Šta je novo?

Karađorđeva ulica

1000031861.jpg
1000031860.jpg
 
Буквално ће сами себи пуцати у ногу ако не направе чистку са функција у Београду. Зар је могуће да од 700 000 чланова немају бар једног архитекту или урбанисту да ставе за градоначелника?

Pa ti ideš sa pretpostavkom da oni biraju najbolje i da imaju dobre namere, a oni bez greške biraju upravo suprotno i jedini kriterijum je poslušnost i podobnost da se učestvuje u prljavim radnjama. Kako godine odmiču i iz mandata u mandat se biraju sve gori, neminovno je da im brzo sledi totalni potop jer i ovaj anestezirani narod ima neku granicu (barem se nadam).
 
Pa ti ideš sa pretpostavkom da oni biraju najbolje i da imaju dobre namere, a oni bez greške biraju upravo suprotno i jedini kriterijum je poslušnost i podobnost da se učestvuje u prljavim radnjama. Kako godine odmiču i iz mandata u mandat se biraju sve gori, neminovno je da im brzo sledi totalni potop jer i ovaj anestezirani narod ima neku granicu (barem se nadam).
Idem sa pretpostavkom da čovek koji je 30 godina u politici zna kada treba da reaguje za svoju stranku. Prosto mi je neverovatno da dopušta da ovakva ekipa vodi glavni grad, i na taj način svesno dopušta da im se smanjuje podrška.
 
Ne dotiče njih podrška, jer, kao što smo dva puta sigurno videli, glasove lagano uvoze. 😅
 
Debili su jer pustaju SLEPERE od 100 kubika da vozaju po toj kocki i generalno toj ulici.
Moraju da ih puštaju, jer je to jedina ruta da se dođe do Luke, pošto preko Pančevca šleperi više ne smeju da voze.

Obrni okreni, sve u ovom gradu što se tiče drumskog saobraćaja se svodi na očajno stanje Pančevca, ali može on da sačeka most na Adi huji, bitniji je novi Srpski most, kako ga je prekrstio Gangulpaša.
 
Могли су да осмисле трамвајску трасу са мање укрштања са друмским саобраћајем, конкретно од Мостара је пругу требало задржати са десне стране оба колосека као у Војводе Мишића, па тако дуж цепе Савске, Савског трга и Карађорђеве до пристаништа.
 
Могли су да осмисле трамвајску трасу са мање укрштања са друмским саобраћајем, конкретно од Мостара је пругу требало задржати са десне стране оба колосека као у Војводе Мишића, па тако дуж цепе Савске, Савског трга и Карађорђеве до пристаништа.
Da, potpuno se slažem. Dosta puta sam razmišljao zašto to nije urađeno
Mislim da je razlog u tome što bi pun efekat mogao da se postigne jedino zatvaranjem bočnih ulica, što je nemoguće, ali bi, kao što je to normalno pri ubrzanju ulica, bilo "relativno moguće "oslepeti" Durmitorsku i, eventualno, Vojvode Milenka, pri čemu bi jedino ograničenje doživeo saobraćaj oko Palate pravde. Obim saobraćaja bi se dosta povećao u ulicama Aleksandra Kostića i Miloša Pocerca, a u potonjoj bi moralo da se ukine i parkiranje duž ulice. Možda je vreme odavno. Javna garaža i stanarska sa najmanje 400 mesta bi verovatno ublažili ovaj skok, do izgradnje realnog metroa, za 10-ak godina.
 
Da, potpuno se slažem. Dosta puta sam razmišljao zašto to nije urađeno
Mislim da je razlog u tome što bi pun efekat mogao da se postigne jedino zatvaranjem bočnih ulica, što je nemoguće, ali bi, kao što je to normalno pri ubrzanju ulica, bilo "relativno moguće "oslepeti" Durmitorsku i, eventualno, Vojvode Milenka, pri čemu bi jedino ograničenje doživeo saobraćaj oko Palate pravde. Obim saobraćaja bi se dosta povećao u ulicama Aleksandra Kostića i Miloša Pocerca, a u potonjoj bi moralo da se ukine i parkiranje duž ulice. Možda je vreme odavno. Javna garaža i stanarska sa najmanje 400 mesta bi verovatno ublažili ovaj skok, do izgradnje realnog metroa, za 10-ak godina.
Не би то био толико отежавајући фактор за те улице узбрдо од Савске са добро регулисаним семафорима.
 
Kakvi debili...danas su parkirali mehanizaciju na ono ostrvo gde su 5 puta menjali travu. Zaista ovo je za izučavanje kako ne treba.
Imaju neki problem sa travom i uopšte za zelenilom. Želeli bi da ga iskorene, ali su stalno izloženi "nerazumnom" negodovanju lokalnog življa - Beograđana. I uvek ih to iznenadi.
 
Могли су да осмисле трамвајску трасу са мање укрштања са друмским саобраћајем, конкретно од Мостара је пругу требало задржати са десне стране оба колосека као у Војводе Мишића, па тако дуж цепе Савске, Савског трга и Карађорђеве до пристаништа.
Pre proširenja Savske je i tako i bilo, ako se dobro sećam.
 
Koliko god nam vlast bila debilna, deo krivice za ovaj fijasko treba prepisati stručnjacima koji su ovo projektovali. Za sav besmisao sa kockama i popločavanjem u gradu koji se desio zadnjih nekoliko godina krive su i kolege koje očigledno ne znaju kako se projektuje podloga, najgore od svega je što se te greške ponavljaju iznova i iznova kao da namerno žele da naprave nešto nefunkcionalno.
 
Vrh