Šta je novo?

Koridor 10

Pa istočni krak K10 ide ka SERdiki koja se sad zove Sofija, isto kao što nastavlja ka Carigradu koji se sad zove Istanbul, i šta sad ako kažem Carigrad ili Konstantinopolj, srbujem jer je nazvan po Konstantinu Nišliji, umesto da ga zovem po imenu koje mu dadose osvajaci. Sutra ces tako i za gradove na Kosovu reci da je smarac onaj koji ih zove nasim starim (npr Urosevac), a ne novim albanskim imenima (Ferizaj), malo ti neinteligentna logika... Autoputevi idu do gradova, gradovi imaju imena...
 
Замарајуће је чиати кад неко пише " хајдовати " . Очигледно да не зна свој језик и треба му туђи да би се изразио. То је већ тужно!
 
Mene samo iritira posebna potreba da se svaka tema uvijeno zacini "Srbi stariji od ameba" ili " Adam je bio Srbin" doskocicama. Pisite o projektima, putevima i gradovima. Gradovi imaju svoje burne istorije i promene imena tacno ali nisu ih sve osnovali Srbi. A sto se tice hajdovanja to je sleng koji je nastao u vodama koje predominantno nazalost nisu Srbi razvili. Kao da ti nikad ne koristis sleng u slobodnom govoru kao sto je ovaj ovde. Bas me zanima da li kazes broswer ili interent pregledac ajd molim te.
 
Druze,
pusti malo zemljanog nek pise sta hoce, zasluzio je.Tu je Igor da odluci sta je tema a sta ne.
Nemojte odmah biti na kraj srca, a iskreno receno i mene nervira to da smo“ nebeski narod“ , al ajd sad...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660941#p660941:pemzk5ck je napisao(la):
caribrod » Uto Sep 17, 2019 7:18 am[/url]":pemzk5ck]Molim Igora da me prosvetli šta dalje pošto imam nove fotke - finišeri se pomeraju ka granici...
Pa ako su finišeri krenuli ka granici onda valja ispratiti situaciju i dešavanja :)
 
Divlja svinja izazvala udes na autoputu
17/09/2019



Kako naš portal saznaje, u nedelju uveče oko 22 časa, na autoputu Beograd-Novi Sad došlo je do sudara dva vozila, a samo pukom srećom niko nije teže povređen.

Kako smo saznali, divlja svinja izletela je na autoput, a vozač Opel Merive nije imao nikave šanse da je izbegne, nakon udara se okrenuo za 180 stepeni, a na njega je naletela Škoda Octavia.

Nezgoda se dogodila na oko kilometar od naplatne rampe Stara Pazova ka Novom Sadu.



Na oba automobila šteta je velika, ali na svu sreću niko nije teže povređen, putnici iz oba automobila su ugruvani, a policija je obavila uviđaj na licu mesta.

Oba vozača kretala su se propisanom brzinom, pa su teže posledice izbegnute.

https://nsuzivo.rs/novi-sad/foto-divlja-svinja-izazvala-udes-na-autoputu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660966#p660966:3ct9tj5x je napisao(la):
мајстор » Tue Sep 17, 2019 8:21 am[/url]":3ct9tj5x]Цариброде, да ли ће успети да направе галерију у овој години? Мени њихов рок за крај октобра изгледа превише оптимистичан. Ти си свакако упућен у тему!

Trebalo bi, uveliko piče krov...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661181#p661181:z6e7ieij je napisao(la):
caribrod » Uto Sep 17, 2019 7:30 pm[/url]":z6e7ieij]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660966#p660966:z6e7ieij je napisao(la):
мајстор » Tue Sep 17, 2019 8:21 am[/url]":z6e7ieij]Цариброде, да ли ће успети да направе галерију у овој години? Мени њихов рок за крај октобра изгледа превише оптимистичан. Ти си свакако упућен у тему!

Trebalo bi, uveliko piče krov...

Iz Integrala kažu da završavaju krov do 25.9.
 
Vračarac":2mviymly je napisao(la):
Ovo za posebnu traku na granici za nas i bugare je dobra ideja.
Pitanje da li je izvodljiva. Državljanin Nemačke (a takvih je više od pola Turaka) MORA da ima ista prava kao građanin Bugarske i obrnuto, čak i na graničnom prelazu sa zemljom van EU. U tome je poenta EU, mada bi ovo bilo prava stvar za sve ovamo, pa i mene lično!

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Ako na graničnim prelazima EU (primer Hrvatska) može da postoji posebna traka za državljane EU, zašto mi nenapravi na svojim graničnim prelazima traku samo za naše državljane?
 
Može, ali će onda na bazi reciprociteta Bugari početi u špicu zaista da poštuju to što piše EU, a ne da svi idu u isti koš, pa ćemo mi kao non-EU proći za 5 min. srpski deo granice, ali čekati po 3-4 sata na bugarskom i biće još i više čekanja.
Ovakve se stvari rešavaju bilateralno, a ne ajd da mi njih pređemo...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Evo za Igora fotke sa Dragoman-Slivnica od pre ravno nedelju dana, uglavnom deo koji nije bio prošli put, onaj koji sporije ide.
Kraj lota, slike su u kontrasmeru iz pravca Sofije ka granici, od km33 ka km15+500.
Ovde se širi 2+2 bez razdelnog na 2+1/2+1 sa svim elementima AP, na ovom delu posle Slivnice u pravcu juga:



Odavde je opština Slivnica, dok je Hrabarsko gde završava lot 2 i gde je petlja odakle ide lot 3 - opština Božurište, predgrađe koje se lepi za Sofiju



Ovde su skoro počeli, pa i nije nešto, ovi znakovi pokazuju da se ovde mora za Slivnicu iz pravca SF, zatvorena je velika petlja kod pandura



novi nadvožnjak (stari iz se ruši) veće širine, koji posle par km vodi na put za Petrohanski prevoj, Montanu, Vidin, Zaječar, tu je valjda i petlja



nadalje od nadvožnjaka pa do početka proširenje ide sa severne strane



struja je uglavnom izmeštena, kao i neki vodovodi, a prošle nedelje su dobili građevinsku dozvolu i za izmeštanje preostalih vodovoda





ovo je petlja Slivnica, vodi pravo u centar, koja je sada zatvorena zbog radova na proširenju na gabarite autoputa



posle Slivnice ka Dragomanu je 1+1, pa se gradi još jedna 2+1 severno od nje, pa će širiti postojeću na 2+1 (Pirot-Bela Palanka style)



GBS IS odmah napada armiranobetonske konstrukcije kao ovaj propust, pa onda ostalo



sada ima mašina na celoj trasi



a to je deo gde na ovoj krivini treba da rade poveći nasip i gde je valjda ostalo još jedino da se rade obimni zemljani radovi



posle je već kamen



pa je ponegde i rađen nasip trupa puta





ovo je neposredno pred čuvenu devijaciju sa razbucanom kockom



nove naglavne grede na nadvožnjaku, cenim da đe za mesec dana ovde biti grede



namerno sam preskočio deo koji se crni, ovo su finišeri koji su mislim radili cementnu stabilizaciju bliže Dragomanu



kockasta devijacija koja je brzo postala čuvena, možda su odradili i 1. BNS, na vrhu brda je početak lota i Dragoman



zbog ovog iskopa su između ostalog i prebacili na devijaciju, završili ga, u levoj baš narastao i nasip za 5-6 dana



još jedan propust



divim se uvek ovoj slovenačkoj reklami za odmorište ~1000km dalje, ovde su ogulili brdo ostalo malo dole za levu, sprema se i kišna



ovaj potporni je postojao i ranije, sada će zautoput samo malo da ga nabudže





podvožnjak na početku lota/kraju devijacije sa novim elementima krova, dosta brzo napreduje





Lot 1 u nastavku ka granici bi trebalo zvanično da krene do kraja meseca, tako su bar najavili iz ministarstva.
Ovaj lot 2 ide odlično, a zbog devijacije postao je jako interesantan mnogima, rok za vraćanje na staru trasu je 20. novembar ove godine.
I dalje mislim da će uspeti da to završe u približnom roku (za 2 meseca), ali samo jednu stranu (novu, levu) i da će tih 2+1 pustiti dvosmerno.
Posle će od stare magistrale da prave desnu, nisam siguran da li je celom dužinom izorana, možda sad jeste, donedavno nije bila.
Posebno su me impresionirali sa betonskim elementima, koji su i najpipkaviji i ključno je da završe tih par podvožnjaka i nadvožnjaka.
Sve su oči uprte u tih 5,5km zbog devijacije, ali su u poslednje vreme malo nagazili i ostalih 11,5km, tj. napali su celu trasu.
Zvanični rok im je maj 2021., ali je "premijerov rok" kraj 2020. kad "naši ljudi krenu u Beograd na doček Nove godine".
Do kraja zvaničnog bih mogao da potpišem za GBS IS, ovaj premijerov je blago nerealan, nije to uopšte baš tako "piece of cake" ko što se čini.
Jeste ravnica, ali se 11,5km radi pod saobraćajem, pola preostalih 5,5 će takođe pod saobraćajem, ima pod/nadvožnjaka, izmeštanja vodova i dr.
Od devijacije do Slivnice treba da prave levu, pa da prebace saobraćaj u nju, pa da od starog prave desnu sa novim dimenzijama, propustima...
Od ulaza u Slivnicu imaju 2-3 petlje, a nemam pojma kako će tehnički rešiti proširenje sa 4 trake na 2+1/2+1 pod intenzivnim saobraćajem.
Na ta 4-5km imaju proširenje do petlje(?) Slivnica zapad kod Opicveta sa jedne (severne), a posle do Hrabarskog sa druge (južne) strane.
Ali dinamika im je zaista odlična (minus onakva devijacija), u principu čak su i Bugari iznenađeni što GBS IS rade kao Kinezi!
 
...novembar
Eto , znaci nece biti zavrseno do 1. oktobra, nego u novembru. A to je verovatno do kraja sezone, pa mogu da zagolicaju i prve dane decembra i onda dolazimo do toga sto sam prognozirao , kraj godine...
 
Ne. Prvi dani novembra. Sigurno. Otvaranje. Putni deo u punom profilu biće fizički završen i ranije.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Pitanje za Igora. Zasto na temi K11 zabranjuje vesti o radovima u Cg gde se taj autoput nastavlja, a na ovoj temi K10 podrzava da se prenesu vesti o radovima nastavka puta kroz Bugarsku? Znaci u oba slucaja ista stvar, autoput ulazi u drugu zemlju, ali u temama totalno druga pravila.
Da ne bude zabune, ja podrzavam da se na ovoj temi prenose vesti iz Bug, isto kao sto sam da se na K11 prenose iz Cg. Ali posto temu Cg ne pratim a I retko je ko ovde prati, promicu mi vesti o autoputa na tom nastavku.
 
Caribrode,
Ovde se govori o 11,5 km. Do Sofije od granice ima oko50 km
Sta je sa preostalim delom deonice. Kada se gradi i koji su rokovi ?
Jel oni uopste planiraju celu deonicu da izgrade ili samo neki njen deo , to mi ovde nije jasno ? Hvala
 
biciklista":1h1oms5k je napisao(la):
Caribrode,
Ovde se govori o 11,5 km. Do Sofije od granice ima oko50 km
Sta je sa preostalim delom deonice. Kada se gradi i koji su rokovi ?
Jel oni uopste planiraju celu deonicu da izgrade ili samo neki njen deo , to mi ovde nije jasno ? Hvala
Ukratko, 17km je ova deonica što se gradi i 14,5km ova od granice što bi trebalo da počne Štrabag do kraja meseca i ima još 16-17km lota 3, od petlje Hrabarsko do Severne brze tangente (SST) za koji još nije raspisan tender, a pitanje je i kad će, ali tu može da se koristi postojeći sa 4 trake kroz predgrađa pa od kružnog, pa posle na zapadnu obilaznicu do tangente ili na A6 ka jugu ko ide dalje od Sofije.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Благодарим на информација и фоткама Цариброде. Ови из Интеграла најавили да 25.09 завршавају галерију. Хоћеш ли можда ићи у обилазак?
 
Caribrode predlazem da nove slike sa ssc foruma prilozis i das kratak opis.
Izgleda da se uskoro zatvara deo autoputa od devijacije do Bele Palanke.
 
Pa Vuki Spasić je aktivan i ovde... on će... A devijacija je zatvorena i zatrpava se, biće.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
I, sta bi sa galerijom? Trebalo je da bude zavrsena prekjuce.
 
Vrh