Pa sad kako se uzme. Ovako napamet mislim da je ukupno otvoreno oko 150 kilometara poluautoputa, i još 150 kilometara punog profila na postojeći poluatuput. U zbiru je to oko 300km poluatuoputa. Nije tako malo, ali je moglo i trebalo mnogo više.
http://www.danas.rs/vesti/ekonomija...rine_bez_zaustavljanja_.4.html?news_id=179541Od ponedeljka plaćanje putarine bez zaustavljanja
Autor: M. N. Stevanović
Beograd - Devet glavnih naplatnih rampi sa najintenzivnijim saobraćajem u zemlji, u ponedeljak u 13 sati pustiće u rad uređaje za elektronsko plaćanje odnosno plaćanje bez zaustavljanje.
Tehnologija koja to omogućava priznata je u svetu, a proizvod je isključivo domaće pameti kao što su u njenom instaliranju na naplatnim rampama Koridora 10 bila angažovana isključivo srpska preduzeća. Uz sve prednosti, instaliranje novog sistema u potpunosti će eliminisati krađe i malverzacije - kaže za Danas ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić.
Prema rečima Darka Pešića, direktora Sektora za održavanje puteva i modernizaciju u Javnom preduzeću Putevi Srbije, oprema je do sada bila probno instalirana samo na delu autoputa od hrvatske granice do Beograda, a od iduće nedelje uslugu elektronskog plaćanja moći će da koriste i vozači koji se sa autoputa isključuju kod Bubanj potoka, Malog Požarevca, Vodnja, Smedereva, Pojata, Ražnja, Aleksinca, Aleksinačkih rudnika i Trupola. Do kraja godine biće pušteni i uređaji instalirani kod Batočine, Jagodine, Ćuprije, Paraćina, Požarevca i Velike Plane, a sve ostale naplatne rampe biće opremljene savremenom tehnologijom do sredine juna naredne godine.
- Sistem funkcioniše tako što se tar lepi na šoferšajbnu i kada korisnik prođe naplatni punkt brzinom do 50 kilometara na sat, uređaj očita relaciju i skine utvrđeni iznos sa finansijske kartice, nakon čega se i rampa za prolaz podiže. Za sada, tar je moguće nabaviti u Auto-moto savezu i na blagajni JP Putevi Srbije, ali će vrlo brzo biti dostupni i na svakoj trafici, poput dopuna za mobilni. Te finansijske kartice će se po istom sistemu i puniti, a strategija je da se u budućnosti naplata vezuje za tekući račun, ali za sada je problem to što se veliki broj kartica nalazi „u crvenom“ - objašnjava za Danas Pešić i dodaje da je u ovaj projekat do sada uloženo 180 miliona dinara.
Prema njegovim rečima, opremu je osmislio Institut Mihajlo Pupin, projekat instaliranja sačinio je Institut za puteve i Geoput kao podizvođač, a izvođači su bili Kruševac put, Preduzeće za puteve Kragujevac i Srbija autoput.
http://www.novosti.rs/code/navigate...aka voze Srbijom&kword_add=koridor 10, putariŠest traka voze Srbijom
PUTARI će u narednih godinu dana "zasukati rukave" i Srbija će dobiti novih 111 kilometara autoputa na najvažnijem svom i evropskom pravcu. Ministar Milutin Mrkonjić za "Novosti" obećava da će severni deo drumskog Koridora 10 biti kompletiran, uključujući i takozvani ipsilon krak, koji će spojiti Suboticu sa graničnim prelazom "Kelebija".
- Uz već izgrađene deonice, vozači će do karaja 2010, na severu od Horgoša i Kelebije, i na zapadu od Batrovaca, pa preko Beograda - Niša - Leskovca krstariti Srbijom u šest traka - kategoričan je Mrkonjić. :lol:
...
Severni krak
- Posao koji mora da se završi u 2010. godini je severni krak Koridora 10 - ističe Mrkonjić za "Novosti". - Iz budžeta smo izdvojili četiri milijarde dinara. Domaće putarske firme dale su ponudu i spremne su da finansiraju deo radova sa još sedam milijardi, koje će im država vratiti u 2011. godini. Dakle, posao na preostalih 87 kilometara leve trake od Horgoša do Novog Sada i ipsilon kraku od 24 kilometra počinje u martu i završava se u decembru 2010. godine.
Obilaznica
- Na obilaznici oko Beograda na delu od Batajnice do Dobanovaca u dužini od 10 kilometara, u toku je eksproprijacija, koja mora da bude završena do marta.
- Radovi vredni 115 miliona evra finansiraju se kreditom Evropske investicione banke (EIB). Posao kreće u aprilu 2010. a ovaj deo obilaznice u punom profilu autoputa biće završen u oktobru 2011. godine. Procenjena vrednost radova na delu od Orlovače do Bubanj potoka u dužini od 12,8 kilometara je 180 miliona evra. Izgradnja počinje na jesen 2010, u oktobru, a deonica treba da bude puštena u saobraćaj do 1. maja 2012. - kaže Mrkonjić.
.....
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=01&dd=06&nav_category=9&nav_id=402468Tender za severni krak Koridora 10
...
Mrkonjić je kazao da je tender raspisan 31. decembra prošle godine za izgradnju ukupno 110 kilometara poluautoputa.
On je objasnio da je tender raspisan za učešće u izgradnji delova auto-puta od Novog Sada do Horgoša i to na deonici između Horgoša i 28. kilometra od granice i između 38. kilometra i 98. kilometra, kao i na deonici između Kelebije i Subotice.
"Tender će biti otvoren do 1. februara i biće završen negde oko 5. februara", naveo je Mrkonjić.
...
Koja je to kompanija JTS i na šta se tačno misli u bloku 19?Trebalo bi razmotriti i dosadašnji tempo radova na deonici Koridora 10, ali i odnose sa drugim investitorima, poput JTS-a koji je angažovao Alpinu kao glavnog izvođača u Bloku 19, a ispostavilo se da više od polovine podizvođača ta kompanija nije isplatila
Imas li fotke?Ako imas,stavi.USER":152chutl je napisao(la):Ja sam prosao kod beske.