Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Crni flor. Večna slava Beogradu!

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630664#p630664:2uf4uusa je napisao(la):
Vračarac » 16 Jun 2019 04:19 pm[/url]":2uf4uusa]Dok Milancetu i Relji ne odgovorim na lupetanja njihova saljem ih na stranu 10 i 11 ugovora da lepo procitaju kako ce da izgleda nova i lepa VODOVODNA mreza.
....


A ja ću tebe odmah da podsetim

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630402#p630402:2uf4uusa je napisao(la):
Vračarac » 15 Jun 2019 04:29 pm[/url]":2uf4uusa]
Nego ja sad nasao da su ZAMENJENE vodovodne cevi u Karadjordjevoj milance dzabe si trosio tastaturu izgleda
....


Postavio si fotografije kanalizacije predstavljajući je kao vodovod.
Jeste, potrudio si se ali si ispao *, ali izgleda da i to mora da ti se nacrta.
Umesto da se konačno povučeš i prestaneš da zagađuješ forum sa dresiranim rekacijama na svaku kritiku tvojih šefova, jedino što si dokazao je da je tačno da vi naprednjaci/radikali da nemate ni malo stida.
 
Vracarac bjelic aleksandar seta gradom koliko mi se cini slobodan covjek mislim da je bilo u na N1 koji minut da je oslobodjen brzom pretragom nisam naso da je neko to prenjeo mislim da je to neko spomenuo u temi bka ili most
Ako urade potez od vuka do beka za 200 dana
Onda nzm sto ista firma frtalj karadjordjeve radi duplo tj 400 dana tu neko neko pravi budalom
Ajd da kazes da je karadjordjeva pod saobracajem ali opet glupost ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630664#p630664:3juna9da je napisao(la):
Vračarac » 16 Jun 2019 04:19 pm[/url]":3juna9da]Dok Milancetu i Relji ne odgovorim na lupetanja njihova saljem ih na stranu 10 i 11 ugovora da lepo procitaju kako ce da izgleda nova i lepa VODOVODNA mreza.

Pogledajte prilog 1
file.php

file.php
Daj ti nama sličice predmera radova?. Ovo što si postovao su tehnički uslovi izvodjenja radova. Njih projektanti rade po principu copy/paste, to ne garantuje da su ti radovi i ugovoreni.
Mozda i jesu al' ih do sada nismo videli...
Ps : nisi nam postovao str 10 i 11 Ugovora već tehničke uslove izvodjenja radova.
 
Понедељак 17. јуна:















Постоји ли игде друкчије решење за подземне инсталације од овог нашег, где оне иду испод улице, а на њеној површини су незгодни поклопци?:





 
Da su na trotoaru , žalili bi smo se kako su po sred trotoara. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630969#p630969:1xuamhgb je napisao(la):
astrodule » Pon Jun 17, 2019 5:36 pm[/url]":1xuamhgb]To sam se i ja uvek pitao. Radiš novo, dižeš asfalt i na kraju poklopci po sred kolovoza.

Što je najgore svi se pitamo a oni teraju svoju filozofiju.
Koja je logika da sve instalacije idu ispod kolovoza gde trpe pritisak i vibracije teških vozila, gde bilo kakav kvar podiže cenu opravke kao i potrebno vreme. Da ne pričam o slivnicima i šahtama koje posle kratkog vemena potonu i večito se nešto krpe. A vidim da imaju pokopac slivnika koji je (ovde vertikalan a ima i pod uglom) delom na kolovozu delom kao deo ivičnjaka, pa koj đavo onda na sve strane usecaju one slivnike na uštrb slivnika ???? Da neko lakše slomi nogu ?






Naj jednostavnije bi bilo da se instalacije uguraju u tunel ispod trotoara i da se sa gornje strane zatvore betonskim pločama na koje bi se dalje radilo popločavanje. U slučaju kvara nema potrebe za bučnim bušenjem, lomljenjem betona i pravljenjem svinjca.
 
Instalacije bi bile ispod trotoara kad bi tamo bilo mesta. Ali nema. Automobili su pešacima ukrali grad. Pojeli trotoare i zelenilo. Proširite trotoare, pa će biti mesta i za cevi ispod njih.

Ovako je bilo nekada: 1/3 širine ulice za tekući saobraćaj, 2/3 za pešake, zelenilo, zaustavljanje i isporuku robe. Plus mesto za izdvojenu tramvajsku prugu.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630978#p630978:3q7229x2 je napisao(la):
solecar » Today, 19:03[/url]":3q7229x2]Da su na trotoaru , žalili bi smo se kako su po sred trotoara. :)

Ja ne bih, jer je upravo poenta popločovanja da se svaki kvar popravi i onda vrate ploče i ne vidi se da su bili radovi.

Plus što su kola mnogo teža od ljudi, pa često dolazi do oštećenja asfalta oko tih poklopaca...
 
Da li su ovde samo zamenjene postojeće cevi, na istoj trasi? Nisu kopani novi rovovi u koje su polagane cevi?
Kolovoz u smeru ka mostu ima blagi pad prema zgradama? A suprotan smer?

Ako se ne varam, na NBG su slivnici uglavnom (bili) postavljani uz desni ivičnjak kolovoza, a šahtovi na trotoaru ili travnjaku...
Šta se u međuvremenu promenilo?
 
Svi ljudi u lancu od onog ko je inicijator radova , preko projektanata do izvođača radova. :)
Zato i ne čudi što svaki put kada se nešto na popločanim trotoarima radi , em što se jasno vidi da su bili radovi , em što postoji mogućnost da se sj*** ako zakačiš kocku koja viri.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631013#p631013:1ccwam7s je napisao(la):
Žika » 17 Јун 2019 07:38 pm[/url]":1ccwam7s]
Naj jednostavnije bi bilo da se instalacije uguraju u tunel ispod trotoara i da se sa gornje strane zatvore betonskim pločama na koje bi se dalje radilo popločavanje. U slučaju kvara nema potrebe za bučnim bušenjem, lomljenjem betona i pravljenjem svinjca.

Напротив, то би било најкомпликованије.

Испод тротоара се провлаче све инсталације сем канализације која се провлачи испод коловоза. Канализационе цеви су често исте ширине као и преостали тротоари и било би јако незгодно да се оне полажу тик до темеља објеката и наслањају на зидове подрума.

Канализација се свуда у свету полаже испод коловоза као најоптималније могуће решење.
 
Stim sto bi poklopci mogli biti drugaciji ispunjeni asfaltom kao sto su stavil na trotaru ispunjene
 
Nesto razmisljam, oni rade toplovod u BNV na 500-600m odatle. Bolje da su prvo uradili deo karadjordjeve od mosta Miladina Zarica do brankovog i sproveli toplovod, pa onda nastavili ovamo, i uveli daljnsko grejanje i u centar!! grada. Ako zbog necega nije bilo moguce uraditi prvo taj Deo do brankovog, onda su mogli makar sad da postave cevi i prikljucke, pa samo da prikljuce kasnije na mrezu. Ovako ce posle ponovo morati da raskpavaju ulicu.

Govorim sve pod uslovom da to nije predvidjeno, jer nista decidno nije receno, mada izgleda da nije. Za jvne povrsine i infrastrukturu u bnv se ne stede, rade po vise puta istu deonicu, a ovde fali toplovod.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630664#p630664:2h3zpymz je napisao(la):
Vračarac » Ned Jun 16, 2019 6:19 pm[/url]":2h3zpymz]Dok Milancetu i Relji ne odgovorim na lupetanja njihova saljem ih na stranu 10 i 11 ugovora da lepo procitaju kako ce da izgleda nova i lepa VODOVODNA mreza.

Pogledajte prilog 1
file.php

file.php

Да ли може да се сазна који дилетант је направио овако дилетантске техничке услове? Ко је ово одобрио? Ово није ни на нивоу препричавања полуприученог учесника фарме и парова са 4 разреда основне. Ето Врачарац, молим те нађи ми једну реченицу која није намењена надувавању цена и рокова?
 
Neki zaposleni iz direkcije mozes li da okacis kako bi po tebi trebalo da izgleda ...
 
Па морају да дефинишу минимални квалитет цеви, фитинга, вентила, начина повезивања кућних прикључака, прикључака на хидрантску мрежу, димензије рова, материјал који иде испод, око и изнад цеви, а све по стандарду том и том. Такође потребно је дефинисати начин складиштења, начин транспорта (јапанер, хахаха), разастирања по траси, повезивања, колики Проктор за постељицу, колики проктор за сваки слој око и изнад цеви, које обележавање трасе цевовода, шта обухвата контрола односно шта је обавеза надзора приликом сваке фазе изградње, препоручени алати и машине за земљане радове, за повезивање и тестирање цевовода, ... има тога још, ово суфлирање може да траје и потраје, али ово је још један доказ ниског техничког приступа реализацији инвестиције. Иначе овакав документ мора да садржи бар 100-тинак страна и мора бити предочен Понуђачима током тендерског процеса. Евентуална усклађивања се морају завршити пре потписивања уговора и онда нема места непознаницама и епским проблемима на градилишту.

Постављам питање, како су тек дефинисали спецификације и методологију грађења трамвајске пруге, улице, тротоара и ко зна чега још. Изгледа да се све ради коришћењем општих описа типа "адекватно, потребно, неопходно". Како изгледа квалитет радова ако је затрпавање "материјалом из ископа", а то је неки шут и блато?
 
Vrh