Golub sa SSC, fotke od juče, 5A (Staničenje-Sarlah):
Opet su mašine na početku 5a.
Svi sa nestrpljenjem očekujemo pad ... zida.
Gabio je čini mi se gotov. Na slici se baš i ne vidi, ali od kraja je već nasip kome je pravljena kosina.
I nasip na tunelu je mislim gotov, još malo.
Buduća devijacija posle devijacije, a crtaju se i bele linije.
I u levoj traci se linije obnavljaju.
Evo ga ovaj što obnavlja linije u levoj.
Nakon petlje na ovom servisnom malo nedostaje asphalt.
ovaj zid, još je tu. A na paralelnom ima dosta mašina i baš se radi.
A ovaj crta bele linije u desnoj.
Buduća devijacija pre devijacije.
zid kod tunela napreduje.
Na kraju pogled sa druge strane gde je asphaltirano, mada se bolje vidi iz drone.
Evo i potvrde da su radili od mraka do mraka kao što rekoh i da će biti žuraje:
http://www.plusonline.rs/na-koridoru-jutros-asfaltirana-deonica-pirot-stanicenje/
Rezime:
Ono što je pre nedelju dana bilo sa žutim, sada je sa belim linijama i može da se pusti tih ~5km u saobraćaj, mada smaraju malo ove devijacije.
Ostaje im 2,5km pre i posle tunela Sopot (prvih nekoliko fotki) i 1,5-2km pre i posle tunela Sarlah.
Osim nešto radova u tunelu Sarlah (obe cevi su do 2.BNS), posle njega je most od 295m (rade trotoare), manji most i nešto trase. Par meseci posla.
Mnogo je kompleksniji deo od kraja deonice Rubau do mesta gde počinje ovih 5km u punom profilu.
Tu je prvo ono klizište koje se sanira gabionima i tu treba da naprave levu, pa da rade desnu od magistralnog, na kome je onaj manji potporni zid.
Posle toga su most Nišava 2, pa tunel Sopot, pa Nišava 3, levi mostovi i leva cev su sa 2 BNS, desna malo zaostaje, isto je i do sopotske petlje.
Onda se dolazi do sopotske, koju neće razbucati zbog Tigra sve dok ne završe deo oko deponije koji vodi od Tigra do petlje Pirot zapad.
Osim tog dela neophodno je da završe i samu petlju, pošto će se nakon puštanja koristiti partizanski priključci sa iste.
U međuvremenu su izgleda rešili da prave novu sopotsku petlju, čeka se i izbor izvođača za EM opremanje tunela Sopot i Sarlah.
Stojim na raspolaganju za pitanja i pojašnjenja, nakon puštanja ovih 5km, osim pomenutog gore, te mosta B6 i petlje DZ, sve oči biće uprte u lot2.