Šta je novo?

Koridor 10

OK prosirenja na izlazu za kamione. Na ulazu se ne koriste ni postojeci kapaciteti jer problem nije na nasoj strani nego na HU strani
 
Radovi na bugarskom delu Koridora IV

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8vv3YZW2jRY[/youtube]

Je l' neko zna stepen izgradjenosti ovog puta sa rumunske strane? Ulaskom obe zemlje u Šengenski prostor bila bi to ozbiljna alternativa našem autoputu.
 
Ovo bi nama koji cesto putujemo Bg - Novi Sad a i svima ostalim pravi pogodak, jer se poslednjih 3 4 godine stvaraju ozbiljne guzve. Naravno, nadam se da ovo podrazumeva i prosirenje naplate rampe
 
Lupa Veliki Respirator kao pokvareni ventilator.

Niški autoput je opterećeniji, i tu treba proširenje od Beograda ka jugu, ali naravno na 3+1, a ne na 4+1. Posle tako i za Novi Sad. Koliko ih uopšte na svetu ima sa 8 voznih traka, van gradova?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901165#p901165:1ipu5rkx je napisao(la):
Пантограф » Mon Nov 22, 2021 9:07 pm[/url]":1ipu5rkx]Lupa Veliki Respirator kao pokvareni ventilator.

Niški autoput je opterećeniji, i tu treba proširenje od Beograda ka jugu, ali naravno na 3+1, a ne na 4+1. Posle tako i za Novi Sad. Koliko ih uopšte na svetu ima sa 8 voznih traka, van gradova?

Na prvu loptu: Bergamo-Milano, Minhen-Nirnberg i to je to što meni pada na pamet, a da sam prolazio...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889438#p889438:3bppp13m je napisao(la):
milaki990 » Thu Oct 14, 2021 8:06 am[/url]":3bppp13m]Radovi na bugarskom delu Koridora IV

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8vv3YZW2jRY[/youtube]

Je l' neko zna stepen izgradjenosti ovog puta sa rumunske strane? Ulaskom obe zemlje u Šengenski prostor bila bi to ozbiljna alternativa našem autoputu.

Sa rumunske strane je stepen izgrađenosti nikakav sa tendencijom da tako i ostane. Mislim na Kalafat-Krajova. Magistrala sumnjivog kvaliteta.
I sa bugarske strane je dosta toga nezapočeto, a i ovo što jeste, baš ide kilavo.
Na stranu što sam pisao i na drugoj temi - Turci su tu glavna tranzitna snaga, a oni idu putevima kojima je i Suljo Veličanstveni išao na Mohač i Beč - dolinama Nišave, Morave, Save i Dunava, a ne preko Karpata... Uostalom, i Rimljani su do Bizantinuma išli tim istim putem - Via Diagonalis (Militaris).
Oni su u EU (BG&RO) u sklopu projekta širenja NATO na istok, ne jer tamo pripadaju i jer su ekonomski razvijene i uređene države, pa ipak im je standard veći nego nama u ekonomskom tigru od države.
Šengen je puko na koroni, svako malo i sad neko zatvori granice, a to neće pomoći ni Rumuniji i Bugarskoj da uskoro uđu u Šengen.
 
[/quote]

Na prvu loptu: Bergamo-Milano, Minhen-Nirnberg i to je to što meni pada na pamet, a da sam prolazio...
[/quote]
A Sidnaj - Kambera? Sram te bilo menjao si desnom rukom menjac sa leve strane :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901273#p901273:3skuivmr je napisao(la):
KrCan » Tue Nov 23, 2021 10:02 am[/url]":3skuivmr]

Na prvu loptu: Bergamo-Milano, Minhen-Nirnberg i to je to što meni pada na pamet, a da sam prolazio...
[/quote]
A Sidnaj - Kambera? Sram te bilo menjao si desnom rukom menjac sa leve strane :lool:
[/quote]

Kakvih 8... meni se tamo sve suzilo u jednu...
 
Prošao sam za vikend deonicom Horgoš - Novi Sad i primetio par promena u odnosu da prethodni prolazak.

Prvih nekoliko kilometara od granice su potpuno presvučeni novim asfaltom. Stvarno prijatno iznenadjenje u odnosu na to kako je bilo pre. Nije to najravnije i najbolje odradjeno ali svakako puno, puno bolje nego ranije.

Postavljeni su znakovi i signalizacija i na nastavku (recimo deo oko Subotice i izlasci Jug i Istok) ali nisam video radnike ni mašine. Doduše bilo je kasno veče pa radnike nisam ni očekivao a mašine možda nisam video zbog mraka.

Za dalje od Subotice čini mi se da je deonica do Topole isto presvučena. Takodje je bolje mnogo nego pre, ali ima neravnina. Nakon toga se
prelazi u levi deo autoputa (trake ka granici) i vozi se jednom trakom do sledećeg izlaska (nekih 5-10km). Verovatno rade taj deo.

Ostatak ka Novom Sadu mi se čini da je u prilično dobrom stanju.

Dve mane:
1) Obeležavanje radova, pogotovo prestrojavanje u leve trake autoputa je baš loše. Fali signalizacija na vreme. Doduše, ja sam možda malo razmažen jer se u Nemačkoj o tome baš vodi računa (nekada i previše).

2) Ne znam da li @staramo ili neko drugi zna o čemu je reč. Bila je noć kada sam vozio i primetio sam na 80-90% znakova i putokaza neke mrlje/senke/fleke. Bukvalno ne mogu da pročitam šta piše dok se baš ne približim samom znaku. O čemu se tu radi i zašto takvih problema nema na putokazima u Madjarskoj na primer?

Poseban dodatak cene dizela (uzorak gde sam sipao):
DE: 1.6-1.75
SK: 1.46
HU: 1.55
RS: 174rsd - 1.48eur
 
koliko si čekao na naplatnoj na izlazu? Ja zadnji put kad sam prošao, u septembru oko 25 minuta, bila subota oko 19h, to je nedopustivo. Inače podrška planovima za 4+1, tako bi trebalo i da je do požarevačke petlje na jugu, a do Niša 3+1. Isto 4+1 vi trebalo uraditi i ceo autobut kroz BG do Šimanovaca i do granice da bude 3+1, kao i od Bačke Topole do Horgoša, i od Niša do Gradine.
 
Išao sam do Novog Sada. Imam tag pa nisam čekao uopšte, mada nije bilo gužve ni za one bez taga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901242#p901242:3d7193y5 je napisao(la):
caribrod » Uto Nov 23, 2021 8:33 am[/url]":3d7193y5]

Sa rumunske strane je stepen izgrađenosti nikakav sa tendencijom da tako i ostane. Mislim na Kalafat-Krajova. Magistrala sumnjivog kvaliteta.
I sa bugarske strane je dosta toga nezapočeto, a i ovo što jeste, baš ide kilavo.
Na stranu što sam pisao i na drugoj temi - Turci su tu glavna tranzitna snaga, a oni idu putevima kojima je i Suljo Veličanstveni išao na Mohač i Beč - dolinama Nišave, Morave, Save i Dunava, a ne preko Karpata... Uostalom, i Rimljani su do Bizantinuma išli tim istim putem - Via Diagonalis (Militaris).
Oni su u EU (BG&RO) u sklopu projekta širenja NATO na istok, ne jer tamo pripadaju i jer su ekonomski razvijene i uređene države, pa ipak im je standard veći nego nama u ekonomskom tigru od države.
Šengen je puko na koroni, svako malo i sad neko zatvori granice, a to neće pomoći ni Rumuniji i Bugarskoj da uskoro uđu u Šengen.

Često putujem sa severa ka Horgošu.
Ovo što opisuješ se odnosi samo na putnički saobraćaj, i tu Šengen ima nekog uticaja.

Ali što se kamiona tiče, zanemariv broj produži ka Horgošu i to uglavnom naše, makedonske, kosovske table. 9 od 10 ide na Arad. Bukvalno se isprazni to parče autoputa od šlepera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905612#p905612:2356pgfa je napisao(la):
milaki990 » 06 Dec 2021 10:57 am[/url]":2356pgfa]Prošao sam za vikend deonicom Horgoš - Novi Sad i primetio par promena u odnosu da prethodni prolazak.

Prvih nekoliko kilometara od granice su potpuno presvučeni novim asfaltom. Stvarno prijatno iznenadjenje u odnosu na to kako je bilo pre. Nije to najravnije i najbolje odradjeno ali svakako puno, puno bolje nego ranije.

Postavljeni su znakovi i signalizacija i na nastavku (recimo deo oko Subotice i izlasci Jug i Istok) ali nisam video radnike ni mašine. Doduše bilo je kasno veče pa radnike nisam ni očekivao a mašine možda nisam video zbog mraka.

Za dalje od Subotice čini mi se da je deonica do Topole isto presvučena. Takodje je bolje mnogo nego pre, ali ima neravnina. Nakon toga se
prelazi u levi deo autoputa (trake ka granici) i vozi se jednom trakom do sledećeg izlaska (nekih 5-10km). Verovatno rade taj deo.

Ostatak ka Novom Sadu mi se čini da je u prilično dobrom stanju.

Dve mane:
1) Obeležavanje radova, pogotovo prestrojavanje u leve trake autoputa je baš loše. Fali signalizacija na vreme. Doduše, ja sam možda malo razmažen jer se u Nemačkoj o tome baš vodi računa (nekada i previše).

2) Ne znam da li @staramo ili neko drugi zna o čemu je reč. Bila je noć kada sam vozio i primetio sam na 80-90% znakova i putokaza neke mrlje/senke/fleke. Bukvalno ne mogu da pročitam šta piše dok se baš ne približim samom znaku. O čemu se tu radi i zašto takvih problema nema na putokazima u Madjarskoj na primer?

Poseban dodatak cene dizela (uzorak gde sam sipao):
DE: 1.6-1.75
SK: 1.46
HU: 1.55
RS: 174rsd - 1.48eur


I mene te fleke i mrlje strasno nerviraju. Rec je samo o starosti znakova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906013#p906013:315hzbdb je napisao(la):
Populist » Tue Dec 07, 2021 12:59 pm[/url]":315hzbdb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901242#p901242:315hzbdb je napisao(la):
caribrod » Uto Nov 23, 2021 8:33 am[/url]":315hzbdb]

Sa rumunske strane je stepen izgrađenosti nikakav sa tendencijom da tako i ostane. Mislim na Kalafat-Krajova. Magistrala sumnjivog kvaliteta.
I sa bugarske strane je dosta toga nezapočeto, a i ovo što jeste, baš ide kilavo.
Na stranu što sam pisao i na drugoj temi - Turci su tu glavna tranzitna snaga, a oni idu putevima kojima je i Suljo Veličanstveni išao na Mohač i Beč - dolinama Nišave, Morave, Save i Dunava, a ne preko Karpata... Uostalom, i Rimljani su do Bizantinuma išli tim istim putem - Via Diagonalis (Militaris).
Oni su u EU (BG&RO) u sklopu projekta širenja NATO na istok, ne jer tamo pripadaju i jer su ekonomski razvijene i uređene države, pa ipak im je standard veći nego nama u ekonomskom tigru od države.
Šengen je puko na koroni, svako malo i sad neko zatvori granice, a to neće pomoći ni Rumuniji i Bugarskoj da uskoro uđu u Šengen.

Često putujem sa severa ka Horgošu.
Ovo što opisuješ se odnosi samo na putnički saobraćaj, i tu Šengen ima nekog uticaja.

Ali što se kamiona tiče, zanemariv broj produži ka Horgošu i to uglavnom naše, makedonske, kosovske table. 9 od 10 ide na Arad. Bukvalno se isprazni to parče autoputa od šlepera.

Ja ovde ne primećujem pad broja turskih kamiona, naprotiv...
Ne tvrdim da nisi u pravu, ali je pitanje koji su to kamioni i kuda idu.
Uostalom, ovo što prođe ovde na Gradini bar 60% završi na Batrovcima, mnogo manje na Horgošu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905635#p905635:1ca0ofq3 je napisao(la):
tragac » Mon Dec 06, 2021 12:01 pm[/url]":1ca0ofq3]koliko si čekao na naplatnoj na izlazu? Ja zadnji put kad sam prošao, u septembru oko 25 minuta, bila subota oko 19h, to je nedopustivo. Inače podrška planovima za 4+1, tako bi trebalo i da je do požarevačke petlje na jugu, a do Niša 3+1. Isto 4+1 vi trebalo uraditi i ceo autobut kroz BG do Šimanovaca i do granice da bude 3+1, kao i od Bačke Topole do Horgoša, i od Niša do Gradine.

Evo, ja ti kažem da od Niša do Gradine nema nikakvog smisla ni potrebe da bude 3+1, osim što bi napumpalo moj ego.
Umesto 4+1 do Beške bolje da rade 3+1 od BG do: Šimanovaca/Pećinaca, Inđije i Batočine, eventualno Jagodine.
Osim par dana u letnjoj sezoni čak ni na BG-NI južno od Pojata ne da nema gužvi nego neretko ni žive duše kilometrima.
Ne znam dal ovaj stvarno misli da i most kod Beške duplira, jer će nas to koštati ko Sv. Petra kajgana. A čemu?
Kroz grad 3+1 lepo zvuči, ali preskupo i nastao bi haos tokom izgradnje, bolje da su barem obilaznicu odmah radili na 3+1.
 
Са твитера
IMG_20211215_221333.jpg
 
Pa, logično... Genijalni projektant je smislio da IIA259 (bivši IB43) aka paralelni nekomercijalni put Pirot-Bela Palanka prolazi preko prevoja između Sinjca i Ljubatovice, tamo gde ni Rimljanima ni Turcima ni Nemcima nije palo na um da rade put.
Opet s druge strane drago mi je da su baš tu provukli paralelni put, jer da ide uz autoput, što je u građevinskom i saobraćajnom smislu logičnija varijanta, mamlazi za volanom šlepera bi se umesto na Pirot-istok isključivali kod Bele Palanke radi uštede još 5 evra, pa bi i autoput od BP do Pirota zvrjao prazan kao što zvrji od Pirota do granice, osim leti kad je turska najezda. Ovo potonje zbog ne(činjenja)sposobnosti Puteva da zabrane kamionima preko 3,5t da prelaze preko oronulog Sukovskog mosta na staroj magistrali Pirot-Dimitrovgrad i time bar teški tranzit odvrnu na autoput.
A taman da ovo klizište skroz zatvori put ne bi bilo toliko tragično, jer od Pirota do BP postoji još jedan alternativni državni put IIB428, koji se od IB39 (Pirot-Babušnica-Vlasotince-Leskovac) odvaja (tačnije ide pravo, odvaja se IB39 iako ima pravo prvenstva) i preko Ponora i Kremenice silazi u Belu Palanku. A ako je nekome i ovaj put u užasnom stanju, a bio je kad sam prolazio tuda pre 5-6 dina, pa plati bre rođače 100 kinte i idi na autoput, vozii se ko dingospo, tamo je sve potaman, klizišta bez! Ali pre će mrtav da pr.ne nego Piroćanac da tipla putarinu...
 
Brda, blato u uglju, mraz, sneg, sve se urotilo i navalilo pre vremena. A samo je trebalo da se pokrenu posle aprila kako bi se opet mogli da ugrađuju. Cccc!
Sve ljude možeš da lažeš neko vreme. Neke ljude možeš da lažeš sve vreme, ali nikako sve ljude ne možeš da lažeš sve vreme!
Stižu računi na naplatu, ističe rok trajanja budževinama.
A šta ako krene grdeličko brdo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908667#p908667:3pa9s1cs je napisao(la):
branik » Čet Dec 16, 2021 9:10 am[/url]":3pa9s1cs]Brda, blato u uglju, mraz, sneg, sve se urotilo i navalilo pre vremena. A samo je trebalo da se pokrenu posle aprila kako bi se opet mogli da ugrađuju. Cccc!
Sve ljude možeš da lažeš neko vreme. Neke ljude možeš da lažeš sve vreme, ali nikako sve ljude ne možeš da lažeš sve vreme!
Stižu računi na naplatu, ističe rok trajanja budževinama.
A šta ako krene grdeličko brdo?

...jednostavno ga "nećemo" snimati za TV. :lol:
 
Vrh