--- >
Sunce direkt u objektiv, pa idemo na deo između Glogovca i Vete gde je u desnoj asfalt (1.BNS), u levoj kreće proširenje
intenzivno se radilo na gadnoj kosini gde je nekad bila skakaonica i tu je prekid u nasipu trupa puta
i posle se ponovo u desnoj stiglo nadomak asfalta
pa mali prekid u nasipu ka B1, a radi se i C8, tu su bile rupe za nove dubinske cevaste propuste
posle B1 može da se krene sa nasipom trupa posebno u desnoj
a levi B1 je pod asfaltom i to debelim - fale ivičnjaci, ograde, SMA, linije, lagano mogu to do NG
ista je situacija i na desnom, trenutno bitnijem
C7 - silazak u prizemlje, koji se malo odužio, ali je bio u toku i finalizacija kanala
radovi u punom jeku, iako je bio državni praznik
servisni prelaz iz leve u desnu, ovde će se prelaziti sa punog profila u desnu - da li u januaru, aprilu ili junu - videćemo...
C6 - za ovo su neki internet-experti tvrdili da je gore od Gradinja, da neće biti do 2023., da će pasti ko u Grdelici itd. Ovo izgleda gospodski trenutno
finisher&co. su tu, vrv najpre 1. BNS u levoj, a desna čeka SMA, do kada - i to ćemo videti
na C7 je na državni praznik bilo živo, to parče do B1 je muški napadnuto ovih dana
incl. i ovu zamenu podtla ka desnom B1
to izbliza izgleda ovako - trebaće im par nedelja da to stigne do kote 0 i nasipa trupa
a ovako izgleda odozdo, tu se vidi koliko su kamenja nabacali i uvaljali naviše
i možda i najvažnije - ozbiljan armirani nasip ka desnom B1, što me raduje, jer ne jure rokove po svaku cenu, ima tu nešto i do kvaliteta radova
praktično je taj zahtevni deo kod desnog B1 sa niške strane stigao do vrha, takoreći završen
sa palanačke strane je i ranije bilo ovako, ne izgleda moćno kao sa druge strane, al ga ima
Odmah posle B1 nema nasipa, ali su markeri posađeni i trebalo bi da se cepa desna vrlo brzo
pogled nazad ka tunelu na parče ka B1, gde bi za nedelju-dve trebalo da odrade nasip u desnoj, ako ovi završe kosinu za koji dan
a ka Palanci sledi deo gde je nasip uznapredovao u desnoj i gde je (možda) ostalo da se odradi 0-31 stabilizacija pre asfalta
i tako je nekih 500-600m do ove sporne kosine u krivini (C12, al nisam siguran), koja mi je od starta sumnjiva, sad je konačno delju
radilo se na crveno slovo - Kedepozidis, ne brinem, ovde treba da se spuste u prizemlje i oslobode levu, pa sledi nasip u desnoj
i posle te (ne)sporne kosine je desna pod nasipom, tu sigurno fali 0-31 stabilizacija nekih par stotina metara
a ova ekipa cepa nasip u levoj,koja je tu 3+1 pri vrhu velikog uspona
markeri za 0-31 stabilizaciju u desnoj, pokazuju da će ona uskoro i ovde leći
i onda na spustu sledi asfalt - 1. BNS za sada
deluje da je i zaustavna sređena, kao i beton pored i da bi mogao uskoro da legne i 2. BNS, ako vremenske prilike dozvole
--- >