Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Tenderska procedura tj zakljucivanje ugovora nije zavrseno a ko misli da jeste neka nam kaze sa kime je potpisan ugovor i kada je to uradjeno.
 
Jel se to možda radi o početku rekonstrukcije Đumrukane?

Mada kada se raščisti ovaj prostor baraka i magacina do kraja ima tu uz Đumrukana mesta da se udene još koja hiljada kvadrata....


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556242#p556242:29ioj6hy je napisao(la):
Bender Rodriguez » 01 Aug 2018 01:57 pm[/url]":29ioj6hy]Baraka Rest In Pieces



P.S. Eh kad bi ista sudbina zadesila ovaj šporet na vrhu brda...
file.php
 
Radi se o tome da se zapravo nista ne radi... niti ce u skorije vreme... jer da se planira skoriji povetak radova... hvalili bi se na sva usta..


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Sada je već kraj građevinske sezone i kasno je za počinjanje sa zemljanim radovima...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
DSC_0131.jpg

DSC_0132.jpg

DSC_0133.jpg


(Mazdin servis je izgleda iseljen).
 
Sigurno se ceka da Ken Block potpise ekskluzivu za novi nastavak.
 
Mogli bi i ovi iz kapetanije malo da srede zgradu, pocrnela je od cadji a lepa je gradjevina. Mada znajuci kakve glave rade u njoj nema nista od toga, 2010 sam polagao za upravljanje motornim camcem, kaze lik idi kupi vinjak i 500gr kafe nek ti stavi u kesu da se ne vidi, dok ti uradim dozvolu. :vops:
 
Hmm ... a da se malo malo ispravi ova ulica? Ove barake se ruše, a ona iza je već srušena. Pa recimo da ulica ima blagi luk umesto da se ovako lomi u jednoj tački?

 
Clanak od pre par dana:
http://www.politika.rs/scc/clanak/41063 ... Kraljevica

Мајстори ускоро у Карађорђевој и Марка Краљевића
Увелико се обнављају Улица Страхињића Бана и Трг републике, а у току септембра грађевинари би требало да почну да преуређују и део Савског кеја

Завршетком радова у Улици кнегиње Зорке до краја недеље и окончањем вишемесечног сређивања платоа између Дечанске и Нушићеве до половине овог месеца биће стављена тачка на већину радова који су започети пролетос и летос у центру града. То, ипак, не значи да ће у току јесени бити затишје и да ће грађевински радови на престоничким улицама, трговима и шеталиштима утихнути.

Једна од улица у којој су мајстори већ неко време, а која би требало да буде обновљена у току јесени јесте дорћолска Страхињића Бана. Ова саобраћајница уређује се у оквиру амбијенталне целине Скадарлија, једног од најзначајнијих културно-историјских и туристичких делова Београда.

Део Страхињића Бана се ради од Француске до Душанове и у току обнове мењају се водоводне инсталације, сређује канализациона мрежа и топловод, поставља асфалт и на крају камене плоче.

Мајстори би у току јесени требало да се доселе и у тренутно неугледну Улицу Краљевића Марка коју красе Maнaкoва кућа, али и кућа Лукe Ћeлoвићa. Ова пешaчкa вeзa измeђу Зeлeнoг вeнца и шeтaлиштa уз рeку биће пoплoчaнa кaмeним плoчaмa и кoцкoм, а дoбићe дрвoрeд, клупe и нoву рaсвeту. План је да се тај посао оконча до пролећа после чега би Краљевића Марка требало да постане доминантно пешачка улица. Идеја је да у њој оживе и запуштени локали.

За десетак дана требало би да почне и преуређење Топличиног венца који ће постати пешачка зона и веза Кнез Михаилове са Косанчићевим венцем и приобаљем. Две најзначајније локације на којима ће се у току јесени, али и зиме радити јесу Трг републике и Карађорђева улица са Савским кејом.

Трг републике је под опсадом радника „Штрабага”, „Војводинапута” и ПЗП „Београд” већ две недеље. Асфалт је увелико уклоњен, а у првој фази која ће трајати до 1. марта биће сређене инсталације, постављене гранитне плоче, двоструки дрворед и нови урбани мобилијар. То значи да до тада пешаци неће моћи да прелазе преко централног престоничког плочника.

Неколико километара даље, београдска дама са богатим педигреом, али годинама запуштена Карађорђева улица почеће да добија нову одору. И то заједно са Савским кејом на потезу од Бранковог моста до раскрснице са Париском улицом. Ови радови требало би да крену до краја септембра и они ће обухватити кеј и Карађорђеву, као и реконструкцију трамвајских колосека од Бранковог моста до трамвајске окретнице код Калемегдана.

На потезу дугом 682 метра биће изграђена нова трамвајска пруга и контактна мрежа до окретнице код Калемегдана, саобраћајница до Париске улице биће реконструисана, а тротоари и бициклистичке стазе проширени и поплочани новим застором. Будућа саобраћајница ће у средини имати траку за трамвај и јавни превоз, док ће са сваке стране бити по једна саобраћајна трака за сваки смер, са обостраним тротоарима и бициклистичком стазом.

Трамвајска пруга ће непосредно иза Бранковог моста бити померена ка Сави, чиме ће се добити више простора за пешаке уз објекте у Карађорђевој. У зони зграде Капетаније предвиђена је ниша за путничке аутобусе, којима ће се превозити путници са туристичких бродова од пристаништа ка центру престонице.

На кеју од Бранковог моста до краја Бетон хале на површини од око један хектар биће уређене зелене површине са новим стаблима, жбуњем и украсним биљем, али и пешачке стазе. Биће постављено дечије игралиште и урбани мобилијар, док ће бициклистичка стаза дуж целог потеза бити ширине од 2,5 до 3,5 метра и представљаће део будућег бициклистичког коридора Дорћол – Ада Циганлија.

Овај посао, чија је процењена вредност нешто изнад милијарду динара, радиће се 14 месеци. У комшилуку овог градилишта увелико се уређује и пешачка пасарела од тврђаве до обале.

За новембар је најављен и почетак преобликовања Савског трга који ће у будућности красити здање музеја историје Србије и арт галерија, споменик Стефану Немањи, Пошта са предратном фасадом Момира Коруновића, али и доста зеленила. Али то је засад тешко изводљиво јер му претходи расписивање архитектонског конкурса који још није обелодањен.
Следе Нушићева и Студентски трг

Како је недавно истакао заменик градоначелника Горан Весић, у току јесени требало би да почне градња гараже на Студентском тргу и уређење тог платоа. Једна од централних улица чија би реконструкција такође убрзо требало да крене јесте и Нушићева.
 
Kласика, могли су да спомену у целој причи и нови Савски мост, пасарелу, Кнеза Милоша, нови БАС, и још пар пројеката које спомињу сваке године.
 
Politika, nekad davno najcenjenije novine, danas još jedno u nizu prljavih partijskih glasila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564999#p564999:3ccgkh77 je napisao(la):
Zuma » Сре Сеп 05, 2018 4:33 am[/url]":3ccgkh77]Hmm ... a da se malo malo ispravi ova ulica? Ove barake se ruše, a ona iza je već srušena. Pa recimo da ulica ima blagi luk umesto da se ovako lomi u jednoj tački?


file.php

Петиција да се Зуми купе лего коцкице да се игра и престане да сања силовању Београда са својим фикс идејама размера на којима би и Вучић позавидео
 
Dalji ugao ove jezive barake je najuža tačka čitavog ovog poteza. Čak toliko da je i do sada tu morao biti zasečen prostor parkinga na Beton hali. To se lepo vidi na slici. A ipak tu treba provući tramvaj, ulicu sa bitno većim budućim saobraćajem i širi totorar na obe strane, i zbog prolaza pešaka i zbog komercijalne održivosti lokala u prizemlju. Na istom tom ćošku je i izlaz sa Velikih stepenica, koje će takođe imati bitno veću ulogu nego do sada, kao osnovni pešački prolaz do obale. Što čini poželjnim bolju preglednost ulice na ovoj krivini, i za pešake i za automobile. Pa je očigledno upravo ovde izrazito kritična tačka u vezi raspoloživog prostora. Pri čemu je upravo to lako rešiti jer se ova baraka ruši a ona dalje je već srušena. Ali samo ako neko u gradu najzad počne da razmišlja, i shvati da ponekad TREBA koristiti prilike da se poboljša ulična infrastruktura, pa čak i po cenu prihvatanja njima užasne ideje da nova privatna investicija na baš svakom oslobođenom kvadratnom metru zemljišta nije baš UVEK najbolja ideja.

Zbog toga je, Kailan, tvoja prethodna poruka samo glupo trabunjanje bez korisnog sadržaja za forum, a to bi zaista pre svega trebala da bude problem tebi samom. Ali kako želiš, pošto svako ovde uvek prvo predstavlja sam sebe, onako kako jedino ume i može, pa se onda i njegove buduće poruke vrednuju u skladu sa tim.

 
Zuma je u pravu. Kad ce se vec objekat rusiti i vrsiti rekonstrukcija ulice, sto se ne bi malo i korigovalo kad se vec ima prostora za to.
 
Ulica treba da ostane kakva jeste (ništa se neće dobiti menjanjem zaobljenosti, nije to autoput pa da je premali radijus) već samo treba da se proširi malo trotoar i to je to. Kao što će verovatno biti i urađeno.
 
Ulica će morati na pojedinim delovima da se proširuje kako bi se uglavio širi trotoar.
 
Слажем се са Зумом, овде је са безбедносне тачке изузетно критично за пешаке. Мора се размишљати о томе већ сада.
 
Tu ni nema nikakvih sadržaja koji bi privlačili kretanje pešaka...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Kad se sruše sve ove barake obnoviće se Đumurkana, a na ostalim mestima će takođe biti nove zgrade sa obaveznim lokalima u prizemlju. Kad se još uračuna obnova čitave obale, pristaništa i Velikog stepeništa sa lokalima duž njega, ovde će biti veoma mnogo pešaka, a oni moraju da imaju svoj trotoar. Ovo usko grlo bi i zato moralo da se proširi.
 
Zuma trotar ispred zgrada ce biti siri bice ga sasvim doviljno paranoises bez potrebe ...
 
Kada to sve bude, za 10 godina, doći će sve na svoje... Sada, trenutno, svako može da nabroji barem po 10 ulica u Beogradu koje su već izgrađene sa novim zgradama ali bez adekvatno rešenog trotoara...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Можда није најбоље место да питам, али синоћ сам приметио да је од Задруге до Бранковог моста у Карађорђевој контактна мрежа дупла, као за тролејбусе. Зна ли се зашто?
 
Vrh