Па морају да дефинишу минимални квалитет цеви, фитинга, вентила, начина повезивања кућних прикључака, прикључака на хидрантску мрежу, димензије рова, материјал који иде испод, око и изнад цеви, а све по стандарду том и том. Такође потребно је дефинисати начин складиштења, начин транспорта (јапанер, хахаха), разастирања по траси, повезивања, колики Проктор за постељицу, колики проктор за сваки слој око и изнад цеви, које обележавање трасе цевовода, шта обухвата контрола односно шта је обавеза надзора приликом сваке фазе изградње, препоручени алати и машине за земљане радове, за повезивање и тестирање цевовода, ... има тога још, ово суфлирање може да траје и потраје, али ово је још један доказ ниског техничког приступа реализацији инвестиције. Иначе овакав документ мора да садржи бар 100-тинак страна и мора бити предочен Понуђачима током тендерског процеса. Евентуална усклађивања се морају завршити пре потписивања уговора и онда нема места непознаницама и епским проблемима на градилишту.
Постављам питање, како су тек дефинисали спецификације и методологију грађења трамвајске пруге, улице, тротоара и ко зна чега још. Изгледа да се све ради коришћењем општих описа типа "адекватно, потребно, неопходно". Како изгледа квалитет радова ако је затрпавање "материјалом из ископа", а то је неки шут и блато?