro sajta.

424e5fdbe1155186f73828c1d563efc9.jpg


Fiat 600
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=720450#p720450:tgi2m1gq je napisao(la):
BalkanRoyale » 24 Mar 2020 22:24[/url]":tgi2m1gq]Zato sto nasa trenutna, ni bivsa, vlast ne bi to podrzala. Drugo, taj posao bi zahtevao milijarde a ne milione evra ako bi zaista zeleli da imamo neki novi/svoj auto-brend. Cak i Zastava za vreme jugoslavije nije bila nas izum, nego smo kupili motore i prava na dizajn, sasije, osovine, itd od italijana tj fijata. Zastava je bila klasican primer onoga sto englezi zovu "licensing deal"

То онда мора да се стави на неки средњи рок. Може се извршити на лаган начин - прво води страни партнер, временом држава купује део по део и истовремено продаје акције искључиво грађанима Србије. Спора приватизација, на неки начин
 
Vrh