Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Dosta je i tih par radnika za rok koji su galantno dobili(425 dana). Tempo od metar na dan. Kako da kopaju tunel. :bash:
 
Kako mogu sebi da dozvole da ovako padaju, isto kao za novu bus stanicu. Samo da se kaze da se radi.

Ovo je trebalo da se saceka prolece. Da se zatvori ulica kod kruznog toka geozavoda i kod brankovog. Spremiti masine i radnike. Plan realizacije projeka obajsniti vodjama smena. Raditi u tri smene.Uraditi osvetljenje na na zgradama pored za rad nocu. Ispod Brankovog mosta otvoriti put do beton hale za snabdevanje restorana. Ostaviti put za pesake za stanare zgrada, obezbediti parking ispod brankovov za iste.

Uraditi to za 5 dana od kojih su 2 neradna. Posle 5 dana pustiti saobracaj i paralelno raditi ostalo.

Sto kaze jedan moj prijatelj:
" hoces da radis i neces da radis, ako neces ostani kuci da spavas"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602414#p602414:1mak0uy2 je napisao(la):
Armatura » Pet Feb 15, 2019 7:37 pm[/url]":1mak0uy2]Kako mogu sebi da dozvole da ovako padaju, isto kao za novu bus stanicu. Samo da se kaze da se radi.

Ovo je trebalo da se saceka prolece. Da se zatvori ulica kod kruznog toka geozavoda i kod brankovog. Spremiti masine i radnike. Plan realizacije projeka obajsniti vodjama smena. Raditi u tri smene.Uraditi osvetljenje na na zgradama pored za rad nocu. Ispod Brankovog mosta otvoriti put do beton hale za snabdevanje restorana. Ostaviti put za pesake za stanare zgrada, obezbediti parking ispod brankovov za iste.

Uraditi to za 5 dana od kojih su 2 neradna. Posle 5 dana
pustiti saobracaj i paralelno raditi ostalo.

Sto kaze jedan moj prijatelj:
" hoces da radis i neces da radis, ako neces ostani kuci da spavas"

Najbitnije sam zaboravio, skladistiti sav materijal koji je potreban u delu parka (pesak,cevi, instalacije...) pre samog zatvaranja ulice !!!
 
Bilo bi lepo da eventualno srede ovu fasadu u pozadini. Zgrada je sasvim lepa ali je nekako zaboravljena isto kao i ona na uglu koja se vidi sa Kalemegdana. Obe u katastrofalnom stanju.
file.php
 
Цео тај троугао зграда између Карађорђеве, почетка Париске и великих степеница треба средити пошто ду то први стамбени објекти до Калемегдана и увек су на удару очију гостију града. А стање у том кварту је крајње хаотично, распале фасаде ове две више зграде на самом ћошку, на њиховим поткровљима склепане надоградње, поред њих приземуша у Париској, даље у низу оронула двоспратница, па иза ње скроз оронула кућа без крова са зараслим двориштем, после иде гаража која је сузила тротоар, па низ старијих зграда са уметнутим између оном накаратном склепотиним.
И скоро сам приметио на погледу са Калемегдана, она последња сређена зграда у низу у Карађорђевој до факултета примењених уметности је добила велики графит на калкану и веома је ружан призор.
 
Evo prenosim sliku oglednog preseka tramvajskih šina sa SSC-a. Po mom mišljenju, baš ovako bi trebalo da izgleda svaka tramvajska baštica u Beogradu i bilo bi super kada bi ih ovako uradili i u Cara Dušana pošto je tu originalno kaldrma, ali je na nekim delovima prekrivena ili zamenjena asfaltom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603158#p603158:jw3yx2gh je napisao(la):
Doctor Who » 19 Feb 2019 01:15 pm[/url]":jw3yx2gh]Evo prenosim sliku oglednog preseka tramvajskih šina sa SSC-a. Po mom mišljenju, baš ovako bi trebalo da izgleda svaka tramvajska baštica u Beogradu i bilo bi super kada bi ih ovako uradili i u Cara Dušana pošto je tu originalno kaldrma, ali je na nekim delovima prekrivena ili zamenjena asfaltom.
file.php

Ovo su samo postavli na pravcu tunela, samo zato što je pristupačno? Tramvajski koseci ne idu kroz tunel, već kako je planirano?

A kad se samo setim da u Pariskoj i Tadeuša Košćuška nisu stavljali kaldrumu posle zamene šina "zato što nema majstora kaldmara"....
 
To je samo primer nekoliko tipova, pa kao treba da odluče koji će uzeti. Koliko vidim, ima tri vrste kamena, dole levo deluje kao u Pragu. Ja se nadam da će biti nešto od toga, em je lepše, em je trajnije. Samo da nema asfalta oko šina.
 
relja":2ge1tw0l je napisao(la):
Ovo su samo postavli na pravcu tunela, samo zato što je pristupačno? Tramvajski koseci ne idu kroz tunel, već kako je planirano?

A kad se samo setim da u Pariskoj i Tadeuša Košćuška nisu stavljali kaldrumu posle zamene šina "zato što nema majstora kaldmara"....

Neće ići kroz tunel, to je samo tu stavljeno jer ima mesta. Da to je baš bezveze što nisu tu stavili kaldrmu. Jer ako negde treba da je bude, to je pored Kalemegdana.


Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603185#p603185:2xit404l je napisao(la):
zexland » 19 Feb 2019 02:46 pm[/url]":2xit404l]Ovo je odlicno ! To treba primeniti i u Pozeskoj i na Bulevaru, posto su obe ulice dobile kratere oko sina vec uveliko,

Ја би више волео да баштице у Пожешкој ураде ала Немањина... Ал пре ћемо дочекати метро :? :roll:
 
Definitivno kocka, najlepše i najtrajnije rešenje :) Nemanjina je zaista kvalitetno odradjena, nije loše ni to, mada, ja sam i za onakve ploče kao u Zagrebu na mestima gde nema drugog sem tramvajskog saobraćaja ili je znatno manje drumskog saobraćaja, recimo kao u Bulevaru kralja Aleksandra. Ako ništa drugo, barem na stajalištima. Gledao sam zamenu takvih ploča, obavlja se bez obustave saobraćaja, a izgleda mnogo lepše nego sam beton ili asfalt. evo primer kod Kalemegdana gde nema drugog saobraćaja, drže se odlično godinama:
https://www.google.rs/maps/@44.8269871, ... authuser=0

U Karadjordjevoj ništa sem kamene kocke :gobb:
 
I šine i trava se drže godinama. Ne mogu jedni bez drugih , pa to ti je. :)
 
Za ovo što je do sada urađeno, potrebno je 7 radnih dana.
 
Vrh