Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Da i sve se vidi. Onaj deo ce biti za pristajanje autobusa a ovo izmedju sina i kolovoza poplocana povrsina...
 
Pa valjda jeste (bar što se tiče kolovoza i tramvaja). Osim što plavi auto ide u suprotnom smeru i nisam siguran da će biti tri trake, već mislim da ide samo po jedna u svakom smeru.

Kradjordjeva-kej-uredjenje-01.jpg
 
U "prolazu" sam napravio par fotografija radova tj pregled situacije.

Proširenje ispod mosta koje je Sole pomenuo ostaje tj nisu ga uklanjali. Suženje koje se vidi u daljini ima širinu 3.3 metara. Metar sam pozajmi u lokalnom skejt šopu :) a kada je metar bio pri ruci izmerio sam i najširi deo kod mosta koji ima preko 11 metara.

Klik na fotografiju za veći prikaz.

Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Гледам слике и падне ми на памет друкчије идејно решење: могла би трамвајска пруга да се провуче с друге стране Старе капетаније па кроз Бетон-халу и онда око Калемегдана до споја с истом пругом (окретницом код Бека) у Цара Душана испод Зоолошког врта. С једном станицом код Куле небојша не би се путовало ништа дуже него сада, а круг Двојке би се очувао.

Досадашњу трамвајску везу Карађорђева - Кнез Михајлова би заменила успињача од преко пута пумпе - значи, не би више било пресецања Булевара Војводе Бојовића! - до улаза у Калемегдан, где би прелаз између КМ и Калемегдана постао једноставнији јер ни њега не би више пресецала пруга.
Још једна успињача с друге стране може да иде од испод Зоо-врта до улаза на Калемегдан из Узун-Миркове улице.
Улице Париска и Тадеуша Кошћушка би тако добиле још по једну траку за аутомобиле, што би побољшало проток саобраћаја. Успињаче могу да имају честе и редовне поласке јер не би зависиле од застоја на које трамвај наилази током целог круга Двојке.

Трамвајска пруга би могла да има друкчије решење и на другу страну, према Старој жел. станици - тако што би од Старе капетаније ишла трасом уклоњене жел. пруге и онда се с једне и друге стране Трамвајског моста спојила с постојећом пругом. На будућем кружном току код Вилсоновог булевара трамвај може да направи полукруг према Новом Београду.
Део пруге од Парка Луке Ћеловића до Старе капетаније више не би ишао Карађорђевом улицом.

Алтернативна траса би од испод Бранковог моста скренула према кружном току испред Завода и ту се спојила с пругом у Карађорђевој. Тиме би се избегао најужи део Карађорђеве од кружног тока испред Завода до Бранковог моста и испод њега.

На први поглед би све било знатно једноставније и проходније, очувале би се досадашње везе и добила њихова делимична проширења.
 
Uzeo sam ovu Igorovu sliku i ne baš stručno iscrtao kako će ovo na kraju da izgleda.
Da ne ispadnem neki hejter ali ja ne vidim neku dobit osim ovog izolovanog i odsečenog od celine prostora ispred par zgrada bliže mostu.
Vozila koja idu ka Kalemegdanu će morati dva puta da presecaju tramvajske šine što će dodatno usporavati i tramvaj i vozila.Pritom, semafor na uglu sa Crnogorskom je neminovan.
88737c12dfbef1cb3c64d3985a580979.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Neće 2 puta presecati šine nego kao i do sada i to na približno istom mestu. Render je pogrešan jer nema trake ka bliže zgradama nego su obe trake bliže reci, sa iste strane stuba od mosta.
Rekonstrukcijom se, naravno, ništa nije dobilo osim ispumpavanja para iz budžeta.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630255#p630255:37xo8o2y je napisao(la):
dejjan » Pet Jun 14, 2019 11:11 pm[/url]":37xo8o2y]
Rekonstrukcijom se, naravno, ništa nije dobilo osim ispumpavanja para iz budžeta.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Sto volim ovako nekog Nikolu Teslu sa foruma da procitam, ulepsa mi vece.
A kako bi ti genije sredio Karadjardjevu posto sada kada ce imati trotoar 5m sirine, trake za automobile zamisli nove bez rupa, tramvajske sine i sredjeno priobalje tj setsliste uz reku i sredjene fasade. Evo Tesla podari nam tvoj patent za Karadjordjevu ulicu kako bi ti to sredio jedva cekam da cujem.
 
A zamisli kad kroz par godina budem prošao istom tom ulicom i natrčim na nekoliko rupa. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630273#p630273:29hc5znn je napisao(la):
solecar » Sub Jun 15, 2019 12:41 am[/url]":29hc5znn]A zamisli kad kroz par godina budem prošao istom tom ulicom i natrčim na nekoliko rupa. :)
Bolje da natrcis na rupu nego da natrcis na teretni voz sa cisternama kao nekad.
 
I dalje ostaje ova "krezubost" u nizu zgrada, koja bode oci, ali mozda je ipak bolje da se nista spektakularno tu ne gradi.
 
@vracarac: vidim da si oduševljen ovim projektom, nema sumnje, rekonstrukcija je bila potrebna. Ali imam par pitanja za tebe: jel su možda zamenili kanalizacione, vodovodne veci, cevi za toplovod? Da li je planirano daljinsko zalivanje drveca kao u bulevaru, ili nije, ako znaš? I zašto im je pobogu, potrebno za ovaj prcvonjak godinu dana? Kad smo kod karadjordjeve tu je i ona pasarela, ko dunav da premoscavaju a ne ulicu od dve trake.

Samo da te posetim, kad je bulevar radjen, kompletne instalacije promenjene, 4 trake, izmerena bastica tramvaja, širi je duplo od ovoga, duzi cervoroduplo ako ne i više i sve uradjeno za 6 meseci. Isto i sa nemanjinom. Dakle može, izvodljivo je samo ako se hoće. Ja sam mislio da je sada sve brže, jače i bolje, kao ono medjutim sporije, kilavije, lošije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630255#p630255:6bnvgbeb je napisao(la):
dejjan » Yesterday, 23:11[/url]":6bnvgbeb]Neće 2 puta presecati šine nego kao i do sada i to na približno istom mestu. Render je pogrešan jer nema trake ka bliže zgradama nego su obe trake bliže reci, sa iste strane stuba od mosta.
Rekonstrukcijom se, naravno, ništa nije dobilo osim ispumpavanja para iz budžeta.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Odakle ti to da će kola ići bliže zgradama između mosta i ovog dela gde novi asfalt udara u tramvajsku bašticu (ako sam te dobro shvatio)?
 
@Milance navodis primer bulevara koji je radjen za vreme Djilasa kao pozitivan primer? Pa Aleksandar Bijelic gradski menadzer i desna djikijeva ruka i jos njih 6 zavrsili u zatvoru jer su pokrali pare Beogradjana preko Balkan gradnje i sad ja treba da se odusevljavam kako je sve to super.
Ovo su ti neki od uhapsenih lopova koji su zavukli ruke u nas dzep radeci bulevar koji je po tebi pozitivan primer
Aleksandar Bijelić gradski menadzer
Radovan Drča, pomoćnik Marka Blagojevića i rukovodilac Sektora za izvođenje radova na objektima niskogradnje i hidrogradnje Agencije za investicije
Danko Šotra, predsednik komisije za rekonstrukciju
Verovatno bi i Djilas pao nego je tada bio u fazonu HVALA TI VUCICU za sve...
 
Svaka smena vlasti puni zatvore, samo je pitanje koliko zaista urađenog nego ostavi pre zatvora i da li su izvedeni radovi, kao ovi tekući, zapravo usmereni protiv građana...
 
Vračarac":2dyl1z0h je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630255#p630255 je napisao(la):
dejjan » Pet Jun 14, 2019 11:11 pm[/url]":2dyl1z0h]
Rekonstrukcijom se, naravno, ništa nije dobilo osim ispumpavanja para iz budžeta.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Sto volim ovako nekog Nikolu Teslu sa foruma da procitam, ulepsa mi vece.
A kako bi ti genije sredio Karadjardjevu posto sada kada ce imati trotoar 5m sirine, trake za automobile zamisli nove bez rupa, tramvajske sine i sredjeno priobalje tj setsliste uz reku i sredjene fasade. Evo Tesla podari nam tvoj patent za Karadjordjevu ulicu kako bi ti to sredio jedva cekam da cujem.
U toku noći se završi asfaltna košuljica. Jasno ti je da 5m trotoara nije normalno, tako da tu jedino može da se proširi regulaciona linija radi nove izgradnje. Tako će se rešiti i "krezubost" o kojoj mnogi lupetaju. Biće svuda 7 spratova.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630302#p630302:hdepau0k je napisao(la):
dejjan » Sub Jun 15, 2019 10:10 am[/url]":hdepau0k]Svaka smena vlasti puni zatvore, samo je pitanje koliko zaista urađenog nego ostavi pre zatvora i da li su izvedeni radovi, kao ovi tekući, zapravo usmereni protiv građana...
Džaba se upinješ da objašnjavaš. Nekima se diže kosa na glavi pri samom pomenu nečega što je urađeno za vreme Đilasa i još se tako nešto navodi kao pozitivan primer i neizricanju hvalospeva na račun stvari koje radi aktuelna gradska vlast. Koliko god se slagali / neslagali sa onim što je urađeno za vreme Đilasa ondnosno sadašnje vlasti , neke činjenice se ne mogu prenebregnuti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630299#p630299:11koaw9p je napisao(la):
Vračarac » 15 Jun 2019, 08:38[/url]":11koaw9p]@Milance navodis primer bulevara koji je radjen za vreme Djilasa kao pozitivan primer? Pa Aleksandar Bijelic gradski menadzer i desna djikijeva ruka i jos njih 6 zavrsili u zatvoru jer su pokrali pare Beogradjana preko Balkan gradnje i sad ja treba da se odusevljavam kako je sve to super.
Ovo su ti neki od uhapsenih lopova koji su zavukli ruke u nas dzep radeci bulevar koji je po tebi pozitivan primer
Aleksandar Bijelić gradski menadzer
Radovan Drča, pomoćnik Marka Blagojevića i rukovodilac Sektora za izvođenje radova na objektima niskogradnje i hidrogradnje Agencije za investicije
Danko Šotra, predsednik komisije za rekonstrukciju
Verovatno bi i Djilas pao nego je tada bio u fazonu HVALA TI VUCICU za sve...
da navodim bulevar, kao pozitivan primer. i primer nemanjine isto. a da ne idemo malo ranije pa da navedem primer kralja milana kao ajbolja uradjena rekonstrukcija u "novijoj istoriji" grada.

zavrsili u zatvoru zato sto su privedeni ili zato sto su pravosudno osudjeni? jel doneta pravosuzna presuda i kakva je? po cijim kriterijuma se vodi tender ako kredit daje EIB? Jos jedno pitanje, ako neko kaze HVALA TI VUCICU, jel to znaci da mu je oprosteno sve? Da li znaci da svako moze da radi sta oce samo ako mu titra mosnice? Ja mislio sad konacno uspostavljena pravna drzava, cudo jedno, bas sam se iznenadio.

Kad smo vec kod kradje da uporedimo cene

Bulevar:
Tokom trajanja radova zamenjeno je 2500 metara šinske i kontaktne mreže, rekonstruisani trotoari i kolovozi uz obnavljanje saobraćajne signalizacije i javnog osvetljenja. U rekonstrukciju je takođe uključena zamena i izmeštanje vodovodnih cevi u dužini od 4.300 metara zajedno sa 200 priključaka, 2.700 metara toplovoda sa 900 priključaka, kao i izmeštanje i zaštita postojeće elektroenergetske i telekomunikacione mreže. Rekonstrukcija se isto pamti i po kontroverznoj intervenciji na uličnom drvoredu, tokom koje je posečeno 320 stabala stogodišnjih platana. Tokom rekonstrukcije istorijska stabla zamenjena su sa preko 500 novih sadnica
Vrednost:
€ 7.4 miliona
http://beobuild.rs/bulevar-kralja-aleksandra-rekonstrukcija-2010--p1990.html
od ove sume samo je 3,2mil e zamena toplovoda, a ostalih 4,2 mil je sama rekonstrukcija bulevara

prosecna sirina bulevara 34m (od 32-37m) duzina 2500m = 85.000m² - ispada 7,4mil / 85 k = oko 87e/m² sve sa zamenom svih isntalacija i sadnjom drveca sa navodnavanjem.

sve uradjeno za 6 meseci


karadjordjeva -

U Karađorđevoj ulici predviđena je izgradnja nove tramvajske konstrukcije do okretnice kod Kalemegdana, rekonstrukcija saobraćajnice, izgradnja pešačkih i biciklističkih staza, a uređenje Savskog keja na površini od preko jednog hektara obuhvata izgradnju dečjeg igrališta, popločavanje, ozelenjavanje, javno osvetljenje, nov mobilijar i biciklističku stazu – najavio je u maju zamenik gradonačelnika Goran Vesić.

Rok za rekonstrukciju je do februara 2020. a vrednost radova je 712 miliona dinara.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/k...ila-saobracaj-od-pariske-do-crnogoske/d3nysre

samo da dodam nisu napisali verovatno ih je sramota, duzina 500m, rok 425 dana.

dakle duzina 500m x oko 19m sirine 9500m² + 1ha uredjenje zelene povrsine = - 712mil dinara / 118 - 6 milina e.

...dok je zeleni pojas u nastavku zamišljen kao prostran parkovski prostor ispresecan pešačkim stazama od utabane zemlje (terra battuta)
Mora da je ova utabana zemlja neka specijalna, pa je zato ovakva cena i rok?

Nego vracarac, nisi mi odgovorio napitanje, jel se menja kanalizacina, vodovodnamreza, jel se menja hidrantska mreza, jer se radi automatsko zalivanje drveca, sta je predvidjeno? Nista a?

500m ulice duplo uze od bulevara + malo travice, lampice i kantice u parku kod pristanista je skoro ista cena kao rekonstrukcija bulevara 2,5km 35m sirine, sa izmenjeni svim instalacijama i zasadjenim 500 sadnica.

Namerno sam uzeo bulevar kao primer, jer se smatra "najsumnjivijim", sta bi bilo da sam uzeo podatke iz nemanjine, koja je po meni uradjena jos bolje. Ako su hapseni zbog bulevara, pa sta ce tek biti zbog karadjordjeve, i ostalih brzi, jacih i boljih mutljavina.

Pritom treba reci, da kad se zahteva da se radi u 2 ili 3 smene, cena rada drastucno skace. Ali to je cena koju grad mora da plati, jer gradjani zavise od prohodnosti i funkcionalnosti ulica.

Vracarac, da ti ponovim pitanje, uliko si se izgubio sa cinjenicama:

Sta od zamene instalacija je predvidjeno tokom rekonstrukcije karadjordjeve? da li je predjidjeno zamena toplovodne, kanalizacione, vodovodne mreze? Sta je sa hidrantskom mrezom? Zasto 425 dana za 500m ulice? zasto 6 milina e za rekonstrukciju ulice ako se ne radi zamena svih instalacia? Kako je to bulevar mogao da se uradi za 6 meseci za 5 puta vecu duzinu i 2 puta vecu sirinu sa zamenom svih instalacija, po ceni gotovo identicnoj, a da ovde mora godinu i po dana?

brze jace i bolje u lopovluk, bezumlje, nerad, kriminal
 
Boze sta sve neces procitat.Samo zaboravi da navedes kako je seča platana civilizaciski iskorak.
 
ja uporedjujem cene, rokove i sta je sve uradjeno od zamene instalacija. Seca platana je populisticka tema, zato sto smatram da je korenje drveca koje nije oiviceno betnoskim prtenovima koje korenje usmerava na dole, opasno za instalacije i infrastrukturu. Govorim o drvecu neposredno uz ulice, a ne o drvecu u parkovima ili na Kalimegdanu. Ocekujem da ce i vracarac se uhvatiti tih platana, jer je najbolje tako zaobici odgovore i okrenuti pricu na drugu stranu.
 
To hvalis Beograd na vodi posto vidim da tamo rade sadnju drveca u betonske prsenove , slazem se da to rade dobro.
I molim te vidim da su jutros poceli radovi u Kraljice Marije dali to znaci da i tamo treba poseci drvorede .

Malo sam alergican na secu drveca bilo to u bulevaru kalemegdanu ili negde drugde na pravim razliku.
 
Drveće je populistička tema. Zar nije bolje poseći sve i zasaditi kako treba, pa da više ne razmišljamo gde će koren da izbije?

Možda je bolje da novi drvored bude pomeren metar bliže ulici ili zgradama jer se nešto promenilo u odnosu na period kada je to drveće zasađeno (više automobila, potreba za biciklističkom stazom, za parking mestima...)

Zar nije bolje da dobijemo ujednačen drvored celom dužinom nekog poteza, nego da u imamo "cigansku tarabu"?

Ako se radi već neka rekonstrukcija, zar nije bolje da prilagođavamo drveće nama, a ne da projekat prilagođavamo drveću koje će za 30-ak godina morati da se seče?
 
Da u bnv rade kvalitetno javne povrsine. Koliko sam procitao ovde, odustali su od sece drveca zbog javnosti, koliko je to tacno ne znam. Kapiram da nije popularno, ali moje misljenje je da nekada neophodno. Jedino sto bi sadio onda vec dovoljno odraslo drvece, ali bi to poskupelo rekonstrukciju. Pritom ne znam da li je i tamo predvidjena zamena instalacije ili nije, nisam procitao. Ukoliko se menjaju instalacije, da trebali su da iseku i sade nove odrasle sadnice, ukoliko se ne menjaju onda je svejedno.
 
Vrh