Не бих баш рекао да је у прилично добром стању. Од Нове Пазове до Нових Бановаца (смер ка Београду) су чак и спустили брзину на 100 км/час због колотрага и то траје већ неколико месеци (приметио сам у марту, али не идем ауто-путем баш често тако да је можда и раније спуштено). У смеру ка Новом Саду је мало боља та деоница, али је лоше пре и после петље Бешка и од Ковиља до Новог Сада (ту деоници су крпили, али очигледно недовољно). Наравно, ово важи за возну траку.Vozio sam Juce Bg-Madjarska i nazad posle nekog vremena. Iskreno ova deonica je u prilicno dobrom stanju. Vise ne postoji ni jedan kritican sektor sto se tice kvaliteta asfalta, cak stavise prilicno je dobar celom duzinom. Pogotovu mi je drago bilo da vidim da je ceo sektor od granice do Novog Sada presvucen novim asfaltom, da je uradjena signalizacija pored puta, reckave linije na putu kao i da je pokoseno i uredno.
Ne vidi se neka prevalika razlika sada izmedju AP kada se udje iz Madjarske u SRB, sto je ranije bilo nebo i zemlja. Cak sta vise, nase ravnice i krajolik su lepsi!
Za pohvalu.
Kako čujem,na Jagodini su otvorili tu novu skroz desno ali će zatvoriti onu skroz levo da bi do nje dogradili još jednu novu ulaznu tako da se gužve nastavljaju.Radovi na naplatnim rampama su baš otegli. Ove nedelje dva puta do Jagodine. Otvorena je traka za TAG, ali opet mora da se čeka dok ne dođeš do račvanja.
Sa TAGom, ko ima sreće, može brzo da prođe, a bez se dešava čekanje i 15 minuta.
Paraćin je bolja situacija, ali tamo deluje da su stali sa radovima.
Slažem se!!!Vozio sam Juce Bg-Madjarska i nazad posle nekog vremena. Iskreno ova deonica je u prilicno dobrom stanju. Vise ne postoji ni jedan kritican sektor sto se tice kvaliteta asfalta, cak stavise prilicno je dobar celom duzinom. Pogotovu mi je drago bilo da vidim da je ceo sektor od granice do Novog Sada presvucen novim asfaltom, da je uradjena signalizacija pored puta, reckave linije na putu kao i da je pokoseno i uredno.
Ne vidi se neka prevalika razlika sada izmedju AP kada se udje iz Madjarske u SRB, sto je ranije bilo nebo i zemlja. Cak sta vise, nase ravnice i krajolik su lepsi!
Za pohvalu.
Vozim dosta po inostranstvu i nigde nisu vozači istripovani da na autoputu voze tačno po ograničenju kao u Srbiji. Bar da nameste tempomat na, ne znam, 136, jer uvek pokazuje manje, ali ne. Ukakilo se to od kaznice i od Vučića, pa ne sme da zucne.Снимање и сликање са надвожњака и мобилне камере за снимање прекршаја на порталима је нешто што такође постоји у више држава.
Врло је занимљив феномен како се понашање истог возача мења у зависности од тога у којој држави се налази, колико је систем ефикасан и колике су казне за прекршаје.
U Švajcarskoj jesu istripovani :-DVozim dosta po inostranstvu i nigde nisu vozači istripovani da na autoputu voze tačno po ograničenju kao u Srbiji.
Односило се првенствено на камионе, претицање у забрани и коришћење телефона у вожњи.Vozim dosta po inostranstvu i nigde nisu vozači istripovani da na autoputu voze tačno po ograničenju kao u Srbiji. Bar da nameste tempomat na, ne znam, 136, jer uvek pokazuje manje, ali ne. Ukakilo se to od kaznice i od Vučića, pa ne sme da zucne.
Ovo ovde je antivožnja. Pre neki dan na novom 'motoputu' kod aerodroma lik sa LO tablama cepa A6 u levoj traci otprilike celom dužinom sa 100 na sat. Sačuvaj Bože.
ajd bar da se sklone u desnu traku, nego ovako non stop mora da blicam i ablendujem vozačima koji u levoj traci voze sporo.Vozim dosta po inostranstvu i nigde nisu vozači istripovani da na autoputu voze tačno po ograničenju kao u Srbiji. Bar da nameste tempomat na, ne znam, 136, jer uvek pokazuje manje, ali ne. Ukakilo se to od kaznice i od Vučića, pa ne sme da zucne