Šta je novo?

Koridor 10

Ako gledamo iskustva sa Bubanj Potoka verovatno sledi tender za izgradnju dela autoputa...Rampe su gradjene sa betonskom podlogom treba sve to razbiti i dovesti osovinu puta u centar,moja predvidjanja verovatno do početka sledeće sezone,možda malo pre.
 
Hvala Stara Mo.....
Znaci posle nedelje na K- 10 ostaju jos ove rampe da se zavrse do NG .
1. Doljevac selo
2. Brestovac
3. Leskovac
4. Nis -istok
Da li sam u pravu?
 
Leskovac (Vlasotince)

Bujanovac 1

i da se na Predejanima,Hanu,Grdelici i Bujanovac 2 izlazima opremi po jedna Enp traka obostrano za korisnike tagova.
 
Ja se sigurno neću buniti da vozim od Markovca do Preševa bez rampi. Jednom sam naleteo na gužvu na naisu i dovoljno mi je. To je bio horor.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Preostalo je još puno posla na trasi koridora X kroz Srbiju:
- Završetak obilaznice oko Beograda
- Rekonstrukcija kritičnih propalih deonica
- Otvaranje pumpi i pratećih sadržaja na nedavno izgrađenim krakovima

i kasnije redovno održavanje cele trase.

Ipak, veliki posao je konačno urađen i sada se lakše diše.
 
Sinoc sam se vracao iz pravca Horgosa ka Beogradu koridorom X. Utisci su sledeci:

- Prvih 40 kilometara od granice ka Novom sadu je zrelo za kompletnu rekonstrukciju. Tu i tamo se kriticne deonice rekonstruisu, ali je realno neophodno da se uradi ceo novi profil.
- S obizorom da sam se vracao uvece imao sam prilike da obratim paznju na signalizaciju. Obelezavanje samog puta je sasvim korektno celom trasom, linije su nove ciste i vidljive. Poziciona signalizacija pored puta je svuda vidljiva. Neophodno je zameniti sve putokaze na deonici jer nocu na dugim svetlima nisu fluorescentna, cak sta vise pojavljuju se crne fleke (vide se po mraku kada su upaljena svetla) koje onemogucavaju da se procita putokaz.
- Pravac Beograd - Horgos je ok, pogotovu deo posle Novog Sada. Deo od Bga do Novog Sada se renovira i on je u relativno korektnom stanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683390#p683390:2pljdm92 je napisao(la):
StaraMo » Wed Nov 27, 2019 11:35 am[/url]":2pljdm92]Ako gledamo iskustva sa Bubanj Potoka verovatno sledi tender za izgradnju dela autoputa...Rampe su gradjene sa betonskom podlogom treba sve to razbiti i dovesti osovinu puta u centar,moja predvidjanja verovatno do početka sledeće sezone,možda malo pre.
Bilo bi dobro da se u sklopu tih radova produži treća traka od petlje Trupale bar do Naisa u pravcu ka Beogradu.
A4 se uključuje na A1 kao neki običan put sa nekih 100m četiri trake i još možda 200m tri trake. Ograničenje na oba autoputa je 130km/h, što će reći da se za manje od 3 sekunde vožnje put sužava sa 4 na 3, a za manje od 9 na običan autoput sa 2+zaustavna. Najveće je ludilo što nema ni jednog znaka koji bi upozorio vozače na opasnost, niti je brzina ograničena.
Produžetak treće trake do Naisa bi umnogome smanjio opasnost od nezgode. To je samo 1,5km kroz ravnicu bez mostova i tunela.
 
Treba dati vozačima bar 30-40 sekundi, a to je otprilike baš do Naisa.

...u pravcu Leskovca je sve ok
 
Београд, 26.11.2019.г.

САОПШТЕЊЕ


ЈП „Путеви Србије“ обавештава јавност да се у недељу, 01. децембра 2019.г., у 07.00 часова, пуштају у рад наплатне станице Пирот исток, Пирот запад, Бела Паланка, Ниш Малча, Ниш север, Ниш југ и Мерошина.

Затворени систем наплате путарине ће функционисати од Београда до Прешева (јужни крак Коридора 10) односно од Београда до Димитровграда (источни крак Коридора 10).

Петља „Ниш исток“ ће бити затворена за саобраћај до 31.12.2019.г.

Истичемо да ће од 01.12.2019.г. досадашње наплатне станице „Ниш“ и „Дољевац“ престати са радом, односно на њима ће бити подигнуте рампе и саобраћај ће се усмерити у складу са пројектом саобраћајне сигнализацијe


ЈП „Путеви Србије“

evo ga i zvanično
 
Iznenadio ih nagli završetak radova na autoputu.
"Niš istok" je važna petlja, morali su da nađu privremeno rešenje, ako već za ovih 30 godina nisu mogli da naprave kućice.


Gledao sam na Google Steat View spajanje A1 i A4 u pravcu Beograda na petlji Trupale. Zaista mislim da je krajnje vreme da se malo produži deonica sa 4, a malo više ona sa 3 trake. Ako nemaju para neka uvedu ograničenje. Sada na A4 neposredno pre petlje stoji znak 130. Biće šajze ako tom brzinom nalete dva vozila u preticanju na oba autoputa, što i nije nemoguće.
 
Gledam sad ove vesti kako je ovaj kamion ubio silne ljude jer su stali u zaustavnoj traci....
Mozda nisu obelezili da su se zaustavili ( ako se stavlja onaj trougao, ne znam sta jos), ali se cesto cuje da se vrlo cesto bas u zaustavnoj traci gine, nije ovo prvi put. Da li je uopste moguce da mnogi ljudi tu traku koriste kao voznu? Moze se desiti neko skretaanje trenutno,ali cesto je ovo slucaj ne razumem zasto je toliko opasno?! Cak ne teeba izlaziti iz vozila,a jednom coveku danas je upravo to život spasilo.
 
Jednostavno većina vozača koristi mobilni,skrene pogled,kamion je širok i eto nesreće za čas,sa druge strane iz ličnog iskustva na autoputu fascinira me nonšalantno ponašanje vozača koji se zaustave u zaustavnoj traci, često bez trougla,ili ga stave na 2 metra iza auta,vez prsluka ledjima okrenutim saobraćaju,pojedini spavaju...svašta sam video ovih 25 godina života na autoputu.
 
A ova vest je za verovali ili ne.
ebaa342cba64d2f199dadd24221d44ff.jpg
 
StaraMo":2zc5ue1w je napisao(la):
A ova vest je za verovali ili ne.
A ostale? Pirot i Bela Palanka? Napravili su haos u Nišu, gužve kao nikada do sada

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684116#p684116:ik93ad9q je napisao(la):
MiraC » Pet Nov 29, 2019 7:09 pm[/url]":ik93ad9q]Gledam sad ove vesti kako je ovaj kamion ubio silne ljude jer su stali u zaustavnoj traci....
Mozda nisu obelezili da su se zaustavili ( ako se stavlja onaj trougao, ne znam sta jos), ali se cesto cuje da se vrlo cesto bas u zaustavnoj traci gine, nije ovo prvi put. Da li je uopste moguce da mnogi ljudi tu traku koriste kao voznu? Moze se desiti neko skretaanje trenutno,ali cesto je ovo slucaj ne razumem zasto je toliko opasno?! Cak ne teeba izlaziti iz vozila,a jednom coveku danas je upravo to život spasilo.
U poslednje vreme je bilo više sudara u zaustavnoj traci. Nisko saobraćajno znanje dovelo je da neki vozači, pa makar bili i vozači kamiona, ne razlikuju zaustavnu na ap i žutu u gradu.
Zatim, zbog kolotraga, mnogi vozači idu desno i čepaju zaustavnu jer im je ravnije. Onda, u kombinaciji sa tempomatom, pada pažnja i eto problema.
Kamion je kombi udario desnom stranom u levu. Znači, nije potpuno vozio zaustavnom, već je zagazio u nju.
Moj savet onima koji moraju da stanu: što više desno ići, na travu ako je moguće, iskoristiti inerciju do kraja kako bi se vozili što više odmaklo od puta, staviti trougao blizu pune linije i raširiti jedan prsluk pored njega bar 50m iza i naravno, odmah obući prsluk. Putnike isterati napolje, što dalje od vozila, sve do zaštitne mreže... Jednom sam bio u takvoj poziciji na putu. Strašno iskustvo.
 
Cekaj, znaci da se izadje iz kola? hvala na savetima. Strasna tragedija a vrlo cesta ns zalost
 
Česta i u svetu.
Kao za baksuz od celog AP baš tu da naleti na zaustavljeno vozilo.
I moj kolega zamalo da udari šleper u zaustavnoj traci.
Treba poslušati Branik-a i udaljiti se od vozila, mada i radnici koji održavaju AP često postavljaju znakove/table iza pokvarenih vozila.
 
Isao sam nekad na utakmicu SRB-HR i od Subotice do BG-a, neki retard sa fabijom je vozio 10km pa stane u zaustavnu izadju, da li da povracaju ili sta pa nastave. Posle voze zaustavnom... U zivotu nigde to nisam video sto sam video kod nas. 150 je bila losa sala, i jedva cekam da vidimo ledja Drobnjaku. Toliko je tip retardiran da to Bog nije video.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684176#p684176:1jgeyi0i je napisao(la):
Dalmatinac » Fri Nov 29, 2019 10:21 pm[/url]":1jgeyi0i] i jedva cekam da vidimo ledja Drobnjaku. Toliko je tip retardiran da to Bog nije video.

Drobi je već 7 (sedam) godina VD direktor !!!

Nezamenjiv. :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684172#p684172:1wt5lkvk je napisao(la):
MiraC » Fri Nov 29, 2019 10:10 pm[/url]":1wt5lkvk]Cekaj, znaci da se izadje iz kola? hvala na savetima. Strasna tragedija a vrlo cesta ns zalost

Miro auto ukoliko je moguće potpuno ukloniti sa asfalta !!!
I naravno svi u prirodu :)

:sesir:
 
Što dalje od kola na travu, sve do mreže!
U slučaju naglih usporenja i zaustavljanja postoji velika opasnost od naletanja i lančanih sudara. Obavezno koristiti sva 4 čim primetite naglo usporenje, kočite ranije i oštrije nego što biste inače, gledajte u retrovizore i ostavite prostor da se izmaknete ako osetite da vozilo iza vas ne usporava ili kasni. Ali ni onda opasnost nije prošla. Čak i kada je vozilo iza vas stalo, postoji opasnost da neko teško vozilo naleti i strpa sve na gomilu.
Prsluke držite u svakim vratima i čim se zaustavite, bežite što dalje desno. Neko bi mogao i da trči nazad i usporava nadolazeće. Najopasniji su prvi trenuci po zaustavljanju. Opasno je i kasnije, ali i putnim alužbama treba vreme za reagovanje.
Seća li se ko lančanih sudara od prošle godine?
 
Branik,sad se mislim....Znas li kakvih idiota ima?!
Bicu prosta ,ali jednom smo mimoisli auto u zaustavnoj ,covek urinira pokraj puta ispred auta , a njegovi putnici se svrckaju po traci zaustavnoj, jeste prizor na blic vidjen , ali niko nije imao prsluk... da se makar ovaj gologuzan pomakao preko ograde...
Svako danas ima dozvolu. Ali mozda procitaju tvoj post pa se pritrpe do stajalista sl put
 
Zato i ginemo kao muve.
A glupost i neznanje su največi neprijatelji.
Autoput je vozački fakultet. Treba znati da ga koristiš a da bude bezbedno.
 
Vrh