Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Pruga je bila problem zbog, BnV i Dorćola, a uklanjanje u Karadjordjevoj je samo rezultat tog problema.
Ne uklanja se zato što je toliko smetala u tom delu od Beton hale do Brankove.
U Pešti tramvaj prolazi direktno uz Dunav od Parlamenta do Petefi mosta, meni bi to bilo daleko lepše rešenje a bila bi i mega turistička atrakcija vozati se tramvajem uz Savu i Dunav.
 
[/quote]
Nece biti zatvorena sigurno, jer ova ulica rasterecuje vrlo zauzetu Parisku i Tadeusa Koscuska, te opsluzuje ceo donji Dorcol, za odredjeni broj vozila. Profunkcionisace i ceo kompleks oko Beka, uradice se jednog dana i marina Dorcol.

Na semaforu kod Hale Beko i okretnice tramvaja, 95% vozila skrece levo i Dunavskom ide dalje tranzitno. Ono sto bi moglo da se uradi je da se kula Nebojsa bolje poveze sa tvrdjavom, mnogo malo turista vidjam da tu dolazi. Trebalo bi na mestu semafora uraditi neki podvoznjak za automobile, ovako kako je sad ta saobracajnica predstavlja mnogo vecu omcu za izlazak na reku, nego sto je to pruga ikad bila....
[/quote]
Jedino rešenje bi bilo izgradnja tunela kroz Kalemegdanski greben, od Karađorđeve do donjeg dela Tadeuša Košćuška. To bi omogućilo skidanje te omče oko tvrđave i izlazak na reku a i smanjilo pritisak na Parisku. Naravno, ovo se ne može očekivati u narednih 30 godina ali o tome treba razmišljati.. Mada, planirana izgradnja gondole Kalemegdan-Ušće, na istom mestu samo u gornjoj zoni to u startu ugrožava.
 
Koliko ja znam, ulica je trasirana kroz donji grad još dok je vojska Kraljevine SHS/Jugoslavije držala taj prostor.
Tvrđava je 1946. stavljena pod zaštitu zakona kao kulturno dobro.
(uz ogradu - da li postoji neki akt o zaštiti od pre 1946?)
 
dex libris":bkomvtet je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577404#p577404 je napisao(la):
Zidine Donjeg Grada beogradske tvrđave, konkretno Zapadnog podgrađa i Priobalnog dunavskog bedema. Postojanje pruge na tom mestu je sprečavalo bilo kakve arheološke radove u toj zoni do današnjeg dana.. Slično i sa Donjogradskim bulevarom (usput, Kalemgdan je park).

Hahahaha, pa porušili su sve iz prošlog veka, a arheološka istraživanja tvrđave su čista imaginacija!
 
Što bi rekao Paja Vuisić - E, moj gospodine, blago Vama!
 
ZA KARAĐORĐEVU 7.000.000 EVRA Mladenović: Radovi počinju kada se srede svi papiri

https://www.blic.rs/vesti/beograd/za-ka ... ri/tgez0dv

Rekonstrukcija Karađorđeve ulice i Savskog keja koštaće 854,3 miliona dinara, saopštio je pomoćnik gradonačelnika Andreja Mladenović. Prema njegovim rečima, radovi će početi po pribavljanju odgovarajućih sredstava finansijskog obezbeđenja i polisa osiguranja, a rok za izvođenje radova je 425 dana od uvođenja izvođača u posao.

On je objasnio da radovi obuhvataju rekonstrukciju dela Karađorđeve ulice, od Brankovog mosta do raskrsnice sa Pariskom ulicom, kao i rekonstrukciju tramvajskih koloseka od Brankovog mosta do tramvajske okretnice kod Kalemegdana.

– Na ovom potezu, dužine 682 metra, biće izgrađena nova tramvajska pruga i kontaktna mreža do okretnice kod Kalemegdana, saobraćajnica do Pariske ulice će biti rekonstruisana, a trotoari i biciklističke staze biće prošireni i popločani novim zastorom – najavio je pomoćnik gradonačelnika.

Rekonstruisana saobraćajnica će u sredini imati saobraćajnu traku za tramvaj i javni prevoz putnika, dok će sa svake strane biti po jedna saobraćajna traka za svaki smer, sa obostranim trotoarima i biciklčističkom stazom. Istovremeno, tramvajska pruga će neposredno iza Brankovog mosta biti izmeštena ka Savi, čime se dobija više prostora za pešački saobraćaj uz postojeće objekte.

– Trasu tramvaja će koristiti i vozila za javni prevoz putnika radi ubrzanja protoka saobraćaja, uz ostvarivanje maksimalne bezbednosti svih učesnika – rekao je on i dodao da je u zoni zgrade Kapetanije uz saobraćajnicu predviđena niša za putničke autobuse kojima će se prevoziti putnici sa turističkih brodova od pristaništa ka centru grada.

Savski kej će, kako je objasnio Mladenović, biti uređen na delu od Brankovog mosta do kraja Beton hale. na površini od oko jednog hektara.
 
Ovo je 1,25mio po metru! Samo rekonstrukcija! Pa onda je Đilasov most jeftin, ali provaljena je fora da je bolje da se kraducka.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Bul kA radjen 6 mjeseci cini mi se kostao 12mil € a duzina nesto ispod 3 km sirina cini mi se 35 m
 
Беше рекоше почетак радова 01 нов, данас је 12. а ни прстом нису мрднули.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Počela rekonstrukcija Karađorđeve, uklonjene šine

Autor: Tanjug

[http://static] 0

Rekonstrukcija Karađorđeve ulice u Beogradu počela je uklanjanjem šina pre nekoliko dana, a glavni gradski arhitekta Milutin Folić kaže da su šine između ulice i priobalja kao "omča" oko vrata decenijama razdvajale grad od reke.

BEOGRAD | 13.11.2018. | 10:49

"Već danas je taj prostor čist", rekao je Folić za TV Prva.

Naveo je da sledi zamena dotrajalih instalacija, zatim novo popločavanje i novo funkcionalno rešenje budući da će trotoari biti prošireni i zasađeni drvoredi.

Rok za završetak radova je nešto više od godinu dana, kada će taj deo grada biti spojen sa rekom



Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока
 
Mislim da će ovo biti prva prva prava rekonstrukcija za ovu vlast. Ovo sve do sada je bilo redovno održavanje (maskirano fontanom i sličnim stvarima).

Šteta što nije lepo vreme iskorišćeno...
 
Izgleda da Folić skuplja glupe ideje sa ovog foruma, pa je preuzeo formulaciju OMČA :D

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
А где су машине у Карађорђевој? Шине су давно склоњене а и најмање су сметале за радове на улици.
 
Дошљак":1z3br2ix je napisao(la):
А где су машине у Карађорђевој? Шине су давно склоњене а и најмање су сметале за радове на улици.
Cekaju da zahladni i da padne sneg pa da onda samo zakrmače ulicu, zaustave saobraćaj i da čekaju proleće a kasa samo kuca za mašine koje stoje. A pola posla su mogli da završe od septembra do sada. Vreme je bilo idealno za radove. A od sutra adio. Inače isto tako su radili i plato na Slaviji po debelom mrazu umesto po lepom vremenu koje nas već nekoliko godina prati sve do decembra.

Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока
 
A bogami ponekad i u januaru. Sećam se pre par godina u decembru i januaru je bilo , gotovo mesec dana oko 21°C.
 
Ako čita ovaj forum,možda mu pomognu i ovi saveti, da iskoristi tunel od beton hale, i da ga premesti na mesto budućeg savskog tunela,pošto mnogo vole tunele.Ako im zafali koji metar tunela, neka ga nastave sa onim novogodišnjim iz Kneza, i uštedeće koju paricu na rasveti tunela.Beton halu,sa sve onom karakondžulom od parkinga na vrhu, komotno mogu da presele i zakopaju, na studentskom trgu,i da tako naprave, prvu na svetu, u novijoj istoriji, podzemnu garažu, sa sve kafićima i upravom komitetaUmalo da zaboravim,premeštanje beton hale i tunela,obaviti gondolom.
Za naknadne radove,obavezno ugovoriti ,prvobitnu ekipu sa platoa Slavije,takvi se danas teško nalaze.
 
И ја се слажем да Карађорђеву треба преусмерити у тунел Бетон хале.
 
Tunel će biti novi poslovni prostor za noćni klub ili koncept store. To je jedino logično. Verujem da je neko to već bezecovao...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Ovo jeste lepo pretpostavljam svakome. Imam samo 2 pitanja:
-Zasto nije nikad ukljuceno svetlo a postavljena je led na svakom spratu u Karadjordjevoj u zgradi iznad Maxija ,pore Ekonomskog faxa i garaze?(kao da neko namerno skuolja tu migrante)
-Zasto se nije nastavilo kao sto je i receno da se sredjuju ili osvetljavaju fasadeu nastavku od Gavrila Principa do Brankove?
 
Kozulat komitet mesta verovatno za ministarke i elitne odrede. Inace, ako se ne varam, Crveni suCedomiru dali u amanet da pravi i upravlja ovim mestima po karadjordjevoj, a ono hipstersko poselo prebacili u Skadarliju i uj**** ceo kraj sa ogranicenjima.

Tako da samo nek sija.
 
Photoshop.
Ne znam kome je u interesu da ovo ovako šminka, ali u stvarnosti čak ni ne liči na ove fotografije...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Vrh