...
Nailazak na spoj sa postojećim autoputem, trenutno van funkcije
devijacija razbucana, iskop i nasip, dosta kamena treba da bi se stiglo do nivoa desne
ima par metara bome
na početku nije tako strašno, valjak je u rupi gde se devijacija spuštala naniže
dosta su i napredovali za manje od 7 dana, par metara u visinu
i radi se i dalje, dobar im je ritam
rupa između završenog dela i dela koji se radi, ima nešto manje od metra što treba da se nasipa i uvalja
most, nema nagoveštaja da će se nešto raditi na levom
i onda nazad na petlju Bela Palanka, gde sam jedan od retkih koji je od ponedeljka koristio ovaj krak
Sledi uputstvo za penjanje na autoput sa 259 iz pravca Niša
ovde je ključno ne nastaviti pravo starom obilaznicom BP, već levo ka mostu i kružnom, tu pomažu i ovi "zastavnici"
ja nastavih pravo na 259 na deo iznad Ljubatovice
gde niče po mojoj proceni najduži potporni na istočnom kraku
naglavne grede skoro svuda, a otprilike na pola i zavese
tj. greda nema na samom kraju, gore na brdu
ili ima?
ex-trokraka kod Staničenja zamandaljena žičanom ogradom
odron - izgleda final solution
lep pogled na petlju Pirot zapad, koja je logično veća od Pirot istok i Bela Palanka
i devijacija kod BluE petrola zamandaljena ogradom i delimično rekultivisana, za sada ništa od planiranog odmorišta, mada ima prostora
Ukratko:
C17 - rešiće do kraja - SMA do 20.10.
C6 - do 25.10. odradiće SMA i osvetljenje (posle okolo nek rade šta i kad oće), sad više ne zavise od vremenskih prilika
EM oprema tunela i galerije - nemam predstavu, al ne bi trebalo da im je ostalo više od mesec dana
spoj sa mostom - e tu zavise od vremena, koje se kvari od četvrtka, zato su i napali žestoko, kratko je, al zahebano ko kratko ćebe...
C26 - radiće se ko Gradinje pod saobraćajem, sve ostalo incl. bukobrani biće za 2-3 nedelje.
KRAJ (slikovnice, a biće uskoro i izgradnje A4)!