Šta je novo?

Koridor 10

Skinuli su kompletan asfalt i rade trup AP osim na zadnjoj slici gde se za sada samo habajući sloj skinut.
 
Ministarko Mihajlović imate li kalendar?

DzwjSbeXgAILCon.jpg



https://twitter.com/DraganDjilas/status ... oto9917%2F
 
На јужном краку Коридора 10 почели су завршни радови на санацији косине и градњи галерије на улазу у Грделичку клисуру, на месту где је дошло до обрушавања око 100 метара бетонске потпорне конструкције. Екипа РТС-а присуствовала је постављању првих носача будуће галерије
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... isuri.html
 
Zavrsena odavno, u periodu dok je Djiki bio Vuciceva mackica cudi me da nije saznao dok je isao u Vladu Srbije kod Vucka na kanabe :lol:
 
http://rtcaribrod.rs/sr/koridori-srbije-saopstenje-za-javnost/

Ovo jeste tačno, s tim što pukotine zalivene bitumenom jesu oko 150m, ali je deonica koja je problematična bar 3x duža.
O ovome je Piksla sa SSC, koji je radio na toj deonici pisao još pre 2 godine:

Piksla;136760566 je napisao(la):
^^^^
Slazem se u potpunosti, evo ja sam radio na izvodjenju radova na deonici Prosek-Crvena reka i ono sto sam ja video i radio nije za javnost. Mogu tacno da oznacim deonice gde ce put prvo da propadne, gde je trpano blato u nasip, gde je nadzor pustao kad ne treba da pusta. Evo deo od spoja sa starim autoputem pa do Jelasnice je katastrofa odradjen nasip, pogotovo deo ispred mosta na Nisavi. To ako izdrzi dve sezone tranzita bez kolotraga bice dobro. Drenaza po sredini puta je odradjena katastrofalno. Trebalo nam je par kilometara trase dok smo se naucili kako da damo cevima pravilan pad, i jos par kilometara da izbetoniramo oko cevi a da ne zapusimo rupe na njima :nuts:

Jbg mi smo bili fizikalci obicni, a oni su nas terali da za iste pare radimo majstorski poso. Nije da mi nismo hteli, ali nismo znali, a izvodjacu bitno samo da se postavi sto vise i da se zatrpa. I ovo je samo deo onoga, a mnoge krupnije stvari su prolazile.

A to je Eptisa odobrila, pod pritiskom, da se to smeće gura u nasip, ako se ne zataška biće belaja. Ostatak Ternine trase je po njegovoj priči korektan.
Problem Terne je i jedna kosina koja se izlila na autoput i sad je saniraju. Regionalni put visi u vazduhu gore.

Da li će to odložiti puštanje deonice od Proseka do Crvene reke? Verovatno neće!

Koliko je god vremena potrebno za Ternine popravke (a trebaće jer ako hoće ljudski da odrade, moraće da ruše nasip visine 5-6m), opet veći problem ostaje Aktorova poddeonica i sada novonastali problemi sa C6 - pre tunela gledano od Niša. Tu će ići dodatni potporni zid celom dužinom (oko 200m), a verovatno i galerija kao u Grdelici, pre nego klasični nastavak leve cevi tunela Bancarevo. I to samo duž leve cevi. Desna ostaje onakva kakva je sada, tu je poodavno legao i asfalt, fali samo habajući SMA. Ona druga kosina iza tunela C7 po projektu već ima potporni zid koji je privršen i tu ničeg spornog nema.

Ali to manje-više nema neke veze sa tajmingom puštanja deonice! Zašto?

Zato što su sve to problemi vezani za levu stranu, a mesecima unazad se za puštanje sprema isklučivo desna, tj. "poluprofil", "poluautoput", kako hoćete... Većina problema, koji imaju veze sa desnom (za sada) su rešeni i nema dodatnih poteškoća (o5 za sada). To su kosine C21-C23, sada je samo C23 u fokusu, ostalo je rešeno, sa regulacijom reke Crvene reke, C17 sa 2 reda od po 100 šipova se radi i privršava, C26 ima dodatni potporni zid sa šipovima sve do nadvožnjaka, C25 je valjda u redu itd.
Tako da se sa ove tačke gledišta u smislu puštanja u saobraćaj ništa nije promenilo. Taj autoput pa desni poluautoput trebalo bi da budu spremni do sezone Turaka krajem juna, možda i u maju (još će onaj mali Grk Sima da pogodi mesec, ali ne i godinu), to je dovoljno vremena i za Ternu da sanira svoje brljotine. To bi moglo da se poklopi i sa završetkom bočnih naplatnih rampi i zatvorenim sistemom putarine, koji vode Putevi Srbije.
Za puštanje u saobraćaj punog profila na celom kraku čekaćemo verovatno do kraja godine, a ostaće i za sledeću godinu vrv završetak nekih sitnica "pored".
Malo ćudljivo vreme najavljuju narednih nedelja, kad se to stabilizuje na duže staze eto i mene na terenu!
 
Iskoristiću sveže Golubove slike sa SSC da vas apdejtujem za male parčiće koji su ostali nedovršeni oko Pirota tj. tunela Sopot i Sarlah

Ovo je sanacija ulaznog portala Sarlaha, tj klizišta koje je tu krenulo pre oko godinu dana i gde je Integral (od)radio 2 ogromna potporna zida sa šipovima, privodi se kraju.

S4H0jL2.jpg


DatpHEj.jpg


Za zapisnik: tu je Azvirt završio EM opremanje leve cevi Sarlaha, tako da bi za koju nedelju mogao da se pusti barem poluprofil kroz Sarlah i posle njega, to je oko 1,5-2 km novog autoputa.
Ali da bi se to desilo, trebalo bi da kompletiraju obaloutvrdu sa druge strane reke (mogu i bez toga, sve je pod asfaltom, možda fali SMA), na paralelnom putu koji ide od starog tunela Sarlah preko reke, pored Tigra i stare deponije i izlazi na petlju Pirot zapad:

U2jpeeR.jpg


VX1EVyq.jpg


Time bi se razdvojili paralelni i autoput i isekla devijacija pre tunela i što je još važnije devijacija koja sa druge strane tunela ide do Blue petrola. Tu u velikoj meri šleperi u tranzitu vrdaju i izbegavaju plaćanje putarine na ČNS Dimitrovgrad, o čemu kmečim duže vreme. Kad budu morali da se vrte po petlji PI ili starim putem preko ovog mosta do petlje PZ taj broj će se dosta smanjiti, a konačno rešiti kada puste u rad BNS Pirot istok i Pirot zapad i potpuno odvoji paralelni od autoputa. Jerbo kad neki šleper krene paralelnim putem između Pirota i Bele Palanke proćiće tu 3 puta: prvi put, zadnji put i nikad više. "Preko brda, preko brega i debelog snega" uz ograničenje od 50km/h praktično celom dužinom (sve su "naseljena mesta" jedno za drugim") i 30 kod škole u Crnoklištu... Međutim da bi se to desilo, mora da se sanira čuvena kosina na km 65, pre mosta Nišava 2 i tunela Sopot, gledano iz Niša. Tu se i dalje ide starom magistralom nekih 800m, pa po sanaciji kosine treba da prave levu odmah ispod, prebace saobraćaj u nju i od magistrale naprave desnu, a paralelni je završen i ostaje gore po sredini brda.
Radovi na sanaciji kosine su konačno počeli, rade se šipovi za potporni zid i sad hakujem post Vukašina Spasića sa SSC da vam to dočaram.

IMG-7b17e079dd7024b4de73d01ef738d1f3-V.jpg


IMG-8f3e4edd40defa49a38a0dda1a394d35-V.jpg


Zahvaljući njemu i njegovom prijatelju Saletu evo apdejta i za Prosek - Crvena reka. Prvo LOT 1 koji je radila Terna i ona kosina koju sam pomenuo u prethodnom postu i koju će morati da oprave tako da im regionalni ne visi odozgo:

IMG-0d153f1fa3ad12c1328e56ee6ccf3867-V.jpg


IMG-0e2f3161806c21307665304cacfb827d-V.jpg


IMG-1fbe7f4a3698716ad3bb1e4cfefa71f8-V.jpg


Uz to popravljaće se i na onom nasipu. A ovo je kosina C6, koja će prvo dobiti potporni sa šipovima, a zatim verovatno i galeriju na ulazu u levu cev:

IMG-22c09cba5dd505fe7e5e82233181e194-V.jpg


IMG-bc8490aca70b6035b5b246e13a614789-V.jpg


I ovo je kosina C7, sa druge strane, po izlasku iz tunela, kojoj su završili šipove i gredu odozgo, ostaju zavese i mogu da pređu na trasu, po meni ničeg spornog tu nema (al tako je izgledalo i na C6).

IMG-43f2cbd20b1668142eed81868c4b07c2-V.jpg


IMG-a722e31b00347d7e3c538c5968ce23b0-V.jpg


Ove su od pre 2 nedelje sa krova tunela:

IMG-f5be794530ab60e6e7626c669aa672de-V.jpg


IMG-a423027c22286578c9c4b4c0dde00275-V.jpg


Od tada i ove njegove slike ispucalog dela na lotu 1, koji je Terna počela da sanira ovih dana, moraće to dubinski tih par stotina metara:

IMG-20190130-153004-mala.jpg


IMG-20190130-153008-mala.jpg


IMG-20190130-153043-mala.jpg


IMG-20190130-153123-mala.jpg


Hvala još jednom Golubu i Vuletu, priključiću se i ja kad vreme dozvoli...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602821#p602821:2mly6etv je napisao(la):
Vračarac » Pon Feb 18, 2019 2:31 am[/url]":2mly6etv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602606#p602606:2mly6etv je napisao(la):
sev » Sub Feb 16, 2019 10:03 pm[/url]":2mly6etv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602294#p602294:2mly6etv je napisao(la):
Vračarac » Pet Feb 15, 2019 1:41 am[/url]":2mly6etv]Hvala Bogu da i tu bruku srede, konacno se neko setio da sredi taj deo.


Ni blizu to nije sređivanja. Ovo malo što ej urađeno (jedna traka, jednog pravca, vrlo kratko), bolje da nije ni rađeno. Potpuno neravno, jedva da je nešto malo bolje.

Ja ne znam sta si video da je neravno kad nisu ni postavili asfalt. Pricamo o deonici koja se trenutno radi...

Deo, jedan kratki, je već urađen. Poslom idem 2x mesečno do Zagreba, slikaću sledeći put ono što je već urađeno (nisi ni primetio verovatno, jer je zaista očajno loše i malo se razlikuje od neurađenog). Radi se o delu neposredno pre ovog gde je podignut asfalt, takođe spora traka...
 
Da, bas tako, ni ja nisam bio siguran da li je taj deo nov, jer deluje kao nov, a opet ako je nov onda je bas los.
 
Ovo može ovako u beskraj: završe jedan deo, pa dok završe drugi prvi popuca, kad završe drugi onda prvi popucali krenu da kopaju ponovo, kad ga završe onda drugi počne da puca i tako u beskraj da odlažu otvaranje novog puta...
 
Svima ispostaviti fakturu za nenaplaćenu putarinu , plus penali , plus lepo na crnu listu sa svim imenima.
A posle UPBOK ili SPOK.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603385#p603385:d2gtxocq je napisao(la):
caribrod » Sre Feb 20, 2019 8:14 am[/url]":d2gtxocq]

Ove su od pre 2 nedelje sa krova tunela:
IMG-f5be794530ab60e6e7626c669aa672de-V.jpg

Nije mi jasno sto ne urade odmah galeriju i sa druge strane tunela? Geoligija je ista, kosine su resene identicno, ako se pokrenula kosina sa jedne strane pokrenuce se i sa druge. Koja je logika, cekati da se kosina pokrene. Pa tek omda reagovati I dodatno produzavati rokove ili jos gore, zatvarati primljenu i pustenu deonicu pa onda da drzava snosi troskove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603702#p603702:2iso80n5 je napisao(la):
astrodule » Thu Feb 21, 2019 1:32 pm[/url]":2iso80n5]Zna li se ko je radio nadzor za ovu deonicu?

Eptisa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603784#p603784:2fbmhazc je napisao(la):
Gazi Bengazi » Thu Feb 21, 2019 7:23 pm[/url]":2fbmhazc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603385#p603385:2fbmhazc je napisao(la):
caribrod » Sre Feb 20, 2019 8:14 am[/url]":2fbmhazc]

Ove su od pre 2 nedelje sa krova tunela:
IMG-f5be794530ab60e6e7626c669aa672de-V.jpg

Nije mi jasno sto ne urade odmah galeriju i sa druge strane tunela? Geoligija je ista, kosine su resene identicno, ako se pokrenula kosina sa jedne strane pokrenuce se i sa druge. Koja je logika, cekati da se kosina pokrene. Pa tek omda reagovati I dodatno produzavati rokove ili jos gore, zatvarati primljenu i pustenu deonicu pa onda da drzava snosi troskove.

Geologija i nije baš ista, za razliku od C6 na ovoj C7 posle tunela ima malo kamena (vidi se beličasto u kosini), mada ove pukotine na Subterrinom tunelu sa druge strane ništa dobro ne obećavaju. C7 je pod nešto većim uglom, ima druge elemente, kao što je gabionski zid na vrhu i koji se ne vidi na slici, bilo je malo kresanja kamena zato i idu ovaj geotekstil sa ankerima, dok je C6 strmija, ankeri su gurani u ilovaču i betonirano preko. I ono što se desilo tokom zime je da je na C6 popucao taj beton, popustile su i kaskade i odvodi, što ukazuje na klizište u najavi, ali daleko od toga da se kosina razvalila i izlila po putu. Dalje, C7 već ima ovaj nezavršeni potporni zid pri dnu, dok će na C6 tek da ga rade, sa galerijom verovatno.
Konačno, da ponovim još jednom, obe kosine su uz levu, a pustiće samo desnu, pa će ko što reče prethodnik, doduše ironično, imati vremena za sanaciju do 2020.

Što sve ne znači da nisi u pravu i da neće krenuti i ta kosina sa slike - C7...
 
Caribrode,

Kada mislis da je REALNO da otvore Ap u poluprofilu ? Dokle se stiglo sa EM opremanjem desne cevi tunela Bancarevo ?
 
Što ne znam - ne znam, a to ne znam. Ali znam da je Elef u 2 dimitrovgradska tunela dosta toga doneo spremno i samo našrafio po tunelima za mesec-dva.
 
Vrh