Šta je novo?

Kosmajski koridor

За то имамо тебе, да нас подсетиш!
Идеја да се део саобраћаја који долази од Шабца и околине а не иде у БГ, преусмери преко Обреновца и даље до Малог Пожаревца или Пожаревца уопште није лоша, релаксирала би пре свега Београд, који је уско грло и дуго година ће бити критичан!
 
Pa, tako možemo u'nedogled, nap. od Loznice do Golupca, zato veze van

ovog koridora mogu da se predlože na posebnim temama samo za njih.
 
Ево како изгледају прстенови око градова сличне величине Београду
 
S’tim sto ova mapa obilaznice bukurešta je samo plan posto do sad nisu ni počeli gradnju svog prstena, imaju samo jednu obilaznicu u vidu 1+1, na slici to je onaj unutrašnji prsten.
 
Узео сам као пример , да градове сличне величине Београда, што више треба саобраћајно растеретити. Зато је Космајски коридор добра ствар, може да се измести део саобраћаја не само из центра него и из обилазнице кад год буде готова.
 
Batalite priču o prstenivima po belosvetskim gradovima, svaki je specifičan.

A, "majstor" je majstor da skrene sa teme, pa bolje da vidimo našu situaciju :
 
Цела деоница око 35км, код мељака петља са ибарском, даље пролази поред Барајева и Раље и спаја се са А1 код Малог Пожаревца. Теренски није захтевно пар вијадукта и који тунел и то би било то.
 
Nije mogo zahtevna trasa, osim tunela "Parcani" kroz Parcanski vis - visok 400met.

Mogao bi on i da se obidje dužom trasom, ali kakav bi ovo bio Koridor bez tunela. ;)
 
Мишљења сам да треба да се прави АП, наплаћује и обавезно преусмери сав теретни саобраћај, за почетак може и полупрофил, са тим да се ради прво деоница Обреновац- Вранић

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Razmišljam malo o temi ovog autoputa i pitam se da li je potreban u kontekstu da će duplirati obilaznicu u odredjenom delu kao i planirani autoput vožd karadjordje koji ce prolaziti samo par kilometara južnije
 
Ствар је у растерећивању Бг-а, једна трећина возила целе Србије је у Бг-у . Мора се некако преупредити хаос који неминовно следи. Што више путева тим боље. Поента је да се одреде приоритети, надам се да ће бити памети за то.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653926#p653926:3cv2hfi1 je napisao(la):
spatiotecte » 27 Avg 2019 07:46 pm[/url]":3cv2hfi1] . . autoput vožd karadjordje koji ce prolaziti samo par kilometara južnije.
To, "samo par kilometara južnije" je malo preterano malo, evo razmisli još malo

kad pročitaš ovaj post sa mapom sa predhodne strane : viewtopic.php?p=652696#p652696
 
Udaljenost od Vranića (gde bi bila nova petlja "Ibarska") do Lazarevca na AP "Vožd"

je Vazdušnom linijom oko 30km, kao i od M.Požarevca do Arandjelovca/Topole.

Osim toga, to su sasvim drugi pravci i povezuju različite delove Srbije, prema tome . . .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654281#p654281:1n4925hj je napisao(la):
zainteresovan » 28 Avg 2019 04:52 pm[/url]":1n4925hj] Za pocetak nek urade spoj A1 - Mladenovac, to je izuzetno opterecen
pravac (pgds 13000 vozila), a ide kroz gusto naseljenu oblast.
Ovaj post sa druge teme sam postavio jer se pominje veza sa A1
kod petlje "Mali Požarevac" na koju bi dolazio i "Kosmajski koridor".

Iz Mladenovaca bi moglo da se ide i preko Ralje do ovog K.koridora
pa bi i četvrta prigradska opština Beograda imala dosta bolju vezu.
 
Србији недостају такозвани "попречни" аутопутеви.

Довољна су три, један од њих "Моравски аутопут" почиње ускоро да се гради, други "Аутопут Вожд Карађорђе"је у плану и трећи да буде на северу Србије, који би повезивао индустријске центре, рецимо траса Апатин-Сомбор-поред Кљајићева-Сивца-Црвенке-Куле-Врбаса-Србобрана-Бечеја (а може и између Бечеја и Новог Бечаја)-измећу Новог Милошева и Бочара-па између Иђоша и Кикинде-и па према граници Србија/Румунија. Траса би била дугачка неких 145/150 км. :) Овако нешто

 
Da, nedostaju "poprečne veze" kao što je Kosmajski koridor, samo mora da se
shvati šta sve on povezuje i da nije samo alternativna obilaznica, pa evo link :

viewtopic.php?p=652696#p652696

On povezuje ne samo dva najvažnija autoputa A1 i A2, već i Ibarsku magistralu.
Od nekih članova sam očekivao da će vrlo lako razumeti potrebu za ovu vezu, a
za neke druge projekte može da se otvori posebna tema i obrazlaže u Radionici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654281#p654281:4jsci5ei je napisao(la):
zainteresovan » 28 Avg 2019 04:52 pm[/url]":4jsci5ei] . . nek urade spoj A1 - Mladenovac, to je izuzetno opterecen pravac (pgds 13000 vozila) . .
Ovaj "spoj" A1- Mladenovac, kao i A1- Ralja, predvidjeni su za rekonstrukciju :
viewtopic.php?p=654975#p654975
Verovatno je postojeći promet vozila na tim pravcima učinio svoje i oštetio kolovoz.

Na gornjoj mapi je obeleženo (crveno) da taj "spoj" vodi na budući AP"Vožd K.", ali
on može pre da bude deo/krak "Kosmajskog koridora", jer je verovatno mnogo veći
promet prema Beogradu i dalje, nego od Mladenovca prema Topoli i Arandjelovcu.
 
Deonica od A1 do Mladenovca je sada deo predloga za "Kosmajski koridor"
pa je tako uključena i četvrta beogradska opština u vezu izvedju dva velika
autoputa A1 i A2, kao i sa Ibarskom magistralom i najavljenim AP "Vožd K."

Deo ove Magistrale 2+2 od Ralje bi se uključio na već postojeću raskrsnicu
koja je udaljena oko 300met od petlje "Mali Požarevac" iza naplatne rampe.
Tamo ima dovoljno mesta za novu petlju koja bi spajala i grad Mladenovac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653122#p653122:301j7v02 je napisao(la):
Пантограф » 26 Avg 2019 12:48 pm[/url]":301j7v02]Младеновчани би имали више разлога да се буне од Обреновчана: ем што не иду
за БГ дирктно, него "изокола" преко Малог Пожаревца, него морају и да плате.
Post sa druge teme o problemu Mladenovčana sa dolaskom u Beograd "izokola".
A, slične problema sa dolaskom "izokola" imaju i gradjani opština Barajevo i Sopot.

Na predhodnoj mapi se vidi da bio oni mogli da dodju do Beograda i bez plaćanja putarine
ako bi išli Kosmajskim koridorom do petlje kod Ibarske magistrale i odatle do Obilaznice.

Moglo bi da se ide i do deonice Obrenovc - Surčin i dalje prema Novom Beogradu i Zemunu
kome odgovara taj deo grada ili ko ide prema Novom Sadu i dalje ili prema Šidu i dalje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655606#p655606:gyvv2sus je napisao(la):
Piccolo » 01 Sep 2019 06:42 am[/url]":gyvv2sus]Ovde jedino ima smisla da se Mladenovac-A1
proširi u brzi put, taj deo je preopterećen.
Preopterećen je jer verovatno tom deonicom dolazi

i saobraćaj iz pravca Topole i Arandjelovca prema A1.

A, "brzi put" (magistrala 2+2) svakako da ima smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656804#p656804:1p1skkrl je napisao(la):
dobri_samaricanin » 04 Sep 2019 12:26 am[/url]":1p1skkrl] Bilo bi dobro da počnu od Mladenovca do M. Požarevca
drugu traku AP što je jeftino i potrebno. . .
U ovom postu je bio i link za pdf. sa tabelom o prometu vozila, pa sam
izdvojio ovaj deo tabele sa prometom izmedju petlje 'M.Požarevac' i Topole.

Bilo bi dobro da se izgradi na toj deonici i Magistrala 2+2, jer kako se vidi u
tabeli promet je dosta velik, izmedju 9.000 i 13.000. ( prva kolona su Km).
 
Otvarajući temu za Obrenovački put ( viewtopic.php?p=657745#p657745) naišao samo
na ideju da se zbog klizišta izgradi Magistrala 2+2 'Obrenovac-Barič-M.Moštanica-Umka'.

U tom slučaju bi deo te Magistrale od Obrenovca do iza Bariča bio zajednički sa našim
'Kosmajskim koridorom' do raskrsnice odakle bi dve Magistrale išle dalje svojim putem.

To bi bila još jedna raskrsnica, na Obrenovačkom putu, pored one na Ibarskoj magistrali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658105#p658105:2qv0vaxa je napisao(la):
мајстор » 08 Sep 2019 09:06 am[/url]":2qv0vaxa] Са друге стране треба спојити АП са Ибарском негде код Вранића.
Тиме би се део саобраћаја такође пребацио на АП, не би се укључивали тек од Лајковца.
Evo i na sat.mapi kako bi se povezivali novi Obrenovački put, Ibarska i Kosmajski koridor.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658728#p658728:61uswezr je napisao(la):
NoLimit » 10 Sep 2019 03:55 am[/url]":61uswezr]
Ostaće naravno oni iz južnijih delova grada kojima će još uvek biti lakše da idu prvo Ibarskom malo,
pa se spoje na A2, ali njima ni prošireni obrenovački drum ne bi pomogao ni ovako ni onako.
Tu može pomoći samo spajanje Ibarske od Meljaka ka A2, ali to je već druga tema. . .
Evo, radimo na toj 'drugoj temi' ;) . . . I još uvek je razradjujemo.

Predlog za "Kosmajski koridor" će biti upućen nadležnim organima
koji rade na novom "Prostornom planu Srbije" za period 2020-2030.
 
Vrh