--- >
Km 65 again
Casagrande se vraća kući, ono je izgleda bio poslednji "sheep" - istorija zabeležena
a ovo nije potporni, ovo je tvrđava
pola nasipa je već uklonjeno
ostao je ovaj deo da se ukloni
ovde gde je spust nasipa je onaj mučeni gabionski zid
na vrhu tunela Sopot mladi gorani bili aktivni
presvučeni 259, mislim da tunel i deo pre njega nisu radili juče
ali su prošli Nišavu 4
i stigli do spoja sa novoizgrađenom trasom
"samostalno jednostrano smaknuto" levo
i malo dalje desno
na odronu ništa novo
i dalje se koristi samo desni tunel Sarlah, nešto se čačka u levom
Ozbiljni konvoji kamiona sa 0-63 ili 0-100 juče su išali ka i sa lota 2, što nisam ovekovečio.
To realno može biti samo za delove kod C23, C17 ili eventualno negde za levu, ergo ozbiljno su shvatili moje kritike...
Na 65. je potporni pri kraju u 2. polovini maja vozićemo se levom, a poslednji metri stare trase u desnoj će se razbucavati.
Kod pirotskih tunela su ostale sitnice, sem naplatne i odrona paralelnog sve se privodi kraju, plusić za presvlačenje 259.
Glinenu rupu pune, ali može to i malo brže, kako idu naviše, kubikaža se smanjuje, mogu to i ovim tempom za 2-2,5 meseca.