Šta je novo?

Karađorđeva ulica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659425#p659425:eo8gmkns je napisao(la):
Zuma » Čet Sep 12, 2019 12:03 pm[/url]":eo8gmkns]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659280#p659280:eo8gmkns je napisao(la):
Дошљак » 11 Sep 2019 10:55 pm[/url]":eo8gmkns]Сад нешто размишљам, могли су трамвајска стајалишта за оба смера да ставе испод моста пошто је друмски саобраћај измештен, а да се део Карађорђеве пре семафора прошири за ширину стајалишта.
To je bez sumnje bolje mesto za stanicu. Mada je pitanje čemu bi služilo proširenje na dve trake pre semafora, ako je zabranjeno i skretanje u desno i, možda, vožnja pravo (šta sve obuhvata oznaka "bus"?), pa se saobraćaj zbog, kako za sad izgleda, nelegalnih izmena prethodnog plana nastavlja u samo jednu traku levo od stuba?


file.php
То десно скретање у црногорску користи ласта и сви остали из карађорђеве за пењање на бранков мост, па и гсп кад су измене, како могу да га укину?
Ако се помера станица, ту и треба да буду две траке, једна лево, друга десно, бар мало да се отпуши, колона је нон-стоп до бристола, а паметнице овде ликују и траже додатно смањење трака.
 
Sećam se da je tu ranije bio znak zabrane skretanja u desno. Njegova slika se i dalje može videti u Google Street view, mada sad vidim da je zabrana važila samo za kamione. Pogrešno sam zapamtio, moja greška.

https://goo.gl/maps/QkPk89sM11uVuh5i6
 
Sinoć se provozah i nisam nešto oduševljen kvalitetom radova. Pritom i u pusto doba su kola stajala u oba smera, biće tu znači dosta vožnje po šinama.
Mnogo se čekalo za deo ulice, mogu misliti koliko će im trebati za ostatak...nadam se da će biti neka ozbiljnija ekipa zadužena za izvođenje...
 
Vesic u autorskom tekstu za politiku najavio obnovu Djumurkane, projekat i potom izvodjaca radova za nekoliko meseci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659668#p659668:2f9qjo07 je napisao(la):
Дошљак » Pet Sep 13, 2019 10:36 am[/url]":2f9qjo07]A шта ће да раде са Позориштем?
Nemam pojma verovatno ce to da se ukloni. Jel mislis na kafic onaj?
 
Na renderu hotela koji se gradi u Karadjordjevoj - da li mi se tako čini ili je predvidjen auto-lift dole desno?

Ako jeste autolift, kako će se do istog dolaziti obzirom da je ispred hotela ovom rekonstrukcijom predvidjena pešački prostor tj širok trotoar?

file.php
 
Неке плоче које уграђују су, нажалост, оштећене...
 
Evo da potvrdim da nema saobraćajnog znaka ni horizontalne signalizacije da se dve trake sužavaju u jednu kada se ide ka Brankovom mostu. Baš me zanima kakva je tu situacija i špicu.
Mislim da znak za NBG i Zemun ni pre nije postojao ispod Brankovog mosta, ali morao bi da postoji jer te tu vodi znak kod Francuske ambasade (koji mi je uvek bio nebulozan jer je bliže i brže da se dodje do Brankovog mosta pored Saborne crkve i Pop Lukine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660547#p660547:2hwa08jh je napisao(la):
Giorano Angelo » Нед Сеп 15, 2019 9:08 pm[/url]":2hwa08jh]Неке плоче које уграђују су, нажалост, оштећене...
И плоче, и ивичњаци, и коцке, и камени или бетонски стубови .... Ево слике од 11. септембра на углу Црногорске и Карађорђеве:



Данашње слике:











Шест аутобуса у Пристаништу - сви и даље иду прашњавим путем ПОРЕД улице ...:



Кафана "Промаја" још ради, није почело рушење како неко рече:













 
Искрено другари, с*** ми се више од поплочавања БГ-а. Значи ок поплочали су пола града али ајде сад мало нешто једноставно а ефектно и наравно убрзајте се мало!
 
Nema to veze sa popločavanjem, pa čak ni šta uopšte rade na nekom mestu. Nego, čim vidiš da na gradilištu nema radnika, sve je jasno. Kakvo je to "gradilište" kad se sa njega jednostavno svi isele, pa ih nema danima ili nedeljama? Gde je to još normalna pojava? I gde su se još ljudi navikli na takvo ponašanje? Na rokove koji traju godinama? Kad su potrebne javne demonstracije i pretnja blokadnom ulica da bi se neko naterao da radi ono što mu je posao? Ponekad pomislim da ćemo jednog dana svi kolektivno morati ponovo da idemo u osnovnu školu da bi naučili šta je normalno a šta nije. Toliko smo zagađeni. Ili čak u obdanište ...

Prva lekcija:

1. Nemoj da tučeš bracu. Njega to boli ...

... pa onda na složenije lekcije ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660601#p660601:s54vhhbo je napisao(la):
Pasarela » 15 Sep 2019 10:43 pm[/url]":s54vhhbo]Искрено другари, с*** ми се више од поплочавања БГ-а. Значи ок поплочали су пола града али ајде сад мало нешто једноставно а ефектно и наравно убрзајте се мало!

Ako je nesto dobro kod ovih rekonstrukcija to je upotreba dobrih materijala za poplocavanje.

To naravno nema veze sa rokovima i kvalitetom izvodjenja radova.
 
Ovi semafori za pešake, morali bi da dobiju ili dugmiće za aktiviranje za pešake ili zelene srelice za pravo. Oba ova aktivna semafora su često crvena i prave kolonu a da nema nijednog pešaka na prelazu.
 
Zuma":21qhzixi je napisao(la):
Nema to veze sa popločavanjem, pa čak ni šta uopšte rade na nekom mestu. Nego, čim vidiš da na gradilištu nema radnika, sve je jasno. Kakvo je to "gradilište" kad se sa njega jednostavno svi isele, pa ih nema danima ili nedeljama? Gde je to još normalna pojava? I gde su se još ljudi navikli na takvo ponašanje? Na rokove koji traju godinama? Kad su potrebne javne demonstracije i pretnja blokadnom ulica da bi se neko naterao da radi ono što mu je posao? Ponekad pomislim da ćemo jednog dana svi kolektivno morati ponovo da idemo u osnovnu školu da bi naučili šta je normalno a šta nije. Toliko smo zagađeni. Ili čak u obdanište ...

Prva lekcija:

1. Nemoj da tučeš bracu. Njega to boli ...

... pa onda na složenije lekcije ...
Pa kako su nas neki ovde ubeđivali da su blokade ulica potpuno normalna stvar , kao i da je normalno imati veliku pešačku zonu u centru , jer tako nešto je normalna pojava u svetu i da se tamo niko ne buni , samo još da počnu da nas ubeđuju kako je i ovo sa dinamikom radova normalna stvar u tom svetu , obzirom da nas neki uveliko ubeđuju kako slivanje pet traka u jednu super stvar i da nisu potrebne dve po smeru , iz čega proizilazi da je potpuno u redu imati ogroman trotoar ispred zgrada , veličine omanjeg platoa.
 
Koliko detalja ima na samom mostu, nadam se da ce na kraju rekonstrukcije malo ispuskirati most. Ovaj deo ispod bi mogao lepo da se preuredi a ove sijalice da se srede.
 
Da li će ispod mosta prvo da asfaltiraju pa da onda popločavaju?
 
До стуба ће изгледа прво да избетонирају, постављена је арматура. А до степеништа још увек није познато како ће урадити.
 
Ја се надам измештена трамвајска станица.
 
Vrh