Šta je novo?

Kosmajski koridor

Како год, што више паметно осмишљених путева тим боље! Надам се да ће неко ово видети и кренути да ради деоницу од Обреновачке петље до Ибарске ( Мељак-Вранић). Тако да добар део БГ-а може лако на АП! Нравно и да заврше петљу Петлово брдо!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652097#p652097:3an9h21v je napisao(la):
мајстор » 23 Avg 2019 05:57 pm[/url]":3an9h21v] . . Надам се да ће неко ово видети . . .
Naravno da će "nadležni" videti, to mogu da garantijem, jer ću ih ja obavestiti. ;)

Samo ovde da se još razradi i izkristališe predlog, okvirno definiše trasa, tunel, . . itd.
 
"Kosmajski koridor" povezuje i "Ibarsku magistralu" sa auto-putevima A1 i A2.
 
Како је ово " критична " деоница. ево мало детаља о њој, петља Обреновац је на 74нм, ибарска код Вранића је на 217нм. Што значи да на неких 12км треба савладати преко 140м висинске разлике. Не треба ни говорити колико би ово значило за већи део БГ-а.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652341#p652341:1lnp1d2r je napisao(la):
мајстор » 24 Avg 2019 10:55 am[/url]":1lnp1d2r]Како је ово " критична " деоница. . . на неких 12км треба савладати преко 140м висинске разлике. . .
Nije to ništa "kritično", skoro potpuno isti uspon je kod mene na Fruškoj gori.
Otprilike 10m na kilometar ili samo 1%, ali to je prosečno, ima i većih %.

Najteža deonica je kod "Parcanskog visa" od oko 400m, jer bi se gradio tunel.
Doduše, može i naokolo pored Ripnja ili Sopota, ali to je mnogo duža trasa.
 
Онда се нисмо разумели, под " критична " сам мислио на све оне који из већег дела БГ-а не желе да иду около на Сурчин, или да се малтретирају преко Умке. Ово је најближе спајање ибарске са АП-ом. Функционално би користила изузетно!
 
Aa, u tom smislu kritična . . Da, to bi bilo izuzetno korisno i korišćeno.
 
Тако би се растеретио и правац преко Умке.
 
Nacrtao sam trasu kao dijagram, kako bi Nadležni što lakše shvatili

"Kosmajski koridor" , kada im budem poslao predlog za hitno usvajanje.
 
битније је направити везу преко Дунава него дуплирати, незавршену, обилазницу, јер је питање када ће кренути са изградњом деонице од Бубањ потока до Панчева

Послато са Nokia 7 plus помоћу Тапатока
 
Na predhodnoj strani sam već napisao da ovaj projekat "nije prioritet" i naravno
da je važnije kompletno završiti Obilaznicu sa mostom kod Vinče - to nije sporno.

Ovde tek razradjujemo "Kosmajski koridor," a nadležni još nisu obavešteni o njemu
i tek bi trebalo da prihvate ovu ideju i ugrade je u Prostorni plan i ostale planove.

Znači, neće se on graditi ove godine, već tamo negde u nekom budućem ciklusu, a
dotle će se povećati broj vozila na Obilaznici i "Kosmajski koridor" će imati smisla.

Ali, deonica izmedju petlji "Obrenovac" i "Ibarska" bi mogla i sutra da se gradi, jer
bi povezala Ibarsku magistralu iz Centra grada sa Koridorom 11 - vidi gornji post.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652297#p652297:1faym0yd je napisao(la):
dragan » 24 Aug 2019 04:18 am[/url]":1faym0yd]Evo kako se lepo uklapa "Kosmajski koridor" u mrežu auto-puteva :
file.php

Pa produzite ovaj Kosmajski koridor do Simanovca i stare pazove da bi se dobio drugi prsten oko Beograda, tada će ta zamisao doći do svog punog potencijala.
 
Nema potrebe za preterivanjem, jer nema ni logike za takvu "Sremsku vezu".

Evo, ovde se vidi položaj petlje "Obrenovac" odakle počinje "Kosmajski koridor".

Poenta je rasteretiti buduće opterećenje/gužvu auto-puta kroz grad i Obilaznice.
 
Боље наставити од Обреновца до Мишара поља широкога. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652609#p652609:2lo3cwux je napisao(la):
Дошљак » 24 Avg 2019 11:36 pm[/url]":2lo3cwux]Боље наставити од Обреновца . . .
Ne može da se kaže "bolje", jer to je sasvim drugi pravac, ali koji se uklapa u "Kosmajski koridor".
Na mapi se vidi šire područje (Srem, Mačva i Braničevo) i kako bi mogla da se koristi nova veza.

Iz pravca Požarevca za 'Koridor 11' za one koji idu na more u CG ili u Obrenovac, Šabac, . . Mačvu.
Iz pravca Šapca za 'Koridor 10' za one koji idu prema Nišu, Bugarskoj, Grčkoj, . . Braničevu i dalje.

Znači, ova Magistrala ne bi bila samo Obilaznica, već najkraća veza izmedju Mačve i Braničeva.
 
Pošto još nije završena deonica Surčin - N.Beograd, stvaraju se velike gužve preko Umke.

Ali, i kada bude puštena ta "sremska veza", uvek će biti vozača kojima će više odgovarati
da se isključe kod petlje "Obrenovac" , pa bi je trebalo povezati na Ibarsku magistralu.

Najbolje izgraditi novu petlju "Ibarska" izmedju Meljaka i Vranića, kod skretanja za Barajevo
a trasu odrediti prema situaciji na terenu, možda preko Jasenka i Vranića, ako je to najbolje.
 
Ovoj je raskrsnica na Ibarskoj magistrali gde je dodat i znak za skretanje
prema petlji "Obrenovac" kroz naselja preko Vranića, Draževca i Mislođina.

Trebalo bi da postoji put van naselja izmedju petlji "Obrenovac" i nove "Ibarske"
koji bi bio 'Sektor 1' novog koridora i tako omogućio bezbednu i dobru vezu.
 
Ево идеја, продужите до Шапца, дакле Мали Пожаревац - Обреновац - Шабац.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653866#p653866:k9hs80re je napisao(la):
filip14586 » Uto Avg 27, 2019 6:00 pm[/url]":k9hs80re]Ево идеја, продужите до Шапца, дакле Мали Пожаревац - Обреновац - Шабац.
Добра и логична идеја!
 
Pa, sad . . . može da se produži i Šabac - Obrenovac - Požarevac. :)

Ali, onda to nije samo "Kosmajski koridor", već nešto mnogo veće.

Ideja je da se povežu dva koridora X i XI i izmedju Ibarska magistrala.
 
Кад идем из Бг-а за Шабац увек идем на Обреновац, када би ту био још мало бољи пут то би било сјајно, и даље за Лозницу, Мали Зворник и Републику Србску.
 
Део од Обреновца до Малог Пожаревца је приоритетан посебно Обреновац-Вранић, али идеја спојити Шабац-Пожаревац без Бг-а уопште није лоша како сте вас двојица предложили. Брза цеста или добра магистрала би за сада била довољна!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653879#p653879:3sprlcx3 je napisao(la):
filip14586 » Uto Avg 27, 2019 6:21 pm[/url]":3sprlcx3]Зар ти није брже Е70 до Руме па Шабац?
Није а и скупље је!
 
Vrh