Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Нема потребе за вређањем, то што људи не желе да им живот прође у саоб чеповима не значи да су марва, већ да за разлику од тешко ограничених фобичара имају и разума и самопоштовања.
А саоб полицајци су увек толерантни свуда где су гужве и не злоупотребљавају их, тако да ће овде баштице, као и раније, служити за одгушивање онога што је нека сингидукук дилеја смислила.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658666#p658666:o69erx2a je napisao(la):
stf » Pon Sep 09, 2019 8:37 pm[/url]":o69erx2a]То парче Карађорђеве од црвеног сигнала до Париске је трабало да има 3 траке е не 4 и не би било проблема. Две траке ка Париској, лева за скретање у Војводе Бојовића, десна за скретање у Париску. У смеру ка Бранковом мосту једна трака. Више и не треба зато што семафор пушта или укључење из Париске или из Војводе Бојовића. Условну стрелицу из Војводе Бојовића укинути.
Типичан пример хроничног недостатка асфалта у генима, научио човек на грочанске шорове и сокаке, па је баш упоран да у центру велеграда деградира саобраћај и враћа га у 19 век. Што да обе стране имају истовремен отворен сигнал и две траке, ако могу да се гужвају и чаме у колони, јел да? :laugh:
 
Moja greška vezano za kretanje tramvajskim bašticama, ipak je bela puna linija a žuta isprekidana, loše sam video iz daljine, tako da je ipak jasno da nije dozvoljeno nastaviti po šinama.
 
@Zuma a i ostali, da li ste primetili momenat skretanja desno kod pumpe iz Bulevara V.B u Karađorđevu. To sam primetio empirijski u vožnji. Ovo ili nije još uvek završeno ili je potpuno suludo - traka se sužava jer ide delom na kome su nekad bili ivičnjaci koji su sad samo povađeni ostale su rupe od njih. Praktično navodi vozača da makar malo pređe u levu traku...biće ovde češanja i češanja.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655958#p655958:3hknkdeh je napisao(la):
Zuma » Нед Сеп 01, 2019 11:14 pm[/url]":3hknkdeh]A zašto na primer tramvaj jednostavno nije prebačen na trasu železničkih šina a ukinut tamo kuda je išao do sada? Svuda oko Kalemegdana, pa i kroz tunel Beton hale, su ranije išla bar DVA železnička koloseka. Tako da je čak i okretnica mogla da se ukine, i da bude na Dunavu na bivšoj železničkoj stanici, a da uz Savu tramvaj ide trasom železničkih šina i Pomenadom sve do iza Geozavoda, pa zatim preko placa porušenog Simpa i iza hotela Bristol (Zvornička ulica) da uđe nazad na Karađorđevu ulicu. Tako bi tramvajske šine išle sa jedne strane Kapetanije, a ulica bi bila sa druge. Onda, sem na tom spajanju sa starom trasom, nigde drugde ne bi bilo ukrštanja tramvaja i kolovoza.

Svuda ima mesta za dva koloseka, zašto to nije iskorišeno za tramvaj:


file.php

Ovde čovek više ne može ni na odmor da ode a da se po povratku ne šlogira...

Pa zar i ti, Zumo ?!!

Posle toliko njih koji bi kroz tvrđavu i Donji Grad da proteraju metro, međunarodnu prugu, regionalni voz, tramvaj... sad si i ti počeo?!

Toliko meseci si dokazivao na temi o Trgu republike da je naš odnos prema ostacima kapije sramotan, da se ne poštuje nasleđe ovog grada (čak si i temu otvorio o arheološkim istraživanjima), reagovao si burno na napad na Kalemegdan kad su posekli drveće i započeli radove na žičari - a sada bi da kroz tvrđavu proteraš tramvaj?
Siguran sam da znaš da sadašnja pruga direktno ide preko srednjovekovnih i baroknih zidina.. Udaljenost ova dva lokaliteta je 200 metara a tvoj pristup potpuno suprotan! Zašto??

Beogradska tvrđava je najprepoznatljiviji kulturno-istorijski spomenik Srbije, najvažniji istorijski objekat ovog grada, mesto sa zaista neverovatnom istorijom - a ovde na forumu je tretirano kao špedicijski prostor u npr. Borči. To što je pre 100 godina tuda prošla pruga a kasnije i bulevar - to su neka druga, nesrećna i nesvesna vremena kada je bilo normalno srušiti Žrnov na Avali, pola prastare crkve Pavlice zbog pruge ili planirati rušenje Smederevske tvrđave zbog železničke stanice i perona. Ili se ništa nije promenilo i ništa nismo shvatili?

Ovakvi spomenici moraju imati svoj intergritet, koji mora biti nedodirljiv za bilo koju vlast!.. Takođe moraju imati I zaštitnu zonu, u kojoj se veoma mora voditi računa šta može i da li išta može da se gradi - u slučaju Beogradske tvrđave, ona je nepopravljivo narušena zgradom Beka i K district-om dok se neke druge stvari daju ukloniti - ali javni saobraćaj odavde u potpunosti mora da ode!

Donji Grad, sa obnovljenim Savskim bastionom, kasarnama kod Kule Nebojše (za koje postoje planovi), vraćenim pristaništem i ostalim vodenim površinama oko zidina koje su nekad postojale (bez direktne veze sa Dunavom), sa prikazanim ostacima Zapadnog podgrađa, ostataka kuća i ulične matrice Donjeg Grada, ostataka franjevačkog manastira kod Karlove kapije, delimično obnovljenom Mitropolijom, obnovljenom Vidin i Karlovom kapijom - postao bi najlepši deo tvrđave i jedan od najlepših delova Beograda uopšte. Jedna oaza bez saobraćaja a puna zelenila, vode i života - nešto neizmerno bolje od svega što ste predlagali (struka je sve ovo planirala još 80-ih, uz naglasak na sveobuhvatnu obnovu srednjovekovnih zidina i Zamka u Gornjem Gradu).

Vašim tretmanom Tvrđave/Donjeg Grada kao saobraćajne površine, vi samo šaljete poruku da je ovaj deo nebitan i da mogu da rade šta hoće.. Ako je jednom Beobuild-u svejedno, šta onda očekivati od običnog sveta..

A zapitajte se svi - da li su oni naručili projekat tzv. Despotovog grada ako nemaju nameru da ga i sprovedu u delo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658712#p658712:3maag10w je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 09 Сеп 2019 11:59 pm[/url]":3maag10w]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658666#p658666:3maag10w je napisao(la):
stf » Pon Sep 09, 2019 8:37 pm[/url]":3maag10w]То парче Карађорђеве од црвеног сигнала до Париске је трабало да има 3 траке е не 4 и не би било проблема. Две траке ка Париској, лева за скретање у Војводе Бојовића, десна за скретање у Париску. У смеру ка Бранковом мосту једна трака. Више и не треба зато што семафор пушта или укључење из Париске или из Војводе Бојовића. Условну стрелицу из Војводе Бојовића укинути.
Типичан пример хроничног недостатка асфалта у генима, научио човек на грочанске шорове и сокаке, па је баш упоран да у центру велеграда деградира саобраћај и враћа га у 19 век. Што да обе стране имају истовремен отворен сигнал и две траке, ако могу да се гужвају и чаме у колони, јел да? :laugh:

Када Бумбар почне да те прогони и вређа то је недвосмислен показатељ исправности твојих ставова. :)
Човек који своје елементарно непознавање функционисања саобраћаја у граду прикрива агресивним вређањем неистомишљеника. Што му је знање о теми мање, то је вређање саговорника веће. :gobb:
 
Недостатак асфалта у генима је чињенично стање (логично, не можемо га сви ни имати, нити је то стамота), самим тим и не може бити увреда, а том констатацијом само сам покушао да нађем разлоге за онако ретроградно-злонамеран коментар у вези функционисања саобраћаја.

Корисник стф је од стране огромне већине на овом форуму препознат као најобичнији политички трол и део напрдне бот-машинерије. Овде постоји архива свих наших коментара, па се то лако може проверити. Дакле, сам је себе компромитовао и у потпуности трајно дискредитовао.
Осим тога, у његовом форумском деловању, јасно се може уочити тешка и готово манична аутофобија, где на многим темама упорно заговара смањење броја коловозних трака, а као што се из приложеног и види, залаже се и за укидање условних сигнала који се, по свом утицају на проточност саобраћаја, слободно могу сврстати у цивилизацијско достигнуће. Дакле, његова ретроградна форумска делатност је потпуно очигледна.

пс: није ми намера да се препуцавам са било ким, посебно не са полит троловима, како не би дошло до даље контаминације теме.
 
Slika objekta je sa novog beograda.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659094#p659094:eh5ye7qf je napisao(la):
Galeks » 11 Sep 2019 12:41 pm[/url]":eh5ye7qf]https://www.blic.rs/vesti/beograd/rusi-se-jos-jedna-kafana-bageri-stizu-u-karadordevu-posao-vredan-50000-evra/3v7bfmd

Било је и време :vops:

Надам се да то значи и да се Саванова ускоро руши :mrgreen:
 
Danas prosao kolima kroz Karadjordjevu ka Vojvode Bojovica i bas na mestu koje se vidi na prethodnoj slici markamarkovic-a *racvanje ka Pariskoj i VB - opet su kamioni mixeri za beton ufljeskali celu raskrsnicu i na raskrsnici koja se tu racva i ostavili ogromne kolicine izmeta od betona. Prsti sljunak na sve strane, a na novom asfaltu su ostale citave betonske gomile koje su se i delimicno stvrdnule i znacajno ugrozavaju bezbednist saovracaja. Prosuti beton sa polako na suncu i pod tockovima kruni, otpada sljunak - Pucaju soferke samo tako.......Imao sam srece da me sljunak od nekog vozila ispred koje je krenulo sa semafora krcne u A stub - a bilo je zamalo po sred sajke.....Ostao mi je dobar trag na laku na A stubu, mogu misliti da je koknulo u sajbu....
Koliko znam - odavno je kroz Karadjordjevu u ovom delu izricito zabranjeno kretanje teretnih vozila preko 3.5t, osim ako imaju posebnu jednokratnu dozvolu koju izdaje sekretarijat za svaki takav prolaz, ali ocigledno tuda i dalje tutnje sleperi ka Luci Dunav i teski kamioni sa silnim gradjevinskim materijalom, a redovno svoj betonski izmet ostavljaju i gomile mixera za beton koji tuda tutnje celi dan.....Sad da li su to kamioncine koje ucestvuju u gradnji K Districta ili BGH2O ili nesto slicno, ne znam, ali stvarno bi neko od nadleznih iz sekretarijata za saobracaj i saobracajne policije morao da se pozabavi ovom temom. Cisto da se zna da je od kamiona mixera za beton uneredjena kompletno nova kolovozna povrsina Karadjordjeve, a bez ikakvih sankcija po pocinioca. Jedna prosta i STALNA - patrola saobracajne policije - kontrolom posedovanja vazecih dozvola za prolaz kroz ovu deonicu mogla bi znacajno da popravi ovo stanje. Nema nikakve logike da se nakon obnove kolovoza i dalje tolerise bahato ponasanje prevoznika koji tuda tutnje teskim kamionima i radnim masinama.....
Ili je mozda patrola zauzeta pecenjem u Gaucosima?
 
Stanari Karađorđeve su pretili blokadom ulice jer nisu pipnuti trotoari. Danas su se pojavili majstori pa su odložili blokadu za sutra.

"od 1.9. kad je pušten saobraćaj trotoari nisu pipnuti, stanari se do stanova probijaju kroz jaruge i rupe. ULTIMATUM: ako do SREDE popodne ne bude ZNAČAJNOG napretka radova na trotoarima pred zgradama - U ČETVRTAK 12.9. od 08:00 BLOKIRAMO SAOBRAĆAJ U KARAĐORĐEVOJ"

https://twitter.com/LelitHuhurez/status ... 2617981952
 
Данашње слике. Направили су импровизовани прелаз од Карађорђеве улице до Пристаништа за пешаке који долазе низ Велике степенице; туда је пре било стварно незгодно проћи:























Овај правац од Степеница, преко пруге, поред моста и преко улице до Саве је добро осмишљен:



















 
Сад нешто размишљам, могли су трамвајска стајалишта за оба смера да ставе испод моста пошто је друмски саобраћај измештен, а да се део Карађорђеве пре семафора прошири за ширину стајалишта.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659280#p659280:1of63s10 je napisao(la):
Дошљак » Сре Сеп 11, 2019 11:55 pm[/url]":1of63s10] (...) могли су трамвајска стајалишта за оба смера да ставе испод моста пошто је друмски саобраћај измештен, а да се део Карађорђеве пре семафора прошири за ширину стајалишта.
Одличан предлог!

Још неколико данашњих слика:





 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659280#p659280:15huc4fr je napisao(la):
Дошљак » 17 minutes ago[/url]":15huc4fr]Сад нешто размишљам, могли су трамвајска стајалишта за оба смера да ставе испод моста пошто је друмски саобраћај измештен, а да се део Карађорђеве пре семафора прошири за ширину стајалишта.
Sve smo mogli mi
da si samo htio ti
biti njezan kao nekada :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659280#p659280:azyzggub je napisao(la):
Дошљак » Sre Sep 11, 2019 10:55 pm[/url]":azyzggub]Сад нешто размишљам, могли су трамвајска стајалишта за оба смера да ставе испод моста пошто је друмски саобраћај измештен, а да се део Карађорђеве пре семафора прошири за ширину стајалишта.

Na slikama se vidi da će tako i da bude kad završe trotoare.
 
Sve je moglo puno bolje.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Није било најјаснијег плана за комкретан део испод моста, а део од раскрснице ка Савском није обухваћен овом реконструкцијом, али се надам здраворазумском решењу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659098#p659098:1ypge7a7 je napisao(la):
vranac » Wed Sep 11, 2019 1:01 pm[/url]":1ypge7a7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659094#p659094:1ypge7a7 je napisao(la):
Galeks » 11 Sep 2019 12:41 pm[/url]":1ypge7a7]https://www.blic.rs/vesti/beograd/rusi-se-jos-jedna-kafana-bageri-stizu-u-karadordevu-posao-vredan-50000-evra/3v7bfmd

Било је и време :vops:

Надам се да то значи и да се Саванова ускоро руши :mrgreen:

Za razliku od Savanove ovaj objekat je bio u postupku legalizacije jos od pre ikakvih planova o rekonstrukciji Karadjordjeve. Dodatno, objekat je bespravno adaptiran bez promene namene a ne kompletno sagradjen bez papira.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659280#p659280:2pmhv4rr je napisao(la):
Дошљак » 11 Sep 2019 10:55 pm[/url]":2pmhv4rr]Сад нешто размишљам, могли су трамвајска стајалишта за оба смера да ставе испод моста пошто је друмски саобраћај измештен, а да се део Карађорђеве пре семафора прошири за ширину стајалишта.

Pa stajalista ce i biti ispod mosta ? Koliko se vidi na fotkama, tako ce i biti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659280#p659280:20qyspk6 je napisao(la):
Дошљак » 11 Sep 2019 10:55 pm[/url]":20qyspk6]Сад нешто размишљам, могли су трамвајска стајалишта за оба смера да ставе испод моста пошто је друмски саобраћај измештен, а да се део Карађорђеве пре семафора прошири за ширину стајалишта.
To je bez sumnje bolje mesto za stanicu. Mada je pitanje čemu bi služilo proširenje na dve trake pre semafora, ako je zabranjeno i skretanje u desno i, možda, vožnja pravo (šta sve obuhvata oznaka "bus"?), pa se saobraćaj zbog, kako za sad izgleda, nelegalnih izmena prethodnog plana nastavlja u samo jednu traku levo od stuba?

 
Aj' u dve banke da će onaj parking za turističke autobuse biti preimenovan u parking.
582670f0ca14e76ece7f173b8b08f2c6.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Mogli su u ovom delu gde planiraju mini pesacku zonu tj trotoar od 5m uz zgrade da posade neki dekorativni drvored sa patuljastim drvecem (kao npr u Njegosevoj) koje nece preterano zaklanjati fasade. Mislim da bi se lepo uklopilo neko drvece do 3, 4m visine i sa razmakom nekih 10tak metara da ne bude preterano gusto.
Takodje, malo ispuskirati kamenio deo mosta i staviti novu dekorativnu rasvetu.
 
Vrh