Šta je novo?

Koridor 10

Caribrode,
Svaka čast. ..kao i uvek...pojasni mi samo jednu stvar.
Da li je završen postupak oko tendera za jug i da li je Azvirt počeo EM opremanje tunela. Ako nije ( a mislim da je tako jer niko se ne hvališe ), kada će to zvanično i početi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545472#p545472:3tozf4j9 je napisao(la):
caribrod » Ned Jun 17, 2018 12:18 pm[/url]":3tozf4j9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545309#p545309:3tozf4j9 je napisao(la):
tragac » Sat Jun 16, 2018 2:45 pm[/url]":3tozf4j9]Šta zapinje na istočnom kraku? Zapravo mi smo sjajni kakvi su Bugari. Od Sofije ka Kalotini su uradili samo petlju na početku, ostalo nisu ni započeli..

U toku su tenderi za 2 deonice (Kalotina-Dragoman 14,5km i Dragoman-Hrabarsko 17km), ukupno oko 31,5km, koje se posle nastavljaju na 2+2 od Slivnice do Sofije. U pitanju je proširenje postojećeg puta sa 1+1 na 2+1/2+1. Tehnologija bi trebalo da bude slična deonici Čiflik-Pirot kod nas: pravi se pored 1 strana 2+1, a posle se od magistralnog proširenjem pravi 2.strana, a do njenog završetka se koristi nova dvosmerno. Prva deonica se sa nekih skromnih 20 milki sufinansira od EU preko Connecting Europe Facility (završiće je, što da se baci...), procenjeno je oko 72 mln. evrova ukupno, a druga je u fulu iz budžeta (sumnjivo mi je, možda po ko zna koji put ponište tender), oko 60 miliona evra procenjeno. Treću koja obilazi Metro Cash&Carry (sa semaforom) i novonastalu industrijsku zonu na ulazu u Sofiju i spaja se sa petljom koju si pomenuo, radiće "kad stignu" iz budžeta, mada za razliku od prve 2 ona ima izvođački, građevinski projekat i ide sasvim novom trasom.

Stanje sa tenderima je sledeće:
1. Po žutom FIDIC-u tender za projektovanje i izgradnju obe deonice raspisan je u septembru (7. i 8.) i trebalo je posle jednog produžetka roka da se otvaraju početkom decembra. U međuvremenu je 1 učesnik uložio žalbu Komisiji za zaštitu konkurencije, koja je odbijena, ali je tender po EU regulativi "zamrznut" pa su ponude otvorene 09. i 10. januara. Pokazalo se u nevreme, jer su bukvalno svim učesnicima (12 po jednom i 12 po drugom tenderu, 1 diskvalifikovan odmah) nedostajali bilansi za 2017., pa im je dat rok od 5 dana od sednice komisije 28.02. i 01.03. da to dopune. To je poslednji javno dostupan podatak. Pošto se radi o žutoj knjizi, verovatno je u toku evaluacija projekatnih rešenja, pa kad se to završi tj. projektna rešenja dobiju zeleno svetlo - sledi otvaranje finansijskog dela ponuda i izbor izvođača, rokovi za žalbe i potpisivanje ugovora. Od potpisivanja ugovora počinje da teče rok od 852 dana (2 godine i 4 meseca) za deonicu bližu granici i 910 dana (2 i po godine) za sledeću, ali izabrani izvođač ima 6 meseci za izradu finalnog projekta. Pritom i projektovanje i izgradnja kreću tek pošto država dostavi pismo potvrde da su sredstva obezbeđena. To znači da će radovi krenuti najranije tek početkom sledeće građevinske sezone, a završeni krajem 2020. ili realnije sredinom 2021.
2. Tenderi za građevinski nadzor za obe deonice raspisani su 16.02. za drugu i 06.03. za prvu deonicu, sa idejom da budu otvorene krajem aprila. Ali avaj, i ovde su pale žalbe KZK, pa će za 2. deonicu ponude biti otvorene sad u utorak, dok se za 1. Komisija još nije izjasnila po žalbi. Malo više od 2mln. evra po deonici je procena.
3. Tender za arheološki nadzor je jedan za obe deonice, raspisan je 24.04. i ponude se šalju do 05.07 procena 300.000. evra. Tu se obično javi samo 1 ponuđač - Nacionalni arheološki muzej. Nekoliko tačaka za istraživanje su propisane, ali ne bi trebalo da bude problema kojih zna da bude u Bugarskoj sa arheologijom, jer ovde već postoji put pored.

Prateći bugarske forume, mogao sam da primetim da vlada mišljenje da su ove silne žalbe možda i instruisane odozgo da bi se prva plaćanja odložila za naredni budžet (za projekat kad se završi i avans na početku građevinskih radova), jer je putarski budžet za ovu godinu preopterećen radovima na I.1., I.9., radovima na novootvorenim deonicama A2, remontima na svim autoputevima, učešćem na A3 i drugim projektima. Ipak, nikad mi ozbiljnije nije delovalo da su rešeni da završe deonicu od granice do Slivnice. Čak i ako odustanu od one druge (Dragoman-Hrabarsko) biću zadovoljan, jer ako izuzmemo ograničenja i policiju kod Slivnice, to je dosta dobra, ravna i prava magistrala, dok se najviše gine posle granice u Dragomanskoj klisuri. To ako naprave, tih početnih 14,5km već će ubrzati putovanje i spasiti mnoge živote. Voleo bih ja i da počnu onih novih, poslednjih 16,5km do petlje, ne bi mi onaj semafor kod Metroa više ni sliku video, ali se o tome za sada uopšte ne priča...

pozdrav caribrode,da li mozes da nas iznenadis sa nekim snimkom cisto da uporedimo stanje od proslog.Pozdrav
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545540#p545540:26qf6p68 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sun Jun 17, 2018 3:58 pm[/url]":26qf6p68]Caribrode,
Svaka čast. ..kao i uvek...pojasni mi samo jednu stvar.
Da li je završen postupak oko tendera za jug i da li je Azvirt počeo EM opremanje tunela. Ako nije ( a mislim da je tako jer niko se ne hvališe ), kada će to zvanično i početi?

Ugovor je dodeljen Azvirtu, rok za žalbe je istekao, mislim da je prošle nedelje potpisan i ugovor, ali još nije obelodanjeno na sajtu koridora. Čar žute knjige FIDIC je da će sad imati otprilke metar dana za finalno projektovanje (to ulazi u rok), pa onda to treba da odobri komisija Koridora (to vreme ne ulazi u rok) i tako će prvi ekser zakucati negde poslednjih dana jula...

Biće snimaka sa A4/E-80, kad se razvedri.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545600#p545600:2yjvj9us je napisao(la):
caribrod » Ned Jun 17, 2018 10:45 pm[/url]":2yjvj9us]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545540#p545540:2yjvj9us je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sun Jun 17, 2018 3:58 pm[/url]":2yjvj9us]Caribrode,
Svaka čast. ..kao i uvek...pojasni mi samo jednu stvar.
Da li je završen postupak oko tendera za jug i da li je Azvirt počeo EM opremanje tunela. Ako nije ( a mislim da je tako jer niko se ne hvališe ), kada će to zvanično i početi?

Ugovor je dodeljen Azvirtu, rok za žalbe je istekao, mislim da je prošle nedelje potpisan i ugovor, ali još nije obelodanjeno na sajtu koridora. Čar žute knjige FIDIC je da će sad imati otprilke metar dana za finalno projektovanje (to ulazi u rok), pa onda to treba da odobri komisija Koridora (to vreme ne ulazi u rok) i tako će prvi ekser zakucati negde poslednjih dana jula...

Biće snimaka sa A4/E-80, kad se razvedri.


Pa dobro. Predejane je spreman da odmah počnu, a u levoj cevi Manajla asfalt počinje krajem jula. Bancarevo i Sarlah su takođe spremni čim se reši ko će da radi.
Caribrode, mislio sam da istočni krak ide po žutom Fidicu, a južni po crvenom. Nisam znao da i on ide po žutom.
 
Ooo..pa to o sa nije loše. ..deluje ni da može jug konačno biti blizu kraja.... (pod uslovom da gradjevinski radovi takodje dobro odmiču )....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545662#p545662 je napisao(la):
geovuk » Mon Jun 18, 2018 8:21 am
Pa dobro. Predejane je spreman da odmah počnu, a u levoj cevi Manajla asfalt počinje krajem jula. Bancarevo i Sarlah su takođe spremni čim se reši ko će da radi.
Caribrode, mislio sam da istočni krak ide po žutom Fidicu, a južni po crvenom. Nisam znao da i on ide po žutom.

Sve je po crvenom na oba kraka, jer smo imali divne projektante CIP i IzP, pa nismo hteli da nam izvođači projektuju...
Sve osim EM opremanja tunela, svih 7, koji su jedini po žutom FIDIC-u na oba kraka.
I naravno Srpska kuća-Levosoje, koji je po Drobnjakovoj knjizi, priručniku, tefteru!
 
Ovo pozajmih od vukasin.spasic sa SSC, fotke su od juče, sa vrha tunela Bancarevo, nekog lika koji tamo vozi bajs:

Slika1506.jpg


Slika1505.jpg


Slika1508.jpg


Slika1507.jpg


Ovo su 2 kosine, koje stalno pominjem: na prve 2 fotke je C6 pre, a na druge 2 je C7 posle tunela Bancarevo.
Ozbiljan, ali ozbiljan napredak u odnosu na prethodni snimak dronom pre tačno 2 meseca (19.04.).
Za mesec-dva spustiće se do podnožja, naravno ako ne bude svakodnevnih pljuskova kao poslednjih nedelju dana, jer ova ilovača je žasu.
 
caribrod":2tuoed7o je napisao(la):
Ovo pozajmih od vukasin.spasic sa SSC, fotke su od juče, sa vrha tunela Bancarevo, nekog lika koji tamo vozi bajs:









Ovo su 2 kosine, koje stalno pominjem: na prve 2 fotke je C6 pre, a na druge 2 je C7 posle tunela Bancarevo.
Ozbiljan, ali ozbiljan napredak u odnosu na prethodni snimak dronom pre tačno 2 meseca (19.04.).
Za mesec-dva spustiće se do podnožja, naravno ako ne bude svakodnevnih pljuskova kao poslednjih nedelju dana, jer ova ilovača je žasu.

Uh, pa ovo je ocaj!
Bojim se da ce ova kosina biti jedan od trajnih problema...
Imam utisak da se pri projektovanju deonica na K10 nije vodilo racuna o tome koliko potencijalno dugorocno mogu da nas kostaju odrzavanja i sanacije raznih klizista pored i na autoputu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ove kosine su Ok, rade ih temeljno i bez previše žurbe sa ozbiljnom zaštitom, mnogo su gore C20-C23, pa i C25.
 
Pre nego što vas sutra izbombarduju svi mogući mediji, evo ekskluzivnih snimaka sa petlje Dimitrovgrad zapad, najpre s ulice Georgi Dimitrov



radili su spoljne ivičnjake na trotoarima, crni se već par dana



finišer spreman



svež asfalt za drugi i poslednji sloj (AB 0-11) stiže



sređuje se i pored, ovde je ostavljeno za neku buduću lokalnu saobraćajnicu, nasip raste, sve mora da bude cakum-pakum do sutra



finisher kreće



pogled na crno ka ulici GD



najsvežiji mogući asfalt



oko šahta ručni rad



a i ovaj treba to da ispegla



Most iza je bez izolacije još uvek, biće je čim stane kiša, a i danas nas je posetila, za nedelju dana trebalo bi da završe i asfalt i ograde.
Posle mosta je sve do kraja tj. do ulivanja na autoput na prvom sloju, sutra kreću drugi i poslednji, imaće celu nedelju da šaraju bele linije.
Na Gradinju su nastavili 3. red gabiona, gore ništa, desni B6 odavno završen, u svakom slučaju sve će biti završeno pre roka - 30.06.2018.
 
Opet plagijat, opet vukasin.spasic sa SSC, opet Sale koji vozi bajs u Bancarevu, početni deo deonice, pre i posle tunela.
Prvo svež asfalt na samom početku od mesta gde završava lot1 (~1,5km), koji je pre godinu i po završila Terna:


Slika1517.jpg


C6, očigledan napredak za samo 6-7 dana, spuštaju se sa 2. na 1. "sprat", tu idu oprezno i kao što vidite čim oforme deo kosine, odmah ide torkret:

Slika1511.jpg


C7, posle tunela, tu završavaju bermu na 2. "spratu", tehnologija skroz drugačija, gornji deo je nestabilniji,dole ima i malo kamena, ok je dinamika:

Slika1513.jpg


Slika1516.jpg


Slika1515.jpg


Na desnom mostu B1 odradili su ploču, nemam ideju što je Babić najavio taj rad usred noći...
Problem su kosine C20-C23, od njihove sanacije zavisiće da li će završiti do kraja godine barem poluprofil, ostalo će polako do oktobra da se zacrni!
Moraću lično da obiđem celu trasu, za sada iz žablje perspektive, biće slikovnica sa komentarima.
 
Пролазио јужним краком - оно клизиште су поправили, а магистрала је потпуно ограђена, сматрам да је адекватно. Код нас је чак аутопут најбољи.

У Македонији је ка Грчкој најгори део од Катланова до Велеса, где је изгледа то само стара магистрала претворена у један смер. У повратку сам видео неке стубове код Велеса где је може бити за ту траку али не знам никакве планове код Македонаца
 
Malo gledam google maps i vidim da im fali dosta autoputa, ocigledno da nisu jos azurirali sve sto su uradili. Po guglu ko da nema autoputa od Nisa do granice sa Bugarskom.
 
@Markoni

Google azurira mape jednom u pola godine, po slobodnoj proceni.
Na Sentinel mapama mozes videti aktuelno stanje. Oni azuriraju mapu svakih par dana. S tim sto su mape manjeg kvaliteta i imas neprijatelja u vidu oblaka cesto: goo.gl/TMULuB
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547581#p547581:345pa6eb je napisao(la):
Svetlopis » Sre Jun 27, 2018 8:43 am[/url]":345pa6eb]@Markoni

Google azurira mape jednom u pola godine, po slobodnoj proceni.
Na Sentinel mapama mozes videti aktuelno stanje. Oni azuriraju mapu svakih par dana. S tim sto su mape manjeg kvaliteta i imas neprijatelja u vidu oblaka cesto: goo.gl/TMULuB
Na deonici koridora 11 nije azurirano vec 10 meseci
 
Ово можда звучи мало као теорија завере, али:

Од Српске Куће до Левосоја намерно закидају јер ће се ту разграничити са Косовом у замену за север, па остављају да би направили гранични прелаз
 
Ако је то услов за поглавље о Рибарству и позитиван сигнал госпођи Могерини,нека дају тај део Србије.
 
Svaka im cast za ovo sto su uradili.Iskreno sam mislio da nece biti nista pre 2019,al iznenadiseme i nazadnjaci.Ostaje tunel manajle i sve ostalo je gotovo.
 
Vrh