Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Mogu i tramvaji na normalnom kolosjeku i sve to moze da se uradi za 18 mil evra koliko ce da spucaju u jarbol i zivaru jos uvjek se nadam da se to nece desiti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536846#p536846:2unetale je napisao(la):
gishko » 09 May 2018 11:20 am[/url]":2unetale]
karadjordjeva-2.jpg

http://mondo.rs/a1102313/Info/Beograd/R ... ulice.html

Ne mogu da shvatim logiku da se sine dvaputa ukrstaju sa automobilskim saobracajem na ovako kratkom potezu. Zasto odmah na prvom ukrstanju kod Kapetanije ne gurnuti sine gore do trotoara skroz?
 
Moguce da je zbog kolskih prilaza objektima a mozda je samo estetika ...
 
Ulaz u zel. tunel je dovoljno sirok da prodju dve tramvajske sine. Ako se to ne iskoristi za tramvaj (stanicu), ne znam za sta bi se drugo iskoristio tunel.

40485238.jpg
 
heh, mozda su kafici bolja, od gorih ideja, ako ne bude posluzio kao skladiste.

Sa druge strane:
40485222.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537100#p537100:3pdh5yc9 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Maj 10, 2018 11:19 am[/url]":3pdh5yc9]
P.S. A što se tiče prolaska kroz centar - pa tek će sad teretnjaci da idu kroz pravi pravcati centar, i to ispod njega, kad budu morali da se guraju ispod Vuka dok se ne napravi most kod Vinče.
Pa šta je sad bolje, prolazak teretnih vozova u tunelu ispod centra ili obalom?
Što se tiče tramvaja, ja bih pre pustio tramvaje da saobraćaju od Karadjordjeve oko Kalemegdana Bulevarom Vojvode Bojovića do Dušanove, sa stajalištem kod Nebojšine kule. Zašto bi imalo dve pruge paralelno na obali i u Karadjordjevoj??
 
Meni je ideja da se ovde premesti parking sa krova potpuno smislena. Ovde bi komotno dva nivoa mogla da se udenu. Ne znam za sta bi drugo ovoliki prostor bez prirodnog svetla mogao da se iskoristi
 
Pa reko je Grad da će da naprave galeriju tu. A na drugoj temi je i Astrodule dao predlog da se napravi neki muzej ili postavka svih muzeja iz grada, gde bi svaki izložio po jedan eksponat.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537157#p537157:1emo5vqn je napisao(la):
And7rey » Čet Maj 10, 2018 2:30 pm[/url]":1emo5vqn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537100#p537100:1emo5vqn je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Maj 10, 2018 11:19 am[/url]":1emo5vqn]
P.S. A što se tiče prolaska kroz centar - pa tek će sad teretnjaci da idu kroz pravi pravcati centar, i to ispod njega, kad budu morali da se guraju ispod Vuka dok se ne napravi most kod Vinče.
Pa šta je sad bolje, prolazak teretnih vozova u tunelu ispod centra ili obalom?
Što se tiče tramvaja, ja bih pre pustio tramvaje da saobraćaju od Karadjordjeve oko Kalemegdana Bulevarom Vojvode Bojovića do Dušanove, sa stajalištem kod Nebojšine kule. Zašto bi imalo dve pruge paralelno na obali i u Karadjordjevoj??
Sa aspekta bezbednosti, koji je ipak važniji nego estetika, bolje je da prolaze ovuda pored reke nego u tunelu duboko ispod šireg centra grada.
Što se tiče tramvaja donekle se slažem, mada ima i ljudi koji su za to da ostanu u Pariskoj.
 
Nemojete se nadati, tu se proširuju restorani i to je verovatno već odavno rešena stvar. Dovoljno je ovaj zid od cigle zarotirati za 90 stepeni, pa svaki restoran dobija prostor za ostavu, kancelarije, velike frižidere za hranu i zaista velike kuhinje. Tako da mogu da postati vrhunski, na nivou svetskih kulinarskih standarda, ako imaju takve ambicije. Svakako im je grupisanje i ekskluzivna pozcija na obali u skladu sa takvim ambicijama. Niko od njih neće propustiti takvu šansu, a svima zajedno bi se gradska vlast teško oduprla čak i kad imala ikakvu nameru za tako nešto. Izvesna šansa postoji možda samo u sklopu eventualnog celovitog rešenja za čitav ovaj prostor ispod tvrđave. Inače sumnjam da se sa tunelom može desiti bilo šta drugo.

Pogledajte prilog 1
 
Moze posluziti i kao stanica za turističke autobuse :lol: . Izvinite sto dajem ovakvu ideju al s obzirom da je pristanište za turiste tu ne bi me čudilo da tu bude stanica za turiste u prolazu ( pokrivena od atmosferskih uticaja i dugacka).
 
@zuma mogu ti kafici i restorani da budu "ekskluzivni" i na obali kolko oce, to ne menja cinjenicu da su u napustenom skladistu koje je krsevito, kroz koje prolazi tunel pun djubreta gde se skupljaju klosari a verovatno i migranti, gde je onaj prazan lokal na kraju sav izvrljan nesto na arapskom...
 
Nema to veze. Kad se radi rekonstrukcija sruši se sve sem betonskih stubova. Pa onda sve novo. Posle toga nema nikakvih klošara, migranata ili đubreta. To je po svemu izuzetan prostor, visok, svetao i prostran. Evo moje reportaže iz 2017., dok sam se još nadao da bar neki magacin može postati nešto drugo. Čisto zbog raznovrsnosti. Na slikama vidite i zadnji zid od cigala koji je trivijalno srušiti.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494413#p494413:1bb9ms6j je napisao(la):
Zuma » 21 Nov 2017 03:57 am[/url]":1bb9ms6j]Evo još malo slika unutrašnjosti jednog magacina. Ovaj put bez onih dogradjenih platformi sa strane. Izuzetan prostor. Ima dovoljnu visinu za velike eksponate (koji mogu i da vise u vazduhu) recimo muzeja nauke i tehnike. On je zbog udaljenosti veoma hendikepiran, pa bi mu kao reklama očajnički trebalo neko manje istureno odeljenje tamo gde ima puno ljudi.

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537248#p537248:2comwkcl je napisao(la):
KartmenBG » Čet Maj 10, 2018 10:28 pm[/url]":2comwkcl]Moze posluziti i kao stanica za turističke autobuse :lol: . Izvinite sto dajem ovakvu ideju al s obzirom da je pristanište za turiste tu ne bi me čudilo da tu bude stanica za turiste u prolazu ( pokrivena od atmosferskih uticaja i dugacka).
Pa sve i da to zaživi ''na divlje'', podaviće se ljudi posle 15 minuta unutra. A tunel će biti crn ko ugalj posle 5 dana.


Inače nije meni zlo ako se tu prošire kafići ali šta ga znam, nekako uvek polazim od onoga - 1) a šta kao, nemamo ih već dovoljno? i 2) jel to stvarno jedino što mi imamo da ponudimo svetu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537111#p537111:14enleiv je napisao(la):
varos kapija » Thu May 10, 2018 10:33 am[/url]":14enleiv]
Ne mogu da shvatim logiku da se sine dvaputa ukrstaju sa automobilskim saobracajem na ovako kratkom potezu. Zasto odmah na prvom ukrstanju kod Kapetanije ne gurnuti sine gore do trotoara skroz?

Ne ukrstaju se 2 puta. Svaka kolovozna traka se ukrsta 1 sa tramvajem ali na razlicitim mjestima. Oni koji butu vozili iz pravca Brankovog ukrstice se odmah kod mosta i dalje nastaviti paralelno sa tramvajem. Oni koji budu vozili iz Pariske ukrstice se kod kapetanije i dalje nastaviti paralelno sa tramvajem.

Inace, u vezi dileme "ukloniti kolosjeke i staviti kafice ili pustiti tramvaj"

Bilbao, setaliste uz rijeku sa tramvajem i ulicom uz zgrade...

Pogledajte prilog 1

ISta lokacija, pogled sa vise pozicije. Obratite paznju koliko ovaj prostor po svojoj topografiji podsjeca na Beograd. Cak su i stepenice na desnoj strani koje vode u centar grada...



EDIT:
Moze jos nesto da se uoci na ovom saobracajnom rjesenju iz Bilbao-a. Trotoar nije uz kolovoz, vec je izmjesten na obalu a biciklisticka staza je umjesto trotoara uz kolovoz. Naravno. Samo srpski dizjner ostavlja pjesaku opciju da hoda uz automobile a biciklisti da se ganjaju sa pjesacima na obali.
 
Interesantno.
Da li je Ministarstvo građevina odobrilo ovaj plan? Izgleda da je negde "zapelo", jer od 1936. do 1941. je bilo dovoljno vremena da se ovakva zgrada podigne.
Po navodima u članku, rekao bih da je lokacija trebala da bude maltene na mestu tramvajske okretnice?
 
Ja bi volio znati da li je projekat sacuvan i ko je autor istog Steta sto nije napravljena
 
Lokacija mi i dalje nije jasna.

"U početku Karđorđeve ulice"...
"Pozadi carnskog pristaništa i carinskih magacina čijem se podizanju već pristupa"... 1936. - Beton hala?
"Imaće dva lica, jedno prema Karađorđevoj ulici, jedno prema Savi"... parna strana Karađorđeve, zgrade počele da se ruše pre rata, konačno srušene posle rata....

Baš me zanima šta se tačno dogodilo sa ovom idejom.
 
Moguce da je trebala biti odmah iza beton hale a da se nesto isprecilo odlozilo radove
Trebalo bi zakopati po arhivima a ja bi volio da skupim sve projekte ne izgradjenih zgrada na jedno mjesto
 
Odlična ideja!

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Nesudjena carinska palata - prizemlje i dva sprata, sasvim dovoljno, ni premalo, ni previsoko u odnosu na tvrdjavu i okolne zgrade.
Danas se gleda da se svaki "vredni" kvadratni metar maksimalno iskoristi, pa grade objekte sa previse sadrzaja i prostorija, koji ne mogu da disu u svom prostoru.
 
Pomenuh ovaj projekat svojevremeno u predlogu obnove parne strane Karađorđeve ulice (plus Đumrukana, hotel Kragujevac i kuća Tase Nerandžića sa neparne)..
Naime, carinskom palatom bi počinjala, a završavala Krsmanovićevom zgradom na Savi..

Naravno jasno je da je to danas potpuno nerealno.
 
Vrh