[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671636#p671636:iw8m2ro5 je napisao(la):
мајстор » Sun Oct 20, 2019 7:59 am[/url]":iw8m2ro5]@Caribrod Наравно да ће завршетак обилазнице једног дана деломично релаксирати саобраћај у Бг-у. Ајмо сад мало о чињеницама. Газелом дневно пролази 160000 возила, проблем су јутарњи и послеподневни шпиц. Тај шпиц праве Бг возила а не возила у транзиту. Сви камиони и сада морају на обилазницу. За две године када буде готова обилазница Бг ће имати још 70 000 возила. Када отворе Сурчин- Обреновац и Нбг-Сурчин, сав тај саобраћај ће ићи на Газелу. Како су улице Бг-а прављене за 600000 становника а сада има више аутомобила од тога. Колапс је свеједно неминован. Да не понављам причу о метроу, СМТ и УМП. Док сам живео у Бг свако јутро сам ишао од Коњарника ка Нбг и апсолутно ми је јасно ко прави сву гужву на АП. Срећа је да је највећи транзит у јулу и августу кад се добар део Бга испразни иначе би било неподношљиво.
Sent from my Armor_3 using Tapatalk
Ti opet samo o stranom tranzitu... Šta ćemo s domaćim koji takođe mora tu da prolazi? Veruj mi da sam se gušio u tim gužvama na AP i bar 20-30% tablica nije BG. A i da jeste 90% BG tablica opet je pitanje da li bi baš morali tu i da li će ići tu kad završe A2 sa Surčin - NBG i obilaznicu.
Šta je činjenica? Da će BG imati još 70 000 vozila za 2 godine? Otkud to znaš i ko to može da proceni? Beograd se ne puni brzinom kao ranije, ali se fino i prazni - kum mi je iz BG-a zapalio za Švedsku pre 2 godine npr., a i migracija iz unutrašnjosti sve češće preskače BG i ćera dalje na zapad. Al ajde i da se desi...
To što ti misliš da gužvu prave BG vozila, to je mišljenje, činjenica bi bila da izneseš brojke, pa ko bi od tih sa BG tablicama izbegao tu trasu da ima normalnu alternativu itd. Iz ovih PGDS podataka Puteva nije moguće ništa saznati, ako su tačni uopšte... U svakom slučaju ako ništa drugo strani i domaći tranzit (i)ako nisu glavni uzročnik, svakako da fino posole tu gužvu i biće bar za nijansu lakše kad i ako ih više ne bude bilo! Ko ti uopšte garantuje da će i svi ti sa BG tablicama na autoput i gazelu? Sad se setih da smo i pretprošli put kad smo bili s ortakom prošli njegovim pikapom 120km po gradu i na kraju tovarili neki bojler i kredenac u Ledinama - e onda smo morali na Tošin Bunar, pa smo do Konjarnika plovili sat vremena popodne, jer da smo imali neku valjanu alternativu (hint: Novi Beograd-Surčin, obilaznica), ne bismo išli na AP. Dakle, mi čak i ne spadamo u tranzit, jer smo bili u BG, a opet bismo AP kroz grad oslobodili našeg prisustva. A verujem da ne bismo bili jedini...
Ovo što sam podcrtao i podebljao - izvini, morao sam... Ništa NBG, ništa Munze? Pa omg nije 1945. da je tu močvara do Gardoša, valjda tu živi 300+k ljudi (ne računam Bataju i delove Zemuna koji će ajd da kažem biti pristupačniji preko petlje Batajnica i čvora kod Dobanovaca), ima nekih zgradica, firmica, fabrikica, kancelarijica, poslovnih zgradica, prodavničica, skladišta, stovarišta, bar mi se tako učinilo pre neki dan, možda sam halucinirao...
Koja wtf gazela??? Pa i do grada da idu iz Jurija Gagarina iće na tramvajski ili Brankov! Pa ni 10% sa Surčin-NBG neće završiti na gazeli, Daj brate razmisli malo, ko će iz južnog dela Beograda ići tom trasom da napravi pun krug, umesto da se isključi kod Obrenovca ili čak autoputem obilaznicom, pa na petlje Ostružnica ili Orlovača???
A gde sam ja to napisao da kamioni u tranzitu idu kroz grad? Ne idu. Znam. Ali idu autobusi i putnička vozila. I domaća i strana - samo prođu kroz Beograd, ne zaustavljajući se. I nastave na A1 ili A3. Kad njih ne bude bilo na autoputu kroz grad verovatno neće biti iskorenjene jutarnje i popodnevne gužve u špicu oko gazele, ali će svakako biti bar malo smanjene.
I tvoja i moja priča je ŠBB KBB, videćemo 2022. kad i dalje ne bude metroa, a završe ove deonice na obilaznici i A2.