Šta je novo?

Koridor 10

Цариброџанац, а и остали. Зна ли се да ли ће до почетка сезоне (15. јун отприлике) да се комплетирају чепови код Станичења и Сарлаха? Да нема уских грла од Црвене Реке до границе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617061#p617061:3lmymif3 je napisao(la):
Немања » Sre Apr 17, 2019 10:12 am[/url]":3lmymif3]Цариброџанац, а и остали. Зна ли се да ли ће до почетка сезоне (15. јун отприлике) да се комплетирају чепови код Станичења и Сарлаха? Да нема уских грла од Црвене Реке до границе.
Kod Sarlaha hoće sigurno, a Sopot sa verovatnoćom od 99% :D
 
Odlicno je ispalo, jos samo da se ne srusi i da uklone one zidove u bojama zastave i od mene 10+!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617061#p617061:1gwmh8qp je napisao(la):
Немања » Wed Apr 17, 2019 10:12 am[/url]":1gwmh8qp]Цариброџанац, а и остали. Зна ли се да ли ће до почетка сезоне (15. јун отприлике) да се комплетирају чепови код Станичења и Сарлаха? Да нема уских грла од Црвене Реке до границе.

Jun verovatno, sad baš koji, ne bih znao... Sarlah što se tiče autoputa je već gotov, tunel Sopot takođe, problem je km65, ali rešiv, tu pratimo dinamiku potpornog, pa leve, pa prepravljanje desne na AP format i to je to.
 
Nažalost, nema C23 na snimku, 1. ključna tačka, kao ni dela oko tunela sa C6 i C7, koje su važne tačke, uz C26, al to nije toliko sporno.
Zanimljivo je videti i njegove komentare ispod videa na yt. Nešto se slažem, a ponegde i ne delim njegovo mišljenje i optimizam.
Moj negativan utisak je C17, gde i ne vidim neki napredak na trasi u prethodne 2 nedelje, još je ono belo platno posred trase i netaknuta zemlja.
Tu recimo ima baš dosta da se nasipa (a bogme ima i za iskop), mnogo više nego na onih 150m na lotu 1, koje on vidi kao najveći problem.
Pozitivan utisak je onih 2-3 km asfalta u levoj od ~km31 do C17, valjaće to i ako puštaju poluprofil, a i za neki završetak punog, mada će to diktirati galerija!
 
U pravu si caribrode da jako lepo deluje ona crna boja u levoj i to po prilicno iznenadjujuce dugo parce!
Potpuno se slazem da je oko Sarlaha pitanje dana kada ce taj predposlednji cep biti otvoren, jer tu je zanemarljiv preostao deo da se zavrsi! Ono sto meni izaziva brigu je 65-tica, mislim da su ipak predugo bespotrebno cekali da otpocnu saniranje! A nije nimalo bezazleno sta sve tu treba uraditi...
Fundiranje ovih sipova je islo jako dobro, ali ipak uzelo nekoliko meseci sve zajedno sa gredom! Treba sad tu rascistiti nasip u levoj, nasuti tampon, asfaltirati i sve zavrsiti prvo u levoj, pa tek prebaciti saobracaj u levu i poceti tih 800m u desnoj i sve to isto uraditi u desnoj! Ja ipak mislim da ce se do kraja Juna baviti levom, a posle desnom, mada navijam za tvoju prognozu!
Sto se tice C17 to je definitivno kljuc citave istocne trase potpuno si sve u pravu, pogotovo znajuci kompletnu situaciju, obzirom da vecina forumasa na zalost nije u stanju da vidi poziciju i los potencijal koji nosi c17. Cak se moze po opasnositi meriti sa c2 u Grdelickoj klisuri. Ali sve se nadam da ce ipak udarnicki privesti kraju bar desnu do najezde Turaka u Julu!
 
Ako se budu bavili levom na 65 do kraja juna svi da si idu kući odma na tzatziki i souvlaki. Krcane, tamo za razliku od desne, gde ima grebanja magistralnog pa nasipa do asfalta na nekih 800m, u levoj ima cca 200-300m na 2. BNS (prema Nišu) i jedno 200m sa SMA (do nadvožnjaka iz pravca Pirota). Ako ne mogu preostalih 200-300m kod potpornog i gabiona da dovedu do SMA do kraja maja, nek ih Sima odma vodi na Pefkohori i nek ih ne vraća, mada su pobožni kad treba da se ne radi - saće slave Uskrs pa Ajos Georgios...
 
Od obećanja za kraj na E80 zvanog Maj mesec evo još malo pa i drugi Maj...A pobožni Grci znaju tajnu Svetog Trojstva.
 
@tragac
Nemoj tako pesimisticki, hoces srcka da me razvali... :mrgreen:
 
Iz Prostornog plana: Kod petlje „Pirot Istok” je baza za održavanje naspram km 80+500 (AP). . Neko vreme se radi, al nikako da uslikam.

20190418-092629.jpg


Još nema lampi posle starog Sarlaha,

20190418-094252.jpg


a iznad novog je onaj vijugavi nastavak pomoćnog puta

20190418-094258.jpg


radi se regulacija Nišave sa obe strane mosta kod petlje Pirot zapad

20190418-094528.jpg


20190418-094534.jpg


na odronu starog puta im se izgleda više isplati stave jednog baju da ukazuje na suženje, nego da to očiste

20190418-094659.jpg


"samostalno jednostrano smaknuto odmorište – levo (km 067+500)"

20190418-094731.jpg


presvlači se asfaltom ex- IA43, budući IIA259

20190418-094834.jpg


20190418-094849.jpg


nisam ustanovio da li su počeli od starog tunela Sopot ili malo ranije od spoja sa nadvožnjakom, tj. da li su obuhvatili i tunel

20190418-094855.jpg


20190418-094856.jpg


EM opremanje leve cevi novog c&c tunela Sopot pri samom kraju

20190418-094901.jpg


--- >
 
--- >

Famozna 65-ica, specijalno za Krcana da preispita stavove i prognoze:

20190418-094913.jpg


U levoj je SMA do nadvožnjaka

20190418-094926.jpg


ispod "itisona" i nasipa je gabionski zid

20190418-094933.jpg


Casagrande buši li buši

20190418-094939.jpg


kasnije ćete videti da sam ovim klikom zabeležio istoriju

20190418-094943.jpg


žućko je asistent za gredu, koja još nije gotova pri kraju

20190418-094946.jpg


onda ide koji je gotov, sa štrčećom armaturom

20190418-094949.jpg


izgleda da čim skinu nasip i ogule šipove odmah mu ga malo daju po torkretu, nadam se da sledi i zavesa,

20190418-094952.jpg


ovako će biti baš žnoru ako ostane, a ovaj kljucka naniže

20190418-094955.jpg


iza plaviše je kao stabilni deo bez potpornog

20190418-094959.jpg


a ovo braon do devijacije je jedno 2 godine sa 2. slojem BNS i tu ne verovali ili da fali samo habajući - SMA

20190418-095003.jpg


20190418-095010.jpg


--- >
 
--- >

Kosina u Crnoklištu, koja se sanira, iznad paralelnog, koji odmah iznad AP

20190418-095429.jpg


20190418-095431.jpg


20190418-095432.jpg


20190418-095437.jpg


i sledeća koja će takođe pretrpeti neke izmene, ako već i nije

20190418-095444.jpg


samostalna obostrana smaknuta parkirališta – desno i levo (km 055+500)

20190418-095611.jpg


20190418-095613.jpg


kraj lota 2, juče lepo vreme i ludnica od mašina

20190418-100711.jpg


20190418-100715.jpg


glinena rupa kod Proseka

20190418-103129.jpg


mnogo bolje viđena par sati kasnije u povratku, radi se, ali može to i dosta bolje

20190418-171513.jpg


20190418-171517.jpg


--- >
 
--- >

Km 65 again

20190418-175428.jpg


Casagrande se vraća kući, ono je izgleda bio poslednji "sheep" - istorija zabeležena

20190418-175445.jpg


a ovo nije potporni, ovo je tvrđava

20190418-175450.jpg


pola nasipa je već uklonjeno

20190418-175453.jpg


ostao je ovaj deo da se ukloni

20190418-175455.jpg


ovde gde je spust nasipa je onaj mučeni gabionski zid

20190418-175500.jpg


na vrhu tunela Sopot mladi gorani bili aktivni

20190418-175536.jpg


presvučeni 259, mislim da tunel i deo pre njega nisu radili juče

20190418-175601.jpg


ali su prošli Nišavu 4

20190418-175614.jpg


i stigli do spoja sa novoizgrađenom trasom

20190418-175631.jpg


"samostalno jednostrano smaknuto" levo

20190418-175651.jpg


i malo dalje desno

20190418-175705.jpg


na odronu ništa novo

20190418-175730.jpg


i dalje se koristi samo desni tunel Sarlah, nešto se čačka u levom

20190418-180123.jpg


Ozbiljni konvoji kamiona sa 0-63 ili 0-100 juče su išali ka i sa lota 2, što nisam ovekovečio.
To realno može biti samo za delove kod C23, C17 ili eventualno negde za levu, ergo ozbiljno su shvatili moje kritike...
Na 65. je potporni pri kraju u 2. polovini maja vozićemo se levom, a poslednji metri stare trase u desnoj će se razbucavati.
Kod pirotskih tunela su ostale sitnice, sem naplatne i odrona paralelnog sve se privodi kraju, plusić za presvlačenje 259.
Glinenu rupu pune, ali može to i malo brže, kako idu naviše, kubikaža se smanjuje, mogu to i ovim tempom za 2-2,5 meseca.
 
"na odronu starog puta im se izgleda više isplati stave jednog baju da ukazuje na suženje, nego da to očiste"

Ovo je meni najaci utisak na svim deonicama koridora u izgradnji,gomila ljudi koja nesto radi,masine koje kopaju,nesto se desava,ljudi imaju neki posao,pije se pivo ispred svake prodavnice,voze se kamioni dzipovi,putevi puni rizle blata,jednostavno svi krajevi od Preseva ,Dimitrovgrada,Ljiga itd su nekako oziveli i zive dok ima radova...a posle...posle ce tim autoputevima doci investitori,ljudi ce zatvoriti u te fabrike radice po 12 sati i sve ce nekako zamreti...
 
Napokon se setio SAT da obidje gradilista. Alvirko dok je bio ziv je na po 2 meseca obilazio gradilista a Mladen se vise fokusirao na nova vozila a manje na infrastrukturu. Svakako lepa vest i bice zanimljivo gledati ako ce prikazati sve tacke kao sto RT Caribrod obidje celu deonicu bez preskakanja. Koliko vidim na ovom snimku najave, gotova je ploca na galeriji 2, uklapa se trenutno stanje sa najavom zavrsetka do 30. Aprila.
 
Care kakva ti je bre ovo foto montaza? Dok si skoknuo do Nis, oni zavrsili sa sipovima i cak otkopali i oterali sav nasip koji su mesecima talozili onde na levoj @65km kad je proklizalo prosle godine! :lol:
 
Pogledah emisiju na RTS-u, I nisam je ni morao gledati, prica se momoze sazeti, kao I zadnje 2 godine : Evo sace, samo sto nije.
Mnogo price, jos vise reklama, I svega par snimaka iz kola I vazduha, na duzinu oko 100km istocnog I juznog kraka K10 koji su paralelno obisli.
Sto se tice juznog kraka, na snimku se vide bar 3 gradilista (kosina 2, deo iza Predejana, opremanje tunela Manajle) I on u racunici na kraju emisije stavi da se radi na svega 200 metara?! A sam tunel nesto ispod 2km. Takodje, pita domacina iz Koridora zasto je umesto betona stavljen asfalt, ovaj kazevda su oni to preprojektovali, I odmah bezi od odgovornosti za nedaj Boze ako se zapali asfalt u tunelu I ljudi poguse od dima, prebacujuci odgovornost unapred na druge koji su im dali saglasnost. Medjutim naravno, za sve zrtve I stete do kojih eventualno nastane usled odrona, pada kamenja nocu, dima od asfalta u tunelu I sl, oni moraju biti odgovorni, primas drzavnu platu, nema bezanja od odgovornosti. Naravno na pitanje o odronu pre godinu dana, svaljuje odgovornost na neke prosle ljude, prosli projekat, prazna prica, niko nije novcano ni zatvorski odgovarao za nastalu stetu.
Na istocnom kraku onaj cak ni ne zna koji je rok zavrsetka neko kaze "do letnje sezone... ili u toku letnje sezone". Mozda bidne al ne mora da znaci. Pa sta znas druze ako tu osnovnu stvar ne znas?!
Glupa emisija, nista novo, ovde ljudi na forumu imaju 10 puta vise informacija I to besplatno, bez da ih placa drzava ili RTS, cist trosak za nas gradjane, nikakve koristi, mi placamo oglasnu tablu vlasti I slicnih, da se reklamira. Pa ako ce se vec reklamiraju, nek placaju sami sebi reklame, a ne ja putem pretplate, poreza I sl. Bitno da su u emisiji reketasi najavili da se ocekuje da benzin poskupi 3 din/litar. Ajde malo da pozure ovi sa elektrokolima I solarnim panelima, da se sto pre resimo ovih reketasa, koje god vlasti, bilo zute, bilo crvene, bilo plave... sve je to isti sistem reketiranja obicnih ljudi, samo su im imena razlicita.
 
Vrh