Znam ja na sta je Nenad mislio ali smatram da je primarni faktor cena. Ukoliko njima cena odgovara onda ce sacekati malo na granici. Naravno ne sme se dozvoliti da cekaju dva dana kao sto je sada slucaj!!
'Nema granica' ?! .. otkad to? .. nema granice između Nemačke i Francuske?!Ambassador":3gpre2ym je napisao(la):Pa zbog granica, ako smo unutar šengen zone, nema granica....
Pa nema graničnih prelaza unutar šengena voziš i prođeš, to je velika razlika pogotovu za transport.... a na horgošu kamiondžije čekaju po 8 sati da pređu...dragan":hta7wggt je napisao(la):'Nema granica' ?! .. otkad to? .. nema granice između Nemačke i Francuske?!Ambassador":hta7wggt je napisao(la):Pa zbog granica, ako smo unutar šengen zone, nema granica....
To je problem i u Nemackoj. Kamioni ne zele da placaju putarinu pa nalaze alternativne pravce sto izludjuje ljude koji zive duz tih puteva. Negde je to regulisano zakonom negde nije.Ambassador":3sbsilw9 je napisao(la):...
Ono što mislim da je naš mnogo veći problem, pored visokih putarina i loših puteva, činjenica da određeni broj kamiona zaobilazi autoput, i ide lokalnim putevima, što je pogubno..
Izvor: TanjugBEOGRAD , 22. jula - Pripremni radovi na autoputu E 80, na deonici Prosek - Dimitrovgrad, počeće sutra, saopštilo je Javno preduzeće "Putevi Srbije".
Deonica Prosek-Dimitrovgrad je na putu Niš - Dimitrovgrad, dugom 84 kilometra, na trasi Koridora 10, navedeno je u saopštenju.
Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić i generalni direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak, sa saradnicima, prisustvovaće početku radova i razgovarati sa izvođačima.
Pripremni radovi na izgradnji autoputa počinju na ukrštanju sa regionalnim putem R-121, u dužini 1.000 metara, na kome se nalazi jedna od građevinski najtežih i najkritičnijih petlji na tom putnom pravcu, navedeno je u saopštenju.
Ako ne znas koji je Mrka u pitanju onda znas na koga sam mislio kad sam rekao "onaj" jer ne zelim ni ime da mu spominjem.Ambassador":39g3dbvj je napisao(la):Haha.. "pre Mrke"... Sviđa mi se, ali treba biti oprezan, kog Mrke? Prvog ili drugog? To je kao kad kažeš "pre rata"... Kog rata? :lol:
Ministarstvo infrastrukture, tj. kapitalnih investicija (da ne kazem Veljino ministarstvo) je jedino koje nije imalo nikakvu web prezentaciju svoga rada i zbog toga je cesto bilo kritikovano od nadleznih. Ne verujem da je Mrka stigao da vec napravi nesto novo, tako da mozes jedino Puteve Srbije da kontaktiras preko maila, a za ministra, tj. ministarstvo stoji samo ovo:Tihi_SRB":2531ia4q je napisao(la):Zna li neko e-mail od ovih glavonja i ministara infrastrukture i saobracaja.? Poslao bi im jedan e-mail i pitanja pa da vidim imali neko nedlezan i da odgovara gradjanima ....
SRB-RS-CG
Izvor: RTS....Од границе до обилазнице код Пирота дужина аутопута је 21 километар и ти радови ће, како је процењено, коштати око 160 милиона евра, а цела деоница од Просека до границе са Бугарском је дугачка 83,5 километра.
"Изградња те трасе костаће око 600 милиона евра, заједно са пројектовањем и експропријацијом земљишта", рекао је Дробњак.
Дробњак је најавио и да ће ове године бити реконструисана и заобилазница око Пирота у дужини од осам километара.
Мркоњић и председници општина Пирот, Бела Паланка и Димитровград обишли су и радове на заобилазном путу код Беле Паланке и разговарали са челницима локалних самоуправа из све четири општине Пиротског округа.
Izvor: DanasPirot - Zamenik predsednika opštine Pirot Branislav Kostić kaže za "Danas" da se nedavno u Regionalnoj privrednoj komori u Nišu razgovaralo o izgradnji autoputa Niš - Dimitrovgrad. Prema njegovim rečima, trasa ovog autoputa podeljena je na četiri etape. Prva etapa je od Niša preko Ploča do Crvene Reke, druga od Crvene Reke do Bele Palanke, treća od Bele Palanke preko Ponora, seče magistralni put Pirot - Babušnica i spušta se u pirotsku kotlinu kod Velikog Jovanovca, a četvrta trasa je od Jovanovca do Dimitrovgrada, zaobilazi Dimitrovgrad sa severoistočne strane i tu će se graditi dva tunela u dužini od dva kilometra i završava se na granici sa Bugarskom.
- Cena izgradnje autoputa po kilometru varira u zavisnosti od konfiguracije terena i najniža je 4,6 miliona evra po kilometru u pirotskoj kotlini do Dimitrovgrada, a najviša je na delu puta kod Ploča - 8,2 miliona evra po kilometru. Prosečna cena je 6,2 miliona evra po kilometru. Ukupna cena za 83,6 kilometara autoputa je 565 miliona evra. Krak Dimitrovgrad - Niš praktično je završetak Koridora 10. Mislim da su naši stručnjaci najzad shvatili svu ozbiljnost izgradnje ovog Koridora jer se na granici između Bugarske i Rumunije gradi veliki most. To znači da će oni premostiti Dunav i krenuti u izgradnju Koridora 4 koji bi praktično zaobilazio našu zemlju. Zato je vrlo bitno da se što pre krene u izgradnju završnog kraka Koridora 10 kako ne bismo ostali bez međunarodnog saobraćaja na našim autoputevima - kaže Branislav Kostić.
Još se, međutim, ne zna kada će početi izgradnja ove važne međunarodne saobračajnice od Niša do Dimitrovgrada, koja je od strateškog značaja za ceo ovaj region. Z. Panić