Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620316#p620316:2z9ef4vj je napisao(la):
Dalmatinac » 04 May 2019 12:47 pm[/url]":2z9ef4vj]Prosao sad od Sida ka BG. Napravili su nekih 2km od prelaza desnu stranu. Ni ta nova nije ravna kao one u HR ili SLO ili IT itd...
Radi se i subotom ali nisu daleko odmakli.
Na delovima gde rade su skinuli sve slojeve asfalta ili ih potpuno razorali, vidi se da ravnaju podlogu.
Radi se na obe strane i od SI ka BG i obrnuto.
Mnogo starih stubova rasvete stoji na iskljucenju za RU.
Moram da razocaram, bice AP Boga pitaj kad ali kako On rece "pista" nece biti sigurno.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je 6. oktobra da će rekonstrukcija dela autoputa od granice sa Hrvatskom do Sremske Mitrovice biti završena do maja 2019. godine.- Imaćemo autoput kao pistu, da se vidi da kada ulazite u Srbiju, da ulazite u bogatiju i uspešniju zemlju - rekao je Vučić.
https://www.ekapija.com/news/2273362/za ... -maja-2019
 
Od Batrovaca do Kuzmina je put u stanju raspada već duže vreme i sada se konačno i raspao - to više nije ni bezbedno za obavljanje saobraćaja. Radovi su konačno počeli i dobro je što se obavljaju temeljno (skidaju se svi slojevi asfalta i deo podloge). Ipak, radi se samo na tri pozicije (ukupno možda 4km od preko 30km (oba poluprofila u zbiru)), i to spooooooro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620706#p620706:3q45qtby je napisao(la):
GOJE » Mon May 06, 2019 8:37 am[/url]":3q45qtby]Od Batrovaca do Kuzmina je put u stanju raspada već duže vreme i sada se konačno i raspao - to više nije ni bezbedno za obavljanje saobraćaja. Radovi su konačno počeli i dobro je što se obavljaju temeljno (skidaju se svi slojevi asfalta i deo podloge). Ipak, radi se samo na tri pozicije (ukupno možda 4km od preko 30km (oba poluprofila u zbiru)), i to spooooooro.

Radi se sporo ali je barem lošeg kvaliteta :bash:
Prošao sam nedavno i mogu da potvrdim reči Dalmatinca da premda rade dubinski zamenu podloge, završni sloj nije pista nego se osećaju neravnine. Koridor 11 za sada ostaje jedina pista u Srbiji što se mene tiče (dakle moguće je i kod nas...).
 
To što je odrađeno sasvim sigurno nije završni sloj. Preko toga će tek ići habajući sloj, verovatno u trenutku kad bude spremno još neko sledeće parče, jer će ovo služiti kao privremena devijacija dok rade suprotan smer.
 
Mali off. Nisam pratio na casu da li je neko vec postovao:

Deonica sa talasima za surf u Severnoj Makedoniji ima stepen zavrsenosti od oko 98.5%. Hiljade i hiljade kubika kamena, tucanika, asfalta, mreza, ograda i ko zna cega su jos vredni nejmari ugradili da ukrote nemirnu makedonsku stepu, jednu od najtezih stepa u Evropi pa i svetu.

Elem, da prevedem na srpski da se razume: obe strane su gotove i u saobracaju, jedino oko 300m u traci ka Grckoj su radovi na jednoj kosini koja mi se cini kliznula i tu je suzenje sa tri na jednu traku ka jelte Grckoj.

Iako talasa vise nema, tu je i dalje par blahotvornih delova za treskanje kamena u bubregu.

Presvlacili su asfalt na par delova ka Srbiji, nista wow. I prave 4 naplatnu rampu blize grani sa Grckom.

Sto se tice Grcke do Soluna, cini se na par mesta noviji asfalt, ali i tu isto ima blagotvornih delova kao i u Severnoj Makedoniji.

Toliko za ovo javljanje :)
 
Prave i 5 rampu kod Demir kapije,uglavnom kad mi zatvorimo sistem do Preseva od Beograda bice samo jedno zaustavljanje na 370km od Beograda a onda sledi šou program na samo 185 km 10 zaustavljanja

G.P Preševo
G.P Tabanovce
Rampa Kumanovo
Rampa Petrovec
Rampa Gradsko
Rampa Demir kapija
Rampa Djevdjelija
G.P. Bogorodica
G.P. Evzoni
Rampa Evzoni

Izvinjenje za Off,možds nekome bude od koristi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620800#p620800:3jnfecjj je napisao(la):
tragac » Mon May 06, 2019 4:49 pm[/url]":3jnfecjj]znači sada je najveći lom bubrežnog kamena oko Leskovca i Paraćina u smeru ka BG.
Trenutno se rade projekti pojacanog odrzavanja za dve deonice, Aleksinac-Razanj i Razanj-Paracin, smer ka BG. Tim projektima bi trebalo da se put dovede u stanje da je bezbedan za brzine od 130 km/h. Problem je sto je put prvobitno projektovan za manje brzine pa sad to bez skupih radova nije moguce postici...
 
Ražanj-Paraćin nije loš, samo što ima par jakih krivina, a kada je košava zna baš dobro da zaljulja auto. Meni lično su teži kolotrazi Aleksinac-Niš i Ćuprija-Batočina.

Aleksinac-Ražanj, kada se prođe AL Rudnik je uzan bez zaustavne.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wWvHmVl58Us[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1a4H4KNU0UY[/youtube]
 
Nije da nisam pomenuo da nije problem samo rupa od 150m kod Proseka na Terninoj deonici. Sad će na ostatku, po mojoj proceni nekih 800m (sa kraterom) da menjaju samo asfalt. Btw. most posle lota 2, desni pre svega, izgleda 100x gore, ima jedno 20 zakrpa i novih rupa, al to će valjda sanirati kad puste lot 2.
 
Što reče jedan od forumaša, celo svoje detinjstvo čekam da se završi Koridor 10, a sada sam već čovek u godinama.

Nadam se da će ga što pre završiti kako bi se agonija okončala. :grand:
 
Ima li kakav novi snimak dronom sa istocnog kraka? :) Da vidimo trud neimara...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621012#p621012:1jcq84ii je napisao(la):
goggiee.va » Uto Maj 07, 2019 7:18 pm[/url]":1jcq84ii]Ima li kakav novi snimak dronom sa istocnog kraka? :) Da vidimo trud neimara...

:kk: :kk: :gobb: :gobb:
Dobro pitanje!!!
Caribrode kakve su sanse jel znas mozda?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619405#p619405:yozhrp7k je napisao(la):
Dzukis87 » Sun Apr 28, 2019 11:34 pm[/url]":yozhrp7k]Caribrod se seli na deonicu od granice do Dragomana, gajim nadu :)

22. maja kamen temeljac. Bojko Borisov ne propušta priliku pred evroizbore... C U there soon!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621201#p621201:1banhbcw je napisao(la):
caribrod » Sre Maj 08, 2019 6:40 pm[/url]":1banhbcw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619405#p619405:1banhbcw je napisao(la):
Dzukis87 » Sun Apr 28, 2019 11:34 pm[/url]":1banhbcw]Caribrod se seli na deonicu od granice do Dragomana, gajim nadu :)

22. maja kamen temeljac. Bojko Borisov ne propušta priliku pred evroizbore... C U there soon!

Znaci sada cemo jos pola zivota da slusamo price o Bugarskom koridoru 10 ;)
Mali off topic, Bugari imaju deonicu od 35km negde od racvanja za Istanbul pa prema moru gde je ogranicenje 90 km/h, gde je srednja traka u raspadu, a leva za 130 bez problema, prilicno crn asvalt , reklo bi se da je skorijeg datuma. I tacno se vidi kako zakrpe i ostecenja dolaze od zaustavne trake pa idu na levo prema preticajnoj. Toliko im je trebalo da nauce da ga napreve, 35km, posle toga je ok jos nekih 180 km do mora (leva nije posebno presvlacena, vidi se da je asvalt istog datuma u sve 3 trake).
Isto kao kod nas glinena rupa na Prosek - Bancarevo. Ucila se deca skolice zidanja autoputa, pa su malo omasili ... ne krivim te radnike, ali samo mali primer kolike smo mi banana drzave.
 
Kako ????????????? Niš Solun oko 400km (via Michelin). Postoje ograničenja ispod 130 km/h.

https://www.blic.rs/biznis/vesti/zavrse ... ta/3jxkw5m
ZAVRŠEN KORIDOR 10 Od Niša do Soluna za tri sata

Grdelička klisura potpuno je savladana, južni krak Koridora 10 ka Severnoj Makedoniji i Grčkoj kompletno je gotov i u zavisnosti od vremenskih uslova u narednih desetak dana biće svečano otvoren za saobraćaj, izjavila je jutros ministarka Zorana Mihajlović.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture je za TV Prva istakla da će se sada od Niša do Soluna stizati za tri sata, a od Vranja do Soluna za dva sata.

1qzk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTjJVN01EQV8vZTQwNzQxY2ZkNGM0MWJmMWRjOWJjYTQxMzEwMjcyOWEuanBlZ5GTAs0CQgCBAAU


Povodom svečanog otvaranja, najavljuje veliku ceremoniju na koju će biti pozvani svi partneri koji su radili na Koridoru, predstavnici zemalja u okruženju koje su važne za Koridor 10.

"Grdelička klisura je potpuno savladana, završena. Ponosna sam na sve radnike koji su radili na toj deonici koja je dugačka 26,3 kilometra. Na njoj imamo 33 mosta, među kojima je i najviši most Vrla od 68 metara, a tu su najduža dva tunela, Manojla i Predejane. Samom Grdelicom će nam trebati 20 do 25 minuta vožnje", rekla je Mihajlović.

Na pitanja zašto autoput kroz Grdelicu nije završen pre šest meseci odgovara da se na njega čekalo najmanje 30 godina i da je bezbednost na prvom mestu, jer je reč o najtežem gradilištu u Evropi.

Podseća da je samo kroz Grdelicu ugrađeno 260.000 tona asfalta u prethodne 4,5 godine, sklonjeno više od 600.000 kubilka Mominog kamena, pomeren je magistralni put, pomerena reka, međunarodnu prugu.

Nakon južnog kraka Koridora 10 na leto sledi otvaranje istočnog kraka prema Bugarskoj, ali i puštanje dela Koridora 11. Spremne su, kako kaže, deonice Obrenovac- Ub, popravlja se deonica UB - Lajkovac, spremna je Lajkovac - Ljig.

"U toku leta pustićemo deonicu Obrenovac- Preljina i imati 103 km autoputa, u decembru Surčin - Obrenovac", navela je ona i dodala da će 17. maja početi na Koridoru 11 izgradnja nove deonice koja je veoma teška, a to je Preljina - Požega.

Ta deonica je veoma važna jer od Požege dalje se ide prema BiH i Crnoj Gori, napomenula je Mihajlović.

Tokom leta počeće radovi na Moravskom koridoru i Sremska Rača - Kuzmin. Ministarka je najavila i početak radova na autoputu Ruma- Šabac i brzoj saobraćajnici Šabac- Loznica.

Dva tunela, 33 mosta

Južni krak Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru spreman je za otvaranje, a jedinstvenost te deonice može se izraziti različitim brojkama i podacima, uključujući činjenicu da je petlja Predejane jedina u Srbiji i na Balkanu cela na mostovskim konstrukcijama iznad reke. Na ukupno 26,3 kilometra, na veoma teškom terenu, savladano je uspešno devet velikih kosina, izgrađena petlja Predejane, dva tunela i 33 mosta i regulisano šest kilometara korita Južne Morave.

Direktor sektora za izgradnju Koridora Srbije Aleksandar Senić kaže da se na samom ulazu u Grdeličku klisuru nalazi most preko Južne Morave, a da je na tom mestu regulisano i korito Južne Morave u dužini od 400 metara jer je, objašnjava, neophodno da u slučaju bujičnih voda stubovi mosta budu zaštićeni: "Pored same regulacije reke uradili smo i kamenu oblogu nasipa tako da nasip autoputa ima dvostruku zaštitu od poplave i od bujučnih voda", rekao je Senić za Tanjug.

Naveo je da ta dvostruka zaštita treba da spreči eventualno ispiranje sitnih čestica nasipa u slučaju podizanja nivoa podzemnih voda. Na južnom delu Koridora 10 celokuna deonica kroz Grdeličku klisuru je duga 26,3 kilometra, od toga 5,7 kilometara su mostovi, a ukupna dužina dva tunela, Predejane i Manajle, iznosi 2,8 kilometara. Senić kaže da je u deonicu u Grdeličkoj klisuri ukupno ugrađeno 560.000 tona asfalta, a da je ukupna dužina svih potpornih konstrukcija oko 15 kilometara. Naveo je da je, na primer, kosina 2 dužine 725 metara, gde je izgrađena galerija kao najbezbedniji način da se osigura njena stabilnost: "Ukupno je u galeriju ugrađeno oko 7. 000 tona armature".

Za kosinu 3 je rekao da predstavlja kižište, za koje geolozi kažu da je pokrenuto posle pet miliona godina, te da se njena sanacija odvijala u tri faze. Ispričao je da je prvo rasterećena sama kosina, gde je iskopan materijal u količini od preko 500. 000 kubnih metara, faza dva je predstavjala stabilizaciju, a faza tri izgradnju potpornog zida. Kosina 5 je najmasovnija, a Senić navodi da je njena sanacija podrazumevala tri betonske konstrukcije na dubokim šipovima. Objasnio je da je jedna konstrukcija uz sam auto-put dužine 430 metara ispod koje se nalazi 191 šip prečnika metar i po. Konstrukcija 2, dodaje, ima 161 šip i nalazi se 120 metara od auto-puta, dok konstukcija 3 ima 91 šip i udaljena je 180 metara od auto-puta.

Senić kaže da je kosina 6 najviša i iznosi 62 metra, a da je na njoj prvi put primenjena tehnologija drenažnim bunarima. Posle te kosine je petlja Predejane, za koju Senić navodi da je jedinstvena u Srbiji i na Balkanu jer je jedina celokupna na mostovskim konstrukcijama iznad reke. Tunel Manajle koji je trenutno najduži drumski tunel u Srbiji dužine je 1.808 metara, a posle njega nailazi se na most Džemen do čija je dužina 521 metar.

- Iza njega je most Vrla dužine 645 metara koji je ujedno najduži most na južnom kraku Koridara 10 i najviši most čiji je najviši stub 62 metra - rekao je Senić.

Naveo je da su oba mosta i dekorativno osvetljena, most Džemen do u beloj boji, a Vrla - specijalnom vrstom svetiljki koja omogućava million nijansi različitih boja. O upravljanju svim bezbednosnim sistemima u tunelima brinuće tim tehničkih lica 24 sata 365 dana u godini u tehničko-operativnom centru.
 
Kako. Pa u mislima. Kao što su i do sada pričali. Neko je napisao na forumu da na tom delu puta ima 4 granična prelaza i uskoro će biti 5 naplata putarina. Tako da je 3 sata Niš - Solun fantazija.

Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Цариброде, једно питање. Одакле почињу да граде пут Братковци? Из правца Србије ка Софији мислим.
 
КОнкретно мислим, од Пламена, поред Шела и Газпрома не верујем да ће да раде. Вероватно мало даље, као на Кулата - Промахонас.
 
I da evo pred pustanje Grdelicke, ponovo podelim za mene najupsecatljiviju sliku sa gradnje, slikanoj na Mominom kamenu leta 2017-e.
Moze se nazvati i "Bager iznad provalije".
 
Idi bre Zemljani, umalo srčku da dobijem od tvog poslednjeg posta...
ne pročitah pažljivo tvoj tekst i pomislih "Oh ne, opet se nešto obrušilo"

Srećom, u sred psovanja svih redom primetih.... ah, dobro je... :)
 
Vrh