mihajloboric87
Advanced
- Učlanjen(a)
- 24.02.2021.
- Poruke
- 2.947
- Pohvaljen
- 5.024
Па ово са Шапићем је заиста постало превише...Тако они већ пуцају себи у ноге већ 12 година, па на крају ми остадосмо ћопави.
Па ово са Шапићем је заиста постало превише...Тако они већ пуцају себи у ноге већ 12 година, па на крају ми остадосмо ћопави.
Буквално ће сами себи пуцати у ногу ако не направе чистку са функција у Београду. Зар је могуће да од 700 000 чланова немају бар једног архитекту или урбанисту да ставе за градоначелника?
Idem sa pretpostavkom da čovek koji je 30 godina u politici zna kada treba da reaguje za svoju stranku. Prosto mi je neverovatno da dopušta da ovakva ekipa vodi glavni grad, i na taj način svesno dopušta da im se smanjuje podrška.Pa ti ideš sa pretpostavkom da oni biraju najbolje i da imaju dobre namere, a oni bez greške biraju upravo suprotno i jedini kriterijum je poslušnost i podobnost da se učestvuje u prljavim radnjama. Kako godine odmiču i iz mandata u mandat se biraju sve gori, neminovno je da im brzo sledi totalni potop jer i ovaj anestezirani narod ima neku granicu (barem se nadam).
Moraju da ih puštaju, jer je to jedina ruta da se dođe do Luke, pošto preko Pančevca šleperi više ne smeju da voze.Debili su jer pustaju SLEPERE od 100 kubika da vozaju po toj kocki i generalno toj ulici.
Da, potpuno se slažem. Dosta puta sam razmišljao zašto to nije urađenoМогли су да осмисле трамвајску трасу са мање укрштања са друмским саобраћајем, конкретно од Мостара је пругу требало задржати са десне стране оба колосека као у Војводе Мишића, па тако дуж цепе Савске, Савског трга и Карађорђеве до пристаништа.
Не би то био толико отежавајући фактор за те улице узбрдо од Савске са добро регулисаним семафорима.Da, potpuno se slažem. Dosta puta sam razmišljao zašto to nije urađeno
Mislim da je razlog u tome što bi pun efekat mogao da se postigne jedino zatvaranjem bočnih ulica, što je nemoguće, ali bi, kao što je to normalno pri ubrzanju ulica, bilo "relativno moguće "oslepeti" Durmitorsku i, eventualno, Vojvode Milenka, pri čemu bi jedino ograničenje doživeo saobraćaj oko Palate pravde. Obim saobraćaja bi se dosta povećao u ulicama Aleksandra Kostića i Miloša Pocerca, a u potonjoj bi moralo da se ukine i parkiranje duž ulice. Možda je vreme odavno. Javna garaža i stanarska sa najmanje 400 mesta bi verovatno ublažili ovaj skok, do izgradnje realnog metroa, za 10-ak godina.
Imaju neki problem sa travom i uopšte za zelenilom. Želeli bi da ga iskorene, ali su stalno izloženi "nerazumnom" negodovanju lokalnog življa - Beograđana. I uvek ih to iznenadi.Kakvi debili...danas su parkirali mehanizaciju na ono ostrvo gde su 5 puta menjali travu. Zaista ovo je za izučavanje kako ne treba.
Pre proširenja Savske je i tako i bilo, ako se dobro sećam.Могли су да осмисле трамвајску трасу са мање укрштања са друмским саобраћајем, конкретно од Мостара је пругу требало задржати са десне стране оба колосека као у Војводе Мишића, па тако дуж цепе Савске, Савског трга и Карађорђеве до пристаништа.