Šta je novo?

Koridor 10

Na snimku smo videli nesto sto smo vec znali osim mozda je je rok za opremanje 17.maj. Kad su stavili 200m mislili su na radove na trasi u gradjevisnkom smislu. Oni EM opremanje ne smatraju gradjevinskim radovima ili radovima na trasi.
Na istocnom kraku tek sada mozemo da vidimo koliko je kosina 17 problematicna. Tacno se tek sad vidi koliko je zemlje skliznulo (22:19).
Emisija SAT je nesto najbolje na RTS-u.
 
Slika kosine
ef6911ca5bf676257a5168db398aff53.jpg
 
Emisija SAT

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Snk0XAyBd-Q[/youtube]
 
Ja ne mogu da verujem i u izbor trase, ali šta se ja i moji istomišljenici pitamo...
 
23 km ce da grade 6 godina? Pa to ja da sa grabuljom radim pre bi zavrsio


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Gore u vesti za ovaj krak K10 ka Bijeljini (Kuzmin-Sremska Raca) se kaze da se trenutno gradi kamp za 1.000 radnika. Duzina je slicna kao Surcin-Obrenovac, tj oko 17km, plus ova je imala mnogo veci most preko Save i Kolubare, a Kinezi su cini mi se tu doveli visestruko manji broj radnika nego ovo sto Turci najavljuju. Pa me interesuje sto ce za slican posao Turci dovesti par puta vise ? Da li to znaci da ce angazovati manje domacih radnika, a vise njihovih turskih, ili sta?
 
Ima dosta poluinformacija. Ne bih još to uzeo zdravo za gotovo. Da se strpimo do juna do kad bi trebalo da krenu radovi.
 
Po čemu će deonica kroz Grdeličku klisuru biti autoput a ne motoput što ograničenje od 100 km/h ukazuje. I to ograničenje nije zbog krivina, već zbog širine saobraćajnih traka. Da li neko stručan na ovu temu može da odgovori da li se to uopšte može smatrati autoputem?
 
Može, fizički odvojene trake, denivelisane raskrsnice, zaštitni pojas/ograda.
 
Igore ako moze ove postove u vezi Republike Srpske prebaci na temu za Ap Beograd Banja Luka. Hvala
 
Jeste autoput, a trake su suzene zbog nedostatka prostora u klisuri, tj ovo je bilo efikasnije resenje (odnos brzine vs cene) nego da su kopali jos par miliona kubika zemlje da bi autoput kroz klisuru bio siri. Ne znam tacne cifre ali na primer ako je bilo za 1km autoputa: 7 mil evra za sirinu 27 metara i max brzinu 100km/h, a 10 miliona evra za sirinu 30 metara i max brzinu 120km/h, onda radi efikasnosti izaberu prvu opciju. Mada, bilo bi interesenanto da su rekli koliko je uzi put od normalnog. Malo je nezgodno juriti paralelno sa kamionom na uskim trakama 100km/h a da on stoji knap do vas pri toj brzini. Mozda bolje i po dve trake bez zaustavne (kao u tunelima gde je ogranicenje 80km/h) nego po 3 sa zaustavnom, uz rizik cesanja sa kamionima pri toj brzini. Inace, kad se pomene uzi kolovoz autoputa, to me podseca na najgori deo autoputa u Srbiji a to je onaj silazak iz Beograda ka Bubanj potoku gde isto tako ima 6 traka ali su uske, ima krivina, pa ima cesce sudara nego na sirim deonicama.
 
Najveći problem na prevoju ka Bubanj potoku (znam jer tuda prolazim svaki dan) je na uzbrdici ka Beogradu, jer iako je ograničenje 80 u oba smera na uzbrdici su razlike u brzini onih koji se jedva penju i onih koji su u prekoračenju ogromne, a nije pregledno i malo je prostora za reakciju, takođe su česta i pokvarena vozila koja pretstavljaju dodatnu opasnost. Više od jednom sam video automobil kako stoji pokvaren na sred uzbrdice u srednjoj traci.
 
Prvo, ta vest je objavljena na više tema, a drugo, ne vidim potrebu da se ovime bavi na temi "Koridor 10" kada imamo teme "Autoput Beograd-Banja Luka" i "Autoput Beograd-Sarajevo" (kao i bavljenje koridorom 10 na temi "Autoput A2 ("Koridor 11")"), i ovom prilikom se ja izvinjavam za sva takva učestvovanja od strane mene.
 
Tih 17km ka Bijeljini bi moglo da se gleda I kao krak K10, slicno kao I ono ka Kragujevcu. Inace, pocinje gradnja preostalih 5km spajanja Batocine sa K10, radi ga Pzp Kg I mozda jos neke firme.
 
Da u sklopu tih radova kod Batočine proširuje se postojeća petlja na autoputu pa tako oni koji idu iz KG ka Nišu više neće presecati put ovima koji idu iz Niša,već će pre mosta skretati desno ka novoj rampi koja se pravi ja tom mestu.

Takodje postojeće isključenje iz pravca Bgd ce biti prošireno sa dva naplatna kanala.
 
Radovi na BNR Pirot istok

20190422-143102.jpg


a pored kod budućeg centra za održavanje puta na petlji Pirot istok - niče "kuća"!

20190422-143114.jpg


Usitnilo definitivno...
 
Usitnilo da a oko Niša još ništa tako da sad još nekoliko baja mora da sedi i da čuva te objekte da ih pojedine strukture ne dezintegrišu.
 
StaraMo":242n23cc je napisao(la):
Da u sklopu tih radova kod Batočine proširuje se postojeća petlja na autoputu pa tako oni koji idu iz KG ka Nišu više neće presecati put ovima koji idu iz Niša,već će pre mosta skretati desno ka novoj rampi koja se pravi ja tom mestu.

Takodje postojeće isključenje iz pravca Bgd ce biti prošireno sa dva naplatna kanala.
Evo i slike sa lica mesta
68f54093a558d9bfa36ea81b885e1d31.jpg
 
Evo i slika sa juga,tacnije kosina u zoni sela Dzep posle Mominog kamena,deluje stabilno i nema aktivnosti majstora...takodje i slika sa Trace deonice gde je masina za sipove izgleda zavrßila posao.
ec9e7a49631bb0f50fdf71eb4525aef0.jpg
ace11c33c9e0fbcfb8c9b9c6354beb84.jpg
894b20490841bfe3015f745bda8a82af.jpg
9bc60416d66f68abe199f2162237fab9.jpg
1acb55e9fd719302bb519528e093384c.jpg
 
Na dalje slike posle ulaznog portala tunela Predejane idući ka Grdelici do poslednje kosine nizu
d0d11697365c93c803f13e4bfb8668c7.jpg
ca792df083f8357c988f7ce4ded88ed9.jpg
b321d76a8eff1dddf2f1ec140198ce2e.jpg
1a09a22bf8fa659e78990eb9517cb9d3.jpg
b1ddf58477c6cd6cdbd41b5674306685.jpg
c3870497434d25dbf89fb85def78248e.jpg
20682474078086acf6c73297390056b7.jpg
597eb2a5a7e392eb6273fb600cc179ff.jpg
e1cbc74dd3cffdbd7c82e2aabcc07973.jpg
 
Vrh