Šta je novo?

Koridor 10

Onda je to veoma loš primer. Ali, svakako, Varšava ima metro. A autoputa nema ni od Varšave do Krakova.

Trenutno, duplo bogatija zemlja od Srbije.

Poređenje sa Rumunijom je posebno bolno.
 
U, sto ovaj Razgradjevinar ume bude umiljat Panti I tepa, a prema meni ni malo ljubavi :)
Caribrode care :) Pa nisu samo to "nasi" ljudi, pola Evrope su nasi ljudi emigrirali odavde zadnjih desetak ili kolko hiljada godina nakon povlacenja zanjeg ledenog doba iz Evrope :) Pa dobro, u pravu si, trebamo nasoj braci da ostavimo iste putarine ko nama jer su nasi, mada bilo bi lepo da I braca ne budu malo sebicna kad nas deru za cene kola, gasa, benzina I slicno :) Ja sam samo povecanje putarina hteo da vratimo taj jedan deo nepravedno nam uzetih para od nase brace :)
 
Earthmoving":2v0mniw1 je napisao(la):
U, sto ovaj Razgradjevinar ume bude umiljat Panti I tepa, a prema meni ni malo ljubavi :)
Caribrode care :) Pa nisu samo to "nasi" ljudi, pola Evrope su nasi ljudi emigrirali odavde zadnjih desetak ili kolko hiljada godina nakon povlacenja zanjeg ledenog doba iz Evrope :) Pa dobro, u pravu si, trebamo nasoj braci da ostavimo iste putarine ko nama jer su nasi, mada bilo bi lepo da I braca ne budu malo sebicna kad nas deru za cene kola, gasa, benzina I slicno :) Ja sam samo povecanje putarina hteo da vratimo taj jedan deo nepravedno nam uzetih para od nase brace :)
Hahah, ma svi su Srbi brate mili! Mozda smo nastali i pre ameba m?

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671371#p671371:phvth5c3 je napisao(la):
Пантограф » Sat Oct 19, 2019 1:26 pm[/url]":phvth5c3]Meni je malo indikativno da od svih zemalja na južnom kraku Koridora 10 autoput skroz do granice jedino nije sagradila - najbogatija zemlja. Inače, grade autoputeve svud po državi. Prvo ljudi misle na sebe, pa onda na srpske i makedonske turiste koji tu treba da prođu dvaput godišnje (tamo i nazad).

I tako rade, bukvalno, svi. I nećete mi naći državu u Evropi da nije prvo rešavala saobraćaj u milionskom gradu (ako ga ima), tj. gradila metro, kružne prstenove - pa tek onda ekstenzivnu mrežu autoputeva. To, da Pirot ima obilaznicu, a Beograd ne, nije mi poznato da postoji gdegde. Nije mi jasno - da li je neki naš institut, neki odbor SANU, neka Visoka porta napravila računicu kako se to, zapravo, isplati?

Biće da nije. Sve su to bogatije zemlje od nas. Verovatno mi negde grešimo.

Varšava ima neku groznu poluobilaznicu, Bratislava se ne može izbeći pa je neću navoditi, Beč, hm, neću ni njega, Milano nije glavni grad, a i mnogo se proširio, Sofija još nema ni ljudski poluprsten okolo a ima tek od pre par godina do turske granice, put do bugarskog i gradi do Grčkog mora, Bukureštu je ono sve samo neka iole normalna obilaznica, a imaju svež autoput do mora i imaće ga do mađarske granice, jbg svi ovi što nabroja imaju metro, ima kolko hoćeš primera, a Pirot najozbiljnije ima 2 obilaznice (jednu sa ograničenjem 130 i drugu sa 100) na 500-600m jedna od druge što je epska glupost.

Grčka iz inata nije htela da proširi taj poluautoput (~50km) zbog sukoba sa SM zbog imena, ali zato uredno ima A2 Egnatia Odos do Turske (iako me živo zanima kolki je PGDS posle Xantija), novi autoput do Promahonasa ka Bugarskoj, a valjda počinju i od Janjine do Kakavije na granici sa Albanijom dal AP ili brzi put nemam pojma (koji li će im to???). Svud po zemlji... Da, odnedavno, do pre 2 godine ni 2 najveća grada im nisu bila spojena autoputem, nego se masovno ginulo po onoj Tempi klisuri. Btw južni krak K10 NE POSTOJI, kao ni K11. To je glavni pravac K10 od Salzburga do Soluna, krakovi A Grac-Maribor-Zagreb, B (Budimpešta-Beograd), C (Niš-Sofija tj. ono što mi zovemo istočni krak i Koridorom IV do Istanbula), D (Veles - Prilep - Bitolj - Florina - Igumenica, koji će Grci pre napraviti nego Severnomakedonci). Ako gledamo glavni pravac autoput nije ni na Karavankentunelu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671377#p671377:2ldcnoy3 je napisao(la):
Earthmoving » Sat Oct 19, 2019 1:45 pm[/url]":2ldcnoy3]U, sto ovaj Razgradjevinar ume bude umiljat Panti I tepa, a prema meni ni malo ljubavi :)
Caribrode care :) Pa nisu samo to "nasi" ljudi, pola Evrope su nasi ljudi emigrirali odavde zadnjih desetak ili kolko hiljada godina nakon povlacenja zanjeg ledenog doba iz Evrope :) Pa dobro, u pravu si, trebamo nasoj braci da ostavimo iste putarine ko nama jer su nasi, mada bilo bi lepo da I braca ne budu malo sebicna kad nas deru za cene kola, gasa, benzina I slicno :) Ja sam samo povecanje putarina hteo da vratimo taj jedan deo nepravedno nam uzetih para od nase brace :)

Toliko smo off da više nemam snage da ti sad objašnjavam kroz milion interesantnih primera na mikro nivou zašto je tranzit važan. A tebi smeta što prolaze kroz BG, smeta i meni jer mi npr. gužva smanjuje cenu stana. Ali koliko je izgradnja puta i tranzit važan za ovaj deo Srbije ti to verovatno ne možeš ni da zamisliš...
Ja se odjavljujem!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671377#p671377:2ldv4i2h je napisao(la):
Earthmoving » 19 Oct 2019 01:45 pm[/url]":2ldv4i2h]U, sto ovaj Razgradjevinar ume bude umiljat Panti I tepa, a prema meni ni malo ljubavi :)

postovanje moze da se zasluzi a moze i da se izgubi. citajuci pantografove postove na ovom forumu naucio sam mnogo toga, citajuci tvoje cesto sam imao transfer blama. nista licno, samo nastavi, moj komentar je bio tu zbog stavljanja tvojih stavova u kontekst, citaocima koji nisu tako revsnosni kao ja, ipak ljudi trebaju da znaju sa kim razgovaraju po nek svako donese svoj sud
 
@caribrod

Sve stoji. Samo svi pomenuti veliki gradovi su mnogo ispred Beograda. Tačno, u Beču autoputevi idu kroz grad, ali, Beč ima najbolji javni prevoz na svetu. Prvo ljudi rade ono što koristi milion ljudi dnevno, pa onda ono što koristi milion mesečno, i to leti. I kukavni Solun će prvo dobiti metro, pa autoput za 'Skopiju'. A ring road već odavno ima.

Što se mene tiče, ja imam kuću u Vranju, meni odgovara što se ovako gradilo, ali, da je osnovne logike i jednakog odnosa prema građanima, pre bi autoput došao do Ljiga, nego do Vranja.
 
Ljudi....kako se može porediti jedna zemlja koja je 10 godina vodila ratove koje je na kraju izgubila sukobom sa Nato-om...zemlja u kojoj narod da sve sto je zaradio nekome ko obeća 30 posto kamate,pa ostane i bez toga i bez plate i devalvira mu valuta milion puta,dodje mu nilion izbeglica,poklanja glas nekome ko obeća hleb za 3 din a pre toga pokloni glas onome ko obeća 1000 eur od akcija,poveća penzije posle smanjuje,o kakvim studijama i analizama pričamo u takvoj zemlji,šta je to što je u ovoj zemlji normalno... Šta zna onaj u Pirotu kako izgleda proći kroz Čačak a autoput od milijardu evra završio ispred umesto iza grada..Ko moze ista predvideti i reći ovo je pravi put,i svi su na neki način u pravu i sve naizgled ima smisla...ali...
 
Пантограф":1ew3cty3 je napisao(la):
@caribrod

Sve stoji. Samo svi pomenuti veliki gradovi su mnogo ispred Beograda. Tačno, u Beču autoputevi idu kroz grad, ali, Beč ima najbolji javni prevoz na svetu. Prvo ljudi rade ono što koristi milion ljudi dnevno, pa onda ono što koristi milion mesečno, i to leti. I kukavni Solun će prvo dobiti metro, pa autoput za 'Skopiju'. A ring road već odavno ima.

Što se mene tiče, ja imam kuću u Vranju, meni odgovara što se ovako gradilo, ali, da je osnovne logike i jednakog odnosa prema građanima, pre bi autoput došao do Ljiga, nego do Vranja.
Mene blam što Bgd nema metro, a ima ga recimo Sofija, pa recimo Tuluz i San Sebastijan, faking Katanija čak... Ali se onda utešim da ga nema ni Sidnej sa 5+ milki žitelja, pa ipak je jedan od najlepšuh gradova na svetu... A i ovo što grade podmiriće potrebe 5% stanovništva tamo.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Prednosti autoputa i tranzita za nase stanovnike:

1. BRZI i JEFTINIJI transport: robe, lekova, poste, ljudi, nafte, cega god
2. BEZBEDNOST
3. Ovo pod 1. i 2. utice na to da DOMACI i STRANI biznisi zele da pokrenu nesto na primer u LJIGU umesto u Novom Sadu ili Beogradu koji su infrastrukturno bili mnogo bolje pozicionirani. (naravno, nije samo infrastruktura faktor, ali je jako bitan faktor)
4. Ako treba hitna pomoc da vas vozi iz Vranja u Nis npr, sta mislite je li bolje autoputem ili magistralom?
5. Treba nam diverzifikovana mreza (ako se nesto desi na AP) imas magistralu kao alternativu
6. NAPLATA PUTARINE
7. TURIZAM. Zasto retko idemo u Bukurest? Jer treba tri dana jahanja do tamo, jer nema dobre infrastrukture za sada...
8. Vise PUMPI i RESTORANA, vise poslova i vise placenog PDV-a

Guzve u BG na K10 su pre svega jer obilaznica nije zavrsena, i zato sto je GSP neefikasan. To ce se promeniti, ali za to treba nekoliko godina gradnje, optimizacija i sl.

Efekti ovoga sto se sad zavrsava i onoga sto se trenutno gradi ce se tek videti... Ne moze nista preko noci da procveta.
 
Драго ми је што ће ускоро бити отворен и преостали део на К10. Неће људи више страдати у Сићевачкој клисури. Што се тиче обилазнице око БГ-а, када буде напокон готова мало тога ће изменити за сам Бг. БГ-у је потребан прстен , метро и додатни јужни крак. При садашњем повећању броја возила до краја изградње обилазнице процене су да ће само у БГ бити више око 70.000 возила. По најавама плавуше транзит ће порасти за 20-30%. Занимљиво ми је да нико не размишља о томе или ће увести пар-непар у БГ-у. Можда 10 пута већу цену за коришћење градских улица, кроз паркинг и додтке на регистрацију. Јер они не могу ништа урадити за најмање 10 година, стога очекујем административно кажњавање свих који живе у Бг-у. Власт је наравно изузета. Непотизам такође.
 
Da, par-nepar bi licilo na razmisljanje tih ljudi. Ono, blejim 10 godina, ne gradim nove saobracajnice a saobracaj stalno raste, ups vidi, pa otkud sad tolki kolaps u Bg-u, sta da radimo, ah pa treba nam sad 5 god da iole nesto izgradimo, a resenje nam treba sto pre pa daj da sutra uvedemo par-nepar. To su vec oprobali na parkinzima, rast kola desetine hiljada godisnje, a nula novih garaza, pa daj zoniramo trotoar I naplatimo ljudima sto smo mi nesposobni blejachi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671413#p671413:2y2zl701 je napisao(la):
indigo » Sat Oct 19, 2019 3:11 pm[/url]":2y2zl701]…
5. Treba nam diverzifikovana mreza (ako se nesto desi na AP) imas magistralu kao alternativu

Imaš tamo gde je autoput skorije građen, jer je stara magistrala u solidnom stanju, tj. još uvek nije propala.
Tamo gde autoput postoji odavno (30+ godina) ne postoji adekvatan alternativni put, što se vidi onda kada se na deonici od Beograda do Pojata nešto desi pa mora da se zatvori autoput.
Setite se samo epskog kolapsa u Jagodini i Ćupriji u danu one tragedije sa maglom prošle godine.
Tamo je ozbiljna gužva i inače, ali se saobraćaj uvek kreće.

Drago mi je da se neko setio i toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671423#p671423:15yso08n je napisao(la):
мајстор » Sat Oct 19, 2019 3:43 pm[/url]":15yso08n]Драго ми је што ће ускоро бити отворен и преостали део на К10. Неће људи више страдати у Сићевачкој клисури. Што се тиче обилазнице око БГ-а, када буде напокон готова мало тога ће изменити за сам Бг. БГ-у је потребан прстен , метро и додатни јужни крак. При садашњем повећању броја возила до краја изградње обилазнице процене су да ће само у БГ бити више око 70.000 возила. По најавама плавуше транзит ће порасти за 20-30%. Занимљиво ми је да нико не размишља о томе или ће увести пар-непар у БГ-у. Можда 10 пута већу цену за коришћење градских улица, кроз паркинг и додтке на регистрацију. Јер они не могу ништа урадити за најмање 10 година, стога очекујем административно кажњавање свих који живе у Бг-у. Власт је наравно изузета. Непотизам такође.

Da li si svestan šta si napisao?

Da li znaš koliko će značiti da autobusi u tranzitu, automobili u tranzitu ne idu na Gazelu? Koliko će to smanjiti gužve i u špicu i generalno!
Autoput kroz BG je zbog tranzita jedan od generatora gužvi (autokomanda, Mostar, NBG strana) umesto da bude ipusni ventil i da olakša saobraćaj.
Uz to, jako bitan momenat je i saobraćajnica od NBG do čvora A2/A1, koja će da izvuče nešto saobraćaja i na tu stranu.
Primera radi, kad sam sad poslednji put bio u BG, završio sam turu kod rođake na 45 i morao sam da prođem Jurija Gagarina celom dužinom da bih se vratio na autoput. Nije bio špic i relativno bezbolno sam se uključio na AP i prošao Gazelu itd. Sam taj ulazak na AP kod Sava centra nekad oduzme i po pola sata, pa još toliko i više dok se iskobeljaš gazelom i dalje do dušanovačkog mosta - to bar svi znaju... Da sam imao obilaznicu u punom profilu i tu vezu na pamet mi ne bi palo da prođem pola NBG, gazelu i pola autoputa kroz BGD.
S tim u vezi, ovde se tranzit sveo na strance, a potpuno se zanemaruje domaći tranzit, prolazak naših ljudi autoputem kroz grad, jer tako kako je sadašnje stanje bolje alternative - nema! Zašto bi neko ko ide iz pravca Niša (Kragujevca, Pirota, Vranja, Jagodine, Zaječara...) ka Novom Sadu ili Šidu ulazio u grad i rizikovao da se zaglavi pre, za vreme i posle gazele? Što bih ja sad kad krenem za Bjeljinu išao kroz grad i sebi i drugima otežavao život i pravio gužvu? Ne bih, da ne moram da igram ruski rulet od Bubanj potoka do Resnika... Za one iz zapadne Srbije to će biti rešeno deonicom Surčin - Obrenovac, pa i tu očekujem neko malo rasterećenje u gradu, ne mislim samo na savsku magistralu. Za ovaj nastavak obilaznice ka Pančevu manje-više, tu je pruga možda i bitnija, rasteretiće za one koji idu sa zapada, jer se nismo usrećili sa Zemun-Borča-Krnjača i nebuloznim ograničenjem 50, ovi koji idu iz pravca Niša i generalno juga za južni Banat uglavnom koriste Smederevo-Kovin (incl. redovne autobuske linije), pa bi tu obilaznica Bavaništa više legla (pustiše li je više aman???). Za severni i srednji Banat većina koje znam ide Pupinovim mostom, manje Pančevcem.

A Beogradu jeste potreban SMP (kao i UMP, pitanje samo kojom trasom) sa mostom preko Ade huje (pa još i savski kod Makiša) i nadasve metro, a ako na južni krak misliš obilaznicu vol.2 preko Barajeva i Sopota, to baš i ne. Više treba urediti prilazne saobraćajnice sa juga, pre svega sa ibarske, diversifikovati ulaz u grad sa južne strane (to bi trebalo da bude preko petlje Lasta sa SMP) i preko potencijalne petlje Kaluđerica.
 
@Caribrod Наравно да ће завршетак обилазнице једног дана деломично релаксирати саобраћај у Бг-у. Ајмо сад мало о чињеницама. Газелом дневно пролази 160000 возила, проблем су јутарњи и послеподневни шпиц. Тај шпиц праве Бг возила а не возила у транзиту. Сви камиони и сада морају на обилазницу. За две године када буде готова обилазница Бг ће имати још 70 000 возила. Када отворе Сурчин- Обреновац и Нбг-Сурчин, сав тај саобраћај ће ићи на Газелу. Како су улице Бг-а прављене за 600000 становника а сада има више аутомобила од тога. Колапс је свеједно неминован. Да не понављам причу о метроу, СМТ и УМП. Док сам живео у Бг свако јутро сам ишао од Коњарника ка Нбг и апсолутно ми је јасно ко прави сву гужву на АП. Срећа је да је највећи транзит у јулу и августу кад се добар део Бга испразни иначе би било неподношљиво.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671636#p671636:iw8m2ro5 je napisao(la):
мајстор » Sun Oct 20, 2019 7:59 am[/url]":iw8m2ro5]@Caribrod Наравно да ће завршетак обилазнице једног дана деломично релаксирати саобраћај у Бг-у. Ајмо сад мало о чињеницама. Газелом дневно пролази 160000 возила, проблем су јутарњи и послеподневни шпиц. Тај шпиц праве Бг возила а не возила у транзиту. Сви камиони и сада морају на обилазницу. За две године када буде готова обилазница Бг ће имати још 70 000 возила. Када отворе Сурчин- Обреновац и Нбг-Сурчин, сав тај саобраћај ће ићи на Газелу. Како су улице Бг-а прављене за 600000 становника а сада има више аутомобила од тога. Колапс је свеједно неминован. Да не понављам причу о метроу, СМТ и УМП. Док сам живео у Бг свако јутро сам ишао од Коњарника ка Нбг и апсолутно ми је јасно ко прави сву гужву на АП. Срећа је да је највећи транзит у јулу и августу кад се добар део Бга испразни иначе би било неподношљиво.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

Ti opet samo o stranom tranzitu... Šta ćemo s domaćim koji takođe mora tu da prolazi? Veruj mi da sam se gušio u tim gužvama na AP i bar 20-30% tablica nije BG. A i da jeste 90% BG tablica opet je pitanje da li bi baš morali tu i da li će ići tu kad završe A2 sa Surčin - NBG i obilaznicu.
Šta je činjenica? Da će BG imati još 70 000 vozila za 2 godine? Otkud to znaš i ko to može da proceni? Beograd se ne puni brzinom kao ranije, ali se fino i prazni - kum mi je iz BG-a zapalio za Švedsku pre 2 godine npr., a i migracija iz unutrašnjosti sve češće preskače BG i ćera dalje na zapad. Al ajde i da se desi...
To što ti misliš da gužvu prave BG vozila, to je mišljenje, činjenica bi bila da izneseš brojke, pa ko bi od tih sa BG tablicama izbegao tu trasu da ima normalnu alternativu itd. Iz ovih PGDS podataka Puteva nije moguće ništa saznati, ako su tačni uopšte... U svakom slučaju ako ništa drugo strani i domaći tranzit (i)ako nisu glavni uzročnik, svakako da fino posole tu gužvu i biće bar za nijansu lakše kad i ako ih više ne bude bilo! Ko ti uopšte garantuje da će i svi ti sa BG tablicama na autoput i gazelu? Sad se setih da smo i pretprošli put kad smo bili s ortakom prošli njegovim pikapom 120km po gradu i na kraju tovarili neki bojler i kredenac u Ledinama - e onda smo morali na Tošin Bunar, pa smo do Konjarnika plovili sat vremena popodne, jer da smo imali neku valjanu alternativu (hint: Novi Beograd-Surčin, obilaznica), ne bismo išli na AP. Dakle, mi čak i ne spadamo u tranzit, jer smo bili u BG, a opet bismo AP kroz grad oslobodili našeg prisustva. A verujem da ne bismo bili jedini...
Ovo što sam podcrtao i podebljao - izvini, morao sam... Ništa NBG, ništa Munze? Pa omg nije 1945. da je tu močvara do Gardoša, valjda tu živi 300+k ljudi (ne računam Bataju i delove Zemuna koji će ajd da kažem biti pristupačniji preko petlje Batajnica i čvora kod Dobanovaca), ima nekih zgradica, firmica, fabrikica, kancelarijica, poslovnih zgradica, prodavničica, skladišta, stovarišta, bar mi se tako učinilo pre neki dan, možda sam halucinirao... Koja wtf gazela??? Pa i do grada da idu iz Jurija Gagarina iće na tramvajski ili Brankov! Pa ni 10% sa Surčin-NBG neće završiti na gazeli, Daj brate razmisli malo, ko će iz južnog dela Beograda ići tom trasom da napravi pun krug, umesto da se isključi kod Obrenovca ili čak autoputem obilaznicom, pa na petlje Ostružnica ili Orlovača???
A gde sam ja to napisao da kamioni u tranzitu idu kroz grad? Ne idu. Znam. Ali idu autobusi i putnička vozila. I domaća i strana - samo prođu kroz Beograd, ne zaustavljajući se. I nastave na A1 ili A3. Kad njih ne bude bilo na autoputu kroz grad verovatno neće biti iskorenjene jutarnje i popodnevne gužve u špicu oko gazele, ali će svakako biti bar malo smanjene.
I tvoja i moja priča je ŠBB KBB, videćemo 2022. kad i dalje ne bude metroa, a završe ove deonice na obilaznici i A2.
 
Као што кажеш, време ће показати најбоље, разумем све што пишеш. Такође знам шта знам. Бг без метроа не може решити саобраћајни колапс, то је сваком јасно и то под условом да се метро прави где је потребан а не по жељама неколико лудака. Тренутни саобраћај на обилазници је око 25-30.000 возила. Када заврше целу у пун профил АП-а верујем да ће бити бар 80.000. Од тога : повећање транзита за око 15-20.000 по најавама плавуше, ако јој је за веровати. 30.000 са Газеле,На Газели је тренутно 160.000,смањиће се надам се бар за 30.000. Остаће око 130.000, ако не рачунамо повећање броја возила у Бг-у због егзодуса становништва, како си лепо приметио! Наравно све ове бројке само време може показати, али како год треба распоредити преко 200.000 возила дневно, а то је озбиљна бројка. Како год пресабирам увек ће 2/3 ићи на Газелу, из много разлога. Једини начин да се више растерети је да се ради још једна обилазница јужније, где би се пребацио сам транзит и наплаћивао, а да ова обилазница постане други АП кроз град, што делом већ и јесте. Покушавао сам да нађем број регистрованих возила у БГ-у али нисам успео, само податак да је годишње 50.000 нових регистрованих возила. Цела Србија преко 2 милиона регистрованих путничких возила. Како на Бг иде бар 35%...претпостављам да је цифра око 750.000 ВОЗИЛА са најавом да ће до 2033 бројка бити увећана 39%.
https://www.kurir.rs/vesti/beograd/2975 ... amo-u-2017
https://www.b92.net/automobili/aktuelno ... id=1490807
 
Eto, ja mislim da će 2022. po završetku ta 2 pravca (A2+obilaznica) gazela biti rasterećena za više od tog procenta koji si ti dao, a bila bi još više da sad tu nisu posadili BnV ispod nje... Ne možemo da znamo tačno ni ti ni ja, ni veliki stručnjaci čak, samo pretpostavke, a ko zna šta će vlastima u međuvremenu da padne napamet da rade po gradu. Pozdrav!
 
Caribrod je u pravu da se Beograd promenio: radi se mnogo više po Pazovama, Dobanovcima... i daj Bože da što više njih krene da koristi obilaznicu. Vozači uče neke stvari, pa ih sad sve više u špicu koristi obilazan put preko Mosta na Adi i za putovanja ka centru. Tu sam, verujem, bio među pionirima i uštedeo sebi mnogo sati slobodnog vremena. Pomoći će i nova veza blokovi-Surčin, što ljudi još ne shvataju. Ali...

...ne može se 'pobediti' Gazela. To je takav levak, najveći u Evropi verovatno, da će uvek navlačiti enorman saobraćaj. I sasvim verujem da će, na kraju, morati da se radi neko ekstremno skupo proširenje.

Kad smo kod toga, potpuno je nerazumno i što se obilaznica gradi u profilu 2+2, a ne 3+3.
 
Ја бих јако волео да Цариброд буде у праву! Потајно се и надам.
 
Apsolutno Pantografe. S tim što bih ja prvo 3+1/3+1 instalirao na Bubanj potok - Batočina i pritom još ispravio krive Drine kod Begaljice. A gazeli bi osim proširenja fino čučnuo i most (tunel) Bul. Z. Đ.-Nemanjina, sa 3 trake za svaki pravac i metroom u sredini - ili pored, svejedno!

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Jel se uopšte razmišlja o širenju na po tri vozne trake u svakom pravcu? Jel ima nekih planova oko toga?

Išao bi dotle i da se za Begaljicu i Bubanj Potok - Mali Mokri Lug rade tuneli.
 
Како год окренемо свима нам је јасно да у Бг-у наредних година следи озбиљан саобраћајни колапс. При томе ко зна какве све чудне идеје властима могу пасти на памет. Благодарим Цариброду и осталим на конструктивном разговору, свашта се ту издефинише, уосталом то је и сврха овог форума!
 
A do tada bi neke od tačaka poput mosta na Dušanovcu mozda trebalo proširiti,ekspropriatisati onu pekaru pored i napraviti desno skretanje na Dušanovački most poput onoga što su uradili kod Pančevca... Eventualno napraviti isključenje sa autoputa kod Mokroluskog mosta,jos neku vezu autoputa pored Ikarbusa preko Altine i pruge,itd lupam sad svakako ovde ima ljudi iz raznih delova grada ,mozda bi predlozi ovog tipa bili korisniji dok čekamo 202...
 
Vrh