Šta je novo?

Koridor 10

Pitanje za Caribroda,Geovuka i svakoga ko zna !!

Da li su zavrseni radovi kod useka Gradinje Sto su bili najavljivani za 15. decembar 2017 ?

Sta se desava sa tunelima na istocnom kraku , da li su prosli tenderi za EM opremanje,dokle se tu stiglo ,kada se otprilike ocekuje da to bude gotovo?

Dokle se stiglo sa radovima na deonici Stanicenje- Pirot ,tj koliko je jos ostalo vremenski posla ?

Isto pitanje za deonicu Bancarevo- Crvena reka ?

I poslednje pitanje,da li je ovo sve sto sam nabrojao od radova na istocnom kraku sto nije odradjeno?

Eto,malo pomalo i ja nekako naucih te deonice,imena i drugo,iako nisam tamo prosao 20 godina.... :D
 
Koliko je vremenski ostalo to ne može niko da kaže sa sigurnošću, možemo samo da pretpostavimo.
Na Bancarevo-Crvena Reka ima dosta posla, dobra stvar je što može EM opremanje tunela da se radi uporedo sa ovom deonicom. Sve ostalo je manje više pri kraju. Ima začkoljica u EM opremanju tunela koje traje dosta dugo i u izmenama projekata za petlju Sopot, dodavanje petlje Dimitrovgrad Zapad kao i projekat sanacije useka Gradinje. U drugom klipu Dušan Mijuk je upravo rekao da se menja projekat za ovaj put pored fabrike Tigar. Na useku Gradinje su završili to što su planirali za 15.desembar ali su se desili ti odroni pa sad sledi sanacija a za to treba projekat. Treba i desni most ispred useka da se sanira i aafaltira kako bi bilo sve gotovo.
Otprilike ja bih rekao da građevinski može brzo da se sve završi ali EM opremanje tunela i ovi naknadni radovi i kašnjenje nekih projekata će dosta pomeriti presecanje vrpce.
 
Hvala,

reci mi samo,ta sanacija kod Gradnija,koliki je to posao? Nisam cuo nista za taj odron....
 
Pa ozbiljan je odron, na nekoliko mesta su popustile gornje kaskade. Treba projekat da se uradi. Caribrod je pominjao da je projekat bio loš pa je zato bugarska kompanija odbila da radi celi usek.
 
Problem je kod Mijuka, to što, kad on nešto kaže od toga ne bude ništa. U prevodu : "Laže ki pas"
 
Ovo što je pričao na ovom snimku je trebalo tako da bude ali izmenjen je plan. Tih 5,5 km je urađeno sa 2 sloja i trebalo je da bude pušteno pre neki dan ali su odustali što je dobro. Uradiće verovatno ovih dana i habajući sloj pa će onda pustiti. Gradinje su odradili osim mosta b6 ali je čudno što ne puštaju. Možda ne smeju dok ne se ne saniraju kaskade. Pominju se šipovi, betoniranje itd.
 
Ja kažem za sve stvari koje je govorio zadnje 2 godine. Nisam ni pomenuo 5,5km. Pa Alvirku je rekao na licu mesta (početak AP kod Crvene reke gde se spajaju deonice Bancarevo Crvena reka i Crvena reka Čiflik) u martu kada je obilazio K10 istok, zatekao ga je na licu mesta, da će biti gotovo sve do kraja ove godine. Pa pre dve godine u decembru rekao Sarlah gotov do kraja sledeće godine a radnici nisu ušli u tunel godinu dana. Ovo što su asfaltirali pored tigra, su mogli da rade i prošle godine, u mesecima kada i treba da se radi, a ne sada u januaru. Čemu kašnjenje skoro godinu i po dana. Asfaltiranje poslednjeg sloja na deonicama Crvena reka Čiflik, urađeno godinu i po dana iza drugog sloja.

To je ono što ja kažem, da su izašli na vreme da rade, sve bi bilo gotovo. Svaki dan u zadnje 4 godine da su po jedan kamion pun zemlje natovarili, na deonici tunel Bancarevo Crvena reka, sada bi već imali gotov auto put. Ali ne, gospoda nisu htela da rade. Dve godine nikog nije bilo na gradilištu osim ovaca.
 
Момин камен

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5VzsTXFFlXA[/youtube]
 
Molim Caribroda za jedan izvestaj sa terena, da li s unastavljeni radovi posle praznika i kojim intezitetom? :D
 
Kakva je stuacija na deonici Negotino - Demir Kapija, koja se obnavljala prošle sezone? Jel radovi još traju?
 
Počeli su da rade SMA na 5A:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3NhBTdnDBn4[/youtube]

Ako ih vreme posluži biće gotovo do kraja nedelje.
 
Da ne uđem sad u bespotrebnu raspravu sa bobchom, ali potpuno nije u pravu za Mijuka. On samo sprovodi ono što se od njega traži odozgo, a tražili su da se 5A spremi za puštanje do 01.01.18. bez SMA, sa žutim linijama i tako i bi. Trebalo je obeležiti početak naplate putarine, pustiti još pre 3-4 nedelje završeni deo 2+1/2+1 ispod useka i petlju Gradina u punom obimu i ovaj desni poluprofil (levi je u funkciji od leta) malo više od 5km. Proradio je razum pa su rešili da sačekaju i postavljanje habajućeg i puštanje potpuno završenog autoputa (oko 5km), u protivnom bi s proleća ponovo bilo zatvaranje na bar mesec dana, popravke BNS sloja, koji bi bio oštećen saobraćajem. Nažalost, sad zbog toga visi deo kod useka Gradinje i petlja Gradina, tih 400m desne i skoro 1km leve i veze petlje Gradina, koji su pre nove godine bili gotovi 99,9% sada čekaju zvanično otvaranje i bezveze se i dalje vrti devijacijom kod useka. Naplatu su počeli, ali su time samo smanjili saobraćaj na autoputu, kamioni sada mogu legalno na autoput sa kružnog, ali to ne koriste nego se uglavnom penju na autoput na petlji Pirot istok, gde nema naplatne rampe još uvek, a i da ima mogli bi se uključiti kod Blue petrola tj. devijacije bez plaćanja. Intenzivni radovi su počeli na petlji Dimitrovgrad zapad kod ČNS, tu će brzo početi most preko Nišave, a i miniranje, biće bar 10-ak da bi zaobišli privatne parcele.
Sve i da su asfaltirali pre 2 godine kod Tigra to bi stajalo neiskorišćeno, kao sad Ternin deo (Prosek - Bancarevo), nije Mijuk kriv što još uvek nema projekta za deo oko deponije, niti što je EM opremanje tunela tenderisano kad je tenderisano. Još će i Aktor Bancarevo - Crvena reka da završi pre nego što se završi EM opremanje tunela Bancarevo. Takođe, bez uticaja je što je Sarlah bez SMA (obe cevi su sa 2. BNS, kao i leva Sopota, desna je još na 0-63), jer zbog EM opreme to neće biti pušteno pre jula-avgusta.
Na Bancarevo-Crvena reka rade koliko im uslovi dozvoljavaju, mada za moj ukus kilave npr. sa betonom, može to brže, u svakom slučaju ne izgleda tako loše sa dobrim izgledima da skarabudže nešto do leta, a ostatak do kraja godine, što nisam siguran za EM opremanje Bancareva.

P.S.
Da li neko stvarno veruje da ih je prepredeni Alvirko "slučajno" zatekao (šefa istoka u prvom planu, a šefove sektora i nadzora u pozadini kako gledaju neke nacrte) na kraju lot2 i na početku lot4, gde se u suštini i ne izvode nikakvi radovi?
 
Dobre vesti iz komšiluka:

http://rtcaribrod.rs/sr/12-ponuda-z...utra-se-otvaraju-ponude-za-dragoman-slivnica/

Danas je u prostorijama Agencije Putna infrastruktura u Sofiji otvorena javna nabavka za izgradnju autoputa od Kalotine do Dragomana. Otvoreno je ukupno 12 prispelih ponuda za izbor izvođača izrade projekta i izgradnje deonice od graničnog prelaza Kalotina do petlje kod Dragomana. Ukupna dužina deonice je 14,5 kilometara, procenjena vrednost projekta je 141 667 715 leva bez PDV-a, a deo sredstava obezbeđen je iz kohesionog fonda EU po mehanizmu „Povezana Evropa“. Rok za izvršenje nabavke je 852 kalendarska dana od potpisivanja ugovora.
Sutra, 10-og januara u 14 sati u prostorijama Agencije biće otvorene ponude po javnoj nabavci za sledeću deonicu od Dragomana do Slivnice, dužine oko 17 kilometara. Procenjena vrednost ovog projekta je 117 miliona leva bez PDV-a, a finansiraće se iz državnog budžeta.
 
Znači 2 1/2 do 3 godine.
Rok za izvršenje nabavke je 852 kalendarska dana od potpisivanja ugovora.

gZrdXdQ.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507087#p507087:3mxxuhx7 je napisao(la):
Žika » Tue Jan 09, 2018 8:56 pm[/url]":3mxxuhx7]Znači 2 1/2 do 3 godine.
Rok za izvršenje nabavke je 852 kalendarska dana od potpisivanja ugovora.

Tako nekako... Žuti FIDIC, čim potpišu ugovor počeće da teče rok, imaju oko 6 meseci za projektovanje, posle kreću radovi. Videćemo kada će potpisati ugovor, trebaće par meseci i za to. Radovi bi trebalo da krenu najranije krajem ove godine, realno krajem 2020. ako izvođač ispoštuje rokove trebalo bi da bude u punom profilu (2+1/2+1), s tim što su suzili voznu i preticajnu (3,5 umesto 3,75), razdelni, bankine za po pola metra, kao i zaustavnu (2m), pa je ukupna širina puta 25,5m (to je neki minimum za autoput), umesto standardnih 29, dok je ova što se sutra otvara tender 27m širine. Btw. tehnologija je ista kao Čiflik - Staničenje - Sarlah: prvo se pravi 1 poluprofil 2+1, pa se saobraćaj prebacuje u njega, pa se od postojećeg 1+1 pravi drugi poluprofil (2+1). S tom razlikom što će biti nekih manjih promena na trasi, jer je dosta oštrih krivina, to je deo koji ide kroz klisuru, biće glodanja brda, jer je sa druge strane međunarodna pruga. Projektna brzina za 1. deonicu posle granice je 100 km/h, za drugu 110 km/h, ali Bugari uvek idu bar 10 km/h preko projektovane, pa očekujem ograničenje 110, odnosno 120. Klasičan je autoput, jer su sva ukrštanja denivelisana.
 
Hvala Caribrode na detaljnom izvestavanju ( kao i uvek )... :sesir:

Ako neko zna nesto vise i za " JUG " neka napise.... :D
 
Evo ga i drugi tender, ne znam da li je istih 12:

http://rtcaribrod.rs/sr/12-ponuda-i-za-deonicu-dragoman-slivnica/

12 PONUDA I ZA DEONICU DRAGOMAN – SLIVNICA

Ukupno 12 ponuda za izradu tehničkog projekta i izgradnju autoputa na deonici od Dragomana do Slivnice, u dužini od 17 kilometara. Procenjena vrednost projekta je 117 miliona leva pez PDV-a i finansiraće se iz državnog budžeta. Javno otvaranje ponuda održano je danas u prostorijama bugarske državne Agencije „Putna infrastruktura“ u Sofiji.
Projektna brzina deonice je 110 km/h, a rok za završetak radova je 910 kalendarskih dana od potpisivanja ugovora. Izgradnjom deonice biće smanjeno vreme putovanja i biće obezbeđeni ugodni i bezbedni uslovi saobraćaja.
Juče je u Sofiji otvoreno 12 ponuda i za deonicu istog puta od graničnog prelaza Kalotina i Dragomana u dužini od 14.5 kilometara, za koju je deo sredstava obezbeđen iz kohezionog programa EU po Mehanizmu „Povezana Evropa“.

Na mapi u dnu na sajtu piše da je i treća (i poslednja) deonica Slivnica(tj. petlja Hrabarsko)-Obilaznica Sofije u pripremi.
Za tu deonicu od nekih 16km već postoji izvođački projekat, dakle 1 ozbiljan korak manje, pa treba raspisati tender samo za radove.
Time bi bio kompletiran pun profil autoputa od granice do Sofije, gde se nastavlja na severnu brzu tangentu (3+1/3+1) i dalje ka Varni, Burgasu, Turskoj...
Ova deonica, osim što ide po hipotenuzi i skraćuje put za par kilometara, zaobilazi deo 2+2 (bez ograda između pravaca) i novi deo istočne obilaznice.
To će olakšati tranzit, ali i pristupe gradu sa severne stranu, jer su na ovih 2+2 svako malo ograničenja 50 u naseljima i semafor kod Metroa.
 
Vrh