Šta je novo?

Koridor 10

Caribrode odlična reportaža kao i uvek. Inače ne deluje meni ovo da će do kraja ove godine ;)
 
Toj ekipi sa ckojam-om, sa vukasinom spasicem, sa golubom 02060, mag2000 i jos mnogim drugima, naravno sa caribrodom na celu trebalo bi podici bar tablu sa svim imenima negde na pocetku istocnog kraka! :pob: Da sluzi za ponos i primer svim ostalima kako se voli i postuje lokalni kraj i kako se sve moze podeliti sa svim koje interesuje tako nesto na celoj planeti! Momci svaka vam cast i moj naklon do zemlje!!! :sesir: Kamo srece da se i drugi pravci mogu ispratiti i upola tako! Alal vera! :kk:
 
Probaću kasnije danas da izbacim i moju slikovnicu sa zapažanjima, kao i uvek... Bajata je, fortnight ago. ali biće od koristi nadam se! U međuvremenu je bilo nešto kiše, ali i sunčanih i suvih dana, možda je zrelo i za novu!
 
C27 na lotu 2



dosta materijala ka nadvožnjaku za Špaj



ispod nadvožnjaka je već usek, levo (ne vidi se na slici) je poveči pločasti usek



snimak je sa nadvožnjaka ka C26 sa pripadajućim potpornim zidom



vrh kosine C26, sa odrađenim kanalom, usek nije kompletiran jer se dodatno šipuje između potpornog i nadvožnjaka



nadvožnjak (B5) nije pušten, ali će brzo - pod asfaltom je, ostale sitnice



sa nadvožnjaka ka Palanci - dole desno je pomenuti pločasti propust



Dosta armature za šipove



a kod C26 se cepa i trasa u desnoj i u dane produženog vikenda - respect



od C26 ka velikom i s puta vidljivom propustu i dalje ka C25



ka C25 nije ostalo mnogo na trasi



evo ga pomenuti propust imamo ga stalno na slikama s magistrale



C25 - potpuno probijen usek



tu se ranije penjalo i silazilo ka kući



sad je formiran usek, a i nasip kreće



ka B3 (preko reke Crvene reke) može da se napreduje ka asfaltu



i to će izgleda prvo da čučne leva



Sunce direkt u objektiv, pa idemo na deo između Glogovca i Vete gde je u desnoj asfalt (1.BNS), u levoj kreće proširenje



intenzivno se radilo na gadnoj kosini gde je nekad bila skakaonica i tu je prekid u nasipu trupa puta



i posle se ponovo u desnoj stiglo nadomak asfalta



pa mali prekid u nasipu ka B1, a radi se i C8, tu su bile rupe za nove dubinske cevaste propuste



posle B1 može da se krene sa nasipom trupa posebno u desnoj



a levi B1 je pod asfaltom i to debelim - fale ivičnjaci, ograde, SMA, linije, lagano mogu to do NG



ista je situacija i na desnom, trenutno bitnijem



C7 - silazak u prizemlje, koji se malo odužio, ali je bio u toku i finalizacija kanala



radovi u punom jeku, iako je bio državni praznik





--- >
 
--- >

Sunce direkt u objektiv, pa idemo na deo između Glogovca i Vete gde je u desnoj asfalt (1.BNS), u levoj kreće proširenje



intenzivno se radilo na gadnoj kosini gde je nekad bila skakaonica i tu je prekid u nasipu trupa puta



i posle se ponovo u desnoj stiglo nadomak asfalta



pa mali prekid u nasipu ka B1, a radi se i C8, tu su bile rupe za nove dubinske cevaste propuste



posle B1 može da se krene sa nasipom trupa posebno u desnoj



a levi B1 je pod asfaltom i to debelim - fale ivičnjaci, ograde, SMA, linije, lagano mogu to do NG



ista je situacija i na desnom, trenutno bitnijem



C7 - silazak u prizemlje, koji se malo odužio, ali je bio u toku i finalizacija kanala



radovi u punom jeku, iako je bio državni praznik





servisni prelaz iz leve u desnu, ovde će se prelaziti sa punog profila u desnu - da li u januaru, aprilu ili junu - videćemo...



C6 - za ovo su neki internet-experti tvrdili da je gore od Gradinja, da neće biti do 2023., da će pasti ko u Grdelici itd. Ovo izgleda gospodski trenutno



finisher&co. su tu, vrv najpre 1. BNS u levoj, a desna čeka SMA, do kada - i to ćemo videti



na C7 je na državni praznik bilo živo, to parče do B1 je muški napadnuto ovih dana



incl. i ovu zamenu podtla ka desnom B1



to izbliza izgleda ovako - trebaće im par nedelja da to stigne do kote 0 i nasipa trupa



a ovako izgleda odozdo, tu se vidi koliko su kamenja nabacali i uvaljali naviše



i možda i najvažnije - ozbiljan armirani nasip ka desnom B1, što me raduje, jer ne jure rokove po svaku cenu, ima tu nešto i do kvaliteta radova



praktično je taj zahtevni deo kod desnog B1 sa niške strane stigao do vrha, takoreći završen



sa palanačke strane je i ranije bilo ovako, ne izgleda moćno kao sa druge strane, al ga ima



Odmah posle B1 nema nasipa, ali su markeri posađeni i trebalo bi da se cepa desna vrlo brzo



pogled nazad ka tunelu na parče ka B1, gde bi za nedelju-dve trebalo da odrade nasip u desnoj, ako ovi završe kosinu za koji dan



a ka Palanci sledi deo gde je nasip uznapredovao u desnoj i gde je (možda) ostalo da se odradi 0-31 stabilizacija pre asfalta



i tako je nekih 500-600m do ove sporne kosine u krivini (C12, al nisam siguran), koja mi je od starta sumnjiva, sad je konačno delju



radilo se na crveno slovo - Kedepozidis, ne brinem, ovde treba da se spuste u prizemlje i oslobode levu, pa sledi nasip u desnoj



i posle te (ne)sporne kosine je desna pod nasipom, tu sigurno fali 0-31 stabilizacija nekih par stotina metara



a ova ekipa cepa nasip u levoj,koja je tu 3+1 pri vrhu velikog uspona



markeri za 0-31 stabilizaciju u desnoj, pokazuju da će ona uskoro i ovde leći



i onda na spustu sledi asfalt - 1. BNS za sada



deluje da je i zaustavna sređena, kao i beton pored i da bi mogao uskoro da legne i 2. BNS, ako vremenske prilike dozvole



--- >
 
--- >

ovde se jasno vide i ivičnjaci u desnoj pa očekujem baš brzo 2. BNS



Nešto manje od 2km u kontinuitetu je pod asfaltom u desnoj, ovo je kod budućeg odmorišta Veta



na levom odmorištu je stovarište materijala, vrv. će ovo da se ugrađuje pored leve naredne godine



još malo asfalta



koji završava posle desnog odmorišta



i odmah u nastavku su markeri za 0-31 stabilizaciju



i rade se pripreme za ovaj sloj koji ide pre asfalta po izmenjenom projektu



a malo dalje ka Glogovcu je ovaj sloj i odrađen, pa možemo ovih dana da očekujemo i asfalt



i tako je par stotina metara do kosine C17 - kod nekadašnje kuće gde se šipovalo prethodnih meseci



tu je gomila materijala u desnoj i neki markeri u levoj



ovo je ta trenutno meni najveća nepoznanica C17, tu je bila kuća, a iznad se šipovalo sve u 16



i sad ajd da verujem Vuletovim insajderima da je to gotovo i da mogu da se posvete trasi, ja nemam pojma



ali će morati da sklone svu ovu zemlju levo za levu, desna je u sredini gde je kombi, a desno dole je budući lokalni put za Vetu



tih par 150-200 metara je sporno, a odmah zatim je nasip u obe i u desnoj markeri za 0-31 reklo bi se



a nije da nisu počeli 0-31 od Glogovca ka C17



a u Glogovcu asfalt - 1. BNS, peglaju i zaustavnu



u Glogovcu i zaustavna i ivičnjaci - biće brzo 2. BNS



ovo je B2 - podvožnjak u Glogovcu, tu treba da ispeglaju sitnice



mada je i B2 sa asfaltom



asfalt u desnoj je i malo posle B2, a ono što me takođe raduje da su rađeni i kanali pored kod ex arheologije u Glogovcu



Finisher&co. (Aktor ima najmanje 3 ovakve ekipe na trasi) spremno čekaju da krenu ka C21 u desnoj



1. sloj asfalta je i ovde položen



a do danas verovatno i ovde u nastavku gde je pre 2 dana bila premazana emulzija



ovo bi trebalo da je C20 sa gabionima



emulzija je bila do pola puta do C21



kosinica koja je štrčala sređena



dosta je materijala u desnoj, kišna je valjda završena, mada ima ovaj višak cevi za negde



ima markera trebalo bi da se relativno brzo asfalt "probije" i do C21



kišna je i u levoj stigla do C21



završeni gabioni na C21, tu se peglala i trasa, ovo već počinje da liči na autoput



--- >
 
--- >

idemo ka C22, gde je kosina pri kraju, a trasa uzdignuta na potrebnu visinu



ne baš svuda po celoj širini čini se



sad idemo dole gde se diže sloj po sloj



ima toga još da se nasipa kako bi došlo do nivoa trase, ali je neuporedivo u odnosu na pre 2-3 meseca - tad je bila obična rupa



iznad je C23 sa potpornim zidom, a evo koliko bi još trebalo da se nasipa da bi dostigli visinu i za desnu



posle C23 je ok, može da se krene sa nasipom trupa - u desnoj npr.



kod nadvožnjaka s krilcima ima i kišne nznm odakle počinje



a ka B3 se fino krenulo sa nasipom,



a onda je u jednom delu nasip popustio pa ovde mislim 3. put rade zamenu podtla, ovog puta polažu kamen



C24 (poslednja leva) više ne štrči, al mi ne izgleda nešto wow



bliže B3 je stanje normalno, iz nekih razloga tu leva bolje izgleda



levi B3 je pod emulzijom



ka C25 sređuje se i ono pored, što je dobro, ovde reka CR pravi probleme i plavi



i posle B3 nasip trupa napredovao u levoj, biće da je ovde plan da se poluprofil šikne u levu



C25 - kao što sam i najavljivao, malo nasipa i malo više iskopa i postade usek



od gomile zemlje desno ostali samo ovi dugmiči sad armirani nasip i tu piči u visinu



a i ovaj itison ostalo da se naglavi samo u tom središnjem delu



ka C26 i nadvožnjaku trasa u poslednje vreme sve vidljivija, opet se u desnoj radi trup puta



a ni kišna ne mari



i kao što rekoh desna u boljoj kondiciji, gore je kanal čiji ste suprotni kraj videli na početku slikovnice



C26 - tu se radi(la) desna



kod nadvožnjaka, tj. pre njega dodatno šipovanje



otud i ova zemlja kod nadvožnjaka, inače bi ovde bio kompletan usek



osim detalja gore, nadvožnjak za Špaj je dosta brzo nikao



dole desno je pomenuti propust, a u nastavku je ka C27 spremno da se radi nasip trupa puta, da li leva ili desna - ne bih znao



neki materijal je u levoj



C27



ka kraju lota - ovde se dosta radilo prethodnih meseci i trasa je podignuta i zaravnjena



ali tu tek kad puste 1 traku predstoji zatvaranje i rušenje devijacije, prespajanje 2. trake itd.



Oko Pirota ono što je ostalo se privršava, ovde te fotke neću kačiti sada, već sledeći put.
 
Rezime - lot 2:
Da je danas 15. maj, a ne 15. novembar smeo bih da se kladim da bi do kraja meseca Aktor pustio poluprofil, možda čak i na SMA.
Pošto je pred nama hladniji i delimično kišno-snežni decembar, a ne sunčani jun - to se neće desiti do 31.12. niti do 04.01.2019.
Da se ja pitam dao bih Aktoru roko do 15. ili 30.06. da završi apsolutno sve i taman do tada sa Azvirtom i opremanjem naplatnih da to bude top!
Pošto se ič ne pitam, verovatno ćemo čim prođe zima u roku od par nedelja imati neki poluprofil, a do završetka punog profila čekaćemo do jeseni.

Stanje je trenutno sasvim korektno!
Pod asfaltom im je 1,2 km na 2. BNS, pa oko 2 km desne na usponu ka B3 tunelu i još toliko u Glogovcu. To je skoro 50% zacrnjenja u desnoj.
Asfaltiranje leve pre tunela pokazuje da im je ideja da do kraja godine završe taj deo, osim možda SMA i da se prebace na ostatak gradilišta.
Spremaju za asfaltiranje još 1-2 km u desnoj i biće brzo na 50+% crnog, a mislim da će u narednih nedelju-dve dosta biti i na 2. BNS (4-5 km).
Ključne tačke za dalje su najpre C7, gde se odužilo malo, dok zamena podtla pre B1 po meni ide dosta korektno, biće to sve ok u decembru.
Drugo, ona kosina u krivini na početku spusta se radi, ali je pitanje koliko će im vreme dozvoliti da je završe i počnu trasu.
Najveća nepoznanica mi je C17 kod ex-kuće, gde je navodno završeno šipovanje, ali je trasa još pod blatnjavom zemljom.
Što se tiče C21-23 tu su dosta podigli trasu sa onim itisonima, sredili same kosine, ima posla, ali nije to više tako strašno, biće to relativno brzo.
Nova zamena podtla kod B3, malo me zbunjuje, ali bolje i tako nego da propadne, kao i opredeljenje za levu kod B3 i C25.
C25 je jedna od najtemeljnije odrađenih kosina, sada je baš pri kraju i tamo završno ređaju one itisone u srednjem delu, trasa je probijena i biće i to Ok.
Posle ka C26 se došlo do nasipa trupa, samo su se otvorile nove zahebancije - dodatni potporni kod nadvožnjaka i propust ispod (samo u levoj za sada).
Završni deo ka C27, devijaciji i mostu takođe je stigao u završnu fazu pred asfalt, tu će tek kasnije da bude radova oko prespajanja.
Decembar neće biti previše snegovit ni hladan i videćemo šta će se od svega sklopiti do novaka, u saobraćaj teško da će išta biti pušteno, tj. neće!

Ostalo je pri kraju, osim što me km65. nervira jer koči i paralelni, a tunel Sarlah zatvaranje devijacije kod BluE.
Sama sanacija kosine i ne zavisi previše od vremena, ali zavisi izgradnja leve, pa prepravljanje magistralnog u desnu.
Tako da će to verovatno biti kompletirano u martu-aprilu, kada bi trebalo da se završi i EM opremanje 2 pirotska tunela.
Živim za zatvaranje devijacije kod BluE i uvođenje bočnih naplatnih, jer mislim da kamioni u tranzitu, nekih 70% izbegavaju autoput.
Za to ću ipak morati da sačekam bar do proleća.


Napomena:
Ovo su moja zapažanja od pre 2 nedelje, a slikovnica je od produženog prazničnog vikenda.
U međuvremenu je bila jedna suva nedelja, pa prošla sa 2-3 baš kišna dana i 1-2 delimično, zrelo je za novi update.
Naredna nedelja je sa kišom, loma snega, minusima, a onda skoro ceo decembar, do Sv. Nikole svakako bez padavina, sa uslovima i za asfalt.
Procene su iste - ako će puštati poluprofil, mart-april je realno, mada accuweather daje i ceo januar bez padavina i velikih mrazeva!
 
Caribrode, bili smo se zabrinuli ali vidim opet onaj stari, veliki plusevi.

Očekivano ali opet razočaravajuće što nije sve gotovo u 2018. , veliki gubici zbog nenaplaćene putarine.
 
Znači biće garant gotovo do Nove godine ... ali one sledeće :grand:
 
Caribrode, svaka cast . Tvoje slike i komentari su nenadmasni . :sesir: :sesir:
Reci mi samo,da li je pocelo EM opremanje tunela kako je bilo najavljivano za 15 . novembar ?
 
Ne znam više šta da mislim. Ako im je toliko bitno da puste saobraćaj što pre ne bi me čudilo da se to desi bez SMA. Već smo viđali takvu situaciju ranije.
 
Ajde ovo za Bancarevo-Crvena Reka sam očekivao da treba još par meseci, ali mi je opremanje tunela Sarlah kod Pirota i ono parče par stotina metara kod Staničenja baš baš presopro...
Dakle na istočnim kraku su ostale da se puste još te tri tačke, ukupne dužine oko 13km. Na južnom kraku još dve tačke (Grdelička 27km i 2km oko Bujanovca) ukupne dužine oko 30km. Znači ukupno do završetka Koridora 10 još nešto više od 40tak km. Realno je da se u sledećih pola godine to sve završi i tada ćemo imati kompletiran K10 kroz Srbiju, a ne samo to nego i projekat počet pre više od 40 godina da se spoji autoputem u bivšoj Jugoslaviji od granice Slovenija sa Austrijom do granice Maekodinje sa Grčkom. Da nije bilo kriza i svega 90ih, pa pre i posle toga kreni-stani, gde je izgubljeno 10-15 godina, ovo je moglo biti gotovo dosta ranije. Dakle, za oko pola godine ova tema može u završene projekte. Međutim, ono što ostaje nezavršeno na Koridoru 10 je obilaznica oko Beograda i tu fali ukupno još oko 80-90km (Ostružnica-Bubanj Potok-Vinča-Starčevo-Pančevo-Padinska Sklea-Batajnica) te to neće još jedno 10 godina... ali ok, Bg obilaznica je ipak nekako prihvaćena kao posebna tema u odnosu na K10.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584003#p584003:1f7inz15 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 26, 2018 11:13 am[/url]":1f7inz15]Ajde ovo za Bancarevo-Crvena Reka sam očekivao da treba još par meseci, ali mi je opremanje tunela Sarlah kod Pirota i ono parče par stotina metara kod Staničenja baš baš presopro...
Dakle na istočnim kraku su ostale da se puste još te tri tačke, ukupne dužine oko 13km. Na južnom kraku još dve tačke (Grdelička 27km i 2km oko Bujanovca) ukupne dužine oko 30km. Znači ukupno do završetka Koridora 10 još nešto više od 40tak km. Realno je da se u sledećih pola godine to sve završi i tada ćemo imati kompletiran K10 kroz Srbiju, a ne samo to nego i projekat počet pre više od 40 godina da se spoji autoputem u bivšoj Jugoslaviji od granice Slovenija sa Austrijom do granice Maekodinje sa Grčkom. Da nije bilo kriza i svega 90ih, pa pre i posle toga kreni-stani, gde je izgubljeno 10-15 godina, ovo je moglo biti gotovo dosta ranije. Dakle, za oko pola godine ova tema može u završene projekte. Međutim, ono što ostaje nezavršeno na Koridoru 10 je obilaznica oko Beograda i tu fali ukupno još oko 80-90km (Ostružnica-Bubanj Potok-Vinča-Starčevo-Pančevo-Padinska Sklea-Batajnica) te to neće još jedno 10 godina... ali ok, Bg obilaznica je ipak nekako prihvaćena kao posebna tema u odnosu na K10.
Zemljani,
Pre 3 dana pusteno je to kod Bujanovca,cela deonica Srpska kuca - Levosoje je u funkciji.......
 
Ta 2 su u sklopu deonice,malo pre one elene pumpe i to je sve sada pusteno....tako da nam ostaje jos samo Grdelica pa da se grcimo... :D
 
...ili grcamo ;) Duzan ko Grcka, grcati u dugovima, grčiti...sve neke grc slucajnosti
 
Francuzi daju predlog zakona sa 130 na 150

BBQ6LYO.img


Austrija eksperimentalno na pojedinim AP diže na 140 km/h.


https://www.msn.com/fr-fr/auto/actualit ... li=AAyv5bf
 
Sad sam čuo na vestima, plan je da se južni krak pusti do NG, a istočni u prvom kvartalu 2019.
 
Vrh