StaraMo
Advanced
Ovakav spoj prvenstveno je nemoguće realizovati zbog zatvorenog sistema naplate.
Počeli su deonicu od granice do Dragomana. Strabag table na sve strane. I radnici u odvratnim nandžarastim uniformama, ko đubretari da me izvinete. Još to nije ni blizu onoga što se najavljuje od 1.marta, gde bi trebalo da krenu baš udarnički. Za sada rade uglavnom na pripremi gradilišta, ne na budućoj trasi. A trasa je baš uz put, jer se od 1+1 pravi 2+1/2+1. Još nije bilo ni obeležavanjem početka radova, a voli premijer Borisov da se islika, nije da ne voli. A kad krene od marta očekujem haos pogotovu tokom leta kad krenu Turci, generalno nemam pojma kako će to da funkcioniše u onoj klisuri gde će biti miniranha, a čujem da je Štrabag u projekat ubacio i 2 mala tunela oko 80m, vrv cut&cover, bliže granici...мајстор":3jlo58mo je napisao(la):@caribrod Имаш ли неке информације како напредују радови од Софије до границе?
Sent from my Armor_3 using Tapatalk
In November 2017, with the launch of the tender for the privatization of Egnatia Motorway and the announcement of its terms, it was announced that the upgrade of the Halastra-Polykastro section from an expressway to as motorway was under planning.[3] This was confirmed in September 2018. Construction costs are estimated to exceed € 200 million, and the remainder of the axis from Polykastro to Evzoni, which has already been characterized a motorway will be upgraded with more modern features such as safety barriers, new signage and road improvements.
Kokili":1t2dr5c6 je napisao(la):Grdelica danas. Sanacija u toku!!!!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710886#p710886:1wjd103x je napisao(la):caribrod » Sub Feb 22, 2020 3:55 pm[/url]":1wjd103x]GOJE,lepe fotke... Kamione ciljano i smišljeno zaustavljaju bliže Sofiji gde je 2+2 da ne bi pravili haos na uskom delu u klisuri. Čuvena kosina C6 je sa druge strane, ti si fotkao malo manje čuvenu C7, a dodatni radovi su na takođe čuvenoj C26 kod nadvožnjaka za Špaj, gde su ustanovili da celo brdo klizi ka Crvenoj reci i gde rade 100-200-500-ne znam ni ja koliko šipova da spreče da se sve što poznajemo sruči u Nišavu.
Pozz!
geovuk":vy5of2co je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710886#p710886 je napisao(la):caribrod » Sub Feb 22, 2020 3:55 pm[/url]":vy5of2co]GOJE,lepe fotke... Kamione ciljano i smišljeno zaustavljaju bliže Sofiji gde je 2+2 da ne bi pravili haos na uskom delu u klisuri. Čuvena kosina C6 je sa druge strane, ti si fotkao malo manje čuvenu C7, a dodatni radovi su na takođe čuvenoj C26 kod nadvožnjaka za Špaj, gde su ustanovili da celo brdo klizi ka Crvenoj reci i gde rade 100-200-500-ne znam ni ja koliko šipova da spreče da se sve što poznajemo sruči u Nišavu.
Pozz!
Da, čuvene su te c6 i c26 kosine. Zbog prve je urađena galerija, a zbog druge rade more šipova. Beše i kosina c17 je bila baš problematična. Kakva je sad situacija sa njom, da li su odradili sve šipove i naglavne grede?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734483#p734483:34cw73lz je napisao(la):plećko » Нед Мај 03, 2020 10:05 am[/url]":34cw73lz]Evo dve sa visine iz Dimitrovgrad...
upload photo on site
i jedna panorama...