Šta je novo?

Koridor 10

Ne znam jesi li prolazio skoro,ali taj put je sve osim dobar. Doduse,bolje klackati se tuda nego prziti na auto-putu.
Savet za prolaz ka Nišu.
Oko Ćuprije pogledajte Google mape, jer one jedine imaju ažurno stanje
Ako je crvrno na dužem delu puta ili tamno crveno (zastoj) jedina opcija je isključenje Paraćin.
U Paraćinu na prvom semaforu (kod Lidla, 1km od rampe) levo.
Voditi računa, ta ulica levo je totalno bezveze, polako
Na kružnom toku skreneš i to je put do Ražnja, (vidi prethodni post)
Ispred Ražnja desno nazad na autoput.

Nikako se ne isključivati u Ćupriji, ali ako se isključite, zbog gužve na rampi Paraćin
U Ćupriji, na prvom semaforu levo (Lidl) i pratite znake za Paraćin. U Paraćinu kad prođete prugu prva desno, jer je most u centru zatvoren
 
@ristivoje
Stanje.
Jagodina - Ćuprija prosečno Srpsko. Nema rupa, skoro krpljeno

Ćuprija - Paraćin rađeno prošle godine, stanje kao magistrale

Paraćin - Pojate više od pola odlično, delom 2+2, ostatak prošle godine sređen.

Pojate - Ražanj dobrim delom asfaltiran pre korone. Ima malo oštećenja.
 
@Pendolino Blagodarim!
Bice onda da to i nije bilo skoro. Uglavnom,radilo se nesto kod paracinske naplatne rampe ,nisi mogao da se ukljucis ka Nisu.
Paracin-Pojate je mozda nesto najgrdje sto mi se dogodilo na nasoj putnoj mrezi uz ono sto se tesko moze nazvati putem,Srbobran-Backa Toploa.
Mrak,kisa a rupina rupa ima rupu. Kod Pojata table iz perioda SFRJ,mozda FNRJ,obnevideo sam dok sam izasao na AP.
Pojate-Razanj je sasvim OK.
 
ajd bar da se sklone u desnu traku, nego ovako non stop mora da blicam i ablendujem vozačima koji u levoj traci voze sporo.

Potrebno je da nauče da odma posle preticanja prestroje u desnu traku, a ne da jašu levu.

Stvarno je užas koliko su ljudi uplašeni u vožnji kod nas, naročito na autoputu, ali nije ni čudo kad se povećao broj ljudi koji su flipnuli i odlepili (manje ili više) pa su po ceo dan na bensedinu i ne kapiraju svet oko sebe.

Meni je prosto neverovatan broj onih koji su flipnuli i odlepili pa abledduju i lepe se uz zadnji branik dok pretičem kamione u desnoj traci krećući se maksimalno dozvoljenom brzinom ili čak i brže od maksimalno dozvoljene. Očekujući da im se odmah skloni sa puta jer bahato stvorenje nailazi.
Onih što voze 150 km/h levom trakom i misle da je to normalno. Koji se ne sklanjaju u desnu da ih mogu zaobići oni što voze 170 km/h.
Onih koji očekuju da će njihove greške u vožnji ispravljati neko dugi i tako čuvati i njihovu glavu.
Onih koji svoje dete voze nekontrolisanom brzinom ne razmišljajući o mogućnosti da može da im npr. pukne prednja guma i posledice tokvog događaja.

Meni se lično na početku vozačkog staža ispred auta poprečno u traci, po kiši, u sumrak, stvorilo zgaženo ljudsko telo, obučeno u tamnu garderobu skoro sliveno sa asfaltom. Uspeo sam da zakočim. Prethodnih nekoliko vozila je prešlo preko tela.

Neposredno ispred auta mi je izletela sna, niotkuda na metar ispred auta.

Na ograđenom autoputu samo izleteo pas sa padine nasipa puta.

Iz kamiona koji je prošao pored mene na magistrali ispao kamen na šoferku koja se potpuno zabela jer je ispucala na male delove kroz koju se ništa nije videlo. Vozio napamet u krivini pokušavajući da zaustavim auto sa početnih 90 km/h.

Naišao na čistom putu, po lepom vremenu, na masnu fleku na asfaltu iz čista mira, izgubio kontrolu nad vozilom i samo zahvaljujući činjenici da sam davao gas umesto refleksno kočio uspeo da se izvučem.

I u autu vozim svoje dete.
 
@Pendolino Blagodarim!
Bice onda da to i nije bilo skoro. Uglavnom,radilo se nesto kod paracinske naplatne rampe ,nisi mogao da se ukljucis ka Nisu.
Paracin-Pojate je mozda nesto najgrdje sto mi se dogodilo na nasoj putnoj mrezi uz ono sto se tesko moze nazvati putem,Srbobran-Backa Toploa.
Mrak,kisa a rupina rupa ima rupu. Kod Pojata table iz perioda SFRJ,mozda FNRJ,obnevideo sam dok sam izasao na AP.
Pojate-Razanj je sasvim OK.
Od Paraćina ka Pojatu je rađeno u fazama. Prvih nekih 5km u 4 trake + trotoar još pre 15 godina, a sledećih još nekih 5km u 1+1 (na jednu vodu, valjda su planirali još 2 trake) neke 2012. ili tako.
Ostatak do Drenovca nije na tom nivou, ali jeste rađen nedavno.
Prošao sam pre mesec dana.
Tu je problem ostao prolazak kroz selo Drenovac. To je zapravo varošica od 2000 ljudi a nema trotoara ni semafora u centru sela.

Možda ne poznajem puteve Velike Britanije i Beneluksa, ali ove naše znam.
:)
Inače, oduvek me je čudilo zbog čega rade 4 trake od Paraćina na jug, a Jagodina - Ćuprija je 1+1 sa onim smešnim mostom na kome ne mogu 2 autobusa da se mimođu, gde ima bar troduplo više vozila.

Edit
Večeras više nema gužve, ali je danas bilo tvrdo. Išao sam do NS, pa obilaznicom do Ikea (ikeje kako se već kaže u padežu) pa šlag na torti, uz brdo u grad.
 
Poslednja izmena:
Čisto da obnovim obaveštenje.
Najveća gužva do sada. Preko 5km u dve kolone, pre Pojata u pravcu Niša/Kruševca.
Ko ide za Kruševac neka skrene kroz Paraćin do Ćićevaca, a mislim da je trenutno i za Niš bolje starim putem.
 
Prošao sam juče kroz pakao Pojata, pola sata klaj-klaj, ali u poređenju sa 3 sata na Gradini, sa 'Berlincima', to je bila boza :)

Ujedno, sve od Beograda, bila je to najveća gužva na autoputu kroz Srbiju s kojom sam se dosad susreo.
 
Све су прилике да требају 4 траке са сваке стране од НСа до Ниша!
 
Ujedno, sve od Beograda, bila je to najveća gužva na autoputu kroz Srbiju s kojom sam se dosad susreo.
Izgleda da ne ideš često za Niš ili Novi Sad.
Šalim se, jeste gužva za nijansu veća nego prošle godine, ali bude gužve i van sezone i vikenda.
@Алтаир
Ne trebaju, dosta su 3 i to od Inđije do Požarevačke petlje i eventualno na Mečki kod Aleksinca jer tu nema zaustavne.
Saobraćaj se odvija sam od sebe bez ikakvih aktivnih mera upravljanja. Nego je sreća da većinu vozača čine oni koji voze po tavim gužvama na Zapadu i u Beogradu, tako da eto, za sada nije bilo nezgoda sa većim žrtvama.
Info paneli na svakih 5km, AKTIVNA obaveštenja i ograničenja.
Da, umalo da zaboravim. Treba promeniti i protokole u slučaju vanrednih događaja. Treba razviti strategije šta i kako ako se neki scenario desi, a ne čekati da se npr. dogodi lančani sudar i onda ne znamo šta ćemo ceo dan.
 
Poslednja izmena:
Погледај ПГДС, има огромна количина саобраћаја!
 
Ove brojke jesu velike. Prava stvar bi bila aaliza po satima. Da se vidi opterećenje svih deonica u različitom vremenu. E onda analizirati i predvidetii gde trebaju 4 trake. Nije ista konstantna opterećenost 24/7 i opterećenje u određeno doba dana i određeni pravac.
 
Добро запажање, свакако је потребна већа проточност од НС-Југ до Лапова. То је очигледно! АП се прави кад је очекивано око 12 000 возила дневно, На овом делу је просечно 30 000, око Бг -а и до 50 000. Пре или касније требаће још једна јужна обилазница око Бга од Обреновца до Малог Пожаревца.
 
Izgleda da ne ideš često za Niš ili Novi Sad.
Šalim se, jeste gužva za nijansu veća nego prošle godine, ali bude gužve i van sezone i vikenda.
@Алтаир
Ne trebaju, dosta su 3 i to od Inđije do Požarevačke petlje i eventualno na Mečki kod Aleksinca jer tu nema zaustavne.
Saobraćaj se odvija sam od sebe bez ikakvih aktivnih mera upravljanja. Nego je sreća da većinu vozača čine oni koji voze po tavim gužvama na Zapadu i u Beogradu, tako da eto, za sada nije bilo nezgoda sa većim žrtvama.
Info paneli na svakih 5km, AKTIVNA obaveštenja i ograničenja.
Da, umalo da zaboravim. Treba promeniti i protokole u slučaju vanrednih događaja. Treba razviti strategije šta i kako ako se neki scenario desi, a ne čekati da se npr. dogodi lančani sudar i onda ne znamo šta ćemo ceo dan.
Za početak bilo bi dobro da info panele postave u zoni mosta preko Velike Morave kod Jagodine(Mijatovca). Zbog vertikalne krivine ne postoji preglednost u pravcu, a sam most nema zaustavnu traku. Najkritičnije mesto sa čestim saobraćajkama.
 
Apsolutno. Ali da opet ja napišem.
Ovo je, na žalost, postalo normalno i biće toga sve više.
Sve stoji, priprema, uređenje vodotokova i bujičnih kanala.

ALI majku mu.
Ko se zadesilo na toj deonici, zadesilo se.
Treba obavestiti one koji tek stižu. Neka ljudi svrate gde god uzput.
Za sve je bolje da ima što manje ljudi u koloni. Kako za njih same tako i za nadležne službe koje saniraju vanredni događaj.
 
Serija nezgoda na X danas, iako su uslovi za vožnju gotovo idealni, a gužva je uobičajena.
 
Preko 20 saobraćajnih nezgoda danas samo na X

Trenutno je veliki zastoj od Markovca do Batočine, kao i skoro od Jagodine do Paraćina.
Pojate prohodne bez zastoja.

Slava + Turci + petak + jul + država nesposobna da upravlja ovolikim saobraćajem

Edit:
Dok sam kucao, desile se još 3!!!

Biće preko 30.

Nadležni moraju da urgentno urade nešto. Npr. da isključe kamione narednih par sati ili šta već.
 
Poslednja izmena:
Situacija generalno postaje zabrinjavajuća,ni sa sa ratišta nisu dolazile ovakve crne hronike kao sa naših puteva u prethodnom periodu.
 
Добро запажање, свакако је потребна већа проточност од НС-Југ до Лапова. То је очигледно! АП се прави кад је очекивано око 12 000 возила дневно, На овом делу је просечно 30 000, око Бг -а и до 50 000. Пре или касније требаће још једна јужна обилазница око Бга од Обреновца до Малог Пожаревца.
Kad se bude rekonstruisala pruga bice zanimljivo gledati razliku broja vozila tad i sad
 
Ono što svi odavno znamo. U većem delu godine ova deonica je prevazidjena po svom kapacitetu. Na letovanje putujem isključivo noću kada je do Niša podnošljivo a nadalje ugodno.
 
Preko 20 saobraćajnih nezgoda danas samo na X

Trenutno je veliki zastoj od Markovca do Batočine, kao i skoro od Jagodine do Paraćina.
Pojate prohodne bez zastoja.

Slava + Turci + petak + jul + država nesposobna da upravlja ovolikim saobraćajem

Edit:
Dok sam kucao, desile se još 3!!!

Biće preko 30.

Nadležni moraju da urgentno urade nešto. Npr. da isključe kamione narednih par sati ili šta već.
Baš je bio haos, preporučujem korišćenje google maps-a i/ili waze-a tokom vožnje u sezoni za otkrivanje kritičnih mesta.
Naime u petak su me spasle čekanja na putu do Kruševca. Isključio sam se u Velikoj plani i do Batočine išao paralelno AP. Put odličan, nije gužva, asfalt super.
Pa se vratih u Batočini do Paraćina na AP, pa onda Paraćin-KŠ paralelnim. Put je solidnog kvaliteta.

Možda nisam mnogo vremenski dobio, ali bar nisam stajao nigde.
 
Vrh