https://www.juznevesti.com/Ekonomija/Be ... sa.sr.html
Sada i zvanicno za kartice. Mislim da je ovo moglo jednostavnije ali ko nas pita.
Sada i zvanicno za kartice. Mislim da je ovo moglo jednostavnije ali ko nas pita.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670729#p670729:f7wxgeis je napisao(la):Earthmoving » Čet Okt 17, 2019 12:36 pm[/url]":f7wxgeis]Eto, ispravljena je nepravda po recima nekih forumasa da se beogradjani besplatno voze autoputem oko grada, a drugi ne. E sad bi bilo posteno da se i guzve u Beogradu svedu na guzve svih ostalih gradova u Srbiji. Ili da upotrebimo malo precizniju formulaciju, da se prosecna brzina kretanja kroz Beograd izjednaci sa drugima. Siguran sam da bi Beograd stigao druge gradove po prosecnoj brzini, u njegove puteve bi moralo se ulozi par milijardi evra, pa bi se videlo da je upravo Bg u najvecem zaostatku infrastrukture (jer guzva pokazuje odnos broja vozila i povrsinu puteva, a ne samo povrsinu puteva bez veze sa brojem vozila, kako neki pogresno smatraju). Sto se jasno i vidi iz najvecih guzvi. U svakom slucaju, iskreno mi je drago za Nis, naravno ako ovo zaista zazivi i nije neka prevara.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670746#p670746:1jukxpt9 je napisao(la):Earthmoving » Čet Okt 17, 2019 1:13 pm[/url]":1jukxpt9]Da, SMT varijanta bi bila korisnija za grad, ali ovo je simbolicno iz ugla neke ravnopravnosti.
Pa cekaj Ime, kako Bg ne zaostaje, ceo K10 je uskoro gotov, sem Bg obilaznice koja pitanje dal ce i za 10 godina. A za ovo sto pricam ti ne treba statistika, uporedis svakodnevnu guzvu u Bgu i drugde, pa i dete ocima jasno vidi kome od njih dvoje manjka infrastrukture. To se racuna prosto: broj vozila jedne teritorije : povrsina puteva te teritorije, to je matematika, ne statistika. Beograd verovatno ima najgori ovaj indeks u celoj zemlji. Svako jutro 07-09 na K10 kroz BG kolona od Plavog mosta do iza Gazele, a popodne od 15-19 kolona stoji iz suprotnog pravca od posle Genexa do skretanja za Dusanovac destine hiljada vozila zaglavljene satima. Pohvalno je sto se u Nisu bar nesto radi na tom pitanju, sad ovo, pa uskoro otvaranje ka Crvenoj Reci... a ovde u Bgu na K10 - nista. A cak i kad bi sad krenuli grade paralelni UMP i SMT ne bi bili gotovi za 3 godine, znaci stanje trenutno bezizlazno sto ce tice perspektivi guzvi u Bgu i posebno ovde na potezu oko K10 kroz grad.
Cekaj tebi k10 ka Bugarskoj i Makedoniji nije vazan pravac?Earthmoving":2fg5w646 je napisao(la):GavSa, da su se autoputevi radili objektivno, prema redosledu prioriteta po prometu vozila, nisam siguran da neki drugi pravci sad ne bi imali autoput, a neki jos ne. Ali neki pravci su gurani zbog interesa EU. Ali onda je EU to trebala I da plati. Kina recimo mnogo nesebicnije gradi autoputeve na svom podkontinentu svim svojim provincijama, a ne da kao EU jedan deo Kine daje kredite drugom delu, pa mu posle parazitira kamate.