Šta je novo?

Koridor 10

Ovo otvaranje za 10 dana mislim da će biti samo sa levom cevkom Manajla, a desna će verovatno biti gotova do 17.maja kad je i rok ili do kraja maja. Mada možda ipak bude gotovo sve.
 
Око онога у Грделици... То је вероватно неко привремено решење, на крају крајева ће се и то вероватно у неком даљем тренутку проширити, за сада није потребно
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618323#p618323:3mno0ydh je napisao(la):
StaraMo » Tue Apr 23, 2019 5:43 am[/url]":3mno0ydh]Takodje postojeće isključenje iz pravca Bgd ce biti prošireno sa dva naplatna kanala.
Konačno da to urade. Mogli bi isto (iz pravca BG) i u Inđiji i Paraćinu. Opasno je kad kolona izađe na put.
 
Plan za proširenje kapaciteta mnogih stanica postoji nekoliko godina, projekti su uradjeni i potrebna je minimalna eksproprijacija ali jednostavno do sada nisu mogli da obezbede sredstva.
 
То са средствима ми је опште познато. У вртићу моје деце родитељи сакупе новац за ормариће јер "нема средстава", а после месец дана се директорка појави у новом службеном Пасату од 3100000 дин, који је "неопходан за нормално функционисање установе".
 
Prolazio sam juče istočnim krakom pa sam napravio par fotografija. Inženjer na mestu gde iznova rade nasip između dva objekta je rekao da će ti radovi trajati još oko dva meseca. Postoje jasni problemi na par kosina, ali se, iskreno, dosta radi i asfaltira. Gradilište vrvi od mašina i radnika. Radiće se galerija pre leve cevi tunela Bancarevo, gde se trenutno nalazi privremeni nasip koji "drži" kosinu. Slede slike. Zamolio bih nekog upućenijeg (svi znamo na koga mislim :) ) da ih prokomentariše.

Pogledajte prilog 4

Pogledajte prilog 3

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1

 
To je tunel Bancarevo. Tu će se raditi galerija za tu cev. Borba je da se pusti desna cev i pravac za Bugarsku. Leva strana će verovatno biti gotova do jeseni. Počeli su da asfaltiraju i levu stranu ali je najveći problem ta galerija i bar jedna kosina(predsednik reče 3km).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618906#p618906:3ldymogm je napisao(la):
mmlad239 » 25 Apr 2019 04:58 pm[/url]":3ldymogm]Prolazio sam juče istočnim krakom pa sam napravio par fotografija....
Znači, kad bi svako ovako prolazio i napravio ovakvih par fotografija!!!!! RESPECT! :gobb:
 
mmlad 239 iz ovog društva ?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vcg5VN9ZJb4[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618963#p618963:2r8la4dm je napisao(la):
Žika » Čet Apr 25, 2019 8:01 pm[/url]":2r8la4dm]mmlad 239 iz ovog društva ?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vcg5VN9ZJb4[/youtube]

Da. Organizovana je ekskurzija za studente Građevinskog pa sam se "prošlepao" s njima. :)
 
Hvala mmlad239. Malo šta bih mogao da dodam, tvoje fotke su rekle skoro sve onima koji pomno prate istočni krak.
Za rupu kod Proseka sam rekao šta imam na temi K11, a to su potvrdili i inženjeri. Malo sam i ušao u raspravu sa nikolinom...
Ergo, 2 meseca im je sasvim ok i to ovim tempom, popunjava se to, mada sam siguran da može Terna to bar malo brže.
Imao sam čast da gledam kako Aktor popunjava 800m izmenjenog korita Nišave pre petlje Pirot zapad. E to je bilo nešto!
Galerija pre leve cevi tunela Bancarevo im jasno nije prioritet, jer se sve bačilo na otvaranje (samo) desne najkasnije negde početkom jula.
To će, sve očiglednije, početi tek nakon puštanja u saobraćaj desne i za to će im trebati dobrih 4-5 meseci, btw ispod nasipa je 2. BNS.
Spojili su (a nije da nisam najavio) pre Uskrsa asfalt u desnoj od tunela do mosta, sad su jedine rupe C17, C21-23 i nešto pri kraju.
Raduje me što piče i levu, jer treba u neko dogledno vreme da ovaj (polu)autoput ostane bez ovog u zagradi.
Finišeri rade 2. sloj u levoj negde na 30-33 i tu će biti spremno i za završni, asfalt je bukvalno do početka C17, koja je po meni (i dalje) problem #1.
Nažalost, sa C17 imaš samo jednu fotku (prva u poslednjem, petom postu) - tu vas nisu prošetali, što li nisu... ;)
Ali ne mogu da se otmem utisku da je i tu rupa značajno manja u odnosu na moj prolazak pre nekih 20-ak dana, a i ovi grebu nasip ka potpornom.
Vide se i mašine i pokrili su onaj beli geotekstil, za zapisnik - pored, tj. ispod mašina prolazi , tj. treba da prođe i lokalni put Glogovac-Veta.
Na još veću žalost, nema fotki ni sa druge patnje C23, razumljivo, jer tamo ovi fensi busevi nikako ne mogu proći samim gradilištem...
Četvrta fotka u poslednjem postu je sa ex-bazilike, u ciljnoj ravnini, gde su vas dovezli pretpostavljam sa druge strane iz pravca mosta.
Tu su novi ivičnjaci i 2. BNS u desnoj do nadvožnjaka (ka Nišu), ne vidi se koliko ima asfaltiranog dela i stanje do kraja lota, al se vidi gotov potporni na C26!
Poslednje 2 fotke su sa tvrđave na km65, privršava se to, od Đurđevdana bi trebalo da krenu sa nasipom i asfaltnim slojevima ispod u levoj, ako već i nisu.

Generalni utisak o ovome šta i kako trenutno rade mi je dosta povoljan, da li će završiti desni poluprofil do juna zavisi i dalje samo od C17 i C23.
Sad mi pade na um, da bi tada recimo mogli da otvore i neki deo leve, tj. pun profil, na nekih 3km gde su usnimljeni finišeri sa 2. BNS svakako.
Pitanje je da li će to zaista i uraditi jer to onda zakomplikuje prolaz mašina na ostatak gradilišta u levoj, jer neki alternativni put pored ne postoji.
Generalno, levu bi mogli u naredna 2 meseca da doteraju do asfalta od tunela do C17, zatim kroz Glogovac i od C23 do kraja.
U svakom slučaju, ako reše rupu, C17 i C23, biće poluprofil početkom jula, a pun profil zavisiće isključivo od galerije, a Aktor sam više puta hvalio za betonske radove!
 
Caribrode ako imas vremena ,mozda bi imalo smisla da na ovakvoj mapi oznacis te tri kriticne tacke da bi nam bilo jasnije.

lot2.png
 
Grupa je obišla i C17, gde je izvesni Vlada, ako se dobro sećam, rekao da su traljavo urađena geotehnička istraživanja u pripremnoj fazi (zvuči poznato) i da je osovina trase pomerena za 18 m udesno u smeru stacionaže, kako bi se napravio prostor za saniranje kosine. Iznad delimično ukopanog potpornog zida su postavljeni merni instrumenti za praćenje pomeranja tla, ali se nažalost ne vide na ovoj fotografiji. Busevi su prošli celom trasom lota u smeru ka Pirotu, bez okolišanja.

Hvala na iscrpnom tumačenju materijala Caribrode. :)
 
Kosina c17 je baš veliki problem. Po meni i veći problem nego kosina u Grdeličkoj klisuri. Nisam taki mislio dok nisam video zadnji snimak. Sigurno da mere ponašanje šipova i grede, zato i ne pomeraju zemlju. Ne bi me čudilo da se ne odluče i tu za galeriju.
Na c6 galerija može brzo da se spakuje, ipak su to betonski radovi, a to ide dosta brzo.
 
:bg4:
Galerija ispred tunel Bancarevo je odavno trebalo da se pocne graditi ,jos pre 3god kad je tunel bio zavrsen bila je ogromna kolicina zemlje ispred tunela tj ogromno brdo koje je sad problematicno . Ustvari greska je bila u staru jer je tunel trebao biti DUZI . Stvarvno nemogu da shvatim kako je neko ko je to projektovao razmisljao da ukloni brdo zemlje a da nedodje do obrusavanja . Da je tundl duzi nebi bilo problema ni sa jedne ni sa.druge strane !!!
 
E sadme zanima jos jedno misljenje za tu problematicnu kosinu ? Zar tu nije mogao da se preprojektuje put udesno i da se zaobidje to brdo , jer koliko vidim ima mesta koliko hoces !!! A usput mogli su da to urade keo privremeno resenje i onda da kazu da nemoze drugacije i eto malo levo pa desno i.obidjosmo kosinu tj brdo koje se obrusava !!!!!
 
A i oni nasipi mi nisu jasni !!! Od toliko kamenja sa Gradinja oni nisu odradili dobro nasip u Proseku !!!
A opet mogli su staviti na stubove to parce od 70m a ne da prave spoj stub pa nasip pa.opet spoj ! Kao usteda . Pa na kraju ispade skuplje !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619046#p619046:19v7jf8l je napisao(la):
banacanin dovla » Pet Apr 26, 2019 2:16 pm[/url]":19v7jf8l]A i oni nasipi mi nisu jasni !!! Od toliko kamenja sa Gradinja oni nisu odradili dobro nasip u Proseku !!!
A opet mogli su staviti na stubove to parce od 70m a ne da prave spoj stub pa nasip pa.opet spoj ! Kao usteda . Pa na kraju ispade skuplje !!!

Nije parče od 70m već 158m, tako nešto. Gde da voze kamen 70km, ne isplati se. A taj nasip je odrađen mislim pre razbucavanja Gradinja
 
@Banacanin dovla Gradinje je iskopavano kada je ovo parce kod Proseka uveliko bilo zavrseno! Sto se tice duzine tunela tu si u pravu. Znam da su posle bitke svi generali pametni, ali sam jos dok se kopao tunel shvatio da bi idealna tacka za zavrsetak bila onde gde su temelji od stubova onog mosta par stotina metara iza tunela prema Crvenoj reci, a sa druge strane, izmedju kosine C6 i C5! Tako bi se i spustila visinska kota tunela i to znatno sto nije zanemarivo, a i u potpunosti izbegle kosine C6 i C7 koje su i najvece i naj strmije! Cak su i strmije od C17, iako je C17 sa uzasno velikim losim potencijalom da kompletna prokliza! Gotovo da ima i gori potencijal od ozloglasene C2 u Grdelickoj! Vrlo je tesko to razumeti dok se ne vidi na licu mesta! Sto se tice izmestanja trase, trasa je i pomerena nekih 18m u desno, a vece odstupanje ili privremeno resenje, bilo bi malo ne ozbiljno...
Da se vratim na tunel. Dakle tunel bi verovatno bio duplo duzi nego sada, samim tim i skuplji! Ali i samo rasciscavanje i iskop ogromne kolicine zemlje, zatim potpornih zidova, razna betoniranja i ugradnje mreza i na kraju dodatne galerije na mestu C6, nece biti nista znatnije jeftinije! A dobilo bi se sigurniji, bezbedniji uslovi za saobracaj, pogotovo u zimskim mesecima!
Slicna je situacija i u Grdelickoj klisuri gde su se gotovo sve one naj opasnije kosine i klizista i sva ona silna krivudanja, mogla mnogo jednostavnije resiti sa produzetkom tunela Predejani i jos jednog te duzine u predeli gde je sad galerija kod C2!
 
Vrh