Šta je novo?

Koridor 10

Lose si cuo, izjavila je da ce moci da se prodje automobilom (ka MK). To moze ali i ne mora biti jednako da ce biti otvoren za siroke narodne mase.
 
Prvi kvartal 2019. je sasvim realan rok za istočni krak, ako govorimo o poluprofilu na lotu 2 (1 strana - mahom desna i desna cev Bancareva sa EM opremom). Ipak, i to će zavisiti od vremenskih (ne)prilika, a pre svega kako će kosine i korita rečica preživeti padavine i topljenje snega. Ja glasam za to da se ništa ne pušta do kraja juna, a da se do tada da konačan rok Aktoru da završi pun profil 2+1/2+1 (i 3+1 po projektu u levoj na usponu ka tunelu, kao što je kod Terne u desnoj), jer će puštanje poluprofila svakako nešto usporiti radove na levoj. Do tada će izvođaći Puteva privršiti i radove na svim bočnim naplatnim rampama, uključujući i one oko Niša na odavno završenom delu i time zatvoriti sistem naplate putarine. Mada i ako puste poluprofil u na lotu 2 u aprilu ubrzaće putovanje, pre svega zbog lota 1 i tih 10-ak km u punom profilu, bez obzira na kolone u najavi na poluprofilu, jer ionako od Crvene reke do Proseka magistralom ne može se brže od 60 (prolaz kroz Crvenu reku, Crveni breg, Dolac i posebno Sićevačku klisuru).
 
Koji bezobrazluk taman kad pomislis da nema dalje u svom bezobrazluku ona opet prevazidje samu sebe.Pa normalno da nece da se pusti kad nije zavrseno opremanje tunela .
 
Nije problem (samo) opremanje tunela, fale još uvek sama trasa, nije do kraja sve probijeno, nasipano, a tek asfaltirano... I podržavam to da sačekaju malo proleće da vide kako će da reaguju kosine na atmosferske prilike... A za Prosek-Bancarevo u poslednjoj rečenici mogu da dodam da je osim bez medija (a nije da se Orban nije šetkao tamo pred završetak), "pušten" i bez vozila, a tako će i ostati dok se ne završi Bancarevo-Crvena reka.
 
Pa di će biti gotov kad nisu još ni počeli opremanje. Caribrode jesam li u pravu ili imaš neke druge informacije?
 
Ako juzni i istocni krak koridora deset, i koridor 11 od Obrenovca do Cacka budu kompletno zavrseni do kraja 2019 godine bice super,ali ne verujem, mislim da ce ostati nesto i za 2020 godinu. Ima tu jos posla da se sve zavrsi u punom profilu, i dosta tunela da se opremi, a verovatno ce biti i jos nekih rusenja potpornih zidova usled kisa,i otapanja snega. Voleo bih da gresim,ali...
 
Sve koje zanima da li su poceli radovi na opremanju tunela, sto se tice istoka Azvirt je na terenu i rade tunel Sarlah. Dva pirotska tunela idu bez ventilacije tako da ce biti gotovi nesto brze od Bancareva gde je projektovana ventilacija. Dok na juznom kraku jos nista nisu poceli. Receno malopre u emisiji Koridori.
 
Ne mogu da poverujem da su tunel Sarlah projektovali bez ventilacije?
Tunel Sopot ajd još nekako, pošto je kratak(mislim oko 120m), ali i tu sam čuo da će da rade ventilaciju.
 
Prema recima Andrije Kunarca iz Azvirta ce tako biti jer po standardima za tunel Sarlah nije potrebna ventilacija. Po jedna pogonska stanica kod tunela Sopot i Sarlah i dve pogonske stanice kod tunela Bancarevo. I kontrolni centar za sva 3 tunela bice kod Bancareva. Imate snimak na rts planeti.
 
Leva cev je asfaltirana odavno. Baš je čudno da nisu počeli opremanje Predejana i Manajla kad prvo planiraju da puste južni krak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585265#p585265:23ml024j je napisao(la):
slaninar » 01 Dec 2018 09:58 am[/url]":23ml024j]Ne mogu da poverujem da su tunel Sarlah projektovali bez ventilacije?
Tunel Sopot ajd još nekako, pošto je kratak(mislim oko 120m), ali i tu sam čuo da će da rade ventilaciju.

Разумеш се у норме и стандарде који се примењују код пројектовања вентилације у тунелима? Колико треба бити дуг тунел да би морао имати вентилацију? Сарлах је дуг негде око 450м, претпостављам да је дужи од те границе.
 
@Veliki vračar
Ne razumem se, nego mislim da sam pročitao kad nam je Caribrod javljao šta se dešava na istočnom kraku. A ti burazeru sjasi malo...
 
B92, 2.12.2018.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1476856

24/7 Koridor 10: "Selim ministarstvo u Grdeličku klisuru"

Zorana Mihajlović izjavila je da će sledeće nedelje preseliti ministarstvo u Grdeličku klisuru, gde se završava deonica auto-puta na Koridoru 10.

"Završetak Koridora 10, odnosno auto-puta kroz Gdeličku klisuru, najznačniji je infrastrukturni projekat Srbije u poslednjih nekoliko decenija. Srbija će sa završenim Koridorom 10 biti mnogo drugačija od ove koja je danas. I za mene kao resornu ministarku nema prirodnijeg mesta od mesta na kom se ovaj projekat trenutno završava. Čitave naredne nedelje moji saradnici, državni sekretari, pomoćnici ministra i ja bićemo u Grdeličkoj klisuri, tamo ćemo biti i smešteni i čitavo ministarstvo biće izmešteno na Koridor 10, jer za nas nema važnijeg posla od tog", izjavila je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture za RTS.

Ona je naglasila da i svojim 24-časovnim prisustvom na Koridoru želi da pokaže koliko je Vladi Srbije značajan završetak ovog projekta.

"Činimo ogromne, nadljudske napore da do kraja godine pustimo za putnički saobraćaj auto-put kroz Grdelicu. To je želja svih nas, to je želja svih radnika i firmi koje izvode radove. I nije lako, ima problema, ne želim da krijem, ali baš zato želim i da, koliko god mogu, svu svoju snagu uložim u njihovo rešavanje kako bismo završili ovaj istorijski posao. Želim i da svi vide koliko je gradjevinski teška ova trasa, ali i kako impresivno izgleda sve što je do sada uradjeno", kaže Mihajlović.

Potpredsednica vlade naglašava i da lično, na samom gradilištu, želi da se uveri u sigurnost i bezbednost ovog auto-puta.

"Baš zato što je reč o jednom od najtežih gradilišta u ovom delu Evrope, za mene je bezbednost svih koji budu koristili ovaj auto-put od najveće značaja. Zato želim da sa stručnjacima obidjem sve deonice u Grdelici kako bih se i lično uverila u bezbednost ove deonice. Nijedan metar auto-puta neće biti otvoren ukoliko nije 100 odsto bezbedan", naglašava Mihajlović.

Potpredsednica Mihajlović tokom boravka na Koridoru 10 imaće sastanke sa svim izvođačima na ovoj deonici, ugostiće u Grdeličkoj klisuri delegaciju Svetske banke, sa kojom će takodje obići ovu deonicu. Mihajlovićeva će razgovarati i sa čelnicima opština sa juga Srbije koje se nalaze uz Koridor 10.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585452#p585452:l1v02w99 je napisao(la):
slaninar » 01 Dec 2018 10:45 pm[/url]":l1v02w99]@Veliki vračar
Ne razumem se, nego mislim da sam pročitao kad nam je Caribrod javljao šta se dešava na istočnom kraku. A ti burazeru sjasi malo...

О каквом јахању је реч далеко било, каква ти је то буразерско-џамбаска терминологија, питао сам те као некога ко се ужаснуо на недостатак вентилационе опреме у Сарлаху и рачунао сам да си познавалац проблематике и да то поделиш са нама... :wink:
Али очигледно ти је кратак фитиљ... :roll:
 
@Veliki vračar
Igor ti je izbrisao zadnju rečenicu, koju sam ja još uspeo da pročitam. Tako da sam to shvatio možda pogrešno, ali nije bitno. Neću sigurno više nasedati na tvoje provokacije i pokušaje omalovazavanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585498#p585498:yy94eaq0 je napisao(la):
Stomatolog » Sun Dec 02, 2018 11:22 am[/url]":yy94eaq0]B92, 2.12.2018.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1476856

24/7 Koridor 10: "Selim ministarstvo u Grdeličku klisuru"

Zorana Mihajlović izjavila je da će sledeće nedelje preseliti ministarstvo u Grdeličku klisuru, gde se završava deonica auto-puta na Koridoru 10.
Ona je naglasila da i svojim 24-časovnim prisustvom na Koridoru želi da pokaže koliko je Vladi Srbije značajan završetak ovog projekta.
Potpredsednica vlade naglašava i da lično, na samom gradilištu, želi da se uveri u sigurnost i bezbednost ovog auto-puta.
.
.
.
Mogla bi doticna i njena svita da prezime na trasi.
To bi izuzetno stimulativno delovalo na izvodjace, a i manje bi se dzapala sa brnabickom sto bi omogucilo da vlada konstruktivnije radi :laugh:
 
Vrh