Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628705#p628705:3d516957 je napisao(la):
tragac » Нед Јун 09, 2019 9:42 am[/url]":3d516957]i oni su uveli bolje resenje nego Smrdija...Kod nas će ostati najveća zadržavanja na granicama i naplatnim rampama....tehnološki najzaostalija zemlja na planeti.
Замолио бих те да моју земљу не називаш смрдијом. Ако себе сматраш за смрада, то је твој проблем.
 
To je problem svih nas. Jeste Smrdija, i tačka. I umesto da se pogledamo u ogledalo i pokušamo da rešimo probleme na svakom ćošku, mi se vređamo. Što više sveta vidi, to shvatam koliko smo zaostali. Ne za Amerikom, Engleskom, Japanom....već za zemljama koje se opšte prepoznaju kao zaostale.

Smrdija - zemlja u kojoj se grade najskuplji putevi najgoreg kvaliteta koje treba izbegavati jer vas putovanje istima životno ugrožava. Država-fosil zaglavljena u vremenu. Zadnjih 30 godina se ništa nije pomerilo dok su svi napredovali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628705#p628705:322t2ny3 je napisao(la):
tragac » Ned Jun 09, 2019 9:42 am[/url]":322t2ny3]i oni su uveli bolje resenje nego Smrdija...Kod nas će ostati najveća zadržavanja na granicama i naplatnim rampama....tehnološki najzaostalija zemlja na planeti.
Ne samo to, nego aljkavost, nemarnost i javasluk.
Pogledajte samo snimak pustanja deinice u grdelici. AV prica, a iza njega brdo neke zemlje pomesane sa ostacima dasaka i neke plastike, mislim sta reci tek za ono ruglo iznad galerije...
 
Ne postoji nigde odgovornost, godinama niko nikad nije smenjen. Ili jeste ako je počinio teško krivično delo kakvo je ubistvo, ali se ta dela ne kažnjavaju samo smenom. Nama vlada najkrvoločnija mafija i genocidno-pljačkaška klika. Naš Koridor će za 10ak godina ostati pust jer će po Dinkićevom modelu litar goriva biti dplo skuplji nego u svim okolnim zemljama, a putarina isto tako. I svi će nas izbegavati. Jedina smo zemlja već sad u široj okolini gde vozila stranih registarskih oznaka dominiraju na autoputu. Stranci koji prolaze našim autoputevima stiču utisak da u Srbiji niko nema kola. Kao u severnoj Koreji ili u Albaniji Envera Hodže.

Možda bi pametno rešenje bilo da našim koridorima damo ekstrateritorijalni status za fiksnu naknadu - da oni pripadaju nekome ko bolje zna da uredi autoputeve i pripadajuće objekte, da ih održava u dobrom stanju a naplaćuje razumne putarine, a da bude izvan domena fiskalnog terorizma koji sprovodi Vlada Republike Smrdije.
 
Kad predjemo na elektrovozila I stavimo solarne panele na krovove da ih sami dopunjujemo, namesnicka vlast I njihova zlatna koka - akcize na gorivo koja im daje pola budzeta, ce se sama urusiti. Borba je velika, nasa vlast je na pogresnoj strani, ali ropstvo mora prestati oslovadjanjem tehnologija, ako ne slobodne, onda bar jeftinije energije. To je preduslov svih preduslova da nam krene bolje, milijarde evra godisnje na kupovinu goriva, skoro vek unazad, su nas totalno osiromasile I unistile. Svetle sile ce pobediti, ali nazalost K10 ce biti jedna od zadnjih oslobodjenih teritorija gde ce krenuti da se voze elektrovozila...
 
Pa kod nas bi mogli bas da ispromovišu prodaju ENP tagova, ali i da ozbiljno odvoje pristup stazama za naplatu preko ENP-a. Idiotarija je da se u tag upisuje registracija, za putnička vozila to je nepotrebno. Mogli bi strancima odmah posle granice da ponude ENP paket sa unapred uplaćenom određenom svotom (dovoljnom za povratno putovanje trasom Subotica - Preševo/Dimitrovgrad, baš kao što pakete možete kupiti u HR. Uz elektronsku dopunu preko interneta, gomila turskih gastarbajtera bi mogla da koristi isti tag, ako putuju u različitim terminima, pa čak i tako da smanji guzve za kupovinu taga. Da ne kažemo da sa današnjom tehnologijom sve to može i samo prijavom registracije na neki onlajn sistem, uplatom i posle kamere to same da odrade (ionako postoje u svakoj naplatnoj stazi na naplatnim kućicama), ni ne treba tag.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628721#p628721:1on81xd7 je napisao(la):
Earthmoving » 09 Jun 2019 10:33 am[/url]":1on81xd7]Kad predjemo na elektrovozila I stavimo solarne panele na krovove da ih sami dopunjujemo, namesnicka vlast I njihova zlatna koka - akcize na gorivo koja im daje pola budzeta, ce se sama urusiti...

Mogu da se kladim da će tada biti uvedena ekološka taksa (akciza) kao fol za troškove reciklaže solarnih panela i elektronike u automobilu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628690#p628690:2yjcdqxg je napisao(la):
goranjak » Ned Jun 09, 2019 8:17 am[/url]":2yjcdqxg]@Dalmatinac, da postoji minus za komentar, dobio bi ih brdo za ovaj prethodni.
100 ako moze. Znaci ako je nesto placeno i nije zavrseno ja cu staviti povez i tako voziti. Genijalno.
Ako stvarno tako mislite sto onda ne tuzite drzavu? Bas me zanima ishod postupka. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628721#p628721:1j3nhxdz je napisao(la):
Earthmoving » Ned Jun 09, 2019 11:33 am[/url]":1j3nhxdz]Kad predjemo na elektrovozila I stavimo solarne panele na krovove da ih sami dopunjujemo, namesnicka vlast I njihova zlatna koka - akcize na gorivo koja im daje pola budzeta, ce se sama urusiti. Borba je velika, nasa vlast je na pogresnoj strani, ali ropstvo mora prestati oslovadjanjem tehnologija, ako ne slobodne, onda bar jeftinije energije. To je preduslov svih preduslova da nam krene bolje, milijarde evra godisnje na kupovinu goriva, skoro vek unazad, su nas totalno osiromasile I unistile. Svetle sile ce pobediti, ali nazalost K10 ce biti jedna od zadnjih oslobodjenih teritorija gde ce krenuti da se voze elektrovozila...
Ne brini, naci ce nacin da ti naplate sve te akcize, a samo ces imati trosak za panele i opremu. Npr. kroz registraciju, putarine, poreze na panele i slicno... Ili neces moci sam proizvoditi, tj moraces dobiti dozvole itd... tesko da ce se zbog toga bilo sta promeniti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628786#p628786:1657ae6p je napisao(la):
Dalmatinac » Ned Jun 09, 2019 4:06 pm[/url]":1657ae6p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628690#p628690:1657ae6p je napisao(la):
goranjak » Ned Jun 09, 2019 8:17 am[/url]":1657ae6p]@Dalmatinac, da postoji minus za komentar, dobio bi ih brdo za ovaj prethodni.
100 ako moze. Znaci ako je nesto placeno i nije zavrseno ja cu staviti povez i tako voziti. Genijalno.
Ako stvarno tako mislite sto onda ne tuzite drzavu? Bas me zanima ishod postupka. :bash:
Di si Dalmatinac,
ima li sta novo na y- lonu
Pozdrav
 
Ako budem raspolozen mozda skoknem kasnije, pa okacim na Y temu slike.
Do sad bi trebalo da je sve pod asfaltom, jedino natputnjacima fali jos nasipa i to je to. Kruzni tok koliko znam jos nije poceo da se radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628744#p628744:3o03je57 je napisao(la):
miki_ns » 09 Јун 2019 11:18 am[/url]":3o03je57]Pa kod nas bi mogli bas da ispromovišu prodaju ENP tagova, ali i da ozbiljno odvoje pristup stazama za naplatu preko ENP-a. Idiotarija je da se u tag upisuje registracija, za putnička vozila to je nepotrebno. Mogli bi strancima odmah posle granice da ponude ENP paket sa unapred uplaćenom određenom svotom (dovoljnom za povratno putovanje trasom Subotica - Preševo/Dimitrovgrad, baš kao što pakete možete kupiti u HR. Uz elektronsku dopunu preko interneta, gomila turskih gastarbajtera bi mogla da koristi isti tag, ako putuju u različitim terminima, pa čak i tako da smanji guzve za kupovinu taga. Da ne kažemo da sa današnjom tehnologijom sve to može i samo prijavom registracije na neki onlajn sistem, uplatom i posle kamere to same da odrade (ionako postoje u svakoj naplatnoj stazi na naplatnim kućicama), ni ne treba tag.

Ne vezuje se za registraciju za putnička vozila:
Putevi srbije":3o03je57 je napisao(la):
Да ли уређаји за ЕНП могу да се преносе и користе у другим возилима?

Само уређај за ЕНП који је конфигирисан у Првој категорији (путничка возила) може да се користи у било ком путничком возилу без обзира на власништво и регистарске ознаке. За све остале категорије уређај за ЕНП је непреносив.

Najveći problem ENPa kod nas je nemogućnost dopune i provere kredita preko interneta i nepostojanje popusta (da, postoji - al tek kad uplatiš 100k i to tričavih 4%). Dakle trebalo bi maksimalno popularizovati, uvesti značajan popust na upotrebu taga - bar 20%, sniziti cenu na 999 dinara (zbog psihologije) i uvesti online plaćanje i proveru stanja. Sa povećanjem upotrebe optimizovati trake na naplatnim stanicama i gotovo. U suštini, nikakva posebna nauka, al kad ovi u putevima pate od *urcobolje... :violina:
 
Сада су увели пост пејд таг - Купиш га за 2000 дин, ако га не користиш, ником ништа. Ако га користиш, стигне ти рачун за претходни месец на адресу. Лепо и практично.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628898#p628898:3k14yz8j je napisao(la):
Немања » Pon Jun 10, 2019 8:47 am[/url]":3k14yz8j]Сада су увели пост пејд таг - Купиш га за 2000 дин, ако га не користиш, ником ништа. Ако га користиш, стигне ти рачун за претходни месец на адресу. Лепо и практично.

Koliko vidim taj postpaid je dostupan samo za pravna lica.
 
nije praktično za nekog ko je u proputovanju. Nek daju tagove na Horgošu, Batrovcima, Gradini, Merdarima i Preševu, sa uputstvom na srpskom, nemačkom, engleskom, turskom i albanskom. Službenici na izlaznim prelazima da skupljaju tagove i ubacuju ih nazad u promet.
 
https://youtu.be/byd6RAemnuM

Posto ne vidim nigde temu o kosovskim autoputevima postavicu to ovde.Pogledajte ovaj snimak i zakljucite sami jel Grdelica najteza deonica u vasioni?
Behtel-Enka izgradio za 5 godina od toga samo kroz Klisuru kod Kacanika 6,5 km vijadukta u komadu.
Nabio bih to ministarki na nos, da joj ne padne nikad vise na pamet da preuvelicava stvari...
 
Dobro, lep nov autoput, ali nisu se bas proslavili sa ispravljenosti pravca, prvo krivine, pa onda preostar spust na mostu (klizanje zimi), pa na kraju
dugog spusta preostra krivina udesno... i sve uglavnom ograničenje 80 km/h. Tip na snimku malo malo pa zbog toga izlezece iz trake. Grdelicka je bar sto se tice krivina, bolje uradjena. Ali kosine u Grelickoj (sem Mominog kamena) su lose projektovane. To sto nadnadno sad skidaju brda iza kosina je takodje cena loseg projekta. Dobro, Ameri izdasni prema svojim kolonijama :)
 
Nije 6,5km nego 5754m, a čak nije ni jedan vijadukt, nego su dva, što se jasno vidi na 2:20 na ovom snimku. Ali ipak je to za svaku pohvalu.
Ova njihova deonica je generalno dokaz da je moguće autoput kroz klisuru izgraditi na normalan način, a ne sečenjem brda i očekivanjem da će da stoje kao što smo mi probali. Stoji i to što Earth kaže, da im je ograničenje 80km/h, što je generalno, koliko sam shvatio, posledica toga da su i oni hteli da uštede, pa su gledali da izbegavaju tunele, pa su onda izgradili ovaj vijadukt (tj. dva vijadukta).
Što se tiče naše ministarke, nju jednostavno ne treba slušati, ona nema pojma o čemu govori. Samo kada se pogleda ovo vidi se da Kačanička klisura ima sličnu konfiguraciju terena kao i Grdelička, e sad u sastav tla ne ulazim (mada očigledno nisu ni naši projektanti).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628978#p628978:10alqk6d je napisao(la):
nikicakica » Pon Jun 10, 2019 2:19 pm[/url]":10alqk6d]Nije 6,5km nego 5754m, a čak nije ni jedan vijadukt, nego su dva, što se jasno vidi na 2:20 na ovom snimku. Ali ipak je to za svaku pohvalu.
Ova njihova deonica je generalno dokaz da je moguće autoput kroz klisuru izgraditi na normalan način, a ne sečenjem brda i očekivanjem da će da stoje kao što smo mi probali. Stoji i to što Earth kaže, da im je ograničenje 80km/h, što je generalno, koliko sam shvatio, posledica toga da su i oni hteli da uštede, pa su gledali da izbegavaju tunele, pa su onda izgradili ovaj vijadukt (tj. dva vijadukta).
Što se tiče naše ministarke, nju jednostavno ne treba slušati, ona nema pojma o čemu govori. Samo kada se pogleda ovo vidi se da Kačanička klisura ima sličnu konfiguraciju terena kao i Grdelička, e sad u sastav tla ne ulazim (mada očigledno nisu ni naši projektanti).
Pa dobro,pusti me malo i ja da mastim. :oops: :mrgreen:
Ali sve u svemu, mislim da je jasna poruka koju sam hteo da posaljem. Necemo sad cepidlaciti :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628927#p628927:2wukz83k je napisao(la):
Earthmoving » Pon Jun 10, 2019 10:54 am[/url]":2wukz83k]Dobro, lep nov autoput, ali nisu se bas proslavili sa ispravljenosti pravca, prvo krivine, pa onda preostar spust na mostu (klizanje zimi), pa na kraju
dugog spusta preostra krivina udesno... i sve uglavnom ograničenje 80 km/h. Tip na snimku malo malo pa zbog toga izlezece iz trake. Grdelicka je bar sto se tice krivina, bolje uradjena. Ali kosine u Grelickoj (sem Mominog kamena) su lose projektovane. To sto nadnadno sad skidaju brda iza kosina je takodje cena loseg projekta. Dobro, Ameri izdasni prema svojim kolonijama :)
@Earth
Potpuno si u pravu sto se tice krivina, ali mozda nije moglo drugacije? Gledao sam jos neke snimke sa te deonice i ta klisura je bas uska, tako da nema tu puno mesta za ispravljanje krivina.
Ako si nekad isao zaobilaznicom oko Beca pa dalje prema Lincu, to su krivine koje mozes savladati jedino ako se pridrzavas ogranicenja brzine, tako da i velemajstori u planinskim podrucjima(austrijanci),takodje ako ne ide drugacije, moraju tako da prave projekte sa krivinama koje su mnogo zaje*******ane...
 
Autoput je autoput. Sve i da su krivine i da je ogranicenje 80 znas da mozes obici kamion u krivini i da ti nista ne ide u susret. Isao sam skoro do CG i nazad. Od Sapca preko Valjeva, Zlatibora pa jednom preko Zabljaka a drugi put kroz kanjon Morace. Ubistvo!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628982#p628982:3ilrxs1p je napisao(la):
Vračarac » Pon Jun 10, 2019 2:30 pm[/url]":3ilrxs1p]Jak im autoput, krivine ko u kanjonu Morace.

BDP kosova i mortalitet idu u plus ruku pod ruku...
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ygB-NxaMWJg[/youtube]
 
Vrh