Zdravo svima posle kratkog ali više nego zasluženog odmora
Da se ponovim (pošto vidim da je dobro prihvaćeno): Bio u prolazu.... opalio.....:
Prvo jedna slika postojeće deonice posle Leskovca koja je u odličnom stanju (za razliku od deonice Niš-Leskovac):
Zatim imamo deonicu Grabovnica Grdelica (radi Grčka Terna od ove sezone). Deonica je oko 4km i samo na početku je odmah pored postojeće magistrale, a kasnije se nešto malo udaljava. Otpočeli su grubi zemljani radovi, ali i počeci betonske konstrukcije. Odlično je što je odvojena od magistrale jer se od starta radi pun profil. Slikao sam samo početak radova, jer se kasniji deo trase teško vidi:
Kroz Grdeličku klisuru nema radova, jer će trasa ići nešto dalje, sve do Vladičinog Hana. Odmah posle Vladičinog Hana u toku su radovi, koje u okviru istog lota sa prvom deonicom kod Grabovnice izvodi Terna. Primetno je da su zemljani radovi na nivou daleko odmakli, ali da radovi gde se vrše ukopi ili prave nadvožnjaci tek počinju na većini mesta, verovatno zbog toga što sele mehanizaciju sa jednog na drugo mesto. Takođe na jednom delu (na žalost nisam uslikao), ima pauza od 100 metara gde stoje netaknuti objekti koji očigledno nisu eksproprisani :|
Da se ponovim (pošto vidim da je dobro prihvaćeno): Bio u prolazu.... opalio.....:
Prvo jedna slika postojeće deonice posle Leskovca koja je u odličnom stanju (za razliku od deonice Niš-Leskovac):
Zatim imamo deonicu Grabovnica Grdelica (radi Grčka Terna od ove sezone). Deonica je oko 4km i samo na početku je odmah pored postojeće magistrale, a kasnije se nešto malo udaljava. Otpočeli su grubi zemljani radovi, ali i počeci betonske konstrukcije. Odlično je što je odvojena od magistrale jer se od starta radi pun profil. Slikao sam samo početak radova, jer se kasniji deo trase teško vidi:
Kroz Grdeličku klisuru nema radova, jer će trasa ići nešto dalje, sve do Vladičinog Hana. Odmah posle Vladičinog Hana u toku su radovi, koje u okviru istog lota sa prvom deonicom kod Grabovnice izvodi Terna. Primetno je da su zemljani radovi na nivou daleko odmakli, ali da radovi gde se vrše ukopi ili prave nadvožnjaci tek počinju na većini mesta, verovatno zbog toga što sele mehanizaciju sa jednog na drugo mesto. Takođe na jednom delu (na žalost nisam uslikao), ima pauza od 100 metara gde stoje netaknuti objekti koji očigledno nisu eksproprisani :|