Šta je novo?

Koridor 10

Da li neko ima najnovije izvestaje sa izgradnje u Bugarskoj, od granice ka Sofiji ? Jesen je donela dosta lepog vremena , zanimljivo bi bilo videti koliko su napredovali.
 
file.php


"Koridor br. 10, koji povezuje London i Istanbul. Obuhvata tri deonice ukupne dužine 48 km - od graničnog prelaza Kalotina do Dragomana, od Dragomana do Slivnice i od Slivnice do Severne tangencije brzine Sofije. Trenutno su u toku radovi na dužini od 17 kilometara od Dragomana do Slivnice, koja bi trebalo da bude spremna 2021.
Građevinski radovi takođe će početi ovog meseca na 14,5 km deonici od graničnog prelaza Kalotina do Dragomana. Treća dionica autoputa Evrope je od Slivnice do veze sa Sjevernom brzinom brzine i ukupna je dužina 16 km. Za nju će se preduzeti koraci da se nastavi sa pripremljenim planom parcele za otuđenje terena."

https://www.facebook.com/boyko.borissov ... SEARCH_BOX
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678986#p678986:1u52lbd4 je napisao(la):
dragan » Pon Nov 11, 2019 6:28 am[/url]":1u52lbd4]Sada će valda i Bugarska da ubrza radove i završi njihovo "parče" AP do Sofije. ;)
file.php
Bugarskoj je prioritet bio izgradnja što boljeg puta od Sofije do Vidina, ne bi li sav saobraćaj od i ka Turskoj prebacili na tu deonicu.

Sreća naša što je ta trasa ipak duža od ove preko Srbije, kao i što Rumunija neće skoro na toj svojoj deonici imati izgradjen autoput, jer bi nas sav saobraćaj zaobišao..

Inače, zanimljivi komentari Bugara se mogu pročitati ovih dana - od čudjenja kako država koja je bila sravnjena sa zemljom (?!) u bombardovanju pre 20 godina može bez evro fondova da izgradi autoput pre njih, do komentara kako će sada ruski tenkovi lakše da dodju do Sofije iz Srbije (?!)..Uglavnom, sudeći prema internet komentatorima - nisu baš oduševljeni i strahuju za saobraćaj na svojoj trasi preko Vidina.

Svakako ih je zanimljivo čitati..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679061#p679061:13mjrc69 je napisao(la):
Vox91 » 11 Nov 2019 01:58 pm[/url]":13mjrc69]Bugarskoj je prioritet bio izgradnja što boljeg puta od Sofije do Vidina,
ne bi li sav saobraćaj od i ka Turskoj prebacili na tu deonicu. . .
Zašto bi to bio "prioritet" ?! . . ako će većina saobraćaja ka Turskoj
ići ili već ide preko Srbije i ako će Bugarska tako naplaćivati tranzit?

Koliko vidim iz izjava njihovog predsednika, prioritet je veza preko Srbije.
https://www.facebook.com/boyko.borissov ... SEARCH_BOX
 
Zato što im je cilj da što više saobraćaja ide preko mosta u Vidinu, koji treba sa se otplati i na kojem naplaćuju prelaz. Preko tog mosta ide i železnički saobraćaj, u tom pogledu mi mnogo zaostajemo, jer pruga Niš - Dimitrovgrad nije ni elektrifikovana, a obnovu najavljuju već 10 godina. Bugarske železnice su u neuporedivo boljem stanju od naših..

Drugo, nisu manje bitni ni njihovi politički ciljevi, uvek kroz istoriju suprotni od naših. U tom pogledu im je i stalo da što je moguće više izoluju Srbiju, još od devedesetih godina dok smo bili pod sankcijama.

A što se tiče izjava Borisova, i on i ovaj naš pričaju praznu priču. Dobro znamo i mi i oni šta zapravo mislimo jedni o drugima.
A sada su rešili da završe taj autoput od Kalotine do Sofije da se ne bi ljudi valjda pitali, posle silaska sa našeg autoputa - ko je zapravo u EU već 13 godina.
 
Ne mogu oni naterati turke i ostale da idu 120km okolo da bi im naplatili putarinu?!

To je 'slaba priča', kao i o 'političkim ciljevima' i 'vekovnoj mržnji', sada je novo vreme.
 
Vox91":q5r4qnlc je napisao(la):
Zato što im je cilj da što više saobraćaja ide preko mosta u Vidinu, koji treba sa se otplati i na kojem naplaćuju prelaz. Preko tog mosta ide i železnički saobraćaj, u tom pogledu mi mnogo zaostajemo, jer pruga Niš - Dimitrovgrad nije ni elektrifikovana, a obnovu najavljuju već 10 godina. Bugarske železnice su u neuporedivo boljem stanju od naših..

Drugo, nisu manje bitni ni njihovi politički ciljevi, uvek kroz istoriju suprotni od naših. U tom pogledu im je i stalo da što je moguće više izoluju Srbiju, još od devedesetih godina dok smo bili pod sankcijama.

A što se tiče izjava Borisova, i on i ovaj naš pričaju praznu priču. Dobro znamo i mi i oni šta zapravo mislimo jedni o drugima.
A sada su rešili da završe taj autoput od Kalotine do Sofije da se ne bi ljudi valjda pitali, posle silaska sa našeg autoputa - ko je zapravo u EU već 13 godina.
Par nagadjanja i predrasuda u tvom postu...ko je u EU vec 13 godina vidis kad uporedis granicne prelaze pa ako hoces i uniforme policajaca koji rade na pasoskoj kontroli...i to na Gradini a kamoli ostali prelazi (Ribarce, Strazimirovci itd)...Ljudima u Sofiji je ovaj put neuporedivo vazniji od pravca ka Rumuniji

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679079#p679079:3va30k8e je napisao(la):
dragan » Pon Nov 11, 2019 3:35 pm[/url]":3va30k8e]Ne mogu oni naterati turke i ostale da idu 120km okolo da bi im naplatili putarinu?!

To je 'slaba priča', kao i o 'političkim ciljevima' i 'vekovnoj mržnji', sada je novo vreme.
Naravno da ne mogu da ih nateraju, ali Turci i ostali sami tuda idu, zašto? Zato što ne gube vreme na čekanju na bugarsko-rumunskoj granici, kao na bugarsko-srpskoj i srpsko-madjarskoj.. To je ogromna ušteda u vremenu, naročito za kamiondžije..

Nego, eto-sad smo mi konačno završili našu deonicu, pa će valjda dobar deo tranzita da se vrati na naše puteve, kao neuporedivo bolje, uprkos čekanju na granicama.

A što se tiče političkih ciljeva i novom vremenu - sve je to isto, samo sada malo uvijeno u oblandu..
Na svakom tekstu o Srbiji na bilo kom bugarskom portalu, bar 60% komentatora drobi jedno isto - "западните покраини".. i kad ćemo iste da im "vrnemo"..

Ne treba biti naivan..
 
Super, pratimo šta rade i grade i trudimo se da uvek budemo korak ispred.

A naročito treba da se trudimo da uzmemo što više para od tranzita preko naše teritorije, kao i da nam drage komšije ostavljaju što više novca kao turisti.
 
Kompletan istocni krak (Nis-Gradina) timelapse:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rO3LsenR6OA[/youtube]
 
Offtopic obrisan, vratimo se temi ;)
 
Волим кад је @Игор будан :) , поготово за ове који пуно ба**** о политици тамо где јој није место.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679088#p679088:s122pk6s je napisao(la):
Vox91 » 11 Nov 2019 02:53 pm[/url]":s122pk6s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679079#p679079:s122pk6s je napisao(la):
dragan » Pon Nov 11, 2019 3:35 pm[/url]":s122pk6s]Ne mogu oni naterati turke i ostale da idu 120km okolo da bi im naplatili putarinu?!
To je 'slaba priča', kao i o 'političkim ciljevima' i 'vekovnoj mržnji', sada je novo vreme.
Naravno da ne mogu da ih nateraju, ali Turci i ostali sami tuda idu, zašto? Zato što ne gube vreme na čekanju na bugarsko-rumunskoj granici, kao na bugarsko-srpskoj i srpsko-madjarskoj . .
"Tokom letnje sezone, od jula do septembra, srpskim autoputevima ukupno je prošlo 12.577.351 vozilo, dok ostvareni prihod od naplate putarine iznosi 6.191.036.730,49 dinara, saopštilo je Javno preduzeće "Putevi Srbije". Kako se navodi, to je 962.618.408,24 din, odnosno 18,41% više nego u istom periodu prošle godine."
https://www.blic.rs/biznis/vesti/novi-a ... la/m1skbgr
 
Sinoc sam skoknuo do Pirota na meraklijsku pljeskavicu kod Kralja i u Rekord na kolace, da isprobam autoput. Sve je ono super ali ona betonska podloga u tunelu je katastrofa. Pricao je neko ovde na forumu zasto vise betonsku podlogu ne stavljaju u novim tunelima, opekli smo se sa tunelima na koridoru 11 jer je Planum radio rucno a u Bancarevu finiser. Kakav finiser, ono je uzas. U nekim delovima i ok ali u nekim cela kola bruje, tresu se. I to sto vozim relativno noviji auto, mogu da zamislim kako je tek u punticima ili golfovima 2. Isto mi nije jasno zasto su se cigancili sa onim levim mostom u Crvenoj reci i ostavili ga onako. Jedino se tu oseti nekvalitet i fuseraj pored tunela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679304#p679304:uoleqmxb je napisao(la):
dragan » Uto Nov 12, 2019 4:49 am[/url]":uoleqmxb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679088#p679088:uoleqmxb je napisao(la):
Vox91 » 11 Nov 2019 02:53 pm[/url]":uoleqmxb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679079#p679079:uoleqmxb je napisao(la):
dragan » Pon Nov 11, 2019 3:35 pm[/url]":uoleqmxb]Ne mogu oni naterati turke i ostale da idu 120km okolo da bi im naplatili putarinu?!
To je 'slaba priča', kao i o 'političkim ciljevima' i 'vekovnoj mržnji', sada je novo vreme.
Naravno da ne mogu da ih nateraju, ali Turci i ostali sami tuda idu, zašto? Zato što ne gube vreme na čekanju na bugarsko-rumunskoj granici, kao na bugarsko-srpskoj i srpsko-madjarskoj . .
"Tokom letnje sezone, od jula do septembra, srpskim autoputevima ukupno je prošlo 12.577.351 vozilo, dok ostvareni prihod od naplate putarine iznosi 6.191.036.730,49 dinara, saopštilo je Javno preduzeće "Putevi Srbije". Kako se navodi, to je 962.618.408,24 din, odnosno 18,41% više nego u istom periodu prošle godine."
https://www.blic.rs/biznis/vesti/novi-a ... la/m1skbgr
Šta mi ovim dokazuješ? Da nema saobraćaja preko vidinskog mosta, nego da sav tranzit prelazi preko Srbije?

Znaš li koliko, samo teretnog saobraćaja, ide preko Rumunije i Bugarske, zaobilazeći nas, upravo radi čekanja na granicama? Pročitaj malo različite izvore-bugarske, strane itd. pa ćeš videti kolike prihode od tranzita smo izgubili zbog nedovršenog autoputa, ogromnih čekanja na granicama i prelaskom velikog broja korisnika na rumunsko-bugarsku deonicu..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679317#p679317:2jri0e80 je napisao(la):
Vox91 » 12 Nov 2019 08:26 am[/url]":2jri0e80] Šta mi ovim dokazuješ? Da nema saobraćaja preko vidinskog mosta, . .
Nema šta ja da "dokazujem", samo sam citirao podatke da je
povećana naplata iliti promet u odnosu na predhodni period, pa
ako je kod nas povećan saobraćaj, onda je kod njih nešto manji.
 
Šta je 120km više prema satima i satima čekanja na ulazak u Srbiju, pa onda izlazak iz nje, a usput opet čekanjana naplatnim rampama?
A prihod je povećan i jer se povećao broj dronica sa naplatom i poskupela je putarina u međuvremenu.
 
Na početku ove stranice sam pisao o Bugarskoj samo radi "Koridora X"
odnosno izgradnji AP od granice do Sofije, a nije mi bila namera da širim
temu na poredjenje saobraćaja sa njima, to je nametnuo jedan drugi član.
viewtopic.php?p=679053#p679053

Nije sporno da je deo saobraćaja, pogotovu kamionskog i onog koji neće
da čeka na graničnim prelazima, usmeren prema "Koridoru IV", ali ipak se
izgradnjom AP kod nas deo tog prometa sada vraća na trasu preko Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679320#p679320:2cr18vzq je napisao(la):
branik » Uto Nov 12, 2019 8:48 am[/url]":2cr18vzq]Šta je 120km više prema satima i satima čekanja na ulazak u Srbiju, pa onda izlazak iz nje, a usput opet čekanjana naplatnim rampama?
A prihod je povećan i jer se povećao broj dronica sa naplatom i poskupela je putarina u međuvremenu.
Čeka se danima, ne satima. :notok:
 
Radi se kod Inđije na jedno 5km pravca ka Ns...ovo je odmah posle...
IMG-20191110-102930.jpg
 
Neka, neka. Drumovi će se uželeti Turaka, ali Turaka više biti neće. Sati čekanja na ulaz i na izlaz iz Srbije, začinjeno revnosnim carinicma (kako naših tako i ovih iz Bugarske, Mađarske i Hrvatske). A da ne pominjem nacionalnu bruku sa BG Obilaznicom.

Ko ide iz Turske ka Centralnoj i Severnoj Evropi neće imati dilemu kad završe IV. Ovi što idu na zapad manje više.
 
Pendolino":1ij5vska je napisao(la):
Neka, neka. Drumovi će se uželeti Turaka, ali Turaka više biti neće. Sati čekanja na ulaz i na izlaz iz Srbije, začinjeno revnosnim carinicma (kako naših tako i ovih iz Bugarske, Mađarske i Hrvatske). A da ne pominjem nacionalnu bruku sa BG Obilaznicom.

Ko ide iz Turske ka Centralnoj i Severnoj Evropi neće imati dilemu kad završe IV. Ovi što idu na zapad manje više.
Koje su prognoze za K4? Kad to moze da bude gotovo?

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679310#p679310:1c1sd07w je napisao(la):
Nenad.nis » Uto Nov 12, 2019 8:31 am[/url]":1c1sd07w]Sve je ono super ali ona betonska podloga u tunelu je katastrofa. Pricao je neko ovde na forumu zasto vise betonsku podlogu ne stavljaju u novim tunelima, opekli smo se sa tunelima na koridoru 11

Podloga je uradjena pre donosenja odluke o prelasku na asfalt.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678834#p678834:2onlgnql je napisao(la):
tzoran1 » Sun Nov 10, 2019 1:22 pm[/url]":2onlgnql]Bilo bi dobro da oni iz AMSS azuriraju svoju mapu stanja na putevima i oznace da je deo autoputa od Proseka do Bele Palanke u funkciji.
http://www.amss.org.rs/index.php?option ... Itemid=210

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678848#p678848:2onlgnql je napisao(la):
vlasta » Sun Nov 10, 2019 2:35 pm[/url]":2onlgnql]Pa nemoj da si toliko nestrpljiv. Vikend je a i praznik je tu.

Hmm.. prodje vikend i praznik a AMSS mapa nije ispravljena. Ovo je opstrukcija velikog uspeha nase napredne vlasti na celu sa predsednikom :mrgreen:
 
vostic.pfn":3ib9nweo je napisao(la):
Pendolino":3ib9nweo je napisao(la):
Neka, neka. Drumovi će se uželeti Turaka, ali Turaka više biti neće. Sati čekanja na ulaz i na izlaz iz Srbije, začinjeno revnosnim carinicma (kako naših tako i ovih iz Bugarske, Mađarske i Hrvatske). A da ne pominjem nacionalnu bruku sa BG Obilaznicom.

Ko ide iz Turske ka Centralnoj i Severnoj Evropi neće imati dilemu kad završe IV. Ovi što idu na zapad manje više.
Koje su prognoze za K4? Kad to moze da bude gotovo?

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
2055. Onako grubo.
Rumunje bole tukson da spajaju Turnu Severin i Kalafat sa A1, a najbliže nešto što bi moglo da bude je do Krajove.
Njima je pitanje svih pitanja probijanje autoputa preko Karpata, čak i na 2 mesta preko A1 i A3 preko Ploeštija do Brašova i/ili Piteštija i Valčee pre nego ovo što im je zacrtala EU.
Čak i od Temišvara ka Srbiji ima veću perspektivu.
Ni Bugarima to nije top prioritet nego ka Varni i Ruseu.
A sve to bi i da je gotovo smanjilo 20-30% - Istočna Nemačka, Berlin i Beč sa okolinom eventualno i to je to. Sve južno i zapadno od Beča nije na tom pravcu već preko Hrvatske i Slovenije.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Vrh