Nije razumeo o cemu se govori? Znaci ni on nije video nista neobicno? Jos uvek sam u zabludi da nekoga zapravo interesuje posao koji radi...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639058#p639058:165oe4f1 je napisao(la):Саша » Ned Jul 14, 2019 7:54 pm[/url]":165oe4f1]Разговарао сам с једним човеком на градилишту који је изгледао као предрадник, рекао му да је све већ у новинама; испрва није разумео о чему говорим, па сам га одвео на лице места и објаснио му о чему се ради.
Projektovanje u CIP-u:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639058#p639058:165oe4f1 je napisao(la):Саша » Ned Jul 14, 2019 7:54 pm[/url]":165oe4f1]Каже да је ЦИП пројектант ове обнове, да су имали проблема с подземним инсталацијама за које се није знало па су звали људе из "служби" да им кажу шта и како да раде, али, тротоари се раде тако како је пројектовано и он ту не види ништа лоше док се не одреди друкчије.
E, ako ga vidiš opet, reci mu da ga pozdravio Anatolij Djatlov!тротоари се раде тако како је пројектовано и он ту не види ништа лоше
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639118#p639118:1fa4zhtx je napisao(la):Giorano Angelo » 15 Jul 2019 12:21 am[/url]":1fa4zhtx]Ко је за школицу?
Pa ovo je fantastično! Apsolutno vrhunski video po svim elementima :lol:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639166#p639166:1lwdlaal je napisao(la):Pasarela » 15 Jul 2019 08:15 am[/url]":1lwdlaal]https://www.youtube.com/watch?v=7cOf65sSZe0 то је отприлике овај разговор )))
Da vraceno je za stalno. Goran Vesic je to objavio ima 10- ak dana. Odlicna odluka inace....[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638688#p638688:2k3aj89f je napisao(la):AcaDorcol » Sub Jul 13, 2019 9:35 am[/url]":2k3aj89f]Nije strogo u temi, ali moze li neko ovde da potvrdi- da li je to od pre neki dan, na Brankovom mostu iz smera NBGD-Centar ponovo omoguceno levo skretanje u Pop Lukinu? Jel to samo dok prodje Makarona ili je od sad pa na ubuduce.......
Autor celokupne rekonstrukcije je renomirani arhitekta Boris Podreka koji važi za jednog od najznačajnijih aktivnih arhitekata za javne otvorene prostore. Njegova namera je bila da ovim rešenjem unapredi prostor i da u funkcionalnom smislu to bude prostor sa posebnom arhitektonskom fizionomijom. Ta filozofija je u službi funkcionalnih zahteva same lokacije gde se prepliću biciklistički i pešački saobraćaj sa jedne strane, dok sa druge strane imamo funkciju pristaništa i ugostiteljske sadržaje. Ovo je javni prostor u okviru urbanog tkiva pa nije uobičajeno da prostor ne bude arhitektonski obrađen, odnosno da pešačke komunikacije budu pravolinijske – navodi Stojčić.
Његова намера је била да овим решењем унапреди простор и да у функционалном смислу то буде простор са посебном архитектонском физиономијом. Та филозофија је у служби функционалних захтева саме локације где се преплићу бициклистички и пешачки саобраћај са једне стране, док са друге стране имамо функцију пристаништа и угоститељске садржаје. Ово је јавни простор у оквиру урбаног ткива па није уобичајено да простор не буде архитектонски обрађен, односно да пешачке комуникације буду праволинијске
На рендеру са идејним решењем Подреке за Савски кеј и Карађорђеву види се стаза на локацији на којој се она тренутно и уређује. Али, баш на месту где је предвиђено стајалиште за туристичке аутобусе и кривудање стазе у „пе”, на рендеру је уцртано дрво.