Šta je novo?

Koridor 10

Bravo sev, to i jeste poenta price. Tesko je nekad boriti se protiv ciste kolicine (smeca), ali moramo, jer ko ce drugi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509704#p509704:2vydo8g2 je napisao(la):
tragac » Čet Jan 18, 2018 11:29 pm[/url]":2vydo8g2]pišeš iz daleke budućnosti (2020) il nas malo driblaš? :)

Vlast najavljuje to. Samo se pitam kako i dalje imaju obraza da kazu da će biti gotovo nešto što svi vidimo da neće? Msm, ja bi voleo, ali...mrka kapa.
 
Odlicno Milose taman si presekao ovu raspravu koju sam hteo da obrisem.
 
Kratak raport sa obilaznice: na Gradinju osim sitnih čačkanja mosta B6 nema radova, spremno je za otvaranje od pre mesec dana, čekamo Njega.
Kosina čeka projekat sanacije, a jedino ozbiljno gradilište je petlja DZ, počeli su sa miniranjima, a i reku psihički pripremaju za most i šipove:



evo koliko je ostalo do kraja potpornog zida pre tunela Sarlah



dosta mašina na pomoćnom putu, oblikuju se kosine, a imaju još dosta i da nasipaju



a poneka mašina i na levom odmorištu kod buduće duple devijacije (magistralni-leva-pun profil)



konačno su nastavili radove i na novoj trasi IIA221, mogao bi uskoro da legne i asfalt



kod sopotske ništa, a brdo iznad cut&cover tunela Sopot su gotovo potpuno izjednačili sa levim i desnim pored, smeši mu se kraj



gabionski zid deluje završeno, samo je pitanje šta dalje iznad, na mestu kratera paralelnog



zagrebli su kosinu posle zida gledano ka Nišu



stari AB potporni zid na magistralnom je položio oružje, a fino su oglodali i brdo do mesta gde završava Aktorov deo 2.BNS kod devijacije



---------- >

U povratku jedan bolji pregled: osim zida od kog ostade rupa, probili su komplet levu, tu je doskora bilo brdo sa sitnim kamenjem



ovo je već bliže gabionima, tu je takođe skoro probijena leva, ustvari je to više odvoz zemlje



mislim da i ovde treba malo da oblikuju ovu kosinu pre gabiona i da sklone ovu zemlju i - imaćemo probijenu trasu leve:



most Nišava 2 gde nema nekih radova, a iza brdo iznad tunela Sopot, koje je i sa niške strane skoro vraćeno u prvobitno stanje



ostalo je još ovo levo, polako i to završavaju, tj. nasipaju i popunjavaju put kojim su prilazili do vrha



buduća devijacija ka punom profilu, kao da su nabacali neki asfalt između



posle kraće pauze, radi se ponovo na samoj petlji Pirot zapad



manji nadvožnjak koji će posle puštanja biti u funkciji, sa ogradama na obe strane, ne znam da li i sa asfaltom



ovaj priključak ka desnoj su ukinuli, a na pomoćnom putu je baš dosta kamiona



evo asfalta i na prelazu ka drugoj duploj devijaciji (pun profil-leva-magistralni)



pogled na potporni zid ka Sarlahu sa druge strane



Na naplatnoj rampi Pirot istok omanja grupacija radi nešto stalno, ali je napredak srazmeran njihovoj brojnosti



Neke stvari su vrlo pozitivne, ipak je januar. Ima i negativnih, ali ih je manje.
Pre svega ovo razbijanje zida i nastavak kosine pored njega u nastavku gabiona je jako važno, odavno sam rekao da rokovi zavise od tog dela.
Sada kad je takoreći probijena leva, ako februar bude mekan, možemo očekivati da ga doteraju do CS i asfalta u nekom kraćem roku.
Posle toga treba tu da odvrnu saobraćaj, a da od magistralnog prave desnu, to je nekih par stotina metara bez betona, do maja obe na SMA po meni.
Istovremeno, kad završe iznad gabiona, Trace treba iznad da prepravi paralelni, to bi mogli da završe do marta-aprila komplet.
To bi značilo i zatvaranje sadašnjeg izlaza na paralelni i puštanje poslednjih ~1km desne Rubau, koja se trenutno ne koristi.
To bi značilo i 1 devijaciju manje, trenutno se vozi ko na kartingu, to naravno ukoliko trokraku za paralelni prebace na magistralni pre Nišave 2.
Dobro je što je tunel skoro zatrpan, nije dobro što se pre i posle njega, a ni u njemu skoro ništa ne radi sve do sopotske petlje.
Dobro je što su nastavili IIA221, spremaju se da nastave iskop/nasip između sopotske i Nišave 4, ako prave novu sopotsku to će dodatno da razvuče rok.
Dobro je i to što su nastavili petlju Pirot zapad incl. nadvožnjake, neće biti neki saobraćaj tu, ali glupo je da se koriste poludivlji priključci.
Ovo što se pušta (više od 5km) je spremno, završava se pomoćni pored, dobro je što su nastavili potporni pre Sarlaha.
Nisam nešto obratio pažnju na vezu kod deponije, mada ne verujem da će u ovo doba godine izmeštati Nišavu, ako uopšte imaju projekat za to.
Mislim da će uskoro početi da spajaju most sa starim tunelom Sarlah, nešto su juče tamo merili, obeležavali, od deponije do mosta je asfalt to znate.
Nisam obratio pažnju (nije mi ništa ni privuklo) posle Sarlaha, tu ste videli iz drona, rade trotoare na velikom mostu sledi izolacija, na trasi stabilizacija.
Na odmorištu Barje nema radnika, ali ni ivičnjaka, tu ostaje betonski kolovoz, koji će verovatno raditi kad i na naplatnoj PI, a tu ima prethodno još posla.
Moja procena je da će Aktor završiti sve juna-jula, dosta pre nego što se završi EM opremanje tunela, osim možda veze i sopotske 2, ako je bude.
 
Imao sam neplaniranu rupu u rasporedu, pa sam imao vremena da preskočim do Glogovca i nazad na ozloglašenom lotu 2, ovo je veliki zid na kraju



na trasi krkljanac od kamiona



tek na slici videh da štrči neka armatura, bio sam ubeđen da nadvožnjak za Špaj nije ni počet



pogled ka mostu 3 preko reke Crvene reke, sada je prohodan, nakon zamene podtla napredovao je i nasip sa palanačke strane ka njemu



i sad idem prvi put preko mosta, pre godinu ipo umalo se ne zaglavih ispod



zbog gužve na trasi i kaljuge išao sam okolo lokalnim putem i evo me kod kuće na kraju Glogovca, koja još nije eksproprisana!?



i nazad ka mostu 2 u Glogovcu, kosinu pre Glogovca su sravnili sa zemljom



i kod mosta je gužva, iako je prohodan, prošao sam kroz selo, ovo je deo između mostova 2 i 3 i tu je baš dosta mašina



i ovde je rađena zamena podtla, ali je problem kosina iza, koja je krenula, ispod lokalnog puta, na to sam ukazivao i ranije



to je ovo, pre se nije moglo ni prolaziti, sad je prohodna, ali se verovatno čeka projekat sanacije, ne znam koja je to, C21-22 otprilike



posle sporne kosine je bolja situacija, ima malo i kamena na trasi, a tu je i kraj regulacije reke



tu trasa ide bliže brdu, što se vidi i iz položaja velikog podvožnjaka (kran), a evo i podvožnjaka kome rade krilca



podvožnjak još nije prohodan - ovde treba podosta da se nasipa



između podvožnjaka i mosta 3 je gomila materijala, trebalo bi da krene nasip trupa puta, tu su orali pre neki mesec



most 3



i posle mosta je velika kosina C25 na ulazu u selo Crvena reka, gde je izmeštan seoski vodovod, tu ima još posla



C25, ankerišu i spuštaju se naniže, posle će da sklanjaju ovu zemlju



i ovde sve više pirotskih podizvođača, to je kontigent sa 5A i obilaznice



Podvožnjak kod Crvene reke - ovde nema većih pomaka, osim što je menjano podtlo



menjano je i posle podvožnjaka, al nasip nikako da naraste



posle je usek ka putu i budućem nadvožnjaku za Špaj



i posle nadvožnjaka je gužva od kamiona i parking za mašine kod ex bazilike



posle bazilike na kraju deonice je potporni zid



a ovo je završeni deo zida



Ne znam kako je od Glogovca do tunela i od tunela do Ternine deonice, ali su one generalno uvek bile u boljem stanju nego ova od Glogovca do Crvene reke.
Ovde rade na više lokacija po ilovači, ali čim malo padne kiša ili kao sada sneg, uslovi su nemogući, ne radi se ovo usred zime...
Dosta su uradili u poslednjih godinu dana, ali ima još nerešenih stvari u projektu (par kosina), čak ni eksproprijacija nije završena (kuća).
Nisu po 2. put preselili bandere između Glogovca i Vete, pošto sada više ne smetaju autoputu, ali smetaju paralelnom koji ide ka Veti.
Ovo ostalo im ne ide loše, maj je realan, ali 2019. Do ovog maja možda bude ponegde asfalt, mogu da popune rupe u nasipu, da privrše kosine...
Poluprofil, ako se odluče za tu varijantu, možda krajem leta, možda i sa ponekom devijacijom, ali je to opet pod znakom pitanja zbog tunela.
Ako nastave ovako, možda i završe do kraja godine pun profil, što bi moglo da se poklopi i sa završetkom EM opremanja tunela Bancarevo.
 
Lepo je bar videti da se zaista radi, prijatna promena u odnosu na A2. Leto 2019. i da pevamo, ako ovako nastave i ne ispreci se neki veci problem, mozda i moze. Hvala na iscrpnim reportazama.
 
Svaka cast Caribrode na reportazama... :sesir:

Kao sto neko rece: eh da imamo nekog takvog i za juzni krak .... :D

Zanima me,sta se desava sa tenderom za EM opremanje tunela na istoku,sta se ceka ,sta je tu problem? Ako se ne varam,jos u avgustu 2017 je bilo najavljeno otvaranje tendera. Ima li neko informaciju kada ce i to poceti da se radi?
 
Bancarevo-Crvena reka je sada na nivou koji je bio očekivan pre 3 godine! Tu je najbrutalnije kašnjenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510414#p510414:3ibi633p je napisao(la):
Niko Kažanegra » Mon Jan 22, 2018 7:47 am[/url]":3ibi633p]Svaka cast Caribrode na reportazama... :sesir:

Kao sto neko rece: eh da imamo nekog takvog i za juzni krak .... :D

Zanima me,sta se desava sa tenderom za EM opremanje tunela na istoku,sta se ceka ,sta je tu problem? Ako se ne varam,jos u avgustu 2017 je bilo najavljeno otvaranje tendera. Ima li neko informaciju kada ce i to poceti da se radi?

I za 3 na istoku i za 2 na jugu tenderi su u toku. Ponude su otvorene septembra 2017. To je po žutoj knjizi FIDIC-a = projektovanje+izvođenje. U tom slučaju malo više vremena treba do potpisivanja ugovora, jer prvo ide evaluacija projektnih rešenja, pa tek onda upoređivanje cena. Ali zato rok počinje da teče manje-više od potpisivanja ugovora sa izvođačem.
Svi ostali tenderi na K10 rađeni su po crvenom FIDIC-u.

@Goje
Bukvalno 2,5 godine nisu radili ništa. Počeli su i stali ili počnu malo pa claim za claim-om. U poslednjih 6-7 meseci uradili su višestruko više nego u te 2,5 godine. Ta deonica je atipična u odnosu na sve ostale, jer prolazi tamo gde nikada nije prolazio niti jedan put, osim dela između Glogovca i Vete, neka 2-3km. Problemi su bili između ostalog: izmeštanje 3 el. voda (CR-Glogovac i u CR završen, Glogovac-Veta ponovo će da izmeštaju jer sad smeta paralelnom putu), izmeštanje seoskog vpdovoda u CR , i dalje neeksproprisana kuća, arheologija kod Glogovca, bazilika. Teren je užasan, podloga je crvenica, ilovača, glina, na više mesta se radi zamena podtla, nije bilo razloga da tu ide trasa, ali šta je tu je. S druge strane, nema nekih razbijanja kamena, nema previše mostova (3- 1x5 i 2x2 otvora), podvožnjaka (3), 1 nadvožnjak. Ima 27 kosina, s tim što su neke višedelne (8a, 8b). Od tih kosina 1 (i slovima: jedna) je bila završena sredinom 2016. Tek krajem 2016. počeli su prvih 6 kosina pre tunela Bancarevo, a tek u 2017. ozbiljnije je napadnut deo posle tunela, tj. od tunela do Crvene reke (10km). Trenutno je više od 20 kosina završeno, neke su pri kraju, neke su još uvek problem. Ja sam fotkao deo koji je najproblematičniji, od Glogovca do Crvene reke, dosta je bolje stanje od Bancareva do kuće na trasi.
Gledano od Terninog završenog dela situacija je sledeća, akcenat je na kritičnim tačkama:
1. Kosine C1-C5 su završene, radi se ogromna C6 pre tunela, treba im 2-3 meseca da izvezu tu ilovaču, kad vreme dozvoli, jer kad tamo raskalja...
2. Trasa ispod C1-C6 pre tunela Bancarevo je skoro komplet na kamenom agregatu, tu bi trebalo da legne i prva stabilizacija i asfalt do marta.
3. C7 - izuzetno masivna i naknadno produbljena kosina posle tunela (zatvara levu cev, kao i C6) - radi se, ništa sporno, biće za par meseci.
4. Između C7 i C8 je most 1 sa 5 otvora preko jezerceta, kilave sa naglavnim gredama, na koje treba posle da nabace 45 spremnih nosača.
5. Kao i kod Terne desna, kod Aktora je leva (na usponu ka tunelu Bancarevo) 3+1, unikat u Srbiji.
6. Odmah posle mosta je rađena zamena podtla, levo su kosine, desno ispod autoputa su gabioni, to bi trebalo da je već završeno ili pri kraju.
7. Kosine C8-C16 između tunela Vete i Glogovca su uglavnom završene, tu je dobro radio Kedepozidis, trasa ispod je skoro sve na kamenu.
8. Kosina C17 je problem, veliko klizište, ispod je neeksproprisana kuća posred trase i el. vod koji treba po 2. put da se izmešta.
9. Pre i posle mosta 2 u Glogovcu, koji je na nivou ploče, je OK, na 0-63, kao i pre i posle podvožnjaka kod kuće sa zastavama - i tu je menjano podtlo.
10. Uz C17 najveći problem je C22 ili 23 ispod lokalnog puta, a iznad regulisanog korita Crvene reke i gabiona, tu je ozbiljno klizište.
11. Pre i posle podvožnjaka kome rade krilca i pre i posle mosta 3 preko Crvene reke (sa pločom je) je zamenjeno podtlo i radi se kamen na trasi.
12. C25 je sa ankerima u Crvenoj reci gde je izmeštan vodovod, pri kraju je, posle treba da izvezu zemlju, jer tu trasa ide u iskop.
13. Pre i posle velikog propusta u CR je rađena zamena podtla, ali nikako da krenu nasip na trasi, kao ni kod C26, gde put ide u usek.
14. Jedini nadvožnjak na deonici je na putu za Špaj, izgleda da su ga načeli, tu trasa verovatno treba da uđe u iskop.
15. Posle nadvožnjaka je ciljna ravnina kod ex-bazilike na kamenom agregatu, završava se i veliki potporni sa šipovima kod C27 na kraju.

Sve u svemu, na bajke o maju 2018. zaboravite, "poluprofil" do tur(i)s(tič)ke sezone takođe, najranije krajem leta, ne može to ni zbog EM opreme tunela.
Od Ternine završene deonice do Glogovca još i nekako, tu bi trebalo ozbiljno da se zacrni do leta, od kuće do kraja ima još dosta posla, neće to preko noći.
Da li će uspeti da završe do kraja godine zavisiće pre svega od sanacije pomenuta 2 ozbiljna klizišta, ovo ostalo realno mogu da privedu kraju.
 
Hvala Caribrod...Realno za ovu sezonu mozda zazmure na jedno oko i puste saobraćaj kroz Sarlah a posle ponovo zatvore po jednu cev.
A na jugu Srpska kuća-Levosoje a komplet sve za sezonu 2019...
 
Srpska Kuća - Levosoje da ne završe, bila bi sramota nad svim njihovim sramotama. Ali oni ne znaju koliko je teška ta reč. Kroz Grdeličku klisuru je jasno da neće stići, da ih ima još 3 puta koliko ih ima. Inače, koliko sam ja gledao, ne može neki deo te deonice da se pusti, nego mora cela odjednom. Iz razloga sto nema između kraja i početka deonice neka petlja (ili nisam dobro gledao) do koje ili od koje bi moglo da se pusti, pa da se preusmeri na stari put. Svaki kilometar autoputa znači.
 
Blade":3gz10mk7 je napisao(la):
Srpska Kuća - Levosoje da ne završe, bila bi sramota nad svim njihovim sramotama. Ali oni ne znaju koliko je teška ta reč. Kroz Grdeličku klisuru je jasno da neće stići, da ih ima još 3 puta koliko ih ima. Inače, koliko sam ja gledao, ne može neki deo te deonice da se pusti, nego mora cela odjednom. Iz razloga sto nema između kraja i početka deonice neka petlja (ili nisam dobro gledao) do koje ili od koje bi moglo da se pusti, pa da se preusmeri na stari put. Svaki kilometar autoputa znači.
Juzni krak bi eventualno moglo Gramadje-Han...ali to je kratko i tranzit ne bi smeo kroz naselje. ...jedino za slikanje.

Druga deonica koja bi tu mozda mogla je Grdelica Predejane ali ako tunel nije EM opremljen opet nista..

Opet na pravcu ka Caribrodu ostaje Sićevačka klisura kao jedini izbor,a meni je vrlo interesantno za pratiti nečinjenje nadležnih na delu puta kod Proseka gde kolko vidim nista ne preduzimaju po pitanju spajanja sadašnjeg magistralnog i Malčanske petlje.
 
Na sajtu Koridora, u deonici Srpska kuća Levosoje, piše da je ugovor raskinut sa izvođačem radova Ratkom Mitrovićem niskogradnja i Srbijaautoput. Da li neko ima neku informaciju o ovome? Da li je ovo istina?

"ЛОТ 1 - Српска Кућа – Левосоје, Л= 8 км, радови се финансирају из буџета Републике Србије. Инвеститор: ЈП Путеви Србије, стручни надзор: Коридори Србије, извођач радова: МБА ''Ратко Митровић нискоградња'' и ''Србијааутопут''. Уговор је споразумно раскинут"

http://www.koridor10.rs/sr/projekat-jug
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510855#p510855:yof7oyp5 je napisao(la):
bobcha78 » Tue Jan 23, 2018 10:58 pm[/url]":yof7oyp5]Na sajtu Koridora, u deonici Srpska kuća Levosoje, piše da je ugovor raskinut sa izvođačem radova Ratkom Mitrovićem niskogradnja i Srbijaautoput. Da li neko ima neku informaciju o ovome? Da li je ovo istina?

"ЛОТ 1 - Српска Кућа – Левосоје, Л= 8 км, радови се финансирају из буџета Републике Србије. Инвеститор: ЈП Путеви Србије, стручни надзор: Коридори Србије, извођач радова: МБА ''Ратко Митровић нискоградња'' и ''Србијааутопут''. Уговор је споразумно раскинут"

http://www.koridor10.rs/sr/projekat-jug

Poslednje što ima na sajtu Puteva Srbije, koji su kao investitor najodgovorniji za ovu deonicu (Koridori rade samo stručni nadzor), iz Ugovora za SK-Levosoje je ovo produženja roka do 31.08.2017. iz decembra 2016.

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/nabavke/jn23_2015_odluka_o_izmeni_ugovora.pdf

Putevi su generalno transparentniji po tom pitanju od Koridora. Trebalo bi da se pojavi na sajtu, ako je raskinut ugovor sa izvođačem. Možda je raskinut ugovor sa Koridorima o stručnom nadzoru.
Za zapisnik: ovakva obrazložena pisamca o produženju roka dobijaju i izvođači tamo gde je investitor Koridori Srbije doo, samo što to ne može da se nađe na njihovom sajtu, tako da je rokove i kašnjenja vrlo nezahvalno komentarisati.
 
Neka bude gotovo i u Maju 2018. , ali neće. Eto dajem im još 3 meseca fore, ali biće im malo i 6. U koliko prvi naši turisti koji krenu na letovanje u Grčku prođu ovuda autoputnom deonicom, to je premija, biće, male su reči veliki uspeh, da se do tada završi i pusti u saobraćaj.
 
U redu je @Blade, u svakom postu ponavljaš kako je tebi važno da putuješ u Grčku na more autoputem. To je potpuno legitimno pravo i ja ga ne sporim, ali meni lično ipak više smetaju sledeće stvari:

- Stalna i velika kašnjenja kao zadati obrazac ponašanja vlade i njenih javnih preduzeća koji poslove finansiraju, ugovaraju i nadziru.
- Neistine, laži, baronisanje, hvalisanje, groteskno preterivanje odgovornih ministara i ministarki, premijera i predsednika.
- Nemogućnost povezivanja deonica pod naplatom putarine u zatvoreni sistem. Ukupno će biti izgubljeno 4 godine naplate putarine na oko 300 kilometara autoputa na deonicama sever, istok i jug.
- Nemogućnost kvalitetnije organizacije carinskih i policijskih procedura (sopstvenih - ali i u koordinaciji sa susednim zemljama).
 
Ministar je u principu politačar i čest je slučaj da na kraju mandata silom prilika postane i kompetentan sagovornik.Naravno okružen je armijom savetnika ,pomoćnika i zamenika.
U dugoročnoj prognozi završetka radova a zbog nepredvidjenih okolnosti može se tolerisati delimično kašnjenje.

Ali dati izjavu na kraju gradjevinske sezone da će na samom početku sledeće biti gotov ceo južni krak pritom ne znajući kakva će biti zima a onda ih ista ta zima demantuje i omogući gotovo neprekidan rad a onda dodje i taj Februar 2018 a radovi daleko od skorog završetka...

E tada taj ministar treba makar da uputi izvinjenje narodu koji ovaj kredit otplaćuje i da više nikada be izgivori reč rok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510996#p510996:7pf4dyi0 je napisao(la):
GOJE » Sre Jan 24, 2018 1:58 pm[/url]":7pf4dyi0]U redu je @Blade, u svakom postu ponavljaš kako je tebi važno da putuješ u Grčku na more autoputem. To je potpuno legitimno pravo i ja ga ne sporim, ali meni lično ipak više smetaju sledeće stvari:

- Stalna i velika kašnjenja kao zadati obrazac ponašanja vlade i njenih javnih preduzeća koji poslove finansiraju, ugovaraju i nadziru.
- Neistine, laži, baronisanje, hvalisanje, groteskno preterivanje odgovornih ministara i ministarki, premijera i predsednika.
- Nemogućnost povezivanja deonica pod naplatom putarine u zatvoreni sistem. Ukupno će biti izgubljeno 4 godine naplate putarine na oko 300 kilometara autoputa na deonicama sever, istok i jug.
- Nemogućnost kvalitetnije organizacije carinskih i policijskih procedura (sopstvenih - ali i u koordinaciji sa susednim zemljama).
Voli covek Grcku... :D
 
Vrh