Šta je novo?

Koridor 10

:bg4:
Hvala na odgovorima . Bas su ofrlje isprojektovali , sto je i sam priznao onaj lik na rts patroli !!! A omaltetisano brdo je vrh ideja ! Ko je to smislio trebao bi daleko na nagrabusi !!!
 
Sva ta izprojektovana rešenja se primenjuju svuda, ali problem kod nas je bio što nisu primerena za taj geološki sastav. Loša geološka ispitivanja su glavni razlog za loš odabir rešenja kako je i rekao inženjer u emisiji.
C5 je stabilna samo sa mrežom i kanalima. C6 je veća i malo strmija od c5 i popustila je iako je izbetonirana i ima dosta onih drenažnih cevi. Na c7 je samo mreža ali ima u podnožju šipove. Na tako malom prostoru su potrebna različita rešenja iako deluje da je teren isti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619045#p619045:15btqqux je napisao(la):
banacanin dovla » Fri Apr 26, 2019 1:14 pm[/url]":15btqqux]E sadme zanima jos jedno misljenje za tu problematicnu kosinu ? Zar tu nije mogao da se preprojektuje put udesno i da se zaobidje to brdo , jer koliko vidim ima mesta koliko hoces !!! A usput mogli su da to urade keo privremeno resenje i onda da kazu da nemoze drugacije i eto malo levo pa desno i.obidjosmo kosinu tj brdo koje se obrusava !!!!!

Samo da se nadovežem na ostale u jednom delu koji nisu pomenuli, a to je da nema mesta koliko hoćeš!
Ne vidi se na fotkama, ali desno (južno) od trase je rečica, a tu treba smestiti i lokalni put za Vetu.
Pogledaj neki snimak dronom ili na nekom satelitu /Google, Sentinel...7 i videćeš da je tako kao što pišem.
Još su i električni vod koji dovodi struju u tih par sela 2x pomerali udesno/južno zbog tih dodatnih 20m pomeranja trase.
U narednom postu pustiću traženu mapu i snimak sa Wikimapije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619089#p619089:1lsamhu1 je napisao(la):
geovuk » Fri Apr 26, 2019 4:25 pm[/url]":1lsamhu1]Sva ta izprojektovana rešenja se primenjuju svuda, ali problem kod nas je bio što nisu primerena za taj geološki sastav. Loša geološka ispitivanja su glavni razlog za loš odabir rešenja kako je i rekao inženjer u emisiji.
C5 je stabilna samo sa mrežom i kanalima. C6 je veća i malo strmija od c5 i popustila je iako je izbetonirana i ima dosta onih drenažnih cevi. Na c7 je samo mreža ali ima u podnožju šipove. Na tako malom prostoru su potrebna različita rešenja iako deluje da je teren isti.

C7 ima svašta nešto, između ostalog i neke gabione pri vrhu :)
 
Evo Stara Mo, crtkao sam malo u paintu - Brza fotografija ;)

lot2.jpg


Za brata Lalu C17 - relativno novi snimak, između 2 potporna dole provlači se lokalni put za Vetu, a odnah ispod je rečica:

C17.jpg


I C23 ima problematiku i gore (lokalni put, jedina veza za Vetu, Glogovac, Kosmovac, Toponicu...) i dole reka Crvena reka koja sproljeća baš buja

C23.jpg


Malo manji problemi iste prirode su bili na C21-22, pa su rešili, kod C25-26 se već crni asfalt, 1 posrnulu su sredili i to je to, u julu se vozimo (legalno).
 
I šta se dobilo kašnjenjem ? Velike pare izgubljene na putarini koja nije naplaćena duže vreme.
 
Hvala Caribrode na tumacenju i na trudu pogotovo oko ove deonice ! Reportaze su ti Carske i za svaku pohvalu ! A ovo projektanti nisu bas morali da tu provlace i lokalni put al sta je tu !
 
Evo novog snimka sa km 65. Napreduju otprilike tako kao sto je Caribrod predvideo. Ide to polako i do pocetka letnje sezone bi trebalo da se zavrsi.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=23K1-cgE-yg[/youtube]
 
Када би се бар Станичење и Сарлах решили до сезоне, да нема чепова, деоница Просек - Црвена Река се прегрми. Таман да Турци одморе ноге од давања гаса. А и да радари мало допуне буџет.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619175#p619175:1sgzbkvh je napisao(la):
caribrod » Sub Apr 27, 2019 9:07 am[/url]":1sgzbkvh]Rešiće...
Rešiće, nego Care gde da te uposlimo kad se završi istočni krak?
Nedostajaće nam tvoje reportaže.
Da te očekujemo sa reportažama na nekoj novoj deonici? :gobb:
 
Ako neko bude hteo da pravi Požarevac-Zaječar-Vidin-Montana-Sofija kao dopunu K10 :)
 
Ne brinite, sad krecu radovi od granice do Sofije, a on je tamo svakodnevno! Necemo ga se lako otarasiti! :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618693#p618693:2ueu3874 je napisao(la):
geovuk » 24 Apr 2019, 17:44[/url]":2ueu3874]Ovo otvaranje za 10 dana mislim da će biti samo sa levom cevkom Manajla, a desna će verovatno biti gotova do 17.maja kad je i rok ili do kraja maja. Mada možda ipak bude gotovo sve.


Jel mozemo sa sigurnoscu reci da ce od pocetka turisticke sezone pocetkom juna moci da se ide celim AP makar i kroz jednu cev tunela Manajle, od Bga do granice sa Makedonijom?
 
A ko ti to u ovoj zemlji može reći,Rade neimar je odradio svoje,vile su se trenutno primirile,Gojkovice još nema,prati forum kao i svi mi pa ćeš saznati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619224#p619224:2ew1bgjk je napisao(la):
KrCan » Sub Apr 27, 2019 1:18 pm[/url]":2ew1bgjk]Ne brinite, sad krecu radovi od granice do Sofije, a on je tamo svakodnevno! Necemo ga se lako otarasiti! :lol:

:kk: Ovo bi mogla posebna tema. Caribrode slobodno se raspiši.
 
Ta spodoba je direktor puteva Srbije od 2007 mislim, pa sad ti je onda jasno kakva smo mi drzava nesposobnjakovica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619694#p619694:38af9nwd je napisao(la):
geovuk » Sre Maj 01, 2019 1:41 am[/url]":38af9nwd]https://informer.rs/vesti/drustvo/433650/video-reporteri-informera-prosli-najatraktivnijom-deonicom-koridora-10-koja-posle-praznika-otvara-saobracaj-cudo-grdelici-26-3-kilometra-autoputa-cak-33-mosta-dva-tunela

Leonid se bas raspicao u video prilogu. Izneo je dosta detalja o kljucnim pozicijama.

Tekst informera je u stilu hvaljenja na sve strane, a niko da kaze da je rok za Grdelicu bio kraj 2016 ili pocetak 2017 g. Znaci kasni se debelo 2-2,5 g. Ko ce bre za to da odgovara?
Sad, narode moj treba da smo presrecni sto nam se konacno otvara najteza deonica u svemiru. Bilo je jasno da ce kad tad zavrsiti ovo mrcvarenje i jos jasnije da ce onda da predstave sve kao grandiozan poduhvat nasih graditelja.Sramota...
 
Vrh