[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370439#p370439:iz5t575x je napisao(la):
aleksandar83 » Sat Feb 06, 2016 8:10 pm[/url]":iz5t575x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369983#p369983:iz5t575x je napisao(la):
MaRkOs » Sre Feb 03, 2016 12:56 am[/url]":iz5t575x]Da li se stiglo sa asfaltom do tunela Bancarevo?
Od Proseka do Jelasnice je asfalt, oko 1 km. Posle toga je jos pola kilometra sve spremno za asfalt, a na dalje bageri , kamioni, itd, radi se. Deluje kao da idu redom, i da su stigli taj kilometar - dva. Jelasnica je "probijena", u tom delu je sve gotovo.
Da te najpre pohvalim za slike, ali moram malo da te ispravim.
Od početka deonice (18+125) pa do sela Jelašnica (tačnije do Jakova koji se tužaka sa državom i njegove kuće) su 2 asfaltna sloja BNS u obe trake, ostaje još habajući. To je nekih ~2,5km.
Pre mesec i po rađeni su nasipi kod kuće Jakova, koga su ogradili potpornim zidom. Tu je 200-300m prekid. Odatle nadalje je 1. sloj asfalta uglavnom u obe trake i pripremao se 0-31 u zaustavnoj do Kunovice. To je još nekih 2-2,5km pod asfaltom u prvom sloju BNS.
Tehnologija je takva da posle cementne stabilizacije u voznim trakama ide 1.sloj BNS, a u zaustavnoj 0-31, 2. sloj je celom širinom na sve 3 trake BNS, a u 3. je u voznoj i preticajnoj SMA habajući sloj, a u zaustavnoj ide AB.
Otprilike je 1/2 lot1 od Proseka do tunela pod asfaltom, od čega pola na 1. pola 2. sloju. Od Kunovice do tunela Bancarevo ima tu i tamo još uvek problema sa odvodima, nekim kosinama, nekim već napravljenim gabionskim zidovima, tu su presecanja sa IIb (regionalnim) putem i izmeštanje istog, gradi se bliže tunelu neki potporni zid sa 200-ak šipova, ali ništa što ne bi moglo biti gotovo do kraja godine i to normalnim, ne nekim ubrzanim, tempom.
Pravi problem je u mom prethodnom postu.