Šta je novo?

Koridor 10

Nemam pojma, ali me ovo nedeljno sunce mami da bidne danas neko telefonče...
Ovo je od sinoć - dekorativna rasveta na mostu B3 pre tunela Pržojina padina.
Probali su valjda na oba, ergo završili i levi, prethodno je radila samo na desnom, izvinte za (ne)kvalitet:



 
Slike govore vise od reci ! Sve pohvale za reportazu VukiSpasica :bg4:
Uhvatio je kamione na delu ! Lepo to sve izgleda a i blizi se konacno zavrsetak .
 
Ako neznaju sta ce sa tolikom zemljom , neka je posalju kod nas u Banat pa da napravimo i mi jednu planinu !
 
Banaćanima preporučujem da pogledaju film "Čovek koji se popeo na brdo a sišao sa planine".
Sa Hju Grantom.

:sesir:
 
Положио или пао, ево новости са ЛОТ-а 2.

Сале је јуче извозао скоро 50 км на бицикли и ево најновијег стања. Прво оно најинтересантније - девијација. Значи може да се закључи да се девијација дефинитивно убија. Мења се подлога и учвршћује труп пута код леве траке

IMG-9743acccfe051fa720f46602999dacf4-V.jpg


Уклања се стари материјал и одвози

IMG-05827ec00f28e61a62c205f2798e8844-V.jpg


IMG-c62890b67f69d745941293d43140b03b-V.jpg


А са овог позајмишта који се налази на почетку досадашње девијације се навози нов материјал

IMG-164919d493ec0151c84696864fa4c590-V.jpg


IMG-260c38d9d877212a8bbda82f548fd997-V.jpg


Косина 17 се наставља, ради се кишна и насипа камени агрегат

IMG-0daec054fecd5df76ec34fb47cfee4e8-V.jpg


IMG-18552be5750bc8563e72e1387f6b5f56-V.jpg


IMG-90da37a6fe51e2f2cf74dc0857879528-V.jpg


IMG-f6d9f785a519365260617181fbe75333-V.jpg
 
Ово је тај сервисни пут, или шта је већ који креће од одвајања за Вету и паралелно прати аутопут према тунелу

IMG-f0e6a11bb949226ff4906e9ebd0b0f69-V.jpg


IMG-07a7248cc9b432b5f89a832b2a1114aa-V.jpg


IMG-ea25887f128a7ba8a7b9605741b21b5e-V.jpg


Као да води до ових колиба где је било позајмиште

IMG-d78ac35ffc93fbe1fa82386d337fe9ae-V.jpg


Али у ствари изгледа да праве наставак који ће ићи према
тунелу Банцарево, ево како насипају за наставак:

IMG-8ed12432e2f453021028f9beb9528139-V.jpg


Наравно, то је само предпоставка, али ако би се спојио са тунелом који иде изнад тунела Банцарево и излази на Плочу то би било феноменално, јер би повезало Плочу и Вету, Космовац итд.

Ево тог помоћног пута код одморишта код Вете

IMG-a6aaf1ff5660d24595a78764cb496284-V.jpg


И мало даље

IMG-e37fc36fd745c9612a14a824442ab177-V.jpg
 
Сад смо код тунела, са друге стране. Гради се канал за одвод оне воде која извире изнад косине 6 (То је требало да ураде још пре годину-две, можда у том случају не би морали да граде галерију)

IMG-3054d0ae2cdf76e8b5c20c66c313be93-V.jpg


IMG-718197f9246d7713b2ceed4ec6111b7c-V.jpg


И речно корито се још увек уређује

IMG-75a527c5f43d9594abf40df87ad49527-V.jpg


Галерија се пуни земљом и то итекако! Погледајте колико су насипали, много више него што сам предпостављао

IMG-c08bb3901500f24825704c8c88b011e5-V.jpg


IMG-5fb62f087c07d0edbe3ec898bcc5d02e-V.jpg


Ако тако наставе, затрпаше целу косину 6

IMG-09147a7cf7e1fda793e189a5fb1cce9f-V.jpg


Овај чисти шипове, па ће после вероватно да их "пескаре", односно уобличе да изгледају пристојно

IMG-b8587b1ac19bac4333ea3085f3329e8c-V.jpg


IMG-5c2cc5a01a3af862aab19f1c5399e592-V.jpg


Ако можете да назрете, унутра се налази камион са ознаком Интеграл у који товаре земљу из унутрашљости галерије и после је возе и сипају на кров галерије.

Крај
 
Svala cast za Saleta i njegov bicikl! A i za Vukijeva objasnjenja.
Ono sto mene interesuje, zasto se galerija zatrpava zemljom?
 
Da bi podupirala brdo iznad.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Zanimljivo, mislio sam da je to brdo stabilizovano sipovima a i da ce galerija biti sasvim dovoljna da "drzi" brdo.
Sasvim je sigurno da ce pravi test za sve nove deonice biti zima i topljenje snega. I nije mi jasno zasto se ta izvorista nisu ranije sredila tj. zasto nisu izgardili ova korita koja ce odvoditi tu vodu. Sigurno je da tih izvorista ima koliko hoces u takvim brdskim krajevima.
 
I kako sad ja da budem u trendu? Jedino da slikam galeriju iznutra...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Caribrode, nema veze. Daj i ti fotke :mrgreen:
Vukiju i Saletu puno hvala...
 
Ja počastih Drobnjaka sa 210 dinci, ovi ovde nešto opravljaju nznm da li ima veze sa zatvaranjem sistema naplate



Odmorište Jerma - levo, nasuli su skoro do nivoa puta, ali daleko je ovo od nekog konačnog izgleda





desno je čak i malo manje privršeno



nemam pojma ni zašto ne otvore odmorište Barje, stoji ovako zagrađeno plastičnim džerzijima mesecima





ovo kod Nišave 4, tj. između tog mosta i odrona nije ni na nivou Jerme, ovo je levo, desno je isto tako na 0-63



Sopotska, čeka adekvatne ponude za nadvožnjak



Sledi uputstvo za upotrebu kod Bele Palanke, prvo ograničenje



pa suženje i svi desno za BP



pa na kružnom ka 259, tu i neki zastavnik pripomaže



i onda desno na 259



ovde su se drumovi "uželeli Turaka", odavno na tih 7,5km nije bilo ovako gusto





ovo baš i nije tačno, teško ćete ovde na AP ka Pirotu, videli ste i zašto



iz nekih razloga niko da pomeri znak da je zatvoreno preko Ploče, odavno nije



Ja neću preko plota, ja ću okolo... malo smo promenili POV sa Saletom, nekoć je on odavde slikao C25





u levoj je SMA, a pored su žičane mreže



ovde su ograde iznad leve, a ovo je ono što je ostalo od puta za Glogovac



C23 ozgo



ovo je C21 otprilike



ovde bi trebalo da asfaltiraju, tu su menjali trasu puta zbog kosina na AP



ulaz u Glogovac, tu je lepo urađen nasip trupa sa odvodom dole



tu je i kuća sa zastavama, trenutno ih ima komada 3



a ono što ja zovem podvožnjak kod kuće sa zastavama ustvari je veliki pločasti propust kod kuće sa zastavama



...
 
...

Glogovac sav u bukobranima - sad i pored leve



SMA u levoj je stigao do C18, tj. 200-300m pre C17



ovo je to parče na 2.BNS bez SMA do C17



i onda 500m u levoj koji dobijaju 0-63 kod C17





niče još jedan



reklo bi se da su iskopali kišnu, ako su položili creva dole trebalo bi da zatrpaju i da rade 0-63, pa 0-31, asfaltne slojeve...



ovaj je valjda završio svoje,



nadalje je 2. BNS, pa SMA u levoj sve do tunela



SMA je ustvari od C16



C16 - očekujem da joj bace mrežu, još nisu



desno odmorište Veta je sa ivičnjacima, ali još uvek bez asfaltnog/betonskog kolovoza



na levom je valjda onaj Robokap što kaki ivičnjake



ovde sam uhvatio sveži SMA na usponu gde je 3+1



privršili su valjda ove kosine, ograde gore...



a Unipromet ređa ono što je preostalo od ograda dole



vrv su oni posadili i ovaj portal za potrebe tunela



C7 i neki stubovi ispod, videćemo za čega su...



tunel, valjda će još malo ispeglati ono iznad



...
 
...

Za tunel nisam opremljen, a pre tunela je opasna gužva, ovo je kod C5



leva, od početka pa skroz do tunela je uglavnom 2. BNS, pogled ka galeriji



ka lotu 1 je novi portal, stubovi...



evo je gužva



ovi gore završavaju ploču, mada mislim da je to 2. sloj, za njima idu izolateri



nastavlja se otkopavanje šipova



a ovde su bliže tunelu već otkopani



dve kuće na izlaznom portalu, od čega je prva pod useljenjem, a druga je ustvari 1 od 2 trafostanice, druga je pre ulaznog portala



SMA je as I said skroz do tunela



odavno nisam prolazio kroz levu cev, radi se na opremanju...



Svetlo na kraju tunela - Integral



rade i iznutra - odtrpavanje galerije ide iz pravca tunela



napreduju svakako, ali tu je presahla moja hrabrost da se krećem kroz iskopine, još i nepozvan...



idemo nazad ka Crvenoj reci pored C7



Čačani



spust, desno se vidi put koji pominje Vuki



evo ga



levo odmorište Veta



desno



deponija



...
 
...

C16



majstor s kranom radi na potpornom vol. 3



evo ih 1 i 2





Glogovac sa brojnim bukobranima





finisher&co. čekaju rasplet na C17



biće još bukobrana







ograde pored desne



desno odmorište kod C20 još uvek samo premazano bitumenom



km37 - posadili su i te znakove



C23 - final



C24



C25



dobra vest posle 120 u Glogovcu...



C26



ozbiljni radovi, tu valjda treba da budu 100+ novih šipova ogromne dubne



C27



...
 
Kad sam prošli petak video da rade portale ponadao sam se da uvode elektronski sistem obaveštenja. Na jednom portalu, od Niša ka jugu (u zoni aerodroma) je čak i bilo neko obaveštenje o petlji Doljevac.
Ipak, nije to nego:

VIDEO NADZOR NA AUTOPUTU BEOGRAD-NIŠ Vozače će ubuduće snimati kamere, otkrivamo GDE SE NALAZE i kakve sve prekršaje love

Vozače će na autoputu Beograd-Niš od 15. oktobra snimati 56 kamera na 14 lokacija u oba smera, a međusobna udaljenost kamera je od šest do 32 kilometra.

Saobraćajna policija će prva tri meseca testirati te kamere, a potom će, ukoliko testovi prođu kako treba, da ih koristi za kažnjavanje prekoračenja dozvoljene prosečne brzine od 130 kilometara na sat.
pYPk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvT0RnN01EQV8vYTM2MzM5MGYyMTM4OTEwNTZiYWZjMmQ2MTczNWM2OGQuanBnkZMCzQJCAIEAAQ
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/m...e-ce-ubuduce-snimati-kamere-otkrivamo/99zdnq5
 
...

Nailazak na spoj sa postojećim autoputem, trenutno van funkcije



devijacija razbucana, iskop i nasip, dosta kamena treba da bi se stiglo do nivoa desne



ima par metara bome



na početku nije tako strašno, valjak je u rupi gde se devijacija spuštala naniže



dosta su i napredovali za manje od 7 dana, par metara u visinu



i radi se i dalje, dobar im je ritam



rupa između završenog dela i dela koji se radi, ima nešto manje od metra što treba da se nasipa i uvalja



most, nema nagoveštaja da će se nešto raditi na levom



i onda nazad na petlju Bela Palanka, gde sam jedan od retkih koji je od ponedeljka koristio ovaj krak



Sledi uputstvo za penjanje na autoput sa 259 iz pravca Niša



ovde je ključno ne nastaviti pravo starom obilaznicom BP, već levo ka mostu i kružnom, tu pomažu i ovi "zastavnici"



ja nastavih pravo na 259 na deo iznad Ljubatovice



gde niče po mojoj proceni najduži potporni na istočnom kraku



naglavne grede skoro svuda, a otprilike na pola i zavese



tj. greda nema na samom kraju, gore na brdu



ili ima?



ex-trokraka kod Staničenja zamandaljena žičanom ogradom



odron - izgleda final solution



lep pogled na petlju Pirot zapad, koja je logično veća od Pirot istok i Bela Palanka



i devijacija kod BluE petrola zamandaljena ogradom i delimično rekultivisana, za sada ništa od planiranog odmorišta, mada ima prostora



Ukratko:
C17 - rešiće do kraja - SMA do 20.10.
C6 - do 25.10. odradiće SMA i osvetljenje (posle okolo nek rade šta i kad oće), sad više ne zavise od vremenskih prilika
EM oprema tunela i galerije - nemam predstavu, al ne bi trebalo da im je ostalo više od mesec dana
spoj sa mostom - e tu zavise od vremena, koje se kvari od četvrtka, zato su i napali žestoko, kratko je, al zahebano ko kratko ćebe...
C26 - radiće se ko Gradinje pod saobraćajem, sve ostalo incl. bukobrani biće za 2-3 nedelje.

KRAJ (slikovnice, a biće uskoro i izgradnje A4)!
 
Sale Vuki, Caribrode :sesir: Za primer i ponos kako se izvestava!
Neverovatno je kako ste sve vreme detaljno i redovno pokrivali Istocni krak, sve ove godine! Kad bi ostali AP planirani i u izgradnji bili bar i samo delimicno ovako pokriveni!?...Svaka cast... opet onaj lepi osecaj kad jutro pocne uz vase slikovnice... :sesir:
 
Поред Цариброда се осећам као онај студент који као нешто зна, а лик испред њега га толико разбије ѕа десетку, да помислим само "е, је*и га". Таман када сликам нешто и помислим да објавим, покаже ми ко је татко на мафијата. Браво.
 
I sa tih 11km ostaje još oko 5km od mosta preko Bosuta ka Kuzminu, ostalo ok.
 
Vrh