Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Сад ми пада на памет, ту беше испод степеништа Бранковог моста трафо станица ГСПа, могуће да је ту измена подстанице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566408#p566408:rm4yzkq4 je napisao(la):
direktor » 10 Sep 2018 05:44 pm[/url]":rm4yzkq4]Zuma trotar ispred zgrada ce biti siri bice ga sasvim doviljno paranoises bez potrebe ...
Sreća pa sam našao plan. Ne, ne paranoišem bez potrebe. VEĆ je predviđeno da se uradi upravo ovo što sam predložio. Ivica ulice i granica placa na kojoj je baraka sa moje slike se POMERAJU ka unutrašnjosti na uglu kod Velikog stepeništa, tačno kako sam rekao. Tako i ulica ovde dobija blagi luk.

 
Добро је, неко и размишља ипак.
 
Šta znači "2 tBUS" na sadašnjoj tramvajskoj okretnici paralelno sa tramvajskim koridorom?
 
Стајалиште за туристичке аутобусе?
 
Bravo Došljak, da to je u pitanju. To su ona plava stajališta što se viđaju i po ostatku grada, sa plavom podlogom i belim t.
 
Danas imam tu cas da zajedno sa vama proslavim tacno 2 mececa od kada je zarsen tender a nije cak ni odluka o dodeli postupka nije doneta...S R A M O T A
 
Od svih ovih članaka iz partijskih glasila najviše mi se dopao Vesićev tekst u kojem sam prvi put našao podatak da su se definitivno opredelili za izgradnju replike Đumrukane i da bi namena trebala da joj bude dom folklora. Pa da na priredbe direktno dovode babe i dede sa kruzera.

Od svih nebuloza raznih gradskih vlasti ovo mi još deluje i kao razumna ideja vredna pohvale. Za nekoliko redova veličine ozbiljniji predlog u odnosu na konverziju železničke stanice u muzej Nemanjića i da ne nabrajam sada dalje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566483#p566483 je napisao(la):
":3majl9x8]
Sreća pa sam našao plan. Ne, ne paranoišem bez potrebe. VEĆ je predviđeno da se uradi upravo ovo što sam predložio. Ivica ulice i granica placa na kojoj je baraka sa moje slike se POMERAJU ka unutrašnjosti na uglu kod Velikog stepeništa, tačno kako sam rekao. Tako i ulica ovde dobija blagi luk.

Eto, od svih Zuminih uradaka botina našla da ga nagazi baš za ispravljanje Karađorđeve ulice, a što se evo ispostavilo kao logično rešenje koje su i projektanti predvideli. A i nije bilo teško pogoditi, čim je Direkcija raspisala javnu nabavku za rušenje upravo te barake Crvenog signala.
 
Ja kolko vidim na Zuminom ne ispravlja se ništa nego se samo širi uilica u tom delu. Ali ok drago mi je da su svi zadovoljni rešenjem!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567186#p567186:39cqs8ly je napisao(la):
fjerinic » 13 Sep 2018 10:44 am[/url]":39cqs8ly]Ja kolko vidim na Zuminom ne ispravlja se ništa nego se samo širi uilica u tom delu. Ali ok drago mi je da su svi zadovoljni rešenjem!
Širi se blagim rotiranjem buduće zgrade ka Velikom stepeništu čime se dobija na prostoru na mestu gde je bilo usko grlo i gde je ulica donekle menjala pravac. Isto se to vidi i u ovom starom planu. Vidite da je sada lom pravih linija budućeg uličnog fronta blaži i više u levo, što malo ublažava skretanje koji je ulica tu pravila.


file.php
 
To je za obnovu sina koja ce trajati do ponedeljka koju izvodi Beograd put...Nemoj te da se nadate...
 
Izvor: Beobuild.rs

Dodeljen ugovor za Karađorđevu

Rekonstrukcija Karađorđeve ulice nalazi se na nekoliko koraka od realizacije, pošto je prošle nedelje konačno dodeljen izvođački ugovor konzorcijumu koji predvodi “Energoprojekt niskogradnja”. Projekat koji je najavljen još 2016. godine čekao je pune dve godine da uđe u tendersku proceduru. Poziv ponuđačima otvoren je tek u maju ove godine, međutim rok za dostavljanje ponuda produžavan je čak četiri puta, pa je i izbor izvođača trajao skoro pola godine. Tokom tog procesa prikupljeno je pet ponuda, od čega je tri ispunilo sve uslove i ušlo u uži izbor za dodelu ugovora. Najnižu ponudu od 712 miliona dinara bez PDV-a dao je konzorcijum koji čine “Energoprojekt-niskogradnja” u saradnji sa lazarevačkim preduzećem “Bauwesen” i španskim “Colas Rail”. Pored pobednika na tenderu su još učestvovali i konzorcijum iza bugarske firme “Trace group”, kao i MBA Ratko Mitrović sa svojim kooperantima. U istom sastavu izabrani konzorcijum dobio je još jedan veliki posao u Beogradu, pošto je sredinom godine pobedio na tenderu za završetak tramvajskog koridora na mostu preko Ade.

Rekonstrukcija Karađorđeve ulice podrazumeva temeljnu rekonstrukciju na potezu od Brankovog mosta do Pariske ulice, kao i uređenje pripadajućeg rečnog keja i parkovskih površina. Najvažnija funkcionalna promena koju donosi ova rekonstrukcija, jeste širenje trotoara na izgrađenoj strani ulice. Uski i neadekvatni trotoari postaju prostrane pešačke staze sa drvoredima, čime se stvaraju preduslovi za razvoj ovog istorijskog dela grada i njegovog turističkog potencijala. Kvalitetne pešačke veze omogućiće integraciju sa Kosančićevim vencem, a biće obuhvaćeno i veliko stepenište sa novoformiranim platoom koji će ga spajati sa savskim pristaništem.

Celu vest mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/dodeljen-ugovor-za-k ... p2815.html
 
Navodno krecu krajem oktobra sa rekonstrukcijom.... nista im vise ne verujem..



Sent from my iPad using Tapatalk
 
1.11 krecu radovi u Karadjordjevoj.
Prvo ce biti zatvorena strana od Kalemegdana ka Brankovom, a od Brankovog ka Kalemegdanu ce biti prohodno. Za potrebe saobracaja ka Brankovom bice osposobljena alternativa od pravca pasarele ka Pop Lukinoj, verovatno ce skratiti semafor kod Andera.
 
Jedva cekam da srede priobalje i zeleni pojas uz setaliste za ulicu me manje vise boli uvo :)
 
Da se nadovežem na Voždovu fotografiju jednom starijom koju sam napravio pre oko 15 godina tada na crno belom filmu.
karadjordjeva-prolaz-id.jpg
 
Vrh