Šta je novo?

Kosmajski koridor

dragan

Professional
Učlanjen(a)
09.12.2006.
Poruke
12.815
Pohvaljen
5.957
Lokacija
Fruška gora
Na temi Obilaznica "Majstor" je dao predlog za trasu Obrenovac - Mali Požarevc
kao buduću obilaznicu, a ja sam kumovao trasi sa imenom "Kosmajski koridor".
Ovde je deo posta koji se odnosi na trasu izmedju petlji Obrenovac i M. Požarevac

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651599#p651599:1i0cbzh7 je napisao(la):
мајстор » 22 Avg 2019 03:39 pm[/url]":1i0cbzh7] . . Кад су већ направили мост код Обреновца једноставно наставити попреко и радити други прстен, Обреновац-Јасенак-Вранић-Барћевац-Парцани-Раља и изаћи на Мали Пожаревац. Требаће доста времена док се уради експропријација и направе сви планови и евентуална измештања. .

Kad su planirani Fruškogorski, Moravski i Šumadijski koridori, evo još jednog manjeg.
Na ovoj mapi se vidi da bi se on dodirivao sa Šumadijskim kod petlje M. Požarevac :
 
Цела идеја је у томе да се избегне уско грло БГ. Дневни саобраћај преко Газеле је око 130 000 аутомобила. Док се заврши обилазница 2022-е, саобраћај ће још порасти. Кроз Бг и на обилазници ће просек бити 50-80 000 возила дневно. Идеја " КОСМАЈСКОГ " коридора је да се растери на време то " уско грло " премести теретни саобраћај и наплаћује! Ја сам оквирно дао правац који изгледа логично, све идеје су добродошле. Слажем се да што више треба градити широм Србије и децентрализовати земљу, међутим мислим да ће ово бити прека потреба јер има све услове да настане " чеп". Посебно у сезони када гастарбајтери из Турске и Бугарске крену, што преко Хрватске, што преко Мађарске, сви ће се улити у БГ. Сада је време да се то почне планирати и ако је могуће избећи колапс као што се сада дешава због лошег планирања редоследа извођења радова.
 
Već postoje velike petlje "Obrenovac" i "Mali Požarevac" i ideja je da se one povežu.

Tako bi se u dobila još jedna Obilaznica, ali bi se i povezale 4 prigradske opštine.

Ne poznajem taj teren, pa ko ima ideju kako da se to poveže, neka slobodno kaže.
 
Moжемо ово оставити као идеју за неку 2030.-2040. када се заврши све до сада планирано (обилазница у пуном профилу, Моравски коридор, оба аутопута ка Сарајеву, Нови Сад-Зворник, аутопут ка Приштини, аутопут ка Црној Гори, брза пруга Суботица-Прешево...).
Мени се чини да би брзи пут или пут резервисан за моторна возила био боља опција, и да има трасу Обреновац-Баћевац-Стојник-Сопот-Мали Пожаревац-Бегаљица-Гроцка, са краком од Сопота ка Младеновцу. Наравно, ово су све маштарије, реалност је да има мнооого пречих ствари у овој земљи.
 
Pa, naravno da "Kosmajski koridor" nije prioritet i nema potrebe nagadjati rokove.

Ovo je podforum "Radionica" gde se predlažu i razmatraju mogući projekti za neko
vreme u budućnosti, a bitno je da li oni imaju smisla i opravdanja da se nekad grade.

Meni ovo, na prvu loptu, nije loš predlog samo ga treba razraditi i odrediti neku trasu.
Trebalo bi što više koristiti postojeće puteve radi što manje cene za ovu Magistralu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651703#p651703:13ams304 je napisao(la):
lukarts » 22 Avg 2019 06:58 pm[/url]":13ams304]Neka skica Kosmajskog koridora?
Kao svaki ozbiljan Koridor i ovaj bi imao 3 Sektora i naravno Tunel "Parcani".

"Sektor 1" od petlje "Obrenovac" do buduće petlje "Ibarska" kod Meljaka

"Sektor 2" od petlje "Ibarska" preko Lisovića do tunela "Parcani"

"Tunel Parcani" ispod kosmajskog Parcanskog visa ( 400m)

"Sektor 3" od tunela "Parcani" preko Ralje do petlje "Mali Požarevac"
 
Да, када пратиш изохипсе онда се види шта све треба, требаће и надвожњак изнад пруге.
 
Логично би било направити три петље: Вранић, Лисовић и Раља.
 
Imam je i neke detaljnije vojne karte, a trenutno me interesuje "Sektor 1 i 2", jer

bi petlja "Ibarska" (ispod Meljaka) ustvari povezala petlje "Orlovača" i "Obrenovac".

Tako bi se Ibarska magistrala iz Centra grada ovim pravcem povezala na "Koridor 11".

Za ostala mesta bi bile neke manje petlje, pa sada ih nisam uzimao u razmatranje.
 
Дужина је око 40км
@ Dragan то је једна од користи другог прстена јужно од Бг-а. Супер што си ставио војну сада је не морам да сликам 1:25 000 :D
 
Да, ја сам је назвао Вранић, али то је на истом правцу као и Мељак. Свеједно!
 
Znači, prvi sektor "Kosmajskog koridora" izmedju petlji "Obrenovac" i "Ibarske"

bio bi i krak koji povezuje "Ibarsku magistralu" sa "Koridorom 11" i dalje do CG.

Petlja "Ibarska" bi bila izmedju Vranića i Meljaka, gde se odvaja put za Barajevo.
 
Тако је и тај део је потребан још " јуче ".
 
Не знам да ли Гугл и ви знате Раља је повезана преко Парцана новим путем односно продужетком од Парцанског виса са Рипањским путем, пуштен у саобраћај пре скоро годину дана. Пут је врло добар.
 
Hvala za info, ali taj put od Parcanskog visa skreće na Sever prema Ripnju, a

nama treba pravac ka Zapadu, Barajevu i "Ibarskoj" petlji, ali ako je to tako dobar

put preko Par.visa, možda može da se uradi krak do Lisovića i tako izbegne tunel.

Ovo je stara karta, ali je koristim radi konfiguracije terena.
 
Evo, kako "Kosmajski koridor" izgleda na dijagramu koji je uradio Steva :
 
Evo tog novog puta od Parcana do Ripnja, lep i malo krivudav, ali to nije za Nas. ;)

"Kosmajski koridor" bi morao da bude Magistrala 2+2, kako bi bio kvalitetna veza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651958#p651958:2hyl6ufq je napisao(la):
Pasarela » Pet Avg 23, 2019 10:47 am[/url]":2hyl6ufq]Не знам да ли Гугл и ви знате Раља је повезана преко Парцана новим путем односно продужетком од Парцанског виса са Рипањским путем, пуштен у саобраћај пре скоро годину дана. Пут је врло добар.
То је војска тражила, овако се нико не би смиловао, а одлична је веза за ибарску и спас за парцане да се не ломе и заглављују на авалском.
За решавање хаоса на авалском нема никаквих планова, ни дугорочних у најави, сабраћаја сваким даном све више, а решење једноставно: топчидерском долином тј трасом младеновачке пруге може да се направи брз магистрални пут од моста на ади преко ресника и рипња, све до раље где је раскршће и даља веза за сопот, младеновац и аутопут.
 
Svako ko ima neki predlog i ideju za neku trasu, trebalo bi da otvori temu u Radionici.

Ovu sliku sam pozajmio od planinara jer je u pozadini Parcanski vis i kako stoje stvari

najbolje je izgraditi tunel od možda 2km na deonici od Lisovića do Parcana, tj. Ralje.
 
Немам добар програм за 3Д, да могу лепо видети геоморфологију терена. Видећу да ли може нешто у гугл ерф про!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652089#p652089:27zk4yod je napisao(la):
мајстор » 23 Avg 2019 05:36 pm[/url]":27zk4yod] . . да могу лепо видети геоморфологију терена. . .
Ma, šta Nas briga za geomorfologiju, nećemo valda Mi da radimo, radiće Kinezi. ;)
 
Како ствари стоје све ће радити Кинези, кад су већ у полицијским патролама. У Кини је ЈУнан , а овде Србинан! :grand:
 
Oni znaju da rade na nepovoljnom zemljištu, a ovde je možda negde i klizište.

To nema veze sa politikom, već sa matematikom, tj. radimo kako je najbolje.
 
Vrh