Karlo del Ponte
Advanced
Ретки конструктиван приступ. Овде се углавном говори о камионским продавцима као о нарко-дилерима, а о њиховим купцима као о наркоманима. Узрок проблема је потпуно јасан: недовољно укупно пијачних површина, и погрешно пројектовање пијаца. Многе пијаце по мањим градовима по Србији имају знатно већу површину од просечне пијаце у Београду, и више од пола робе се продаје са неког возила, а не на тезгама. Пијачнина се наплаћује по месту, а у круг пијаце је омогућен улазак колима, без ометања саобраћаја на главним улицама. Београду је потребно 5-6 таквих пијаца, на прилазима граду, али искључиво тамо где је могуће имати добар прилаз јавним превозом.relja":3qtssqkg je napisao(la):Jutros, u bloku 45 blizu pijace, 3 (tri) vozila komunalne se bakće sa kupusarima.
Komunalna u brobi protiv srpske sarme
Ozbiljno:
potražnja postoji, to je sezonska roba, gabaritna, a ponuda samo odgovara na potražnju.
Samo treba uvesti neki red - pre svega parkiranje.
Примери локација:
1) Овча железничка станица: Аутобуске линије 105,105л појачати у време рада пијаце (покривају мање-више цео Трећи Београ), веза са регионалним возовима из Баната, и БГ:ВОЗ-ом. Преусмерити ту 102,107,109. Могуће и у Крњачи, само треба доградити инфраструктуру.
2) Кумодраж 2, изнад ретензије. Неопходан предуслов продужење трамваја за Кумодраж, због лаке везе са купцима.
3) На Смедеревском путу већ има пијаца у Болечу, само је треба уредити мало друкчије.
4) У Раковици, има доста локација у пропалој индустријској зони, Мислим да је најбоље између трамвајског терминала и стајалишта приградске железнице Кнежевац. Могао би се размотрити и Ресник, али би се захтевала већа улагања у инфраструктуру.
5) На Чукарици код раскрснице Радничке и Крагујевачког друма. Пошто купуси, кромпири, паприке, јабуке, парадајзи на гајбу нису загађујућа средства, то може бити на заштићеном подручју. Стајалишта превоза изпомерати, а још неку од линија спустити на Чукаричку падину из Пожешке.
6) Уз сам Кванташ другачије организовати јавни превоз. Сада све линије иду као антибиотик.
7) У Земун пољу уз стајалиште железнице Камендин направити пијацу. Размотрити продужење линије 700 до исте, када се заврши Батајнички булевар.
Нове пијаце градити по потпуно другачијим стандардима, нарочито везаним за паркирање и прилазе колима. Такве пијаце ће растеретити постојеће, где би могло бити могуће уклонити део тезги са 2 метра квадратна површине, и уместо њих поставити мегатезге за кабасту пијачну робу. Достава камионске робе се врши у тачно одређеним сатима, након чега камионџије морају паркирати камион на неким бесплатним паркиралиштима, где су им возила безбедна, а највише 2 километра од места продаје. Тезге за кабасту робу морају имати цераде, што је једна од важних предности чувања робе у камионима.
Сама Пијаца Видиковац може у правцу Кнеза Вишеслава доградити део за продају кабасте робе.