Šta je novo?

Koridor 10

Horgoš, tj Roszke izlaz iz Madjarske upravo.

Relativno često prelazim ovde i moj utisak je da su madjari sve neefikasniji i neefikasniji.

Ovde mora nešto da se uradi.

IMG_0041.jpeg
 
Samo ono famozno otvaranje gepeka 2x, jednom carina, a drugi put policija usporava drastično promet... Koliko je Orban često u Srbiji, očekivalo bi se da se to reši nekako.
 
Hm, ne otvaraju više dva puta gepek. Jednom pregleda carina, ali policajac izlazi iz kućice pregleda pasoše i gleda slike, pa tek onda ide u kućicu na skeniranje i pečatiranje. Ali i to traje jako dugo po jednom automobilu.
 
Uobicajena slika. Posebno subotom. Cak bih rekao i dobra obzirom da je praznicni boom.
 
Da shvatam da je uobičaje*******a slika i da nije odrziva.

Slika koju sam postavio je iz pravca Madjarske, iz pravca Srbije je cela medjuzona bila puna.

Poenta je da su na HU strani radile 4 trake a na srpskom prelazu 2. ba srpskom se čekalo desetak minuta. Kako dva čoveka mogu da rade brze od 4?

Par stvari koje sam primetio:
- Madjari su zaposlili izgleda neadekvatnu radnu snagu. Policajac kod koga sam ja bio je bio neuredan, neobrijan, piljio je u monitor, ali je pričao srpski malo.
- Naš prelaz je uredan, trava ošišana, sveće zasadjeno…
- Naši carinici i policijaci u proseku imaju 100+kg. Ja da sam vlast uveo bih da policija ima fizičke testove. Mislim oni ljudi jedva mogu da potrče.
- Autoput do NS je takodje uredan, trava uz put ošišana. Dosta veliki napredak u odnosu na pre.
 
Vozio sam Juce Bg-Madjarska i nazad posle nekog vremena. Iskreno ova deonica je u prilicno dobrom stanju. Vise ne postoji ni jedan kritican sektor sto se tice kvaliteta asfalta, cak stavise prilicno je dobar celom duzinom. Pogotovu mi je drago bilo da vidim da je ceo sektor od granice do Novog Sada presvucen novim asfaltom, da je uradjena signalizacija pored puta, reckave linije na putu kao i da je pokoseno i uredno.

Ne vidi se neka prevalika razlika sada izmedju AP kada se udje iz Madjarske u SRB, sto je ranije bilo nebo i zemlja. Cak sta vise, nase ravnice i krajolik su lepsi!

Za pohvalu.
Не бих баш рекао да је у прилично добром стању. Од Нове Пазове до Нових Бановаца (смер ка Београду) су чак и спустили брзину на 100 км/час због колотрага и то траје већ неколико месеци (приметио сам у марту, али не идем ауто-путем баш често тако да је можда и раније спуштено). У смеру ка Новом Саду је мало боља та деоница, али је лоше пре и после петље Бешка и од Ковиља до Новог Сада (ту деоници су крпили, али очигледно недовољно). Наравно, ово важи за возну траку.
Од Новог Сада до Суботице је мање-више коректно.
 
Radovi na naplatnim rampama su baš otegli. Ove nedelje dva puta do Jagodine. Otvorena je traka za TAG, ali opet mora da se čeka dok ne dođeš do račvanja.
Sa TAGom, ko ima sreće, može brzo da prođe, a bez se dešava čekanje i 15 minuta.
Paraćin je bolja situacija, ali tamo deluje da su stali sa radovima.
 
Radovi na naplatnim rampama su baš otegli. Ove nedelje dva puta do Jagodine. Otvorena je traka za TAG, ali opet mora da se čeka dok ne dođeš do račvanja.
Sa TAGom, ko ima sreće, može brzo da prođe, a bez se dešava čekanje i 15 minuta.
Paraćin je bolja situacija, ali tamo deluje da su stali sa radovima.
Kako čujem,na Jagodini su otvorili tu novu skroz desno ali će zatvoriti onu skroz levo da bi do nje dogradili još jednu novu ulaznu tako da se gužve nastavljaju.
Paraćin treba svakog časa da proradi u full kapacitetu a očekuje se isto i za Aleksinačke Rudnike do kraja meseca.
Takodje se radi izlaz za Smederevo i Ćupriju a verovatno bi uskoro trebalo kod Markovca i Velike Plane da se otvore radovi.
Uglavnom su problemi što se stanica ne zatvara za saobraćaj nego se pokušava raditi pod saobraćajem mic po mic onda i sa ekspropijacijom i haosom oko vlasnišva u zonama tih rampi su često privatna lica,takodje su problem i razni vodovi , instalacije a najviše problem sa nedostatkom radne snage i školovanog kadra.
 
Vozio sam Juce Bg-Madjarska i nazad posle nekog vremena. Iskreno ova deonica je u prilicno dobrom stanju. Vise ne postoji ni jedan kritican sektor sto se tice kvaliteta asfalta, cak stavise prilicno je dobar celom duzinom. Pogotovu mi je drago bilo da vidim da je ceo sektor od granice do Novog Sada presvucen novim asfaltom, da je uradjena signalizacija pored puta, reckave linije na putu kao i da je pokoseno i uredno.

Ne vidi se neka prevalika razlika sada izmedju AP kada se udje iz Madjarske u SRB, sto je ranije bilo nebo i zemlja. Cak sta vise, nase ravnice i krajolik su lepsi!

Za pohvalu.
Slažem se!!!

Da nema zaustavljanja na granici imao bi utisak da ulazim iz Mađarske u Slovačku ili Austriju. Ja sam isto presrećan kako to sada izgleda, imajući u vidu kako je izgledalo.

Vatamo priključak za regionom. To je bitno ;)
 
Ono što fali je aktivno upravljanje saobraćajem, bar od NS do Niša.

Danas je totalni kolaps skroz na toj deonici. Mnogo zakrčenja, više nezgoda. Stvarno postaje neizdrživo.

Kao neka mera bi mogli da vrate zabranu za kamione petkom i nedeljom popodne.
Ali pre svega mogu da urade ono što ne košta ništa.
Objavite ljudima da znaju gde su zakrčenja. Neko će zaobići, neko će stati na nekoj pumpi ili motelu i samim tim smanjiti gužvu u tom trenutku.

Ne prate svi Google mape koje jedine imaju ažurno stanje.
Sajt Puteva Srbije je ionako beskoristan za presek stanja, ali trenutno ne radi.
 
Dan na Koridoru X. Upravo sa razgovarao sa kolegom koji mi je poslao ove fotografije sa neke Viber grupe. Kaže da bi sasvim dovoljno bilo da se petkom, nedeljom i uvek kada je gužva samo zabrani preticanje kamionima.
Znači sve može osim preticanja. Naravno da bi to bilo moguće mora elektronski sistem za obaveštavanje konačno da proradi u punom kapacitetu.
A prava sezona tek počinje.

x.jpg


edit: viber grupa se zove: "Stop 035" Nadam se da se neće ljutiti zbog objavljivanja.
 
Забрана претицања камионима на одређеним деоницама сваког дана у одређеном временском интервалу (најчешће 6-18) је нешто што постоји у више држава.
Као и потпуне забране вожње дању недељом и државним празницима.
 
Prosecan kamiondzija ne j*** zivu silu. Da bi se to moglo efikasno sprovesti morale bi se postaviti kamere na svakih par stotina metara ili udesetostruciti patrole policije na autoputevima.
 
Снимање и сликање са надвожњака и мобилне камере за снимање прекршаја на порталима је нешто што такође постоји у више држава.
Врло је занимљив феномен како се понашање истог возача мења у зависности од тога у којој држави се налази, колико је систем ефикасан и колике су казне за прекршаје.
 

Bez direktnog povoda, čep zbog gužve.
Kod Pojata je trenutno ozbiljna gužva u pravcu juga.

Inače, nikako ne preporučujem obilazak preko gradova Jaogidna-Ćuprija-Paraćin, jer je tu ionako dosta vozila, a veći deo je ograničenje 60 ili naselje 50, zone škola, policija svuda.
Od Paraćina ima smisla izbeći Pojate, ali, avaj. Ako se isključite u Paraćinu imate vrlo solidan put, delom 2+2, ali isto ograničenja i najveća glupost. Sledeće mesto gde se možete vratiti na autoput je tek Ražanj. Mislim, i od Pojata do Ražnja je odličan put, sa izuzetkom jednog uskog mosta, to je bivši put "Bratstva i jedinstva" pravljen za 100km/h. i tu nema ograničenja, sve je 80km/h
 
Poslednja izmena:
Savet za prolaz ka Nišu.
Oko Ćuprije pogledajte Google mape, jer one jedine imaju ažurno stanje
Ako je crvrno na dužem delu puta ili tamno crveno (zastoj) jedina opcija je isključenje Paraćin.
U Paraćinu na prvom semaforu (kod Lidla, 1km od rampe) levo.
Voditi računa, ta ulica levo je totalno bezveze, polako
Na kružnom toku skreneš i to je put do Ražnja, (vidi prethodni post)
Ispred Ražnja desno nazad na autoput.

Nikako se ne isključivati u Ćupriji, ali ako se isključite, zbog gužve na rampi Paraćin
U Ćupriji, na prvom semaforu levo (Lidl) i pratite znake za Paraćin. U Paraćinu kad prođete prugu prva desno, jer je most u centru zatvoren
 
Poslednja izmena:
Снимање и сликање са надвожњака и мобилне камере за снимање прекршаја на порталима је нешто што такође постоји у више држава.
Врло је занимљив феномен како се понашање истог возача мења у зависности од тога у којој држави се налази, колико је систем ефикасан и колике су казне за прекршаје.
Vozim dosta po inostranstvu i nigde nisu vozači istripovani da na autoputu voze tačno po ograničenju kao u Srbiji. Bar da nameste tempomat na, ne znam, 136, jer uvek pokazuje manje, ali ne. Ukakilo se to od kaznice i od Vučića, pa ne sme da zucne.

Ovo ovde je antivožnja. Pre neki dan na novom 'motoputu' kod aerodroma lik sa LO tablama cepa A6 u levoj traci otprilike celom dužinom sa 100 na sat. Sačuvaj Bože.
 
Vozim dosta po inostranstvu i nigde nisu vozači istripovani da na autoputu voze tačno po ograničenju kao u Srbiji. Bar da nameste tempomat na, ne znam, 136, jer uvek pokazuje manje, ali ne. Ukakilo se to od kaznice i od Vučića, pa ne sme da zucne.

Ovo ovde je antivožnja. Pre neki dan na novom 'motoputu' kod aerodroma lik sa LO tablama cepa A6 u levoj traci otprilike celom dužinom sa 100 na sat. Sačuvaj Bože.
Односило се првенствено на камионе, претицање у забрани и коришћење телефона у вожњи.
 
Vozim dosta po inostranstvu i nigde nisu vozači istripovani da na autoputu voze tačno po ograničenju kao u Srbiji. Bar da nameste tempomat na, ne znam, 136, jer uvek pokazuje manje, ali ne. Ukakilo se to od kaznice i od Vučića, pa ne sme da zucne
ajd bar da se sklone u desnu traku, nego ovako non stop mora da blicam i ablendujem vozačima koji u levoj traci voze sporo.

Potrebno je da nauče da odma posle preticanja prestroje u desnu traku, a ne da jašu levu.

Stvarno je užas koliko su ljudi uplašeni u vožnji kod nas, naročito na autoputu, ali nije ni čudo kad se povećao broj ljudi koji su flipnuli i odlepili (manje ili više) pa su po ceo dan na bensedinu i ne kapiraju svet oko sebe.
 
Vrh