Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Slikao sam kako trenutno izgleda saobraćaj u Karađorđevoj.

Ovo je mesto gde će se saobraćaj po dve, u budućnosti veoma opterećene trake, morati svesti na jednu. Sa desne strane će dolaziti sav saobraćaj budućeg Beograda na vodi (a i deo saobraćaja iza njega) i iz budućeg tunela iz pravca Dunava. Po levoj sa Brankovog mosta, iz Zemuna i Novog Beograda i iz obližnje centralne zone grada. Sumnjam da će jedna traka po smeru biti dovljna, pogotovo kako budu smanjivali saobraćaj u sve široj pešačkoj zoni centra grada.

Pogledajte prilog 18
Zatim će se problem pojaviti zbog presecanja šina jer će biti mnogih koji neće hteti da kod prelaska šina uvek ostave prazan prostor ispred sebe. Na ovoj slici kolona stoji, pa je prolaz tramvaja u oba smera blokiran.

Pogledajte prilog 17
Ovo je mesto za čekanje taksija mnoštva ljudi koji dolaze iz nekih 6 do 10 velikih brodova, iz Beton hale, i gomile šetača po keju. Dakle, skoro će stalno neko da zaustavlja taksi, kao na slici, jer ne postoji drugi blizak prevoz iz pristaništa (tramvajska stanica je dalje, dugo se čeka, i ne vodi svuda po gradu). Dakle kolona u jednoj jedinoj traci će stalno da staje. Sem ako se penju na šine i tako zaobilaze, kao na slici.

Pogledajte prilog 16
Mesto spajanja dve trake u jednu iz drugog smera. Ljudi se ladno penju na šine, voze naporedo i pokušavaju da su ubace u kolonu kasnije.

Pogledajte prilog 15
Pešački prelaz. Sa leve strane, iza kante za đubre, izlaze ne samo tramvaji nego i vozila sa parkinga na krovu Beton hale ...

Pogledajte prilog 14
... pa onda redovno seku punu linuju ovako.

Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pošto im je jedna saobraćajna traka malo, mnogi bez problema idu na šine i voze po njima.

Pogledajte prilog 11
Kad dve trake treba da se smanje na jednu, nastaje trka i takmičenje, pa recimo motorciklisti skoro redovno naprave i treću dolaznu traku, tako što zaobiđu oba paralelna vozila i ubace se ispred njih. Naravno, opet vozeći po šinama. Ovo je svuda moguće i veoma lako zbog niskih ivičnjaka.

Pogledajte prilog 10
Trenutni, i to veliki problem za starije strane turiste sa brodova je kako preći ulicu?

Pogledajte prilog 9
Ne samo da mnoštvo taksista ovde pravi U zaokret da bi pokupio mušterije, nego se parče slepe ulice u nastavku velikih stepenica i okolna dvorišta koriste kao parking, pa i odatle stalno izleću kola.

Pogledajte prilog 8
Kako se ubaciti u kolonu ako je velika gužva, a šine su tako primamljive?

Pogledajte prilog 7
Drugo mesto gde tramvaj seče kolovoz.

Pogledajte prilog 6
Pešački prelaz je daleko opterećeniji nego što sam mislio. Promet pešaka ka obali i sa nje ka stepenicama je veoma veliki.

Pogledajte prilog 5
Ima mnogo vozila koja iz Bulevara Vojvode Bojovića žele u Parisku, pa moraju da čekaju iako imaju zeleno svetlo jer bi sekli kolonu iz suprotnog smera. Ovde se stvara niz opasnih situacija jer su ubacuju čim vide i veoma mali razmak u nadolazećoj koloni.

Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Skretanje ka velikim stepenicama.

Pogledajte prilog 2
Pokušaj ulaska u Parisku ulicu.

Pogledajte prilog 1
 
Jeste da krše zakon, ali mora se uzeti u obzir da se to dešava češće ako postoji veći pritisak da se to radi bilo zbog neadekvatnih saobraćanih rešenja za konkretne potrebe, bilo zbog prevelikog intenziteta saobraćaja za neku saobraćajnicu. Ovde mi je zaista krivo što smo još jedan deo grada uradili lošije nego što smo imali mogućnosti. Lako smo mogli proširiti ulicu i ispraviti krivinu, a rušenjem par priobalnih magacina za robu uzvodno od Brankovog mosta izbegli bi i ukrštanje sa šinama i pomalo smešno krivudanje trotoara i tramvaja, a još bi proširili i šetalište.

I još jedna za ovo nevezana primdba. Pešačka putanja iz pešačke zone Knez Mihajlove i Kalmegdana ka pristaništu i šetalištu na obali mora biti DRASTIČNO poboljšana. Trenutno turisti i Beograđani koriste delom stepenice, a delom ovu koziju stazicu:


To je previše neugledno, a vrlo uskoro oba prolaza zajedno neće imati potreban kapacitet za rekonstruisanu obalu reke (budući park pored Pasarele, Beton hala, turistička luka, BNV). Ubeđen sam da treba odustati od planiranog lifta pored stepenica, jer je za toliki broj ljudi lift neupotrebljiv. Umesto toga treba ići na pokretne stepenice pored Velikih Stepenica, kao što smo davno ovde pričali. Dakle, desno, pored ovih stepenica:

https://goo.gl/maps/BfZsJaqZreeuU5219
 
Uh, ovo spajanje dve trake u jednu - pa tu da se postavi kamera koja snima žutu traku (tramvajsku bašticu) - eto milionskog prihoda u budžet.

Kamera za žutu traku je na ovo renoviranom potezu obavezna.

Mada, skoro sam siguran da će tramvajska baštica da se zvanično proglasi zajedničkom trakom.
 
Дуже време не коментаришем овде ништа јер ми ништа није јасно. Ово се неко напушио траве кад је пројектовао Карађорђеву реконструкцију.. немам друго објашњење. Окретница је могла око Бранковог моста да мота а да се горе ослободи онај чеп тротоари и непрегледнa Y раскрсница, наравно трамваји да буду ближе обали комотно... ово је лудница овако колико видим.
 
Moja omiljena slika. Dva veoma opterećena pešačka prelaza, suženje dve trake u jednu, tramvaj koji seče ostali saobraćaj upravo na suženju, nedostajuća biciklistička staza za grad, i na kraju raskrsnica od ČETRI ulice, od kojih su dve nevidljive :lol:

Genijalno!

Pogledajte prilog 1
Dodajmo u ovu bogatu smesu i trotinete i još malo pešaka na ulici (desno je rupa tramvajske okretnice) ...



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657844#p657844:2cff0l7c je napisao(la):
astrodule » 07 Sep 2019 02:36 pm[/url]":2cff0l7c]Pa pitanje je ko je osmislio ovo saobraćajno rešenje. Može li se iskopati ime, prezime i titula te osobe?
Prvo pitanje je da li je ostvareni projekat uopšte legalan, jer table nema i nigde nisam pronašao da je OVA VERZIJA projekta ikada usvojena.
 
Ono sto je jasno je da se radi o potpunom fijasku. Za par godina ce to morati ponovo da se rekonstruise jer ce tu biti saobracajni haos.

Ali to je deo sireg problema sto se gradske vlasti jedino bave sminkanjem, fasadama, trotoarima, sto nije samo po sebi nevazno... ali ne moze da se potpuno zapostavi saobracaj i infrastruktura.
 
Да су срушене бараке на крову Бетон хале, и да је уложено мало више труда и маште, могло се добити боље решење по питању раскрснице са Париском, прелаза и тротоара, паркинга за аутобусе, и приступа паркингу на крову, као и успону трамваја са окретнице ка Париској.
 
Eh, da, nisam objasnio izraz "raskrsnica od ČETRI ulice, od kojih su dve nevidljive".

Pošto je ukinut jedan od dva izlaza ogromnog i pre svega dugačkog parkinga na krovu Beton hale, koji je bio malo više prema Kalemegdanu, sada neki automobili iz njega (ili sa nekog drugog mesta?) ulaze i izlaze po tramvajskoj traci, iza tramvaja na sledećoj slici. Pa se i taj saobraćajni tok uključuje u istu tačku suženja, onu na slici iz prethodne poruke.

Pogledajte prilog 1
Isto je i sa druge strane. Velike stepenice su uvučene i do njih vodi jedna slepa ulica. Tu je zgrada policije i parking njihovih vozila. Zatim još jedan parking na samoj ulici, i na kraju parking u dvorištu za više zgrada (i hotel) u okolini. Sad je tu i kafana Pozorište i njihovi gosti. I taj saobraćaj se takođe ukljućuje u Karađorđevu upravo na istom mestu.

 
Pa onda još jedna primedba. Šta se pobogu desilo sa javnim toaletom koji je bio ovde? Imamo ih puno, pa kao nisu potrebni? Na kilometrima dugačkom šetalištu i u turističkoj luci? Veoma stari ljudi sa kruzera valjda imaju posebno jaku prostatu, pa mogu da otpešače do najbilžeg toaleta, što bi bilo recimo uzbrdo do Kalemegdana i košarkaških terena, ili na Zeleni venac? Dok stignu do tamo biće polumrtvi i mokri, pa bar neće gledati kako nam toaleti izgledaju? Čija je to svetla ideja bila?

Bio je ovde

Pogledajte prilog 1
A sada tu nema ničega sem kućice čuvara pruge bez pruge.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657836#p657836:2gj9045q je napisao(la):
Pasarela » 07 Sep 2019 02:07 pm[/url]":2gj9045q]Дуже време не коментаришем овде ништа јер ми ништа није јасно. Ово се неко напушио траве кад је пројектовао Карађорђеву реконструкцију.. немам друго објашњење. Окретница је могла око Бранковог моста да мота а да се горе ослободи онај чеп тротоари и непрегледнa Y раскрсница, наравно трамваји да буду ближе обали комотно... ово је лудница овако колико видим.

Tebra vidi kako se projektuju putevi u Holandiji, posebno biciklističke staze... Pa sad ponovi da se neko napušio kada je projektovao nešto kod nas, ne bre, problem je što se nije napušio. Da jeste možda bi dobio po neku bolju ideju
 
Ovde je problem je*eni sistem faznih rekonstrukcija gde se radi deo po deo. Da se odmah napravio plan za celo potez od Bristola do Kule Nebojša (npr) i da su barake odletele, osmislila uloga tunela, pumpa premestila imali bismo širinu da se osmisle tramvajska okretnica, šine, kolovozi, trotoari, izlaz iz garaže, raskrsnica kod Andergrounda na sigurno bolji način
 
Da je tramvaj napravljen na jednoj strani , i to onoj bliže reci , ništa od ovih silnih problema ne bi bilo. Umesto toga , urađen je projekat gde se jedino vodilo računa da fasade budu okrečene , a lokali u prizemljima imaju što veći trotoar za svoje bašte.
 
Prošao sam sinoć Karađorđevom. Ljudi, meni se sve više čini da ona cik-cak stajanka/niša nije za zaustavljanje autobusa nego za parkiranje automobila. Što ne menja činjenicu da je trotoar debilno urađen, kao ni to da se parking mesta ne prave tako sa oštrim ivičnjacima okolo... Ali kažem, sve mi deluje da je to nešto za parkiranje.


Inače da obavestim druga @Pasarelu da sam svo vreme dok sam prolazio pažljivo motrio ali još nigde nisam video ni crvene fenjere, ni ''radnice'', a ni dilere droze. :(
 
Fico udji nekad u Industriju u Karadjordjevoj ako uopste znas sta je to pa ces videti dilere droze.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=L9SQoDTCkP4[/youtube]
 
Vračarac, je l može trava da raste bez sunčeve svetlosti i koliko dugo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658043#p658043:26bklpab je napisao(la):
Propeler » Sub Sep 07, 2019 11:31 pm[/url]":26bklpab]Vračarac, je l može trava da raste bez sunčeve svetlosti i koliko dugo?
Ne znam evo pametnice ti mi reci dal moze a?

Tamo gde trave nema nije zbog sunca nego zato sto je to nocu parking za mladost/ludost/gadost i ostala sranja...
 
Штета што никоме није пало на памет да на овој падини направи водопад-фонтану. Но никад није касно да се направи иста и када се заврше радови.
 
Na tom delu je trava najmanje nekoliko sati dnevno izložena direktnoj sunčevoj insolaciji i ne nalazi se pod mostom.

Otkriću ti odgovor. Trava u potpunoj tami ne moža da raste. Nijedna sorta, ni sa kakvim tretmanom, nigde i nipošto.
 
Nemoj da pricas, ja mislio trava moze da raste u tunelu.
Tamo gde su stepenice je beton tako da kada je dosljak pominjao sta ce biti ispod mosta mislio je na ovaj deo a ti mozes sad da teras mak na konac do sutra.
 
Искрено, мислио сам на цео простор, од овог степеништа уз зграду до Црногорске улице. Ниге нисам видео планове.
 
Vrh