PIGLET
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.06.2007.
- Poruke
- 900
- Pohvaljen
- 1.561
Kolege, poprilično sam iznerviran aktom Sekretarijata za Saobraćaj da krajnju desnu traku u ovoj arteriji Novog Beograda prenamene u žutu.
Obzirom da kapacitet neke saobraćajnice je uslovljen kapacitetom njenog najužeg dela imaćemo sledeću situaciju:
pred raskrsnicama je već odavno režim saobraćaja usporen i otežan dodelom dve trake za leva skretanja čime za osnovni profil od tri trake (van raskrsnice) suzava na dve raspoložive za osnovni smer -pravo (srednja i desna). Sada kada desnu dodele BUS-u za osnovni smer pravo ostaje na raspolagnaju samo jedna traka!! Ovaj akt je u suprotnosti načela projektovanja gradskih saobraćajnica gde je obavezno zadržavanje broja traka u profilu u raskrsnice kao u delu van raskrsnice.
Kalkulativni kapacitet jedne trake je 2000 voz/h, znači u osnovnim profilu , van raskrsnice imamo dve trake kapactet 4000 voz/h a u profilu raskrsnice svega 600-800 (kapacitet jedne trake umanjen za remećenje toka usled ubacivanja vozila iz susednih traka).
E živi bili pa videli kakvu ćemo situaciju imati od ponedeljka kad svi počnu da rade i kakvog će to uticaja imati na zagadjenje vazduha koje postaje sve očigledniji problem.
Ova ekipa "stručnjaka" pokušava da leči posledice a samo doliva ulje na vratru!
Obzirom da kapacitet neke saobraćajnice je uslovljen kapacitetom njenog najužeg dela imaćemo sledeću situaciju:
pred raskrsnicama je već odavno režim saobraćaja usporen i otežan dodelom dve trake za leva skretanja čime za osnovni profil od tri trake (van raskrsnice) suzava na dve raspoložive za osnovni smer -pravo (srednja i desna). Sada kada desnu dodele BUS-u za osnovni smer pravo ostaje na raspolagnaju samo jedna traka!! Ovaj akt je u suprotnosti načela projektovanja gradskih saobraćajnica gde je obavezno zadržavanje broja traka u profilu u raskrsnice kao u delu van raskrsnice.
Kalkulativni kapacitet jedne trake je 2000 voz/h, znači u osnovnim profilu , van raskrsnice imamo dve trake kapactet 4000 voz/h a u profilu raskrsnice svega 600-800 (kapacitet jedne trake umanjen za remećenje toka usled ubacivanja vozila iz susednih traka).
E živi bili pa videli kakvu ćemo situaciju imati od ponedeljka kad svi počnu da rade i kakvog će to uticaja imati na zagadjenje vazduha koje postaje sve očigledniji problem.
Ova ekipa "stručnjaka" pokušava da leči posledice a samo doliva ulje na vratru!